Jump to content

Tremurat Volan La Accelerare Si Decelerare


CLAUDIUF
 Share

Postare recomandată

Salutare tuturor ! Si eu am o problema asemanatoare la un Golf 4 . Imi apare o vibratie pronuntata in volan la accelerari puternice la viteze de peste 90 KM/H ! Vibratia dispare cand iau piciorul de pe acceleratie , sau cand o scot pe liber .. indiferent de viteza .. 120-140 . Bieletele anitruliu+directie stanga+dreapta sunt NOI , schimbate ,capetele de bara sunt OK , Unghiul e OK facut odata cu bieletele , rotile sunt echilibrate . Discurile de frana au cam 15.000 Km de cand au fost schimbate . Placutele de frana sunt NOI . Mentionez ca apare o vibratie si la franare . Dar explicatia ar fi ca desteptii de la service unde am schimbat discurile , mi-au rupt acel surub de ghidaj al discului (dreapta ) .. iar acum e chinul draq sa pui roata .. ca discul se tine numai in prezoane. Si e posibil sa imi fi intrat mizerie intre disc si butuc (la vulcanizare , cand a fost data roata jos de cateva ori) asta o voi verifica prin curatarea zonei. .. daca nu .. asta e .. alte discuri . Vibratia la accelerare ma dispera pe mine .. va rog ajutati-ma cu sfaturi .

PS. Sa va zic ce "sfaturi" am primit pana acum . Capetele de la planetare (cele care intra in cutie) sa fie duse .. iar prima incercare ar fi aceea de schimbare stanga cu dreapta .. si urmarit daca face la fel ... daca nu .... :wub:( . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

La fel patesc si eu. Exact intre aceleasi intervale de viteza.

Si tot la fel ca tine, am observat ca surubul de ghidaj al discului din dreapta-fata este rupt.

O sa ma programez la service sa vad care e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
:P Super rapid-multumesc.

Am fost la un service si au spus ca daca ar fi discurile ovalizate ar trebui sa simt si in pedala.E advarat?, poate e cineva pe aici care a avut discurile ovalizate si ne poate spune.

Intrebare : poate fi ,ca si cauza , deformarea anvelopelor?cand le-am echilibrat mi s-a parut ca am anvelopele de pe fata, dealtfel noi si alea marca Avon, cam deformate. :D

sal... cam cu o problema de genul ma confrunt si eu acum cu golfanul meu... numai ca singura diferenta la mine e ca incepe sa`mi trepideze de pe la 50-60 km/h... si nu se mai opreste... pe la 120 simt ca mi se rupe masina... am incercat pana acum o gramada de chestii... am schimbat anvelopele... am curatat discurile.. (apropo, discurile ovalizate se simt automat cand pui frana.. volanul trebuie sa faca urat tare... )... am fost la un prieten care are service... s`a uitat pe sub masina.. pe la planetare, pe la suporti motor.. pe la bucsele de la bara de torsiune... si nu a reusit sa`i dea de capat problemei... e foarte aiurea la condus... daca ne poate ajuta cineva.... va rog :blink:

@I_am_Stealth :

Planetarele sunt "tacute" in curbe etc.

Cat despre uzura zau ca nu prea imi pot da seama pentru ca discurile sunt aproape noi, cred ca au cam max 1mm de uzura.

Stii de la ce se ovalizeaza discurile?

Din cate stiu eu (dar nu sunt expert) discurile se pot ovaliza atunci cand intri cu roata infranata in gropi mai serioase, sau spre exemplu cand discurile sunt fierbinti si treci printr`o balta, numai ca in cazul asta de obicei se fisureaza... cat despre observat cu ochiul liber...e foarte greu.... insa, daca tu zici ca discurile sunt aproape noi, ai sansa sa te duci la un tip ce lucreaza la strung si sa ti le rectifice.. numai sa ai grija ca respectivul sa stie ce face.. ca sa nu ti le termine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut probleme cu tremuratul la franare.

Pana sa descoper de unde era am schimbat vreo 3 discuri pe stanga (ca doar pe stanga fata se ovaliza), capete de bara, bucse, placute.

