Jump to content

Audi S3 8l


adibos3

Postare recomandată

Salutare tuturor, sunt nou pe forum aici.

m-am gandit sa incep cu masina pe care de curand o detin.

Un Audi S3 din 2001 de care m-am indragostit la prima vedere ;) ;)

PS: as avea o rugaminte, pentru ca nu am apucat sa rasfoiesc prea bine forumul, as vrea sa stiu daca pot gasi un manual in limba engleza pt masina mea, ala in germana e f misto! dar nu inteleg o iota :D

post-14705-1185311189_thumb.jpg

Modificat de adibos3
Link către comentariu
  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • adibos3

    20

  • Bogdan_wrc

    11

  • bbm

    5

  • nadir@boosted.ro

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Administrator

si uite asa clubul de masini cu 200+ CP creste ;)

bun venit in forum!

Link către comentariu

Inca unu... ;)

Faina rau masinuta,sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea la fiecare rasucire a cheii in contact. ;)

Link către comentariu

Foarte frumoasa, sa o stapantesti sanatos. Asteptam mai multe detalii (dotari, etc ;) )

Modificat de MaryS
Link către comentariu

heheh...welcome to the club. suntem deja inca 2 care avem masini asa. sa o stap sanatos. dotari? pret?

manual nu am :rolleyes: decat in germana.

mai pune si tu niste poze, sa o vedem mai bine.

daca sunt prea mari, poti incerca cu www.imageshack.us.

Link către comentariu

Multumesc pentru urari!

Masina nu are f multe dotari, din fericire e cumparata de la un mosulica si are foarte putini kilometri, acesta fiind si motivul pentru care am cumparat-o. este din 2001 si avea 58500 KM in bord. Masina luata de la autohaus VW-Audi din Wolsfburg, chiar de la autohaus-ul fabricii. Prin urmare nu-mi fac griji ca ar fi ceva in neregula cu ea.

Ca dotari are: Xenon (care cred ca este standard), Trapa, Parktronic, radio/cas, tapiterie din material textil, si bineinteles toate chestiile electrice pe acolo, pe care presupun ca le are orice S3.

Marea lipsa a masinii este Klima :somnmare: pe care intentionez sa i-o motez in primavara anului ce urmeaza.

Am facut acest compromis pentru Clima tocmai pentru ca masina este mai mult decat impecabila, NU are nici o zgarietura, vopseaua este ca si noua, interiorul este neatins, pana si parbrizul este ca nou, plus ca are KM putini de tot pentru anul 2001, nu stiu cum a reusit omul ala sa o pastreze atat de bine...

aaa si cea mai importanta dotare cu care ma mandresc si stiu sigur ca n-o mai are nimeni pe un S3 in RO, este cuiul de tractare rulote :rolleyes: pe care bineintele n-am sa-l scot!

Jantele nu-s atinse de borduri (cred ca s-a mers doar pe iarba cu ea...:lol: ) gumele sunt noi, goodyear eagle F1 in V.

AM avut noroc ca baiestii de la VW-Audi i-au tras un mic service inainte sa mi-o vanda, asa ca stau linistit.

Stiu ca va tot intrebati cat am dat pe ea, ei bine masina a fost acolo 14.500 EUR, cu un imens noroc am reusit s-o negociez pana la 13.500, si ala a fost pretul de achizitie.

Masina nu are modificari de ordin estetic, tehnic, mecanis sau electronic. (dar astea raman in grija mea)

Ce urmeaza cu ea: Soft, furtune admisie siliconice, evacuare turbo-back, popoff forge sau de audi RS6 si in caz ca va fi nevoie un nou solenoid N75 race. Estetic nu am sa o modific, e prea frumoasa asha, sunt practic indragostit de jucarie.

pozele sunt fugitive, din pacate nu am din interior, dar am sa fac si am sa le postez.

post-14705-1185344838_thumb.jpg

post-14705-1185344844_thumb.jpg

post-14705-1185344849_thumb.jpg

Modificat de adibos3
Link către comentariu

frumoasa. e in contrast cu a mea. :rolleyes:

intr-adevar f putini km.

ai sa razi dar si eu am cui de remorcare la a mea. dar i l-am scos si sta cuminte in garaj, dar suportul tot a ramas pe masina.

legat de popoff (=BOV, nu?), sa stii ca e un topic pe aici ca nu e chiar indicat montarea lui. mai bine un DV de la forge. 007P. asta chiar face bine dupa soft.

estetic sa nu umblii la ea, ca da f bine.

mai da detalii despre N75 ca nu stiu despre el mare lucru.

