Jump to content

Cum ar trebui sa se auda si sa mearga motorul de 1.4 Mpi


nmbcatega
 Share

Postare recomandată

Pai acolo e distributia, poate vreun rulment de la rola sau pompa de apa... sau rulmentii de la alternator.

Trebuie localizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • nmbcatega

    6

  • Mihai_polo01

    5

  • CLI

    5

  • devils

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai acolo e distributia, poate vreun rulment de la rola sau pompa de apa... sau rulmentii de la alternator.

Trebuie localizat

Distributia am schimbat-o cu totu inclusiv pompa apa si suna si inainte de a o schimba la fel. Da cu alternatoru zici tu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SRG_Polo_Classic

In ultimu timp am tot auzit sau vazut pe acest forum diferite probleme de genu celor de mai sus.. Va spun urmatoarele lucruri: sunt posesor de VW Polo Classic 6KV an de productie 1998 motor 1.4 MPI 44 KW = 60 CP si are 53.500 km. Motorul nu rontaie, nu se sacadeaza, nu isi pierde din putere sub nici o forma. Singurul 'rontait' este cel prezent atunci cand esti foarte frig afara si dureaza pana se incalzeste motorul, pana ajunge acul la 90 de grade. Dupa aceea motorul nu se mai aude pana in 2.000 RPM, DELOC ! Dupa 2.000 intr-adevar se aude, da se aude sanatos. Cat despre putere pana in 2.000 motorul trage OK, iar dupa 2.000 RUPE, ma baga cu capu-n tetiera fara sa exagerez. Consumul este constant si este de 10% in oras si 6.5% afara. Eu asa cred ca sunt facute masinile astea sa mearga si sunt fericit ca-s posesorul uneia fara probleme.

Am postat reply-u` asta pentru toti cei care zic ca e normal sa mearga nu stiu cum sau sa se auda nu stiu ce... complet aberant.

Modificat de SRG_Polo_Classic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La voi cum e? cand aveti dat in treapta R si dati de volan la maxim nu se opreste motoru sau isi pierde mult din putere?

La mine se intampla mereu...

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu un polo 6n2 motor 1.4l 60cp si intre 1500 si 2000 de turatii (intervalul mai oscileaza in functie de temperatura) motorul se aude parca ragusit inuntru se simte si o anume trepidatie si mi se pare ca nici nu trage prea bine motorul in acel interval. Nu stiu exact cat de mare ar trebui sa fie cresterea de putere dupa 2000 de turatii (ca poloul meu afce asha de la inceput) dar mi se pare ca dupa ce raguseala dispare puterea creste foarte mult.

Daca ati patit daca stiti ce poate fi .. pls help.

Nu stiu daca are vreo legatura dar cand pun avariile turatia motorului oschileaza ..... in rest sta constanta.

Inca o precizare, motorul nu se ineaca, nu se aprinde nimic in bord si nici VAG-ul nu zice ca ar fi ceva in neregula.

Multumesc

Am un polo 1.4 16 V din 2001 si am avut aceiasi problema cu turatia intre 1500 si 2000 rpm tremura motorul cam pe la 1700 rpm si s-a dovedit a fi o mufa de la injector in plus mi se mai aprindea din cand in cand si lampa aia de la sonda lambda. dar am bagat mufa la loc si si-a revenit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un polo 1.4 16 V din 2001 si am avut aceiasi problema cu turatia intre 1500 si 2000 rpm tremura motorul cam pe la 1700 rpm si s-a dovedit a fi o mufa de la injector in plus mi se mai aprindea din cand in cand si lampa aia de la sonda lambda. dar am bagat mufa la loc si si-a revenit

Poti sa imi dai te rog mai multe detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

salut , si eu sunt noul posesor al unui POLO 6N 2000 1.4 mpi , are sunet de diesel , distributie si ulei si consumabilele schimbate dupa cum spune vanzatorul , dupa cum m-am mai interesat , s-ar putea sa fie tachetii sau culbutorii.. pentru ca s-a mers cu distributia pe gata.. nu stiu ce sa fac .. sper sa nu fie prob mai grave sa gat motoru sau etc , deja are 170.000 :lol:

post-25114-1214600280_thumb.jpg

post-25114-1214600325_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Marius Polo 1.4

Si eu am un VW Polo 2001 1.4 MPI 60CP si imi ia vreo 10% in oras. Parerea mea este ca e exagerat consumul asta pt un motor de 60CP, sunt motoare de 150CP tot pe benzina care iau tot 10% si ma gandesc ca ar fi o problema la motorul meu. Si voi aveti consumul asta sau e numai la mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Si eu am un VW Polo 2001 1.4 MPI 60CP si imi ia vreo 10% in oras. Parerea mea este ca e exagerat consumul asta pt un motor de 60CP, sunt motoare de 150CP tot pe benzina care iau tot 10% si ma gandesc ca ar fi o problema la motorul meu. Si voi aveti consumul asta sau e numai la mine?

