Jump to content

Filtre K&N


oaspetele
 Share

Postare recomandată

am dat un search pe forum, dar n-am gasit nimic referitor la aceste filtre.

High Air Flow with Excellent Filtration

Designed to Increase Horsepower and Acceleration

Washable and Reusable

Will NOT Void Vehicle Warranty

Lasts up to 50,000 miles before cleaning is required depending on driving conditions

10 Year / Million Mile Limited Warranty

Emissions Legal in all 50 US States.

Economical, a K&N Air Filter Will Last the Life of Your Vehicle

Works with Original Equipment Manufacturer Vehicle Electronics

Environmentally Friendly, K&N Reusable Air Filters Reduce the Volume of Disposable Air Filters that end up in the Nation's Landfills

ce ziceti ? aveti careva ??

se pare ca ar aduce 3-4 caluti in plus.

mai mult, necesita doar o curatare la aproximativ 100 000 km.

am inteles ca costa undeva pe la 100 euro.

voinea, se gasesc cumva la pitstop ???

inca ceva : necesita alimentarea cu aer rece in mod special ??

am mai auzit si de o posibila ajustarea pentru debitmetru >???!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut K&N de tip con montat cu tubulete de aluminiu sa ia aer rece de la grila ..etc. Problema este ca dupa vreo 3-4 zile de mers mi se rupea suportul de metal facut de ei.. ma duceam il sudeam iar.. crapa altundeva.

Pana la urma m-am enervat si l-am dat jos. Facea frumos masina doar atat. Aaaaa.. si am uitat sa spun dupa faza asta cu K&N mi s-a busit debitmetru.. so trage tu concluzia :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am asa ceva . este conic , dupa 7000km de mers in bucuresti era plin de o mazga super nasoala , asa ca a trebuit sa fie curatat .

DAR , decat k&n eu ti-as recomanda pipercross ( www.pipercross.com ). vezi ca sunt distribuite de aspad.

sunt mai ieftine ca k&n, mai bine facute , si arata muuuuuult mai bine. k&n are un singur design de filtru. cei de la piepercross vin cu mai multe, inclusiv cu heatshields de carbon.

ca plus la filtru, motorul trage mai usor , se aude mult mai marfa , un sunet de curse, dar doar atunci cand accelerezi masina cu pedala la fund, altfel nu se aude nimic "suspect"

sa nu uit, al meu este montat pe o supernova.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, dupa cate vad, mai mult "benzinarii" pun in practica asa ceva........

ma las pagubas. eram tentat nu de cei 3 (?) CP oferiti in plus, ci de faptul ca acele filtre sint garantate 1 milion de mile.

cu spalare la 100-150000km........

cat despre modificarea capotei pentru o eventuala priza de aer :? :12:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma las pagubas. eram tentat nu de cei 3 (?) CP oferiti in plus, ci de faptul ca acele filtre sint garantate 1 milion de mile.

cu spalare la 100-150000km........

Curatare la 100-150k NO WAY. La maxim 10k trebuie curatate. Singurul motiv pentru care eu mi-as pune filtru (cochetez de mult cu ideea dar mie frica pentru MAF) este sunetul si un eventual raspuns mai bun la acceleratie. In nici un caz faptul ca se curata mai rar. Se curata cam la fel de des cat se schimba un filtru normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am studiat si eu cat de cat problema cu filtrele sport. Nu numai k&n ci si alte filtre permitive cu durata de viatza mai mare vin si trebuie in cazul unei curatzari reuleiate. Pentru aceasta exista un kit special de intretzinere care contzine acest ulei. Multzi care folosesc un astfel de filtru au stricat MAF-ul datorita particulelor de ulei care migreaza de pe filtru pe aceasta piesa sensibila, iar cantitatea de ulei trebuie apreciata exact, prea putzina face filtrarea ineficienta, prea multa strica MAF-ul.

