Jump to content

Golful meu e prea rigid - La voi cum este ?


shadow
 Share

Postare recomandată

Eu am amortizoare Sachs sport, noi noute, arcuri normale si jante 17" latime 7,5, 225/45. Am schimbat fata tot - bucse, bascule flanse, bielete, pivoti, etc. Pe spate am schimbat amortizoare si arcuri. Primele impresii au fost de confort, insa pe masura ce am mers in continuare am inceput sa aud plastice....fara muzica o iei razna.....de nervi ca masina ta merge aiurea....dar pana la urma am inteles - e o problema pe creier...nici un golf nu poate sa mearga perfect...sunt rigide....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • shadow

    10

  • alc2

    3

  • bamse

    3

  • misu tdi

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Treci la jante pe 15`, cauciucuri cu talonul pe 65`, arcuri normalede strada,telescoape pe ulei si daca nu vei fi multumit de comportamentul masini , alta noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e aceeasi problema, mai ales pe spate... Am facut 20.000 km in tara, iar cand am luat masina din Germania, amortizoarele erau schimbate. Toate 4 sunt Monroe, cel mai probabil pe gaz. Masina e foarte stabila in viraje, dar pe denivelari e "caruta". Nu e problema de bucse, a fost verificata, pur si simplu suspensia. Am condus un golf cu suspensie originala, 80.000 km, dar e cu totul alta treaba...pe denivelari e "barcuta", nu prea se simpte, dar in curbe nu pot intra cum intru cu suspensia sport. Ambele masini au cauciucuri de 205/55/16.

Se vorbea intr-un post anterior de un cod de culori la arcuri, sau ceva de genu... se poate detalia, eu am vazut pe arcuri dungi rosi si albastre, ce e cu acele dungi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am doua albastre si doua roz sau rosii, care ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suspensia mea deocamdata se comporta bine. la cate gropi am luat si denivelari etc. imi face impresia k am o suspensie sport adica mi se pare k e destul de dura. in schimb la o denivelare sau gropa suspensia spate pare a se comporta mai bine decat cea pe fata in sensul ca e mai silentioasa.. am si eu o intrebare cum imi dau seama daca le am pe gaz sau ulei. stiu k daca am pe gaz . alea pe gaz sunt cumva cele cu aer comprimat care le poti adjusta daca le 'umfli' de pe partile laterale ale portbagajului.?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa iti dai seama de amortizoare daca vezi ce marca sunt, ce scrie pe ele, ce serie au...si pe baza acestor date sa cauti la producator.

Nu stie nimeni ce e cu acele dungi albastre, rosii de pe arcuri...un tabel, ceva...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa caut un tabel sa vad.......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;)

suspensia mea deocamdata se comporta bine. la cate gropi am luat si denivelari etc. imi face impresia k am o suspensie sport adica mi se pare k e destul de dura. in schimb la o denivelare sau gropa suspensia spate pare a se comporta mai bine decat cea pe fata in sensul ca e mai silentioasa.. am si eu o intrebare cum imi dau seama daca le am pe gaz sau ulei. stiu k daca am pe gaz . alea pe gaz sunt cumva cele cu aer comprimat care le poti adjusta daca le 'umfli' de pe partile laterale ale portbagajului.?

De obicei cele pe gaz "fasaie" cand dai in gropi, chiar si la denivelari mici. Poti face testul apasandu-te pe masina cu miscari destul de scurte pe verticala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe fata trosnete bordul destul de tare ,si la alte masini nu am auzit asa ceva si ,pe spate se aude o bufnitura dar puternica cand iau ceva mai nasol.Si cand rotile trec printr-o groapa cu marginile drepte troncane rau ,eu spun chestia asta ca am trecut prin acele gropi si cu alte masini si nu se aude asa.

Fara suparare mosu , dar ai incercat sa te uiti daca is sarite airbagurile ? daca nu a fost busita masina cumva ?! la ce zici tu sa trosneasca bordul nu e prea normal , am obs si eu ca GOLFU e o masinuta mai rigida fata de alte modele dat fiind faptul sistemelor simple de brate , asta in cazu in care nu ai mers cu un bmw sa vezi rigiditate :banghead: passatul e mult mult mai fin la drum nu se simt gropile in el da si cand ai de schimbat........ oricum la drumurile noastre din ro e normal sa mai auzi cate un poc la ce gropi avem dar incearca sa vezi daca na fost trantita masina inainte sa o cumperi BAFTA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am suspensie sport la golful meu .. este super rigida si am urm probleme:

la viteza mica la gropi denivelari se aude un scartzait in partea dreapta ( cred )

si la gropi trancane prea tare parca as avea borcane in masina ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine bubuia tare pe spate am schimbat amortizoarele am pus Sachs pe gaz si degeaba dupa care am schimbat si bucsele de la puntea spate si a fost cu totul alta viata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un fasait pe fata la gropi si la denivelari, asa trebuie sa faca amortizoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr oamenii cu suspensie sport

trancanitul este absolut normal

astazi am aflat si eu .... strazile din romania ne omoara masinile .... mergeti pe drum drept drum national sa vedeti diferentele .. in oras e crima si pedeapsa asta este nu avem ce face ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel.