Pana la urma la mine a fost butucul deformat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai degraba verifica cauciucurile,mie asa mi se intimpla cind aveam un cauciuc praf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hristos a inviat !Revin cu problema mea .. tot nu i-am dat de capat . Am pus cauciucurile de vara NOI echilibrat perfect rotile (aparatul sigur este bun) si am observat ca din ce in ce mai tare imi vibreaza la accelerare .. si am observat ca este si in functie de cate persoane am in masina. Am mai descoperit o chestie daca tin volanul drept si nu simt vibratie( in accelerare) si misc un pic stanga sau dreapta de volan , cat timp este volanul usor virat , apare o vibratie fff pronuntata in volan.Super mecanicii din Tulcea nu stiu ce are ..astept sfaturi si pareri ,astfel cand ma voi duce la dealer (altfel nu pot rezolva problema) sa stiu ce sa le spun .. ce ar putea fi de vina .. adica ce sa verifice in mod special .. . Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,se pare ca santem mai multi cu acest simptom.la mine se cunoaste putin la acceleratii bruste.pe pilot automat este foarte putin perceptibila vibratia,dar este si asta ma scoate din minti.daca cineva a rezolvat sa ne spuna si noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Revin la problema mea. A mai trecut timpul si normal .. am mai investit niste bani in masina. Am schimbat telescoapele,flansele,pivotii,toate busele de la bascule,capetele de planetare(cele care intra in cutie),discuri frana + placute frana. Vibratia la accelerare a disparut odata cu schimbarea capetelor de planetara care erau ruginite si nu mai aveau pic de vaselina in ele. Verificati si voi (cei care mai au probleme) . Am iesit cu ea la un test drive dupa schimbarea pieselor .. si era totul perfect .. nici o vibratie la franare , nici la accelerare. Acum , dupa 700 KM am observat ca vibratia la franare a reaparut. Simt ca o iau razna !!! Nu mai face ca inainte , dar tot vibreaza.Am observat ca vibreaza doar in intervalul 120-80 . Exemplu. De la 160 apas frana si o tin la fel apasata ... nu simt nimic pana la 120 . De la 120 in jos .. vibreaza urat tare .. tremura volanul urat.Intrebare .. ce poate sa mai aibe ? Caseta de directie trebuie schimbata pt. ca a inceput sa piarda lichid..poate sa dea ea vibratii la franare ?M-as mira. Sa fie ceva care imi deformeaza discurile ? Cum pot verifica daca am vreun butuc deformat ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

100% e din cauza discurilor care s-au ovalizat.acelasi simptom l-am avut si eu.am schimbat toate 4 discurile si toate vibratiile au disparut+ca performantele masinii la franare au crescut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aceeasi problema o am si eu, dar, mie imi vibreza volanul la accelerare, dar numai cu jantele de aluminiu pe care am cauciucuri 205/60/15. Astazi am avut mai mult timp si ce am facut : am schimbat rotile de pe fata cu cele de pe spate, la fel bataie in volan ,apoi, am pus pe fata jantele de tabla ale masinii cu cauciucurile de iarna numai pe fata . A disparut complet bataia din volan. Apoi am pus pe spate rotile de Al care erau pe fata la inceput, pe fata ,- jante tabla pe fata = nimic bataie in volan. Ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut!!Aceasi problema o am si eu cand depasesc 12oKmp/h imi tremura volanu.si am fost la mecanici si am racut o revizie si de batut nu bate nimica,doar capatu de planetara dinspre cutie din partea stanga si mio recomandat sa il schimb ca din cauza aia vibreaza masina.incearca sa il schimbi sa vezi dc nu dispare vibrarea.succes!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema nu e din directie si nici din capete de planetare. Jantele din fata nu sunt echilibrate bine, sau nu pot fi echilibrate mai bine.

