Jump to content

Cod Eroare Vag (audi Tt)


Emeraldu
 Share

Postare recomandată

Salut ,

Am un audi tt quattro 225 cp 1.8L turbo din 2001.

S-a aprins check engine pe bord , am bagat o diagnoza si am primit urmatoarea eroare:

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 8N0 906 018 H

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0001

Software Coding: 10710

Work Shop Code: WSC 01236

Additional Info: TRUZZZ8NZ11012404 AUZ5Z0Y8013119

2 Faults Found:

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 35-00 - -

17658 - Fuel Level too Low

P1250 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

masina nu mai trage 100%, are lag la accelerari , se cam misca turometrul la relanti.

De la ce ar putea sa fie eroarea ?

Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumleft: MAF ! ( debitmetru ) ! incearca sa scoti mufa si vezi cum merge masina !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai putea spune MAF-ul daca era doar prima eroare (17544), cu toate ca nici asa nu puteai fi sigur :P .

Insotita insa si de a doua eroare (17658) ar mai putea fi: pompa de benzina, regulatorul de presiune, pierderi pe liniile de vacuum, aer fals...si mai pot fi :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:8: MAF ! ( debitmetru ) ! incearca sa scoti mufa si vezi cum merge masina !

nu mai bine curat MAF-ul ? http://www.fordscorpio.co.uk/cleanmaf.htm http://wiki.ross-tech.com/index.php/Fuel_Trim_Info

Am fost cu masina la service si mi-au zis ca ar fi de la sonda se oxigen (lambda).

Dar am pus VAG-ul si e adevarat ca sonda da peste 3 - 4 volti la relanti si 1.5 - 1.7v cand accelerez (intre 0.9 si 1v trebuie sa dea normal) .. deci sonda merge... dar da voltaj aiurea.

Poate sa dea voltajul asta datorita MAF-ului sau injectoarelor ? ... daca nu imi iau sonda si mai investighez...chestia e ma costa cam mult sa fac teste ... sonda lambda e 12 mil la porsche :D sau 6,5 mil de producator :P

Modificat de Emeraldu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca te gandesti la toate, mai putin si la cele mentionate de mine. Le-ai verificat deja?! :8:

In plus...ai ceva "pierderi" pe evacuare (fisuri/sparturi...evident, pana la sonda(e) )?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca te gandesti la toate, mai putin si la cele mentionate de mine. Le-ai verificat deja?! :8:

In plus...ai ceva "pierderi" pe evacuare (fisuri/sparturi...evident, pana la sonda(e) )?

Verific si dau feedback.

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai bine curat MAF-ul ? http://www.fordscorpio.co.uk/cleanmaf.htm http://wiki.ross-tech.com/index.php/Fuel_Trim_Info

Am fost cu masina la service si mi-au zis ca ar fi de la sonda se oxigen (lambda).

Dar am pus VAG-ul si e adevarat ca sonda da peste 3 - 4 volti la relanti si 1.5 - 1.7v cand accelerez (intre 0.9 si 1v trebuie sa dea normal) .. deci sonda merge... dar da voltaj aiurea.

Poate sa dea voltajul asta datorita MAF-ului sau injectoarelor ? ... daca nu imi iau sonda si mai investighez...chestia e ma costa cam mult sa fac teste ... sonda lambda e 12 mil la porsche :icon_cool: sau 6,5 mil de producator :8:

Cam asa trebuie sa indice sonda lambda la motoarele noastre:

post-34-1185627919_thumb.jpg

Daca iti indica peste 1V este clar ca ceva nu este in ordine acolo. Sper ca testele le-ai facut cu motorul cald, in special sonda; daca sonda nu a ajuns la temperatura de functionare nu va indica ce trebuie.

Vezi si block 032 din Vag-Com

- Idle O2 Adapt (-10 - 10%)

- Run O2 Adapt (-10 - 10%)

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele le-am facut cu motorul cald. Tu cate sonde ai ? eu am una cu 5 fire inainte de catalizator si una cu 4 fire dupa catalizator.

Aia cu 5 fire o ia razna in 3-4 volti, aia cu 4 fire sta pana in 1v.

Am curatat MAF-ul azi, s-a uitat un mecanic la evacuare - din motor pana la toba finala si a zis ca e ok.

Inca nu am testat pompa de benzina, injectoarele...

ma gandeam sa-mi pun o solutie de curatat injectoarele (pe baza de kerosen) cand fac plinul cu benzina ...

