Jump to content

Ambreiaj Skoda Fabia 1.9 Tdi 2004


ettyus
 Share

Postare recomandată

Buna

Se da una bucata Skoda Fabia 1.9 TDI din 2004 cu 111.400 km care in momentul in care schimbi vitezele atat in sus cat si in jos dar mai ales la retrogradarea din a 3-a in a doua zmaceste destul de urat adica cupleaza foarte brusc ca si cum as lasa ambreiajul ca un incepator (sper ca nu mai sunt :D dupa 9 ani de condus si cam 300.000 de km). De patinata nu patineaza doar ca zmaceste cand las pedala indiferent cat de frumos o las si asta se manifesta cel mai urat cand este foarte cald afara cand este mai racoare ca de exemplu astazi cand la cluj cam ploua parca nu face asa de urat. Aceasta problema am mai avut-o si pe la 60.000 de km dar atunci s-a rezolvat cu schimbatul uleiului in cutie chestie care am facut-o si acuma dar care din pacate nu a rezolvat nimic.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine-ar fi de verificat intai circuitul hidraulic de debreiere. Sa nu fie de-acolo buba. Nici eu nu sunt prea convins de ce spun dar e totusi un punct de inceput.

Later: mi-a mai venit o idee: verifica tamponul anticuplu (cel transversal). sa nu fi cedat pe-acolo ceva si sa nu mai absoarba cum trebuie, mai ales ca la 1,9TDi pe fabia este si foarte solicitat.

Cheerz.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine-ar fi de verificat intai circuitul hidraulic de debreiere. Sa nu fie de-acolo buba. Nici eu nu sunt prea convins de ce spun dar e totusi un punct de inceput.

Later: mi-a mai venit o idee: verifica tamponul anticuplu (cel transversal). sa nu fi cedat pe-acolo ceva si sa nu mai absoarba cum trebuie, mai ales ca la 1,9TDi pe fabia este si foarte solicitat.

Cheerz.

OKI :)) sper ca cei de la ...................... (sa nu fac reclama) daca le spun sa priceapa despre ce este vorba pentru ca eu sigur nu o sa pricep si nici nu ma murdaresc reparand ( am jurat asta dupa ce am scapat de un Citroen BX pe care am lucrat la o firma 1 an de zile). Deci poate fii o problema deci este necesara o noua vizita la service pentru a nu ma trezii cu problema agravandu-se.

Modificat de ettyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Bine-ar fi de verificat intai circuitul hidraulic de debreiere. Sa nu fie de-acolo buba. Nici eu nu sunt prea convins de ce spun dar e totusi un punct de inceput.

Later: mi-a mai venit o idee: verifica tamponul anticuplu (cel transversal). sa nu fi cedat pe-acolo ceva si sa nu mai absoarba cum trebuie, mai ales ca la 1,9TDi pe fabia este si foarte solicitat.

Cheerz.

Revin cu problema mea pentru ca din pacate nu am primit la service o lamurire exacta. Dupa unii mecanici este dus discul sau mai bine zis pe duce ca inca nu patineaza , dupa unii smuciturile sunt generate de placa de presiune iar dupa altii din cauza volantei si cum din punct de vedere financiar nu prea ma tenteaza o investitie de 2300 Ron fara manopera ( disc placa rulment si volant ) as vrea sa ma lamureasca cineva (daca a mai intalnit genul asta de problema) cam care ar putea fii problema nu de alta dar daca vine din nou caldura o sa faca iar urat tare. Cum este acum afara zmaceste destul de rar si nu foarte tare si doar cand urc dintr-a doua intr-a treia iar la restul treptelor merge frumos.

Intrebare: Oare ar putea fii ceva in cutie dat fiind faptul ca in oras cele mai frecate trepte sunt 2 si 3???

Tamponul respectiv a fost schimbat pe la 70.000 de km (inainte de revizia de 55.000 de km facea la fel si am rezolvat problema prin schimbarea uleiului in cutie ) in urma unui accident.

Multumesc

Toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revin din nou deoarece ambreiajul a inceput sa si patineze in momentul in care la plecarea de pe loc accelerez brutal ( pedala pana unde merge) moment in care motorul merege in gol parca iar rotile nu patineaza. Banuiesc ca durata de viata a discului este terminata si de aceea va rog sa imi recomandati un kit complet care sa fie de calitate si sa ma ajutati putin daca stiti cu niste preturi cat de cat aproximative deoarece cel original sare din schema la scorurile care le practica Compexit Cluj.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am o problema pe care nu stiu exact unde sa o incadrez la masina...cert e ca daca schimb ca la carte, cu accelerare simultan cu debraiere, nu se intampla nimic ciudat. In schimb daca ridic piciorul mai brusc de pe pedala de ambreiaj si acccelerez mai tare, se aude un "poc" de sub masina, undeva spre partea stanga in fata. In zona stiu sigur ca am o bucsa bascula(aia mare din spatele basculei) dusa(de fapt e asezata gresit si trebuie schimbata). Acelasi zgomot il aud daca trag din trei in doi, dar e complet aleator momentul producerii, nu-l pot lega de conditii specifice gen debraere bruta. A mai avut cineva problema asta?Si daca da cam care ar fi solutionarea ei? Sau macar are cineva ceva idei? Eu ma gandeam la un tampon slabit ca exact genul asta de pocnet il face, ca si cand ar exista un tampon care nu mai poate absorbi socurile mai bruste. Multumesc

