Jump to content

Cheie contact - procedura de recodare


robert r.
 Share

Postare recomandată

Pe Adress 46: Central Conv. am asa:

 

2 Faults Found:

00934 - Electric window motor; Rear left (v26)

                         35-10 - - - intermittent

00931 - Locking module for central locking; Rear Right (F223)

                         27-00 - Implausible Signal

 

 

Am uitat sa mentionez in postul de mai sus ca usa dreapta spate nu mai da nici un semnal. Trebuie sa o incui apasand butonul usii manual. La deschidere la fel, trag de maneta, si abia apoi se poate deschide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Am o skoda octavia tour la care am 2 chei originale simple ( nu tip briceag). Am lovit masina si in service mi-au resetat computerul de bord. Problema e ca aveau doar una din chei, iar acum cu cealalta cheie masina nu mai porneste. Exista vreo procedura astfel incat masina sa invete si a 2-a cheie sau trebuie sa merg la service? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine mergi inapoi la ei .

Se face oricum , nu e greu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. 

Am o skoda octavia tour la care am 2 chei originale simple ( nu tip briceag). Am lovit masina si in service mi-au resetat computerul de bord. Problema e ca aveau doar una din chei, iar acum cu cealalta cheie masina nu mai porneste. Exista vreo procedura astfel incat masina sa invete si a 2-a cheie sau trebuie sa merg la service? 

   trebuie reprogramata si a 2 a cheie

nu neaparat la service

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal , dar spuneam ca daca tot s-a intamplat la ei - sa se duca acolo !

Poate veni chiar si la tine , ca tu esti din TM

Modificat de Turbocip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gokey, vad ca esti din timisoara si te pricepi. Poti sa mi dai un pm cu detalii despre cum sa ne intlanim sa-mi resoftezi cheia? (Contra cost binenteles)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am o cheie de tip briceag care a inceput sa imi faca probleme din cand in cand...

 

Poate suna ca intrebare prosteasca dar oare cum pot afla Pin-ul ca sa pot incepe procedura de recodare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind eprom din ceasuri sau din ECU !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Salut! am o Altea din 2004 si trebuie sa-mi fac o cheie avand doar una. Am facut rost de o cheie tip briceag de golf V. Se poate programa cipul care este acum pe cheia de Golf sa mearga la masina mea? Se poate sa mearga si telecomanda? Daca DA este cineva din Bucuresti care ma poate ajuta sa-mi faca si lamela si cipul si telecomanda si sa-mi stearga cheia pierduta din calculator? As vrea sa le fac pe toate intr-un loc nu din comoditate ci din cauza programului foarte incarcat. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok. am inteles ca un cip nou costa undeva la 30ron. daca este cineva din bucuresti, cat costa sa-mi faca cheia de golf sa fie functionala pentru masina mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumpara-ti transponderul si vino sa facem adaptarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu soft pot citi pin ul? Vag-Com? sau numai la Vw se poate face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, imi facea figuri modulul de confort ,in sensul ca ,aprindea becurile din mijloc la plafoniera fara cele mici pt citit,sau aprindea unul din ele,sau nu functiona deloc ,am refacut unele lipituri pe placa ,totul ok , am incuiat masina din cheie dar dupa cateva ore de stat in soare nu a mai vrut deschisa decat manual -alarma oem functioneaza normal, apoi cand s-a racorit aseara si-au revenit, modulul a fost dat jos de pe masina vreo 30 min daca are vreo relevanta, e posibil sa fi gresit undeva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pe placa sa nu mai fie ceva ... cald - dilatare / frig- contractare ...

Lipitura rece poti aa mai ai !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc, atunci sa ma uit cu o lupa ca asa nu s-ar mai vedea nici una .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l-am dat jos si refacut iar lipituri dar nimic,daca incui masina cu cheia in butuc si apoi imediat deschid sau inchid din buton functioneaz ,daca trece 1 min nu mai vrea ....,e posibil ca unul din relee sa faca figuri ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti,

Am si eu o problema cu imobilizatorul si m-am gandit ca poate ma puteti ajuti intr-un fel. Am sa explic problema cat mai detaliat, asa ca scuze daca postul e destul de lung.

