Jump to content

Welcome To The Vag Club

Catalin IOSUB

Postare recomandată

Catalin IOSUB

Salut salut la toata lumea,

Este prima data cand scriu pe acest forum.......

Asta pentru ca am intrat in clubul posesorilor de Golf 4.

Stiu ca poate nu acesta este locul unde ar trebui sa imi prezint masina dar sunt incepator in folosirea acestui forum.....

Acum 2 saptamani am reusit sa scapt de prima mea masina din aceasta viata: Opel Corsa C din 2001, coupe cu motor de 1.0L si 60 de cai......

Acum ma laud cu o noua achizitie:

- model: VW Golf 4 BAD

- culoare Gri Metalizat

- an fabricatie: august 2003

- motorizare: 1.6 FSI / 110 CP

- echipare: High Line

Optionale (cel putin asa cred eu ca sunt optionale):

- pachet crom la interior

- volan cu 3 spite imbracat in piele perforata

- cotiera centrala

- schimbator si frana de mana imbracate in piele

- ornamente bord si manerele de la usi sunt gri inchis si lucioase...nu se ia plasticul de pe ele ca la alte modele

- geamuri electrice fata / spate

- tetiere si la locurile din spate

- covorase velur negre

- Radio CD + 8 boxe (la care se aude beton de tot)

- carkit Nokia pentru nokia 6310i

- climatronic

- ABS+ESP

- jante pe 16 inch cu cauciucuri continental noi (cred ca au maxim 20.000 km cauciucurile)

Acum istoria acestei masini.

Masina a fost achizitionata din Germania la la o femeie.

Are carte service, si toate reviziile la zi....

Acum masina are 91.000 km.

Am fost la Porsche si am intrebat cum se fac reviziile: ei mi-au spus ca din 15k in 15k. puteti sa imi confirmati?

Acum ar trebui sa ii fac revizia cu toate ca in Germania se pare ca a functionat pe regim long life. De ce zic asta:

- prima revizie a fost facuta la 25.000 Km (si aproape la un an de la achizitie)

- a doua revizie a fost facuta la 54.000 km (si aproape la un an jumate de la prima revizie)

- A treia revizie a fost facuta la 80.500 km (si la aproape un an jumate de la a doua revizie)