Jump to content

Motor 1,2 Htp


120 L
 Share

Postare recomandată

mercic dar totusi e cam mult si nu sunt sigur ca merita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am si eu un AZQ dar problema am intalnit-o si eu. Cred ca e mai degraba o chestie de soft si nu un defect al masinii, iar de vreme ce apare la multe din tipurile de motoare as tinde sa cred ca asa cu intentionat mecanicii de la VAG.

Pe mine unul nu ma deranjeaza, chiar imi place atunci cand masina porneste direct de la 1100 RPM la relanti, motorul se incalzeste mai repede, uzura mai mica...

Oricum, nu am masina decat de 5 luni si am facut vreo 9000 km, insa motoarele imi par destul de reusite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Si la mine se manifesta la fel (socul automat ) si am aproape 40.000 km. Nu cred ca este o problema !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e la fel.sunt de acord cu _arla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Intrebare pentru Blitz sau alti mecanici care stiu din experienta de service:

Exista anumite serii de motoare 1,2 HTP care au avut din fabrica supape cu probleme ?

Am informatii de la un coleg mecanic auto care a inlocuit supape la citeva motoare 1,2 din anii 2006-2008 undeva in jur de 40-50k !

Supapele s-au ars inexplicabil ( viciu de tratare posibil )... nu prea cred ca din exploatare se datoreaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, din nefericire se confirma. Motoarele 1.2 HTP au probleme serioase, insa nu cu supapele, ci cu scaunele lor din chiulasa. Acestea se uzeaza prematur, fiind necesara inlocuirea chiulasei. Am vazut multe masini cu aceasta problema, unele chiar cu cateva zeci de mii de km. Insa am vazut si HTP-uri trecute de 200k km fara probleme la motor.

S-ar parea ca problema apare la masinile care merg mai mult in oras si parcurg putini km anual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...nasol, dar putem sa facem un set de instructiuni de prevenire care ar suna cam asa:

1. Fara aditivi in combustibil

2. Fara modificare parametrii ECU originali de fabrica

3. Fara mers subturat ( fara a forta motorul la sub 3000 rpm cu talpa la fund ) ( recomand schimb trepte la 3000-4000 rpm in oras )

Se pare ca mersul subturat afecteaza cel mai mult si mai ales o presiune marita in camera de ardere la turatii mici data de o cantitate mai mare de combustibil sau de aditivi care imbunatatesc arderea.

Foarte important este sa nu existe senzori esentiali defecti ( turatie, detonatie ) Sunt destul de fragili...( am schimbat la 10k cel de turatie )

Se mai pot adauga recomandari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns la 100.000 km din care 30.000 cipuiti si pana acum nicio problema. Doamne ajuta si mai departe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Este vorba de o skoda fabia 1.2 htp din 2007 cumparata de noua, in momentul de fata are ~8000km. Singura problema este ca atunci cand o pornesc sta turata la 1200-1500, dupa aia scade brusc la 500, sta sa moara motoru dar isi revine la 900. Toata chestia asta dureaza maxim 1 minut. Asa e normal? poate fi o problema? se circula cu ea maxim 1 data pe saptamana ~ 15km, schimbat vitezele undeva la 2000 ture.

Astept parerile voastre!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, e o problema cunoscuta la 1.2HTP. Mergi in service skoda pentru rescriere soft. Explica-le baietilor problema, sunt sigur ca stiu de ea....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raul, problema s-a discutat foarte mult in acest topic http://vwforum.ro/topic/38814-martor-bord-check-engine-aprins-si-mers-neregulat/page__st__180

Finalizarea este ce-a spus schumy80. Sau, dupa ce dai o cheie incepi sa dai niste rafe si masina isi revine (calculatorul de motor iese din programul preincalzire catalizator).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, sper ca n-am deranjat pe nimeni, dar prietena mea are o skoda si vroiam sa o ajut, nu prea is familiarizat cu aceasta arie si cu problemele ce pot sa apara la o masina "noua" pot sa-i zic, dupa doar 8 mii de km. Daca merg cu ea in service, se rescrie softul pe gratis? adica e vina lor,nu?

Multumesc de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i bai, importanta e pana la urma finalizarea si rezolvarea problemei tale.

Hmmm, nu stiu daca va fi gratis. Dar nici un capat de tara nu va costa, un maxim 1 ora de manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 years later...
Cascarade Andrei

Buna ziua. Masina in cauza Skoda Fabia, 1.2, 64 cp, 2006. Problema mea consta in faptul ca imi cade turatia in sarcina atunci cand apas ambreiajul. Imi cade in 400-500 rot/min, dupa care sare la 700+ rot/min unde este normal. Piese schimbate: Senzor presiune admisie, sonda lambda 1, curatat clapeta la Skoda, kit distributie, rola ghidaj, intinzator, curea. La Skoda mi au zis ca nu stiu ce sa i mai faca iar pana in ei, am mai fost la 15 service uri fara exagerare. Cu AC dat drumul, tot oscileaza sus-jos dar mult mai putin, nicidecum nu mai scade in 400-500 rot. De asemenea, pornile unde temperatura este mai ridicata (10-15 grade), scade turatia pana da sa moara dupa care isi revine, sau porneste in 700 de rot, se balbaie dupa care porneste in sfarsit. Cand o accelerez pe loc, atunci cand revine turatia, se opreste un pic la 1000 de ture, si scade brusc in 700, motorul se balbaie extrem de tare. Am vreo sansa sa ma ajute cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Am aceiași problema am desfăcut capac distribuție  mine o schimb revin cu poze și final cu rezultate. 

Citarea inutila si limbajul de chat se sanctioneaza potrivit Regulamentului!

Modificat de vdragos
Citare inutila/limbaj de chat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!