Am un Seat Leon 1.8 20VT model 1M 2001 si dupa ce am lasat-o pe bara cateva luni cu o baterie veche, aceasta a cedat (bateria). Am incercat sa o pornesc legat la alta baterie dar nu pornea (credeam ca e moarta bateria de tot). Am luat alta baterie noua (o Varta de 56A) si tot nu pornea(prin nu pornea ma refer ca mergea 1-2 secunde si murea motoru). Apoi am observat martorul cu masina si cheita sub ea, m-am uitat pe net si am vazut ca este de la imobilizator. Mi-am luat un cablu VCDS si la momentul acela imi dadea eroarea 01176(key signal too low si unauthorized) si 17987 (engine start blocked by immobiliser). Mi-am luat apoi si un cablu vag-tacho, am scos codul pin, am incercat sa reprogramez transponderele (am urmat procedura de la ross-tech), dar degeaba: dau save la 1/2 chei si apoi tot 0 imi apare si primesc in continuare 01176 si mai apare si 01179 (incorrect key programming) desi cum am zis remote-urile merg bine. Din fericire am reusit sa activez modul de urgenta ca sa ajung la service. Acolo am incercat urmatoarele posibile cauze:

1. Curatat mufele de la coil si de la panoul de instrumente

2. Verificat daca e vreun cablu de la immo e intrerupt (e ok)

3. Niste baieti care se pricep au pus un immo 3 (nu aveau immo 2) si au verificat daca merg codate transponderele (si cu clusterul cu immo3 au mers ok), deci si coil-ul merge ok.

Am tot cautat pe net ce ar putea fi, dar nu mai gasesc nimic. Singurul lucru pe care l-am mai gasit ar fi sa rescriu Eepromul, dar habar n-am cum sa fac asta si daca este intr-adevar o solutie. 

De mentionat ca pateste asta cu ambele chei ( cheile sunt ale ei originale ).

In block 23 stiu sigur ca nu este locked cheia dar nu mai stiu daca in block 22 are key condition ok. Ideea e ca pe immo3 au mers cheile deci nu cred ca au ele o problema si oricum nu aveau cum sa se strice amandoua in acelasi timp. Este cumva posibil pe Immo 2, sa nu mai primeasca aceleasi chei ( sa fii ramas ceva in soft ) ?

Si inca ceva (citisem pe undeva ca s-ar putea aiba legatura), masina nu mai are casetofonul original.

Orice parere este binevenita.

Multumesc,

Stefan

 

P.S.

Imi cer scuze ca am scris pe acest topic, dar am vazut ca aici e deschis thread-ul si activ si pana la urma masina e cam 80-90% Golf 4, deci procedurile ar trebuie sa fie cam aceleasi.

Modificat de stefanseat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa te loghezi pe instrumente cu pin-ul citit si sa faci o adaptare pe canal 00 cu val. 00 >> Test >> Save.

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_II_ECU_Swapping

Apoi urmezi procedura de adaptare a cheilor.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu reusesti , suna-ma si vedem!

Fa ce a zis cuiiuda.

Cumpara chip immo2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipurile sunt bune, din moment ce au mers scrise pe clusterul immo3. Fiind immo 2, nu sunt inchise, deci merg rescrise.

 

telecomenzile.... nu au nicio legatura cu partea de imobilizare - respectiv transponderul.

 

ce mai poti incerca

 

- sa adaptezi ceasurile (ti-a zis cuiuda cum) dupa care rescrii cheile.

- rescrii un dump compatibil, adaptezi si rescrii cheile.

 

daca nu merge niciuna dintre variante, atunci problema este hardware, la ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ramane varianta *off daca te ajuta mai mult !

Eu zic ca e din transponder :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!