Jump to content

Cheie contact - procedura de recodare


robert r.
 Share

Postare recomandată

Nu e greu daca stii si ai cu ce , apoi trebuie sa stii ce chip sa cumperi - etc .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate  face orice

totul este sa ai cu ce  ;)

trebuie brain.exe + hw

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 tdi fabricat in 2001 luna 7 dar este model 2002.

Intrebarea este: ce tip de immo am pe ea 2 sau 3?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca este immo3 . Ce ai patit la masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreti sa fiti mai expliciti ca am vazut raspunsuri de la mai multe persoane.Adica pas cu pas.Uitati cum sta treaba mea;am fost la copiat chei si mi-a facut alta cheie(dar cum am mai zis se deschid numai usile motorul nu poate porni fara acel cod pin)persoana respectiva de la copiat chei si-a adus si ceva aparat (ma gandesc ca despre acele ceasuri imi spuneti)si ii cere codul pin nu ii apare nimic nici nu le poate copia ca a vrut;am mai fost si la alt atelier dar zicea ca ii trebuie mai mult timp si ca nu este sigur dar zicea ca trebuie sa umble parca la imobilizator;deci a conectat ceva aparat la mufa de la bordul masinii si nu a reusit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pierdut o cheie si vreau sa-mi fac alta.Am gaSit la cineva o cheie sh. Trebuie sa-mi cumpat un cip ID 48, si sa fac o lama? am zis corect?

Si inca o intrebare: Cum pot sa aflu PIN- ul masinii? Am acel plastic cu un cod pe el din 7 cifre doua cifre deasupra si 5 dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu merge acel cod.

 

Trebuie sa citesti dump-ul ceasurilor, ca sa poti afla pin-ul. Dupa ce ai aflat pin-ul, stergi si scrii cipurile, cu ajutorul VCDS-ului.

 

la Golf 4 toate sunt ID48 - doar ca, fiind vb de o cheie SH - e foarte posibil sa necesite inlocuirea cipului cu altul nou (daca cel SH provine de pe o masina immo 3 - daca masina de pe care iei cheia, este immo2, merge rescris cip-ul, la tine)

 

inainte de asta, faci lama metalica - dupa care vine scrisul cipului

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Id 48 si sculele necesare - s-a scris de 10 ori acelasi lucru .

Cine ti-a lucrat la masina , nu a avut scule sau nu s-a priceput .

Mesajul E pentru colegul din Oradea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreti sa fiti mai expliciti ca am vazut raspunsuri de la mai multe persoane.Adica pas cu pas.Uitati cum sta treaba mea;am fost la copiat chei si mi-a facut alta cheie(dar cum am mai zis se deschid numai usile motorul nu poate porni fara acel cod pin)persoana respectiva de la copiat chei si-a adus si ceva aparat (ma gandesc ca despre acele ceasuri imi spuneti)si ii cere codul pin nu ii apare nimic nici nu le poate copia ca a vrut;am mai fost si la alt atelier dar zicea ca ii trebuie mai mult timp si ca nu este sigur dar zicea ca trebuie sa umble parca la imobilizator;deci a conectat ceva aparat la mufa de la bordul masinii si nu a reusit

 

pas cu pas, am scris foarte multe posturi, legate de problema asta - daca cei la cere ai fost, nu au reusit sa rezolve la Golf 4, e semn sa cauti pe altcineva... deoarece este destul de simplu la modelul tau.

 

pin-ul se poate afla si direct pe mufa OBD, citesti dump-ul ceasurilor - foloseste programul vageep - il gasesti si pe net.