Am roti pe 17" 225/45 si suspensie sport si simt gropile si denivelarile din plin, dar si cand merg pe serpentine, cu drum bun bineinteles... parca sta pe sine masina.

In momentul asta mie imi troncane pe spate la gropi si am avut aceeasi problema si pe fata, iar dupa ce am schimbat bucsele pe fata (in jur de 100 RON toate - sunt 4 daca nu ma insel) am simtit o mare diferenta pe fata. Mai ramane sa le schimb si pe spate si cred ca o sa se simta diferenta.

Cat despre fasaitul amortizoarelor, e normal, si la mine face asa si am un prieten cu Golf 5, nou, si si lui ii face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se aude un fasait pe fata la gropi si la denivelari, asa trebuie sa faca amortizoarele?

Asta inseamna ca ai amortizoare pe gaz! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Are careva idee,exista oare suspensie spate independenta pt golf4,in sensul ca au creat oare tunerii asa ceva ? Pentru ca si pe mine ma dispera drumurile noastre,sau ma rog, daca exista suspensii mai putin rigide decit cele existente pe modelele de fabrica ?Poate reglabile dar in acest caz, daca mai respecta calitatile de stabilitate pe care le are g4 ? Stabilitate care ma incinta la g4 dar in schimb confortul e aproape de logan( m-am referit strict la suspensii cind am comparat confortul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am un golf 1.6 rigid. i-am schimbat arcurile, i-am pus inaltatoare. problema cred ca este starea DRUMURILOR. GOLFURILE NU SUNT PROIECTATE PENTRU DRUMURILE ROMANESTI.pe autostrada i-am dat 210 si merge !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golful e o masina relativ mica.Nu are ca la limuzine un tangaj care sa amortizeze balansul masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sunt singurul care spune contrariul , a mea este destul de " moale " si dupa ce am schimbat toate amortizoarele .Am pus pe gaz . E un pic mai ferma dar nu atat de ferma cat as dori....Cred ca asta se intampla numai la variant , care e a mai lung si are miscari de balans mai pronuntate fata de hatch.

Ca sa dau un exemplu tot din gama VAG , Polo sau Fabia mi s-au parut muult mai rigide fata de G IV . Octavia 2 in schimb mi s-a parut echilibrul ideal intre confort si tinuta de drum , chiar mai bun decat Passat . Poate am apreciat gresit , eu asa am perceput situatia .

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa este. g4 variant mi se pare si mie o masina cu un bun compromis confort-stabilitate,cel putin comparind-ul cu varianta scurta. Eu am g4 hatch si cind am luat-o din Germania mi s-a parut pe acolo super misto dar cind am intrat in Romania(pe la Cenad) in 150 km am si pierdut un capac(mi-a sarit) din cauza decopertarilor facute la mare nesimtire pe cite 2 km.Eterna si fascinanta Romanie ! Totusi, revin cu problema mea:sa nu fi facut tunerii pentru un model vindut in citeva milioane bune de exemplare,niscai suspensii spate independente sau macar mai moi fata-spate ? Chiar i-as face un astfel de "tuning" !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si a mea troncane cand dau peste gropi.zici ca se rupe ! trebuie schimbate bucsele de la bara stabilizatoare.celelalte nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut tuturor,

am o nelamurire, poate cineva ma va ajuta...SPER. Am o Bora variant 1,6/16V si am observat ca privita din spate e lasata pe partea stanga. Ce e ciudat e ca la rulaj nu am simtit sa traga sau sa nu fie stabila. Cand am observat am miscat-o "hatait-o" cu mana stanga-dreapta de barele de pe acoperis si am auzit ceva ciocanituri in zona rotii stanga spate, acolo unde este lasata. Ce parere aveti, ce credeti ca poate fi? A mai fost cineva in aceasta situatie? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Sa nu fie dus amortizorul spate, practic un amortizor nou trebuie sa mearga ca o pompa de umflat masina la care astupi capul de umflat.

Adica daca apesi o data mai adinc pe masina masina trebuie sa oscileze un pic pe verticala si nu doar sa revina si atit (atunci iti merge doar arcul si atit).

Vezi si starea arcului la greutate cum sa comporta, adica daca se comprima la maxim sau normal.

Cauciucurile umflate normal (daca presiunea este la fel in toate).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu si eu la capitolul rigiditate. Se simte orice trecere peste denivelari, gropi, canale s.a.m.d. Trecere care este insotita, evident, si de zgomotele aferente. Partea buna ar fi ca, oricat de mult as circula pe un drum de proasta calitate, cand rulez pe unul cu asfalt bun dispar si zgomotele si nici nu mai simt masina ca fiind rigida, ci, mai degraba, precisa.

Remarc totusi ca, intr-un an de circulatie in .ro, amortizoarele probabil s-au mai lasat sau m-am obisnuit eu cu mersul pe drumuri proaste, nu mi se mai pare asa deranjant ca la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... am observat ca privita din spate e lasata pe partea stanga. ....am auzit ceva ciocanituri in zona rotii stanga spate, acolo unde este lasata. Ce parere aveti, ce credeti ca poate fi? ....

eu zic ca ai arcul rupt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!