Jump to content

Filtre K&N


oaspetele
 Share

Postare recomandată

Da asa e cu admisia de aer rece pentru cel conic. Dar spune-ne ce ai facut cu vechiul MAF? Bosch? L-ai aruncat? Daca nu macar inspecteaza-l si vezi daca are vreo urma de ulei pe el (de la "Green"). Sunt tare curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu l-am aruncat.Ulei nu pare sa aiba pe el.Avea doar putin praf (dupa culoare parea praf de la placutele de frana).Prima operatie pe care am facut-o a fost sa-l curat cu 'Motorsolv' dar :) ,nici o modificare la citirea debitului de aer (nici mai prost, nici mai bine,exact aceleasi date).Deci trage si tu o concluzie.

Si inca ceva:la Augsburg cand comanzi un debitmetru Bosch iti ofera reducere daca returnezi piesa defecta... :) Asta inseamna ca se poate repara?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident. La ce altceva poate folosi?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate sunt duse la reciclat , citeam mai de mult de o lege care obliga producatorii de aparate electrocasnice sa le recicleze dupa ce proprietari renunta la ele si vor sa le arunce .

Poate si cu astea vor sa faca aceeasi chestie ( cazul acumulatorilor si anvelopelor auto unde daca le predai pe cele vechi primesti reducere)

http://www.severpress.ro/modules.php?name=...rticle&sid=1040

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma indoiesc ca la MAF-uri e vorba de reciclare pt ca e reducerea prea mare si nici materialele nu sunt poluante (ca la acumulatori, uleiuri si anvelope).Iar reduceri importante sunt si la injectoare (si e doar o bucatica de metal,un injector, care oricum se recicleaza).Principiul de functionare este cel al incalzirii unei 'sarme' de nichelina racita de curentul de aer admis in motor.ECU compenseaza racirea ei prin marirea curentului de incalzire, iar diferenta de curent este tradusa in debit (masa) de aer.Cam asta e principiul 'in mare'.Problema la BOSCH este ca se arde rezistenta de nichelina.Intrebrea este: se poate repara?Inca nu am desfacut nici unul dar voi incerca!Trebuie sa gasesc si primul MAF,in caz ca stric prea tare cel de-al doilea la dezansamblare.Daca reusesc ceva va anunt.Daca nu cautati Pierburg in loc de Bosch!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Merita sa dau 290 ron pe asa ceva pentru golful 3, cei care aveti simtiti ceva diferente? Multumesc.

post-74410-0-83971200-1307641418_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si cu 175 lei la o firma romaneasca parca filcor. Vezi pe site-ul lor. Nu stiu daca ei dau si tubul lung ca sa aduci la filtru aer rece ca daca trage cald, e mai rau ca inainte. La mine nu stiu cum pot pune asa ceva, ca in filtrul de aer actual imi intra furtunul de gaze din carter. Daca pun filtru sport, ce fac cu furtunul ala? Atarna sub masina ca si la Daciile vechi cu motorul uzat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KN face si filtre sport(debit mare de aer)exact cum sunt cele standart de pe masinile voastre,nu trebuie schimbata tubulatura nimic. ;) Au durata de viata mai mare si exista un spray special pt cutatarea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine, inteleg eu ce spui, dar daca il pui in aceiasi cutie in care este cel stoc, va fi limitat de debitul si capabilitatile cutiei nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU,problema e ca din contra nu mai e asa expus la praf si nu necesita curatare desa.Am vazut montate si in cutia originala si cu setul de prindere...cel din carcasa filtrului originala se curata o data pe an si cel pus cu setul de prindere la 3-4 luni il curata.Sunt concepute(ma refer la KN)ca fluxul-debitul de aer sa fie mai mare.Iti dau un exemplu ;la golf 4 14 16 v daca scoti carcasa filtrului de aer si ramane doar troterul(sistemul de injectie)gol vezi ca mai mult de 80km la ora nu prinde masina :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Am zis sa sterg putin praful pe acest topic cu o intrebare:

FILTRU SPORT K&N  - Merita ?????? --> http://www.motorvip.ro/produs/filtru-sport-k-amp-n-audi-a6-4f-3-0tfsi-2-4i-2-7tdi-2-8fsi-3-0tdi-3-2fsi-4-2i

Trebuie sa fac revizia, este vorba de un 2.7 TDI BPP.

Care ar fi + si - in alegerea unui filtru sport, cu referire strict la cel mentionat mai sus in link?

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

+ sunet sportiv

- filtreaza mai prost -> mai multe particule de praf in motor -> trebuie schimbat uleiul mai des -> motorul se uzeaza mai repede

Castig de putere = 0 cai frumos, foarte probabil este sa si pierzi 1 cp frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu sunt de parere ca merita acel filtru, avand in vedere reputatia acelei firme, exista teste dyno cu masini cu filtru k&n, care au castigat cativa cai putere. Acum nu te astepta la foarte multi, dar ceva in plus va fi si vb din proprie experienta, nu din auzite cum fac unii. Am avut filtru panel pe 2 masini aspirate cu motoare 1.6 16v, respectiv 2.0 16v. Filtreaza foarte bine, mai bine decat un filtru stock, iar in turatii urca mult mai repede. Le curatam la 1 an, adica 10-12000 k, chiar dc pot fi curatate si la intervale mai mari.

