Jump to content

Oprire Motor La Franare


VEKAU
 Share

Postare recomandată

Salutare!

De ceva timp incoace ma confrunt cu urmatoarea problema:

cand scade nivelul de motorina in rezervor, mai exact intre ultima si penultima gradatie inainte de rosu, la franare mi se opreste motorul... ulterior pornirea este foarte greoaie, dupa o cheie lunga... daca stau pe loc de cele mai multe ori merge... alteori se opreste, mai ales daca o accelerez si iau piciorul brusc de pe acceleratie...

initial am crezut ca poate am luat ceva apa la bord, insa: daca pun motorina peste nivelul asta porneste la sfert de cheie; apoi in mers trage rotund si in plus nu se mai opreste decat din cheie :blink:.

ma gandesc ca daca aveam apa, nu reactiona asa prompt la alimentarea cu motorina...

ce sa fie, ce sa fie??? :lol:

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai vezi daca intra aer pe alimentarea cu motorina inainte de filtru. NU stiu daca ai transparent sau nu furtunul, dar poate poti intercala o bucata de furtun transparent sa urmaresti. Poate pur si simplu ai motorina putina si "suge" aer din rezervor la hopuri/frane bruste, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si la rosu ce mai face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o fi decalibrat senzorul de nuvel combustibil si iti arata eronat cantitatea din rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o fi si putin decalibrata sonda aia din rezervor. Nu e exclus. INsa daca DOAR cand ai motorina putina iti face figura asta... ce altceva ar putea fi? Apa sta pe fund tot timpul, ca ai rezervorul plin ca il ai aproape gol.. Plus ca ar trebui sa ramana in filtru oricum....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici asta nu cred ca este. am facut plin si nu au intrat decat in jur de 40 l...

rectific 48 L exact.

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din care moment? Din momentul in care a inceput sa tuseasca sau cand s-a aprins rosu? La mine rosu se aprinde la prima linie subtire rosie ( cea din dreapta, ca sunt doua )

Tu de cat ai rezervorul. De 60 cel putin. nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cand a inceput sa tuseasca. capacitate 60 L in talon.

mentionez ca am bagat si aditiv pentru dispersia apei. sunt la al doilea recipient, dar dupa primul s-a inecat tot cam pe la aceeasi gardatie; ba chiar parca mai inainte... :lol:

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie vreo gaurica pe la vreo conducta din rezervor(sorb,pompa de alimentare).

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca mai ai inca cel putin 12 litri in rezervor, poate mai mult. Eu zic sa uiti de apa si sa studiezi daca vin sau nu bule de aer pe conducta care vine de la rezervor. INtercaleaza si tu o bucata de furtun transparent inainte de filtru. Daca vezi urma de aer, o fi stand mai sus in rezervor locul pe unde suge motorina si ramane descoperit la frana. Totusi, 12 litri e o cantitate insemnata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca sunt mai mult de 12 litri.

o sa incerc sa gasesc un furtun transparent.

e clar ca dintr-un motiv sau altul nu se alimenteaza cand scade nivelul in rezervor. dar de ce?

nu cu mult timp inainte am mers pana la "please refuel"... de obicei nu ating acesta limita inferioara...

Modificat de VEKAU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 16 years later...

Am schimbat filtrele, uleiul de motor,cutie de viteze si la pornire constat ca pompa de motorina din rezervor nu mai functioneaza . Pun alta pompa , amorsez din vcds pompa si porneste foaaaarte greu. Ies la o proba si la o franare brusca  incepe sa se balbaie motorul ,s-a oprit si nu a mai pornit.
Iar amorsata de vreo 6 ori din Vcds.Am reusit sa o pornesc foarte greu, a  mers bine,am turat-o in mers pana in 4 000 ture a mers impecabil. Am franat puternic si atunci a reaparut defectul... A inceput sa se balbaie pana s-a oprit iar acum iar nu porneste...  Capsula filtrului are supape sens? Se dezamorseaza pompa la frânare brusca? Rezervorul este plin!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie montate furtune transparente de la filtrul de motorina catre pompa tandem si retur, apoi observat daca in functionare vin bule.

 

Asta ar insemna ca injectorul nu mai sta ferm pe scaunul lui, saibele de foc sunt uzate, lasa aerul din cilindru, in compresie sa urce pe langa ea si sa ajunga in galeria de retur combustibil, sau daca si garnitura de mai sus este slaba chiar pe tur motorina.

Practic motorul se "starveaza" singur de combustibil.

 

Se schimba setul de garnituri la toate injectoarele, se regleaza, se schimba suruburile lor, se strang la cuplu si speri sa nu fi facut uzura in scaunul lor (injectoarele).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!