Filtrele conice necesita alimentare cu aer rece si neparat scut pt protectzie termica. Aerul rece se ia de obicei din prizele de aer din masca, cat mai aproape de shosea, solutzie care pentru Romania nu este viabila pentru ca in mod sigur filtrul va trebui curatzat foarte des. K&N sustzin ca un filtru poate fi cosiderat util pana in 20 de revizii ( curatzare + uleiare ).

Pe langa piper-cross (mie nu mi se pare ieftin, un kit de CAI ajunge la 270 eurones) se poate opta pt filtrele de aer Green ( Green Cotton Filters ). Am vazut ca sunt foarte laudate si cele panou adica pentru inlocuirea celui OEM in cutia filtrului ( air-box ). Acestea vin mai putzin uleiate si sunt mai prietenoase cu MAF-ul.

Daca un filtru de aer OEM de carton este in jur de 20 eur ... unul sport panou, inlocuitor de OEM, ajunge la 80. Poate la un motor puternic stock merita, insa la unul mai lenes castigul de putere nu este mare. Pana la urma efectul major este ca il ai pe Darth Vader sub capota.

"Ala negru, cu respiratzia grea ... il stii, era tacsu' ..." :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Akebono: :) :D :D :D :D mi-a placut f. mult chestia cu Vader

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Akebono: se vede cine sta briskoda :)

Cu toate ca chestiile legate de incarcarea de ulei cred ca au mai fost discutate pe unul din celelate topic-uri (sau oare am citit eu prea mult despre ele incat le stiu pe dinafara :D ) iar Akebono a pus punctul pe I, trebuie sa spun ca probleme cu MAF-ul nu au aparut neaparat dupa ce au reincarcat filtru ci si cu el nou. Asa ca mare grija.

"Ala negru, cu respiratzia grea ... il stii, era tacsu' ..."

:D criminala reclama :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca suna ca "ala negru, cu respiratia grea (tacsu)", e bine. Dar nu cu pretul MAF-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca cine are sa vorbeasca sa nu vorbin de dragul de a vorbi!

Eu am filtru K&N de 3ani (in carcasa interioara , nu con) , il curat la 10.000km cand schimb uleiul la motor, si nu am stricat MAF-ul cu el.

Avantajul e ca pot sa-l curat cand vreau si tre sa cumpar altul ( de hartie). Motorul nu se aude altfel si nici nu se simte vreun cal in plus :)

Evantualele probleme care au aparut la altzi pot fi intamplatoare cel putzin in cazul MAF-urilor (stim cu totzi ce bune sunt), ca si in cazul chiptunungului exista o modificare pe care dam vina in cazul aparitziei unei probleme. Nu intotdeauna este adevarat si nu se poate face o regula din asta.

Cred ca ajunge!!! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut filtru sport conic la Golf3 1.6 benzina. Impreuna cu toba sport i-am simtit efectul (pozitiv, bineinteles). L-am curatat la fiecare 10k km, cu kitul adecvat, adica solutie pt curatat + ulei. De sunet sa nu mai vorbim, era bestial !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-atzi pus pe ganduri...oare efectele negative nu pot fi din cauza unei expluatari necorespunzatoare, sau te miri din ce alte motzive si nu din cauza producatorului? ideea e ca unde e sport e si filtru K&N plus toata mishcarea de tuning din lume.....sa fie ei cumva nepriceputzi??...m-ash mira...la fel si despre green.....nu shtiu ce sa zic....mfa.....alte alea...probabil ca voi incerca pre propria-mi ...mashina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-atzi pus pe ganduri...oare efectele negative nu pot fi din cauza unei expluatari necorespunzatoare, sau te miri din ce alte motzive si nu din cauza producatorului? ideea e ca unde e sport e si filtru K&N plus toata mishcarea de tuning din lume.....sa fie ei cumva nepriceputzi??...m-ash mira...la fel si despre green.....nu shtiu ce sa zic....mfa.....alte alea...probabil ca voi incerca pre propria-mi ...mashina

si post-ul... tau ma pun-e pe... hmm... ginduri oare tu :shock: shtii... che ai vrut... wow!!! ... sa spui eu nu shtyu... ??? oa-re de che??????????