Link către comentariu

Superba masina si de laudat atitudinea cu nemodificatul exteriorului :rolleyes:. Sa o stapanesti sanatos si sa iti aduca numai bucurii.

Modificat de spb
Link către comentariu

nu BOV! ziceam de POpOff diverter valve.

se inlocuieste simplu popofful stock cu cel de RS6 sau cu cel de la Forge 007P-ul.

N75 este un mic rahat care controleaza presiunea din turbo, deschide wastegate-ul knd simte overpressure. de obici apar probleme cu acest solenoid N75 dupa ce pui soft pe masina, si/sau evacuare completa.

presiunea in turbo automat creste, N75-ul simte chestia asta si deschide wastegate-ul prematur, si apar acele surging pressure, scaderi, scurgeri de presiune in sarici mari, in special pe treptele 4.5 si 6

la top speed nu mai ajungi pentru ca nu mai faci boost. si atunci trebuie schimbat cu unul setat special pentru o presiune mai mare un pic. Se poate modifica si acela stock dar este riscant, are un mic cuisor de reglaj, dar ai nevoie de masuratori bine puse la punct si ceva idee despre cum trebuie facuta modificarea corecta, altfel risti sa dai cu turbina de pereti. si masina implicit sa nu mai traga bine.

mai multe detalii despre acest N75, le gasesti aici dar si pe google.

eu am comandat unul pentru o masina, m-a costat 80 d euro cu tot cu transport si vreau sa-ti spun k merge beton. masina are motor 1.8T (180 cai la baza), soft + evacuare full. daca ai probleme cu masina dupa soft aceasta ar fi una din problemele ce pot aparea. (in afara de furtunul siliconic de admisie care este obligatoriu)

vorbim despre asta, poate ne ajuta si BBM-ul sa dezbatem chestii trestii, el e mai trecut prin modificari cu al sau cupra :rolleyes: nu-i asa mihai?

Link către comentariu

imi place semnatura ta :)

da DV e f bun.

merci de explicatie pt N75. cat traim invatam. cand il comanzi sa ma anunti ca si eu sunt doritor. si poate si Alex cu al sau S3 din Suceava.

Stiu ca mihai se pricepe. a postat ditamai postul pt modificari pt 1.8T pe topicul unui Leon cu motorul asta.

si eu d-abia astept sa pun DV de la forge si acum si N75 asta ca sa stiu ca e totul in regula. si furtun siliconic pe admisie.

la filtru sport c ete-ai gandit?

eu stau in cumpana daca sa pun, si daca da, ce sa pun.

ps: incearca sa nu mai scrii cu k si sh, ca se supara moderatorii :)

Link către comentariu

bun venit pe forum si cum spunea si bogdan, incearca sa respecti regulile (fara sh, dkt), asa nu vei avea parte de posturi sterse sau modificate :blink:

andrei tentean are si el cirlig de tractare deci bun venit in clubul oamenilor cu masina sport si remorca :evil:

sint si eu curios cum o sa fie cu N75 de care vorbesti, am citit despre el dar nu am avut pe masina pina acum, ramine de vazut cum se va comporta la tine; daca si daca nu o sa ti placa cum este cu el, ramine sa -l scoti si sa pui un boost controller;

cit despre DV ul de rs6 (banuiesc ca vorbesti despre 2.7 v6 bi-turbo) este acelasi DV (din ce stiu eu) si este tot cu diafragma / cauciuc nu este cu piston din aluminiu cum este cel de la forge sau bailey (care sint garantate pe viata si nu are ce sa se strice la ele) ; eu am avut unul de la bailey dar avea arcul prea "soft" pt aplicatia mea, nu am vrut sa il desfac si sa schimb arcul asa ca l-am vindut iar pe 1.8T stock proprietarul este foarte multumit si a spus ca a observat o imbunatatire / tine presiunea mai bine.

bafta cu modificarile si te asteptam cu detalii

Link către comentariu
cit despre DV ul de rs6 (banuiesc ca vorbesti despre 2.7 v6 bi-turbo)

RS6 - 4.2 V8 bi-turbo :blink:

Link către comentariu

:icon_thumright: Frumoasa masina !!!

