Jump to content

Noutati de la Seat


black_shadow
 Share

Postare recomandată

Seat a prezentat in premiera conceptul  El Born, ce prefigureaza primul model electric al marcii. 

Se vede ca are la baza conceptul Vw I.D., insa e integrat un noua linie de design a Seat.

https://www.carscoops.com/2019/02/new-seat-el-born-vws-d-hatch-near-production-ev-study/

Pentru mine, aceasta e probabil masina cu care voi inlocui Leonul sotiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi place mult cum arata iar ca specificatii sta binisor.

  • 204CP
  • 7.5s 0 - 100km/h
  • baterie 62kWh, 420km autonomie si incarcare la 80% din capacitate in 47 minute
  • platforma MEB poate fi FWD, RWD sau AWD

 

seat-el-born-electric-family-car-1.jpg

seat-el-born-electric-family-car-7.jpg

seat-el-born-electric-family-car-8.jpg

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • 3 months later...

https://m.automarket.ro/stiri/seat-introduce-imbunatatiri-in-actuala-gama-de-modele-ateca-disponibil-92431.html

Ateca MY18 venea standard cu prize USB in spate, iar DCC era disponibil ca optional si pana acum. 

Display'ul de 8" pare model nou, ca pe Arona, doar cu rotite, fara butoane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt cateva dotari interesante, cum ar fi prize de 12v si 220v in portbagaj, pe care Ateca nu le avea pana acum, desi sora aproape geamana Karoq le-a primit inca de la lansare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fapt modificarea care eca nu inteleg. Posibilitatea sa pui priza de 220 in portbagaj.

Sau articolul e vechi.

Pentru ca doar priza de 220 e diferenta intre my19 si my20.

A mea avenit cu prize usb in spate, ecran mare si navigatie inclusa fara sa platesc extra.

Doar priza de 12v in spate am platito ca si optional.

Modificat de Sop
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ecranul mare venea standard pe Xcellence, acum inteleg ca e si pe Style. Diferenta e ca e alt model, e o poza in articol. 

Sunt curios daca Dcc va fi intr'adevar disponibil si pe Style sau au amestecat ideile... 

De 12v in portbagaj nu stiam pe MY19, eu am la cealalta masina si in 6 ani nu am folosit'o decat f rar ptr un FM transmitter

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

aia e randare de cupra. randare de leon normal a aparut de mult.

f0250067-2020-seat-leon-carscoops-768x45

Modificat de tfe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Deocamdata nu a aparut in configurator, deci egal cu 0.

60 km autonomie doar electric e ok, se putea mai mult. Totusi, pentru a merge la servici in mod full electric nu e de ajuns pentru o saptamana, cel putin pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, la 60km, cred ca e una dintre cele mai mari autonomii full electric. Oricum nu iei o hibrida facand calcule cat mergi strict in mod electric, nu ala e scopul combinatiei termic/electric

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei0241Ba da! Pentru ca, daca ai unde sa incarci acasa sau la birou, poti sa-ti faci drumul casa - birou - cumparaturi - casa full electric si sa folosesti motorul termic doar la drum lung.

Asta e modul ideal de utilizare al unui hibrid plug-in. Daca nu ai unde sa incarci acasa nu cumperi plug-in, cumperi un hibrid clasic, pentru ca o sa fie mai economic decat sa cari baterii duble/triple ca greutate pe care nu o sa le folosesti la capacitatea lor.

 

@Cristiannu exista hibrid plug-in suficient de mare sa te tina o saptamana full electric. Nici nu au fost gandite pentru asa ceva si nici nu or sa apara prea curand. Ar trebui sa vina cu o baterie ca cea de pe e-Golf-ul meu si, chiar si asa, tot va avea range mai mic decat e-Golf-ul pentru ca va avea de carat si un motor termic, plus cutia de viteze aferenta lui, in plus. Hibridele plug-in sunt gandite sa fie incarcate des, ceea ce inseamna ca trebuie sa ai o priza acasa pentru ca timpul de incarcare este mare. Singurul hibrid plug-in cu incarcare rapida este Outlander PHEV (dar pana si ala are 45-50 Km range - 35Km cu AC On).

 

Dar pentru cine are cum incarca acasa, este o optiunea foarte buna acest GTE in haine de leu :) Mai ales daca se poate lua la maxim 30.000 dupa toate reducerile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic referitor la pretul de 30k...Skoda Octavia RS IV din cate am vazut pe alte piete are pret de pornire de peste 40k si vine cu acelasi motor. Pacat, ambele par niste alternative ft ok pt a face tranzitia (partiala) spre condusul in mod electric, dar vom afla mai multe cand vor aparea in configurator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zic 30.000 de euro pentru ca sper sa se încadreze la Rabla Plus, fiind plug-in, dar asta doar dacă are emisii de CO2 sub 50 g/km. 