De motoare stricate din cauza unui filtru k&n nu am auzit...

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia spune-mi si mie cum castigi tu putere cu un FILTRU ? omule, filtrul nu face decat sa FILTREZE AERUL care intra in motor ! Fara filtru, masina ar trebui sa aibe 10 cp in plus dupa teoria ta nu ? Numai vorbiti intr-una prostii si fara sa stiti si sa va documentati ; s-au facut atatea teste, au pierdut destui bani doar pentru un sunet ( grohait ) al motorului...testele nu se fac cum credeti voi, cu filtre stock jegoase si pline de impuritati, apoi punem un K&N bling bling si vedem ca motorul in sfarsit respira cum ar trebui ; cum ai ajuns tu la concluzia ca filtreaza MAI BINE ??? ai demontat corpul clapeta sa vezi cat praf se strange in "n " luni de folosire fata de un filtru stock? ai comparat uleiul de la schimb la schimb sa vezi diferentele ? cred ca voi nu va dati seama ce vorbiti, daca sustineti ca o bucata de hartie va da CAI in plus...numai dezinformati lumea aiurea ; vorbiti de un filtru banal..nici macar de o admisie profi, care oricum si aia e 0 barat daca nu ai alte modificari la motor + evacuare free flow + serpisori ; de motoare stricate normal ca nu o auzi ; auzi de motoare UZATE, care in timp necesita reconditionare din cauza prafului si particulelor care intra in motor, datorita acelei filtrari nemaipomenite...testele care se fac cu admisiile K&N se fac pe masini care au modificari interne in motor, nu pe logan sau masini de 75-100 cp.  :ceuameni: daca era asa cum cred multi de pe bmw forum, unde pun un filtru pe o pisicuta de 20 ani si se cred zmei, veneau din fabrica masinile cu filtre dinastea miraculoase 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg de ce te ambalezi...ai avut tu pe masina ta cu soft, filtru k&n? Dc vorbesti in cunostinta de cauza sunt de acord cu tine. Filtru am avut pe un megane 2006, dar am montat in 2007, masina are 67000 si este la tatal meu, iar clapeta nu a fost curata pana in prezent, masina mergand foarte bine. Cea de a doua masina pe care am avut, un clio rs, cel de 172 cp.

P.s. Merita remapare la 1.4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu mai intrati in polemici legat de filtrele sport daca sunt bune sau nu , va recomand sa faceti un test pe propria masina.

Scoate filtrul stock , curata partea inferioara a cutiei de mizerie si monteaza la loc fara a pune filtrul . Porneste si fa cateva ture in forta !!!

Garantat te vei lumina !

P.s sa vezi atunci crestere de putere ... zici ca ai 3 filtre sport ( pamflet )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita remapare la 1.4 ; decat daca nu ai ce face cu banii, si vrei sa storci tot din motorul tau ; nu sunt ipocrit sa mint sau sa zic ce afacere am facut eu, si ca am castiat 9 cp reali ; nu am facut o masuratoare sa iti pot spune sigur ; se simte prea putin ; mai mult pe cuplu intre 2500-5000 rpm...se stie de cand lumea ca la benzinare aspirate nu prea ai ce mare branza sa modifici ( modificarea cantitatii de benzina injectate, a avansului , a hartilor ) nu ma agit, doar ca s-au discutat si rasdiscutat treburile astea si e la mintea cocosului ca o bucata de hartie nu are cum sa iti dea putere ! nu imi trebuie filtru ca sa imi dau seama de treaba asta ; cum zice si colegul Radu, si cum am zis si eu, daca scoti filtrul, ai putere mai mare nu ? Admisia + evacuarea ( aici vorbesc de cele custom , admisie directa, evacuare minim cat-back ) nu iti aduc niciun plus de performanta, decat daca masina a fost conceputa prost ; adica are foarte multe coturi ; in rest, daca nu ai modificari in motor NU CASTIGI NICIUN CP ! acum daca merita sau nu, e alegerea voastra; dar o faceti strict pt sunet ! si depinde cat esti dispus sa investesti pt acel sunet.. si acel sunet al filtrului vine la pachet cu o doza mai mare de praf in motor ; 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ..detin masina din semnatura 1.6 16v..vreau sa spun ca diferenta este nu mare dar se simpte ..am un filtrru YED dublu con  si il folosesc doar pe timp de vara... iarna pun carcasa la loc se incalzeste motorul mai greu cu cel sport.. pot spune ca daca elimini carcasa si montezi un filtru sport sau fara filtru se elimina   acel traseu gatuit si motorul trage mai bine ca inainte  si 2 motorul trage aer de cat are nevoie si nu il trage fortat prin toata carcasa aia de aceea motorul trage mai bine  o simpt pe propria masina e mai sprintena  si daca mergi in aceleasi conditii normale mi-e unu mi-a scazut consumul la drum intins cu o viteza de croaziera de 80km-100km/h am avut consum de 5,2L la 100/km 2 pers ...deci o diferenta tot este si in turatii la fel se duce altfel in depasiri mers sportiv cu 3 si 4 se simpte si lasam la o parte acel sunet sport care il reda filtru m-am invatat cu el 2 ani la rand spalat curatat o data la 3-4000km