Incearca cu niste jante de tabla (ce sunt mai usor de echilibrat), cum a facut si Danys. :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am avut aceasta problema, am schimbat bucsele mari in bratele bascula si a disparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am curatat jantele de depunerile de zapada pe interior si au disparut :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o luna am schimbat toate bucsele, pivotii, capete de bara , bielete de directie , bucse-bielete stabilizare, flanse telescop+rulment. acuma bate toata masina de parca se rupe. am vazut ca bucsele mari din bratele bascula sunt rupte, miine ma duc sa le schimb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am o mare mare problema si daca se poate sa primesc un raspuns cat se poate de repede ca sunt disperat...Venind de la Bucuresti zilele astea pe autostrada am remarcat o mica mare problema...daca merg cu 120km/h fara accelerare sau decelerare masina merge perfect..daca ii dau gas repede adica apas acceleratia pana la podea imi vibreaza foarte foarte rau volanul..mentionez ca doar atunci cand o accelerez...de ex:sunt la 120km/h o calc si imi vibreaza volanul rau...ajung la 140km/h si nu mai accelerez si nu mai vibreaza...iar accelerez iar vibreaza..ma disperat..ce este de facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema ta e la motor, nicidecum la directie. E ca si cum nu s-ar alimenta destul. Filtrele cand au fost schimbate (mai ales cel de combustibil)? :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de combustibil are 20k maxim...dar de ce daca o turez pe loc nu face sau pana in 100km/h la fel nu face...daca plec are de pe loc iar nu face...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand o turezi pe loc sau la plecare de pe loc nu e nevoie de mult combustibil. Ca fapt divers, asta se vede foarte simplu si la afisarea consumului instantaneu pe BC.

La viteze mare sau la accelerare in viteza mai mare, cantitatea de combustibil injectata este MULT mai mare fata de cazurile mentionate mai devreme. De asta simti tremuratul doar in anumite situatii. :frigbaitata:

Modificat de Amy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare.

Recent am descoperit si eu aceasta problema cu trepidarea. Masina trepideaza inca de la 60km/h, dar aproape imperceptibil, insa daca incerc sa trec de 100 devine aproape imposibil sa tin volanul in mana. Nu stiu de unde este problema. Masina are 120k la bord, i-am facut distributia pe la 80k. Mentionez ca daca ii deschid capota, detectez un zgomot un pic anormal la rolele curelei care merge si la alternator. Ceva pe acolo scartzaie putin. Totusi, daca o turez pe loc, nu trepideaza nimic nicaieri. Nu se aude nici un zgomot anormal. La plecare, la rece, mi-a trepidat destul de ciudat cand am manevrat in parcare. Dar apoi nu a mai facut, la nici o plecare de pe loc gen semafor sau asa ceva.

Are cineva vreo idee despre ce se intampla ?

Am citit pe aici, si am sa merg si eu cu ea la service sa ii verifice capetele planetarelor si rolele, rola intinzatoare si fulia alternatorului. Dar nici una dintre astea nu imi pare sa aiba legatura directa cu genul de trepidatie pe care o simt.

Mentionez ca de 2 schimburi de ulei incoace (il fac cam la 15k) am schimbat toate filtrele mai putin filtrul de combustibil. Poate fi de la el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Exact aceeasi problema o am si eu: la accelerari, mai mult sau mai putin brutale, la viteze mai mari de 100 Km/h pana-n 130 Km/h apar vibratii puternice in volan si simt ca masina nu prea trage. Problema se accentueaza mai ales daca sunt in usoara urcare pe cand la coborare nu exista nici un fel de probleme. Daca are cineva vreo idee, sau mai multe.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A-ti schimbat recent cauciucurile? A-ti echilibrat rotile? Cand a-ti facut-o ultima oara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema am avut-o si eu. Singura chestie care am facut-o a fost sa curat bine rotile, am dat toata gheata jos de pe articulatie,directie si ce mai e pe acolo si a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cu 2 vw (golf 5 si passat) care aveau cauciucuri de iarna iar peste 120 km/h deja incepea sa trepideze putin volanul. Cu cauciucurile de vara pe asfalt nu facea deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit pe o alta masina cam aceeasi kestie (transmitea in volan vibratii, putin recunosc, la 110-130 apoi se estompau) si dupa directii facute, echilibrat de roti, schimbat de bucse am descoperit ca era din cauza cauciucului (care erau relativ noi), defect din fabrica, nu erau puse cum trebuie vergelele acelea din metal inauntru cauciucului si se deforma lateral (numai in mers)...era si risc sa faca explozie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!