RS iV are un preț mai mare și pentru ca este un RS, nu doar pentru motor. Cu același motor de pe RS iV o sa vina și Cupra Leon (sau cum o sa se numească) și aceea nu ma aștept sa fie în jurul a 30.000 de euro, fiind o Cupra. Acesta, fiind un Seat Leon plug-in... ar avea o șansă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e chiar acelasi motor, sunt 2 variante de putere pentru motorizarea asta, una mai slaba, cu 204 CP, care va echipa Seat Leon, VW Golf si Skoda Octavia si una cu 245 CP, care se monteaza pe GTE, Octavia RS, Passat GTE, Cupra Leon, Formentor, etc.

Eu zic ca nu are cum sa fie mai scump de 30.000 EUR pret de lista, pe varianta de echipare de varf, FR, avand in vedere ca acum in configurator FR cu motorizarea 1.5 eTSI, DSG7 si mild hybrid costa putin sub 24.500 EUR. Anticipez ca va fi doar in nivelurile de echipare Excellence si FR, probabil incepand de la 27.500 EUR. Ramane de vazut, eu cam asta sper, sa se incadreze si la Rabla Plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave: ma refeream ca nu iti iei hibrida in speranta ca vei putea merge o saptamana doar in mod electric, fara reincarcare.

Evident ca un plug'in hybrid poate fi ideal ptr oras, dar chiar si parcurgand distante scurte, nu vei putea parcurge aia 50-60km declarati de producator cap-coada, fara interventia motorului termic sau fara a reincarca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTE-ul avea un mod EV only asa ca ar putea merge full electric cam 40-45 Km reali ceea ce ar trebui sa fie suficient pentru naveta zilnica a celor mai mulți oameni. Problema apare la încărcare... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu tot zici de zilnic si/sau incarcare.

Eu spuneam ca, ptr ce zice Cristian, naveta timp de o saptamana, nu isi ia nimeni neaparat plugin, desi cu o incarcare la mijlocul saptamanii tot au putea'o scoate la capat pana in weekend, cand sa faci o a doua incarcare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, Cristian said:

Nu e chiar acelasi motor, sunt 2 variante de putere pentru motorizarea asta, una mai slaba, cu 204 CP, care va echipa Seat Leon, VW Golf si Skoda Octavia si una cu 245 CP, care se monteaza pe GTE, Octavia RS, Passat GTE, Cupra Leon, Formentor, etc.

Eu zic ca nu are cum sa fie mai scump de 30.000 EUR pret de lista, pe varianta de echipare de varf, FR, avand in vedere ca acum in configurator FR cu motorizarea 1.5 eTSI, DSG7 si mild hybrid costa putin sub 24.500 EUR. Anticipez ca va fi doar in nivelurile de echipare Excellence si FR, probabil incepand de la 27.500 EUR. Ramane de vazut, eu cam asta sper, sa se incadreze si la Rabla Plus.

În configuratorul VW, Golf vine cu 245 în varianta PHEV de la 35.000€, Passat (și Superb) sunt cu 218. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citat de pe seat.ro:

 

Două motoare, o propulsie: motorul electric plug-in cu 75 kW combinat cu motorul 1.4l TSI oferă o putere totală de 150 kW. 

 

150kw inseamna 204 CP, exact cum am scris mai sus. Deci, cum ziceam, nu e aceeasi motorizare cu cea de pe Golf GTE. In aceste conditii, nu cred ca va costa la fel de mult ca un Golf GTE, pentru ca motorizarea de 245 CP, de pe Golf GTE, va fi montata pe Cupra Leon, asa cum am scris mai sus.

Inca o data, permiteti-mi sa ma indoiesc ca motorizarea PHEV va fi cu mai mult de 10.000 Eur mai scumpa decat cea mildhybrid. Nu de alta, dar nu o va cumpara nimeni, ori tocmai asta e rostul de a produce un model, sa il vinzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu se compara cu GTE-ul nou, este motorul/motoarele de pe Golf 7 GTE. Plus ca si GTE-ul nou va veni cu ambele versiuni, acesta de 204cp si cel de 245cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

https://www.autoexpress.co.uk/news/353503/new-five-cylinder-cupra-formentor-suv-spotted-nurburgring?fbclid=IwAR1XggJO-m_Nups2i_ai0T56mBtNgaQsuiDOUn_e1tNCqLS2_PQ0YHa4c0c
 

Se pare ca un nou Formentor este in teste, de data aceasta si mai puternic. Se speculeaza ca ar putea avea motorul de 2.5 de pe RS3, desi este putin ciudat stiindu-se faptul ca Audi nu a fost de acord sa il puna pe G8 R, practic nedorind sa il imparta cu nimeni altcineva. Sa se fi schimbat ceva intre timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!