Jump to content

Filtre K&N


oaspetele
 Share

Postare recomandată

Apropo de optimizarea admisiei de aer - o gaselnita ptr. "dupa-filtru":

"Bonrath developed, after many years, the optimal diameter for the Power-Rohr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ AB-33-WOB: tind sa cred, cu toata taria, ca un atare device nu aduce nici un plus de putere etc. Este mai degraba o chestie de tuning optic. Punct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati si filtrul meu K&N, acum am unu conic Simota mai mare.. filtrele K&N se aud bine fata de celelate.. la asta nota 10 insa nu sunt cele mai performante :-o

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru performante cat mai bune si pentru murdarie pe el cat mai putina , incearca sa-i gasesti un loc mai in fata. undeva pe langa far .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, pentru performantze mai bune de acord cu tine, george, cat mai in fatza si cat mai jos, dar legat de murdarie acum depinde mult de cum este mashina ( cred ca e vorba de clio ) facuta. diferite mashini se murdaresc diferit in diferite locuri :P.

Dar legat de performantze george are dreptate. eventual el poate ramane acolo unde este daca i se duce o coducta cu aer rece langa el cu o priza cat mai joasa de la grill. Se poate incerca sa se faca chiar si un soi de carcasa ca sa nu stea chiar atat de descoperit. Carcasa ii poate amplifica sunetul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni, ai vazut filtre panou special pentru anumite modele? Tot la augsburg am vazut si eu panouri de dimensiune standard care se adapteaza la diverse tipuri de airbox, dar mi s-a parut riscant + trebuia adaptat cumva gulerul de cauciuc ( garnitura ) de la un filtru OEM pentru ermetizare pe peretzii airbox-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Akebono: sunt pentru fiecare masina in parte, nu universale din care iti faci singur cum vrei. Excat ca si K&N panel, fiecare masina cu tipul ei de filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oarecum OT asa am eu acum la raid HP Maxflow. O "tulumba" de aluminiu care are si rol de heatshiel si de protectie la murdarire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@toni: presupun ca pretzul de 33 eur este pentru mashina ta. Cunosti si pretzul la K&N la acelasi reper?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era pretul vazut de mine pe cutie, dar nu stiu pt ce masina era filtru acela (ca dimensiuni era asemanator cu ce mi-ar trebui mie). K&N stiu ca e in jur de 50euro pt mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru exemplificare:

fabia 1.4 16v K&N panel ~57 eur

fabia 1.4 K&N panel ~89 eur :shock:

si cel de 16v este si mai mare ca dimensiune. trebuie vazut exact ...

m-am uitat la ei pe site (FK), am gasit si reperele insa nu gasesc un dealer sa fac o comparatzie :-(

FK sunt tot pe baza de ulei se pare, au si kit de intretzinere ( bidon de ulei )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

La Pipercross panelurile sunt in jur de 30E fara TVA si cele mai ieftine conice sunt pana in 90E fara TVA .... deci calitate superioara la preturi bune :pirat:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu se vrea un topic antireclama pentru K&N ci doar o informare corecta a publicului. Niste oameni au postat pe http://home.usadatanet.net/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm un grafic al unui test de finetze (capacitate de a retine praful) si m-am speriat. Voi ce ziceti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"The stock filter will flow MORE THAN ENOUGH AIR to give you ALL THE HORSEPOWER the engine has to give. "

Asta ma pune pe ganduri .. Eu intentionam sa-mi pun filtru sport dar nu cred sincer ca motorul merge mai bine cu amestec aer-motorina-praf !!! Oricat de mult aer ar intra in plus.. Si din ce am mai citit si pe forum (folosind functia SEARCH :) ) nu vreau sa am probleme nici cu maf&co.

Oricum testul pare destul de profesionist facut :ok:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu schimbarea filtrului de praf cu unul "sport" aduce ceva mai multe beneficii in cazul unui motor pe benzina si nu la diesel.