LE: Pana acuma nu am simtit sa patineze ambreiajul...masina trage bine, accelereaza simultan cu urcarea motorului in ture

Modificat de cosmin543
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot plange ca nu accelereaza pentru ca accelereaza foarte bine trage motoru ca turbatu doar ca daca vreau sa trag o accelerare brutala ( nu de fiecare data ) se tureaza in gol si pana nu ori las acceleratia ori muncesc altceva se tureaza in gol. Habar nu am masina are 120.000 de km din care destui de multi in localitate ( 60.000-70.000 km) destui si pe autostrada la viteza marisoara. Cei de la Compexit au recamandat la 111.000 de km schimbarea kitului care la vremea respectiva nu patina doar zmacea in special din a doua in a treia si retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot plange ca nu accelereaza pentru ca accelereaza foarte bine trage motoru ca turbatu doar ca daca vreau sa trag o accelerare brutala ( nu de fiecare data ) se tureaza in gol si pana nu ori las acceleratia ori muncesc altceva se tureaza in gol. Habar nu am masina are 120.000 de km din care destui de multi in localitate ( 60.000-70.000 km) destui si pe autostrada la viteza marisoara. Cei de la Compexit au recamandat la 111.000 de km schimbarea kitului care la vremea respectiva nu patina doar zmacea in special din a doua in a treia si retur.

Exemplu : Treapta a 2-a turez moturu ( de proba prosteste ) ajunge la 60KM/h unde motorul incepe sa se tureze in gol si viteza sa ramana constanta ( poate chiar sa scada) ma uitam la ceasuri si vede-am cum creste turatia dar viteza nu, drumul era uscat si rotile nu scartaiau ( si daca era ud am destula experienta sa stiu cand imi patineaza rotile). O exprimare repetativa dar vreau sa fiu sigur ca sunt inteles corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se tureaza si nu creste in viteza, e clar ca patineaza discul. Daca ai reusi sa scapi fara sa schimbi volant, atunci e bine. Iti vibreaza masina la relanti? daca apesi pedala 5 cm simti batai in pedala? Discul si placa de presiune se schimba la reprezentanta cu piesele vechi la schimb, dar trebuie sa fie originale...Pretul e mic, in comparatie cu piesele noi (rulment+placa presiune+disk = 400 ron), dar volant e 2200 ron. Saptamana aceasta m-am interesat pentru Golf 1.9TDI.

Incearca si la volksman aici pe forum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se tureaza si nu creste in viteza, e clar ca patineaza discul. Daca ai reusi sa scapi fara sa schimbi volant, atunci e bine. Iti vibreaza masina la relanti? daca apesi pedala 5 cm simti batai in pedala? Discul si placa de presiune se schimba la reprezentanta cu piesele vechi la schimb, dar trebuie sa fie originale...Pretul e mic, in comparatie cu piesele noi (rulment+placa presiune+disk = 400 ron), dar volant e 2200 ron. Saptamana aceasta m-am interesat pentru Golf 1.9TDI.

Incearca si la volksman aici pe forum...

La relanti nu trepideaza iar batai in pedala de ambreiaj nu am simtit. Cat despre schimbatul la reprezentanta ma costa 23.000.000 cu tot cu volant si asta dand piesele vechi la schimba ( disc rulment si placa de presiune 10.000.000-11.000.000) iar diferenta este volant dar am gasit Sacks (disc placa si rulment) la 4.650.000 lei care din cate am inteles sunt ok si pentru ca nu am n milioane de dat ( vin sarbatorile si oricum daca nu as pleca din tara l-as mai tine o vreme) deci merg pe varianta asta si sper sa fie castigatoare cel putin inca cateva zeci de mii de kilometrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Nu mai da Quote/replay la mesajul anterior, da fast Replay sau Add Replay din josul pagini :icon_thumright:

2. Mergi la un service de increcdere sa iti testeze daca ai probleme sau nu cu volant. Poti sa o testezi si tu... cu masina pe loc, bagi in toate vitezele si lasi usor ambreajul, sa patineze, fara sa plece. Daca se aude o bataie regulata si vibratii, atunci e si volant. Sachs sunt piese bune, poti sa pui fara probleme. Multe modele vin cu Sachs din fabrica. Unde ai gasit piesele asa ieftine?...da-mi PM. Si eu trebuie sa schimb tot ambreajul. Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cluj am gasit piesele la pretul respectiv la un prieten care vinde piese auto. Miscarea cu patinatul ambreiajului o mai incerc de plictiseala din cand in cand si in afara de dorinta de a pleca de pe loc nu am simtit nimic dubios dar...... la cata bafta am eu probabil ca este si volant.... sper ca nu pentru ca nu stiu la cati bani ar mai fii si aia. Faza cu testatul o sa o fac cum ajung la masina adica in o ora maxim.

Sper sa nu uit luni sa il intreb pe al meu prieten sa vedem daca vrea sa imi spuna de unde le-a luat din bucuresti.

Modificat de ettyus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Revin in acest topic cu o intrebare...Stie cineva daca se poate regla ambreiajul? In sensul ca vreau ca pedala sa prinda mai de jos un pic, prinde prea sus si cand prinde o face destul de brusc, nu zmuceste dar oricum nu cred ca e bine asa...sau sa fie vreun semn de oboseala asta al kitului de ambreiaj? am 120 de mii de km la bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreajul e hidraulic si are un sistem de autoreglaj...daca a inceput sa prinda sus, e semn de uzura...nu ai ce sa ii faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!