Cum verific injectoarele ? ca daca e le curat la ultrasunete direct...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune solutie de curatat injectoarele in benzina. Sunt frectie la picior de lemn. Pentru curatarea lor foloseste ultrasunete sau desfa rampa si baga direct acolo solutia de curatat. Este un dispozitiv special in service-uri.Cum oare ai curata MAF-ul ca doar nu ai ce sa curati acolo!? Confunzi cumva MAF-ul cu clapeta de acceleratie?Eu zic sa nu te arunci asa repede la cumparat sonda. Lasa la urma MAF-ul (sau debitmetrul mai pe romaneste) si sonda lambda. Daca vei cauta putin, sunt sigur ca vei gasi sonda lambda si mai ieftina, pe la 300-400 ron. Vorbeste si cu volksman de pe forum sa vezi ce pret iti da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raman la parerea mea ! cel mai simplu test - scoate mufa de la debitmetru si vezi cum merge masina ! nu costa nimic ! :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testele le-am facut cu motorul cald. Tu cate sonde ai ? eu am una cu 5 fire inainte de catalizator si una cu 4 fire dupa catalizator.

Aia cu 5 fire o ia razna in 3-4 volti, aia cu 4 fire sta pana in 1v.

Tot 2 sonde am si eu, una inainte de catalizator care regleaza amestecul si una dupa care decat monitorizeaza starea catalizatorului (tensiunea pe ea trebuie sa fie destul de constanta spre deosebire de prima, iar acesta nu are nici un rol activ in functionarea motorului).

@istef: MAF-ul se poate curata, rezistenta sa poate acumula depuneri din aer si sa indice aiurea.

Modificat de toni
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri seara am curatat MAF-ul , si pt prima oara intr-o luna mi-a dat alta eroare:

1 Fault Found:

16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit

P0130 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0101

Deci... se pare ca totusi e sonda lambda ... mi-o cumpar si asta e... vad apoi daca mai e si altceva.

Am mers cam 30 de minute fara sonda lambda 1 (am scos mufa) si masina mergea in avarie... cred ca aveam cam 8.5- 9 secunde suta in loc de 6.6.

Se poate sa-mi fi dat eroarea mentionata mai sus din cauza ca am scos mufa apoi am bagat-o la loc ? :)

mentionez ca am scos sonda . am mers cu masina apoi am bagat sonda la loc si am sters erorile , apoi mi-a dat eroarea de mai sus.

Toni: am verificat block 032 din VAG-COM si sta pe 0 . E normal sa stea pe 0 sau nu-mi indica bine ?

Modificat de Emeraldu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai mers cu masina dupa ce ai recuplat sonda? :) Daca nu, incearca sa mai faci un drum si verifica inca odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toni: am verificat block 032 din VAG-COM si sta pe 0 . E normal sa stea pe 0 sau nu-mi indica bine ?

E normal, acea valoare se reseteaza cand stergi erorile. Trebuie sa mergi cu masina o perioada ca el stocheze niste informatii si sa-ti fac o "medie".

Eroarea noua s-ar putea sa-ti fi aparut cand ai mers fara sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am scos sonda .. am mers , am observat ca masina nu trage fara sonda, apoi am recuplat-o am sters erorile apoi mi-a dat pt prima oara eroarea 16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit ... ma gandeam sa nu fi fost de la faptul ca am decuplat respectiv recuplat sonda ... desi am sters erorile dupa recuplare...

Stiu si eu.. acum iar mi-a aparut check engine pe bord... o sa mai fac o diagnoza si maine... dar cred ca pan' la urma e de la sonda... vom vedea ...

Modificat de Emeraldu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva... pot folosi o sonda universala cu 5 fire ? E vreo diferenta majora intre sonda originala AUDI si sonda de producator / sonda universala de producator ?

Diferenta de pret este f mare...

Istef: debitmetrul se curata cu un spray special pt curatat

http://www.berrysweb.com/images/Autos/CleanMAF/MAF9.jpg

Modificat de Emeraldu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Na ca i-am dat de cap pana la urma !

Just for your info - aveam probleme si cu sonda de O2 (lambda 1) si pierderi de presiune pe la evacuare.

1) In primul rand dupa ce am curatat debitmetrul VAG-ul dadea alte erori.

2) Apoi am cumparat sonda (510 RON - Bosch - identica cu ce aveam pe masina) => rezultatul a fost ca mi-a disparut eroarea de pe bord, a scazut consumul cu vreo 1-2L la suta de km dar masina tot nu tragea.

-mai adaugam si un filtru de benzina -50 RON- pe care l-am inlocuit -just in case

3) Am descoperit ca pierdea aer pe la garnitura dintre flansa de la galeria de evacuare si flansa de la turbina.

-garnitura noua de la Porsche Romania 28 RON + manopera.

Rezultatul - din fericire satisfacator - masina trage cum trebuie , consuma intre 13 si 14.8 in oras (13.3 e dat la carte) oscileaza f mult in functie de cat de des o forjez :( .

Deci tragem linie si facem socoteala 510+50+28 = 588 RON (fara manopera :( )

Multzam pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!