 

dupa aceea

 

login cu pin-ul masinii... si te duci pe 21... bagi 0 la new value... test, do it, save.. dupa care bagi nr de chei care vrei sa le scrii... test, do it, save.... iei contactul dupa ce se stinge martorul immo si bagi cheia urmatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista procedura pe wikirosstech . Deschizi pagina si ai acolo tot ce trebuie .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi, am avut la reparat un Golf 4 1.9 ALH cu bord BOO. Omului nu i-a mai pornit masina fix cand trebuia sa intre la rar ptr. intocmirea cartii! M-am chinuit vreo 2 ore cu bordul asta, nu imi dadea nici o eroare, la MVB 22 aveam secventa 0 1 1 3 indifferent daca puneam contactul cu cheia masinii cu cip sau fara cip in carcasa.Nu am reusit sa ma conectez pe ceasuri cu Vag Tacho, imi gasea bordul,citea vin-ul si seria ceasurilor dar imi aparea mesajul 'acces denied' si se blocau ceasurile.Trebuia sa iau contactul ca sa ma pot reconecta pe ele. Am refacut lipiturile, am verificat ECU, am verificat cutia cu mufe de sub stergatoare si nimic. Intr-un final am inlocuit ceasurile cu totul.Tot unele BOO, masina din 2001 d pe care le-am luat, cu cipurile aferente ale acelei masini.A pornit fara nici o problema fara sa ii fac nici o adaptare, pur si simplu am schimbat ceasul, am pus cipul in telecomanda omului si a pornit.

Acum va intreb ca am vazut ca aveti mult mai multa experienta in acest domeniu, este posibil ca epromul acestui ceas (cred ca de acolo e toata vina) a fost afectat de interventia asupra kilometrajului? (130.000 !!! "reali") Am acasa un bord de VDO defect,dar pe care ma pot conecta sa citesc cod pin, am vazut ca ambele au acelasi tip de memorie - MEGAMOS RES- oare merge sa schimb memoriile intre ele? Circuitul din clustere este total diferit in jurul epromului ptr. cip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rescrie eeprom si vezi 

ce cod au ceasurile Boo?


 iti spun sa nu schimbi intre ele eeprom - ci sa il rescrii pe al lui 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

continutul lor este diferit, nu au treaba.....

 

este posibil ca defectul sa fie hardware, atata timp cat nu-l poti citii deloc. Da jos eepromul si vezi daca il poti citii pe banc.

 

masina banuiesc ca este immo2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare, pentru a programa o telecomanda este necesar sa aiba acelasi cod ca si cea originala sau conteaza doar frecventa pe care lucreaza ? Telecomanda mea are cod 1j0 959 753 AG 434 Mhz.

Multumesc anticipat !

Modificat de Marmonu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fii sigur trebuie sa aiba aceeasi terminatie de litera/re

 

mai sunt si exceptii

Modificat de gokey
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o intrebare, pentru a programa o telecomanda este necesar sa aiba acelasi cod ca si cea originala sau conteaza doar frecventa pe care lucreaza ? Telecomanda mea are cod 1j0 959 753 AG 434 Mhz.

Multumesc anticipat !

 

1J0 959 753 AG sau 1J0 959 753 CT

 

alfel, orice telecomanda de Passat, Golf4, Octavia 1, Superb.... din perioada 2002-2005.. superb 1 pana in 2007, Octavia 1 pana in 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot afla ce cod de cheie si frecventa este compatibil cu masina mea inafara sa ma uit pe chei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot afla ce cod de cheie si frecventa este compatibil cu masina mea inafara sa ma uit pe chei?

 

daca masina este de Europa - frecventa este 434Mhz

 

daca masina este pana in 2001... o sa poti adapta (daca modulul are receptie telecomanda), cheie briceag care are butoanele pe oval

 

cel mai corect, fa o scanare sa vedem despre ce e vb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca este de europa, sunt si pe 315 Mhz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm... la Golf 4/ Bora/Passat  ?....  nu am gasit.

 

am gasit doar la cateva, toate de Usa/Mexic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa cum ti-am zis, e pe 434.... 

 

cauta cheie cu butoanele pe oval- ti-am atasat poza sa vezi ce sa cauti.


asa cum ti-am zis, e pe 434.... 

 

cauta cheie cu butoanele pe oval- ti-am atasat poza sa vezi ce sa cauti.

post-30007-0-17084200-1417167024_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!