Modificat de Johny25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tu crezi ca o chineazarie de 50 lei ii face bine motorului tau eu nu contest treaba asta ; eu nu stiu cum de nu s-au desteptat inca fabricantii astia ca sa livreze masinile cu filtre sport..si castigau  si performante si acceleratii imbunatatie..dar deh...daca`s fraieri..ce sa le faci..

eu zic mai bine sa iti lasi carcasa aia tot timpul si sa arunci prostia aia...fa un test Dyno si cand vei vedea ca pierzi putere si cuplu in loc sa castigi  vei sti ce ai de facut ; sunt multi care pt un sunet sport accepta compromisul sa aibe mai mult praf in motor ( si ei stiu asta ) cu un filtru K&N sau Pipercross....insa cu chinezarii de filtre nu se mai incurca nici cei cu dacia 1310...no offense..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, poate ne spui si noua de ce fabricantii nu pun la masinile lor sisteme audio bose, jante oz ultralegerra, xenon, airbag uri la genunchi, pilot automat, adaptiv, trapa, anvelope michelin energy saver, amortizoare kony fsd, discuri brembo, etc. Daca ne lamuresti, iti pot raspunde la intrebareacu filtrele k&n...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici vorbim de performante ; care se simt "doar"cu un filtru ; totul depinde si de costuri ; eu chiar va spun prieteneste..puteti face ce vreti cu motoarele voastre. Nu inteleg de ce nu mergeti fara filtru..performante maxime! Chiar am incheiat discutia pe acest topic..dupa atata timp si atatea teste si demonstratii care s-au facut despre prostiile astea, chiar numai vad rostul contrazicerilor ;a cam trecut moda tuningului cu un filtru si o toba care iti dau 10 cp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bgd_b92 tu ai facut comparatie pe masina sa o simpti tu? intre filtru si carcasa originala? sa vezi diferenta de cuplu ca aici castigi un pic mai mult nu neaparat putere dar se simpte la apasarea acceleratiei cum am zis mai sus aerul nu mai trece prin traseul din carcasa ca acolo pierzi mult pun pariu si cu filtru stock daca ai avea admisie directa din fata botul masinii ai sa vezi ca e o imbunatatire sau lnlaturarea carcasei si sa folosesti filtru stock cumva adaptat dar fara acele trasee exact ca traseul de admisie sport si inca o chestie poate tu la acel motor de 1.4 nu prea simpti mai nimic diferenta dar cauta sa montezi o tubulatura cu tot cu filtru sport si ai sa vezi imbunatatire daca e amplsat corect pentru un aer putin mai rece 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una e aer mai rece si alta e filtru sport, despre ce vorbim aci? plus ca la astea mai noi supraalimentate, pe debitmetru, MAP si aparent valorile respective sunt in parametri, (chiar si la mine, unde se ""cere"" mai mutl aer din soft) si cu un filtru normal, neimbacsit. turbina baga cat aer trebuie. aa, ca aerul rece e mai dens, e alta discutie. aerul la mine e tras direct din grila din fata,deci e cel mai rece posibil.

man, de unde si pana unde ai ajuns tu la "simpt" si "mi-e", unde se invata lucrurile astea in ziua de azi? ca jur ca nu inteleg ce se intampla.

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care admisie e mai directa? Cea oem cu traseul ei proiectat gresit de catre inginerii vag , care totusi isi trage aerul din grila masinii sau cel pus de voi care aspira aer cald din compartimentul motor.

Tine minte :  1. Orice modificare hardware necesita si una software...ca la pc-urile voastre.

                     2. Faptul ca se aude "racing" nu inseamna ca ai ceva in plus sub capota

                     3. Degeaba bagi aer intr-o cantitate mai mare daca nu compensezi cu benzina/motorina ( amestec sarac ) (nevoie de resoftare)

                     4. Filtrul sport se cunoaste DOAR la o masina puternic modificata ( peste 250 cp )

 Urmariti clipul de mai jos in care s-au facut niste masuratori exacte          

        

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bv Radu Alecs.

Trebuie inteles odata pentru totdeauna, filtru  + toba sport pe motor aspirat e pistol cu apa. Nu castigi nici un ponei putere. Si filtru OEM e de 10 ori mai calitativ decat o chinezarie din Vitan.

Am avut pe Cupra admisie EVO-ms, cu diametru de 3" si un filtru destul de mare, dar era necesar pentru softul si puterea pe care o dezvolta masina.. 

Decat sa dati banii pe filtre sport, mai bine puneti piese de calitatea cea mai buna la revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!