Eu am filtru conic montat de aproximativ 8 luni si pot spune ca nu am pb (dar nici MAF n-am :) ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vrea un topic antireclama pentru K&N ci doar o informare corecta a publicului. Niste oameni au postat pe http://home.usadatanet.net/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm un grafic al unui test de finetze (capacitate de a retine praful) si m-am speriat. Voi ce ziceti?

Am inaugurat (cu succes) functia merge topics :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bag si io aiurea pe final de topic..dar shtie cineva ceva de filtrele FK?

Au la Augsburg, sunt exact ca alea OEM , doar ca au o grila metalica (cam finutza zic eu) pe deasupra. La fel, sunt garantate 1 bulion de km, se spala , si avantajul lor (zic eu) e ca sunt undeva pe la 30 de Euro cu tot cu tva.

Multzam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shtie cineva ceva de filtrele FK?

poate dl. Voinea? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se vrea un topic antireclama pentru K&N ci doar o informare corecta a publicului. Niste oameni au postat pe http://home.usadatanet.net/~jbplock/ISO5011/SPICER.htm un grafic al unui test de finetze (capacitate de a retine praful) si m-am speriat. Voi ce ziceti?

Am inaugurat (cu succes) functia merge topics :scratch:

"test of several air filters designed for the GM Duramax Diesel"..... putem sa generalizam exemplul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrat si eu pe link-ul pus mai sus de andREI si nu pre stiu ce sa zic.... am o intrebare : de ce peste tot( in toate diagramele) ACDelco e pe primul loc?

Chiar asa au inventat astia cel mai bun filtru dintre toate ?

Mie imi pare o mica reclama.

Se poate sa gresesc, dar in test nu apar si alte firme care fac filtre de aer MAN, KNECT, BOSCH si altele ( de ce oare?) numai Purulator-ul imi suna cunoscut ( si ACDelco) in rest nu stiu ce sa zic ?!, poate nu sunt bine informat.

Eu folosesc K&N si sunt multzumit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul a fost facut intr-adevar pentru GM (GM != General Motors, GM == Garbage Motors conform subsite Acronym Finder :salut: ) Duramax.

Totusi desi poate parea reclama pro ACDelco, eu am extras valorile realizate de K&N. Si sa stii ca ACDelco nu iese no.1 la toate ... urmareste f.atent. La filtrare (finetze!!!) si viteza de incarcare iese bine ACDelco. K&N iese prost la astea... Eu ce sa zic. Daca un panel de hartie este mai ieftin si mai bun ca un oiled foam atunci super.... m-am scos...

Dar am un JPG cu dyno test cu K&N, cu paper filter, si FARA FILTRU. Ies aproape identic. Vreti postat JPG-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

test pe dinamometru cu filtru standard, filtru K&N si fara filtru deloc (nu cutia goala ci direct MAF-ul in aer.

Sursa: www.tdiclub.com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am filtru Green de peste doi ani.Pot sa va spun ca sporul de putere nu este foarte sesizabil (poate putin la reprize) dar sunetul este!Si am motor turbo.La cele aspirate este si mai evident sunetul sportiv.

In legatura cu MAF-ul!Mi s-a stricat la pe la 120K prima data si aveam filtrul original.Si era stricat la modul ca nu mai voia peste 100 kmh iar in panta ma rugam de ea cu a II-a.Nu stiam de Pierburg si am pus tot Bosch.Dupa o luna si filtrul Green (aprox 90e cu tot cu chit de curatare).Am 210k si MAF-ul s-a defectat iar,dar nu ca prima data(se plafoneaza dupa 3000 rpm).Concluzia:nu cred ca e filtrul de vina.

Acum am pus MAF Pierburg si va mai tin la curent.Dupa constructie,MAF-ul Pierburg pare mai putin sensibil la impuritati si uleiuri,dar e doar o parere personala.

Si inca ceva!Daca folositi filtru cu admisia directa(cel conic,nu pe cel care inlocuieste filtrul OEM),atentie la aerul cald aspirat!Scad simtitor performantele motorului.Eu a trebuit sa montez inapoi coducta de priza de aer si sa pun un 'shield' de caldura intre filtru si motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!