Salut!

Si eu am un Polo 6N din 2000, referitor la conum 6.5 oras, maxim 5 afara, ar fi bine sa vizitezi un service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un VW Polo 2001 1.4 MPI 60CP si imi ia vreo 10% in oras. Parerea mea este ca e exagerat consumul asta pt un motor de 60CP, sunt motoare de 150CP tot pe benzina care iau tot 10% si ma gandesc ca ar fi o problema la motorul meu. Si voi aveti consumul asta sau e numai la mine?

Ai rezolvat cu consumul? Daca da, de la ce a fost.Si eu am impresia ca consumul la al meu Polo din 99 este cam mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CLI

Am avut un polo variant (6kv2 cod cred, nu mai tin minte exact) motor AEX (60cp) 1.4mpi si sincer n-am reusit prea des sub 5 consum extraurban.

Eu aveam cam 5-6 afara (7 inspre predeal de ex, pe urcare) si cam 8-9-13 in oras (in functie de trafic, temperatura, benzina, incarcarea masinii). Mergeam si merg absolut legal, inclusiv 50 in localitati (acum ceva timp cand nu era legea cu europene etc).

Si da, bracat la maxim incepea sa tremure de ex, mancandu-se din puterea motorului.

Si da, peste 2200 ture tragea masina excelent. Oricand peste un logan de 75 cai. Diferenta am pus-o intotdeauna pe cutia de viteze excelenta si pe maparea liniara a motorului. Si acum regret masinuta aia simpatica cu suspensii moi ca o barca, spatiu in portbagaj de am dormit de doua ori in ea (break..). Off, amintirile :P

Modificat de docman2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Polo 1.4

Am fost la service mai demult si l-am intrebat pe un mecanic ce a lucrat la VW in germania si a zis ca asta e consumul la motorul asta 10% in oras si 5% afara. Am mai citit si pe alte forumuri si majoritatea avea consumul asta. Oricum deja m-am obisnuit cu ideea :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la service mai demult si l-am intrebat pe un mecanic ce a lucrat la VW in germania si a zis ca asta e consumul la motorul asta 10% in oras si 5% afara. Am mai citit si pe alte forumuri si majoritatea avea consumul asta. Oricum deja m-am obisnuit cu ideea :icon_thumright:

ti se pare un consum exagerat la motorul asta de 1.4? in oras nu e chiar atat cat spui acum dep de oras daca ar fi in bucuresti cred ca ar consuma mai mult, iar in afara asa imi consuma si mie 5l/100km si in oras aici max 9%

Modificat de Kicker
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acelas motor il am si eu, si la fel se aude, sper sa nu fie problene

Da fratilor am o problema cu motorul meu de polo care l-am achizitionat de curand si care are un zgomot care pe mine ma nedumireste!

Mai exact are un rontait usor ca si cum ar fi un diesel cuminte(la relantii)!

la bord nu se aprinde nimic amenintator, si nici la mers nu se sesizeaza nimic in neregula!

Detalii: model 6N

an fabricatie 9.11.2000

motor 1,4 MPI AUD 8v

km 114 000.

Mentionez ca am fost la service si am controlat-o si cu testeru-l si nu a iesit nimic in neregula, totodata i-am schimbat toate consumabilele si ditributia!

Un mecanic mai batran totusi mi-a sugerat ca zgomotul poate fii de la un pistion sau un injector!

VOI CE PARERE AVETI?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pare sa fie specific motoarelor volkswagen mici. La Poloul achizitionat de prietena mea face exact la fel, dar si la skoda fabia achizitionata de sora mea, motor 1.2, face exact la fel. Am sesizat la skoda o accentuare a sunetului in cazul in care benzina a fost proasta. Mentionez ca skoda are sub 1 an, si asa face din prmia ei zi de viata,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare sa fie specific motoarelor volkswagen mici. La Poloul achizitionat de prietena mea face exact la fel, dar si la skoda fabia achizitionata de sora mea, motor 1.2, face exact la fel. Am sesizat la skoda o accentuare a sunetului in cazul in care benzina a fost proasta. Mentionez ca skoda are sub 1 an, si asa face din prmia ei zi de viata,

La skoda e oarecum normal, se stie ca motorul de 1,2 face galagie mai mare. Si eu am acelasi rontait pe polo 1,4 mpi din martie 2001. La inceput ma ingrijoram, dar am fost la test si a iesit ok, deci sa traiasca ala micu'...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloha!

si al meu rumega la fel ca un diesel...este ceva normal, cel putin asa zic cunoscatori! Asa ca vb. ta Mihai, sa ne traiasca ala micu' :)

Apropo cat ai dat pt. test? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu. Si eu de multe ori fac misto cu prietenii pe tema asta, se aude zgomotul acela metalic in special la rece, de zici ca-i diesel. Ca niste tacheti care bat ascutit... Din ce am mai citit, e specific. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aloha!