Sa o stapinesti sanatos !

Link către comentariu
imi place semnatura ta :P

da DV e f bun.

merci de explicatie pt N75. cat traim invatam. cand il comanzi sa ma anunti ca si eu sunt doritor. si poate si Alex cu al sau S3 din Suceava.

Stiu ca mihai se pricepe. a postat ditamai postul pt modificari pt 1.8T pe topicul unui Leon cu motorul asta.

si eu d-abia astept sa pun DV de la forge si acum si N75 asta ca sa stiu ca e totul in regula. si furtun siliconic pe admisie.

la filtru sport c ete-ai gandit?

eu stau in cumpana daca sa pun, si daca da, ce sa pun.

ps: incearca sa nu mai scrii cu k si sh, ca se supara moderatorii :rolleyes:

ok, stiam eu ca e un forum unde nu am voie "k" si "si", asta era deci ! :D

ma abtin gata.

filtru sport mi-as pune dar ceva bun de BMA carbon...altceva nu merita aici, e prea mult praf ca sa pui unul deschis. iar filtrele BMC sunt f misto. dar asta cand am sa am 350 de euro de cheltuit! :D

Cand am sa fac comanda de N75 am sa te anunt, tipii din germania imi dau si discount daca iau de la ei. mi-au recomadat si pop-off de RS6 pentru ca sunt mai tari si tin presiune mai sus, si merge bine cu N75ul programat de ei. Pop=off ul de RS6 mi-l scoteam pe la un 50 de euro (pachet N75race + popoff RS6 = 130 euro inclusiv transportul).

Link către comentariu

pai DV eu as vrea de la Forge ca am auzit ca sunt mai bune...dar pt N75 trece-ma pe lista. doar sa ma anunti din timp. si sigur vorbim si cu Alex din SV sa vedem poate vrea si el.

vineri seara cred ca ajung prin Buc. poate apucam sa ne vedem putin. lasa un nr de telef pe PM.

Blue Vs Red :)

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina, se vede treaba ca ingrosati randurile si cu S3 8L :lol:

Sa o stapanesti sanatos!

Link către comentariu
pai DV eu as vrea de la Forge ca am auzit ca sunt mai bune...dar pt N75 trece-ma pe lista. doar sa ma anunti din timp. si sigur vorbim si cu Alex din SV sa vedem poate vrea si el.

vineri seara cred ca ajung prin Buc. poate apucam sa ne vedem putin. lasa un nr de telef pe PM.

Blue Vs Red :blink:

despre N75 trebuie sa fim siguri k de la ala e problema, k poate fi si ed la alti senzori.

ramane de vazut, dupa c imi pun soft, o sa vad cum s comporta, daca va avea surging, o sa montez totusi un N75 race (ca am deja unul) sa vedem daca imi elimina eventualele pierderi.

avem ce testa, e bine sa fim mai multi, asha ne imbunatatim knowledge-ul, nu-i asha BBMule ?:Driver:

@Chris - ms mane, poate ne vedem sambata pe la voi, am vb cu kelu, gheorghitescu si dogu, sa bem o berica k intre anonimi :blink:

Link către comentariu

am si eu o curiozitate! mai exista vreuna rosie in bucuresti in afara de a mea? caci eu nu am vazut! ;)

Link către comentariu

sincer sa fiu, cred ca sint mai multe s3 uri model nou decit sint cele "vechi", la momentul respectiv cind se fabricau / vindeau, diferenta de pret intre un s3 si un a3 (1.8T) era mult mai mare decit este acum , mie unul mi se pare ca atunci masina avea o nota de exclusivitate mai mare decit are acum; a se vedea si ca, preturile de revinzare in germania nu sint deloc mici chiar si pt o masina de 6 ani vechime in conditiile in care a aparut noul model; este doar parerea mea

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!