si al meu rumega la fel ca un diesel...este ceva normal, cel putin asa zic cunoscatori! Asa ca vb. ta Mihai, sa ne traiasca ala micu' :)

Apropo cat ai dat pt. test? :blink:

Testul l-am facut cand am cumparat masina la cel mai bun mecanic pe VW, Audi, Skoda, Seat din Sibiu. Mi-a zis ca am ambreiajul praf (fusese condus de o femeie, normal) si ma costa 1400 de lei. Pentru ca am acceptat sa-l fac la el nu mi-a luat bani pe diagnostic. Inafara de ambreiaj mi-a zis ca motorul si partea electrica sunt in stare perfecta, o singura eroare i-a dat legata de ABS la roata spate dreapta. Nici in ziua de azi nu i-am facut nimic si merge unsa de 20.000 km. Am rasfatat-o numa' cu uleiuri bune, schimb ulei facut la maxim 10.000 km, aditiv de ulei bisulfura de molibden(MoS2) la fiecare schimb si cate un aditiv de curatat injectoare la fiecare 2-3 plinuri. Am o mica problema cu amortizoarele care-s cam moi. Da' am pus-o pe un aparat foarte smecher de masurat unghiuri de fuga si uzura cauciucului, etc si vreau sa va spun ca e perfect, adica diferente isesizabile fata de ce da producatorul.

A, mai am o problema, sper sa nu postez geresit aici... Motorul are o vibratie mai puternica in relanti decat ar fi normal. De la ce poate fi? Poate fi un tampon de la motor? Poate fi altceva? Ajutati-ma si pe mine cu chestia asta ca chiar nu stiu ce are si n-as vrea sa ma duc la service pentru o chestie asa minora(daca e minora) pentrru ca n-am timp.

Multumesc ca ati citit postul meu, stiu ca e cam lung...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, mai am o problema, sper sa nu postez geresit aici... Motorul are o vibratie mai puternica in relanti decat ar fi normal. De la ce poate fi? Poate fi un tampon de la motor? Poate fi altceva? Ajutati-ma si pe mine cu chestia asta ca chiar nu stiu ce are si n-as vrea sa ma duc la service pentru o chestie asa minora(daca e minora) pentrru ca n-am timp.

Nu stiu daca e o problema, ci asa e normal. Sa 'tremure' un pic la relanti, pentru ca turatia este mult mai mica decat atunci cand il accelerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca e o problema, ci asa e normal. Sa 'tremure' un pic la relanti, pentru ca turatia este mult mai mica decat atunci cand il accelerezi.

Nu e vorba de vibratia normala a motorului la relanti... E a si cum ar fi relantiul prea mic si vibreaza. Dar relantiul este normal, la 800, si de afara daca asculti toarce ca o pisiuta, dar cand intri in masina vibreaza si scaunu' cu tine... Inclin sa cred ca nu e normal. Tocmai de-aia mi-am spus problema aici pentru ca majoritatea de pe setiunea asta aveti masina asta si va puteti da cu parerea. Merci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut

Care stie sa imi dea niste detalii referitoare la cat ma costa o diagnoza completa la masina (de la roti pana la motor, evacuare etc).

Apropo aceeasi problema o am si eu cu zgomotul de diesel la rece si pe deasupra mai si vibreaza (aici suspectez un colier desprins la esapament) pt ca vibreaza doar la relanti, in turatie disparand vibratiile.

Oricum daca stiti ceva despre diagnoza la masina va rog sa imi spuneti si mie pt ca vreau sa ii repar toate bubitele.

Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunetul la renti la rece al AUD-ului este inradevar semanator cu un diesel.Pe cum se incalzeste ar trebui sa dispara incet.

Turatia normala este de 850-900 , cel putin asa stiu eu...poate ma insel.

Respecte!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut

Care stie sa imi dea niste detalii referitoare la cat ma costa o diagnoza completa la masina (de la roti pana la motor, evacuare etc).

Apropo aceeasi problema o am si eu cu zgomotul de diesel la rece si pe deasupra mai si vibreaza (aici suspectez un colier desprins la esapament) pt ca vibreaza doar la relanti, in turatie disparand vibratiile.

Oricum daca stiti ceva despre diagnoza la masina va rog sa imi spuneti si mie pt ca vreau sa ii repar toate bubitele.

Va multumesc anticipat.

Daca gasesti vreo rezolvare pentru vibratia la relanti te rog sa ne anunti si pe noi aici. Si eu am aceeasi problema, la fel in turatie dispare, dar la relanti e destul de enervant. Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-am cam incercat pe toate, bujii, aprindere, toba, suportii de la motor .... si am ajuns la concluzia ca asa e "normal" sa vibreze, la mine e cat de cat ok pana nu pornesc clima, cand tremura tot bordul. Asta la relanti, la turatie e ok... Iar in ceea ce priveste sunetul, e "normal", adica asa fac toate, torc si chitzaie ca un diesel. Oricum, daca gaseste cineva remediul, sa ne anunte

Salutari si buckle up!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!