Stimate domn, "ideea e ca" te rog sa respecti limba romana si pe noi, ceilalti, care suntem obligati sa ne zgariem retina cu pseudo-cuvintele si incoerenta dumitale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chris: ti se pare ca am vorbit pe langa subiect? Sunt destul de multzi cei care au stricat un MAF cu un astfel de filtru sau "nenorocirea" a aparut la scurt timp dupa instalarea lui. Atat timp cat exista aceasta experientza eu cred ca nu vorbim de dragul de a vorbi. Vorbim pentru ca ne pasioneaza subiectul si pentru ca poate vrem sa punem si noi pe mashina. Si pana la urma ai dreptate, cei care il au au vorbit. Sunt pareri pro si contra. Pro-urile le vezi pe site-ul producatorului si in reclame cu duiumul. Contra-urile le vezi dupa ce altzii au platit pretzul unui MAF/etc.. Si da, se poate sa fie din motive de exploatare gresita sau plimbari prin apa, tot merita mentzionat. De aceasta este forum, sa discutam. Nu consider ca prin asta ne ofensam sau facem antireclama.

Si chiar te rog sa continui ideea: "Eu zic ca cine are sa vorbeasca sa nu vorbin de dragul de a vorbi!"

Ma bucur ca esti posesor de filtru sport, poate ne zici mai multe despre experientza ta cu el. Si eu sunt interesat sa am ce ai tu, filtru panou in cutia originala. De unde ai luat, eventual un pretz ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai adaug o firma care produce CAI si care este laudata pt efecte de posesori(tot briskoda): Carbonio.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@akebono: nu am vrut sa ofensez pe nimeni, dar de multe ori se bat campii discutand doar din auzite si se fac reguli (uneori false) dupa care unii chair de iau.

Idea e sa vb la subiect nu asa de dragul vorbirii!!!

Despre filtru in cutie (deci nu cel kon) - nu am avut probleme cu el, dar trebuie verificat periodic 4-5.000km pt o eventuala curatzire.

De regula curatzirea se face cam la 10.000 da asta depinde pe unde mergi cu masina. E posibil ca din cauza lui sa se distruga MAF-ul dar la cat sunt MAF-urile de bune cred ca exista putzine sanse.

Eu nu fac publicitate firmei K&N dar nici nu cred ca e corect sa facem antipublicitate doar de amorul artei.

P.S. Sper ca am fost bine inteles si nu am suparat pe nimeni! 10X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtru a fost cumparat de la C&C si a costat cam dublul unui filtru normal (nu mai stiu pretzul ca a fost de mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo luna importam si noi Pipercross si ei au in gama chestiile alea cu fibra de carbon si cu tubulatura din kevlar (Viper) care cica (comform spuselor lor) dau la un Citroen Saxo 1.6 16v VTS cam 10bph masurati cu mana lor. Acu ce pot eu sa va zic este ca am pus vreo 4 d'astea pe diverse masini si concluziile ar fi cam asa :

- Renault Clio sport 182CP cu chip (vreo 195CP) - masina suna incredibil si se misca foarte bine la turatii mari (crestere de aproximativ 10CP).

- Skoda Octavia 1.8T 150CP cu chip (vreo 192CP) - masina nu suna deloc (doar pufaie) dar se simte o crestere cam de 7-8CP.

-Skoda Fabia 1.4 MPi 68CP cu chip (vreo 75CP) - masina suna foarte bine si are o crestere de vreo 4-5CP (senzatia e de o crestere mai mare).

-VW Golf III VR6 - masina suna ca la raliu si are o crestere de 9-10CP.

Problema e ca kit-urile astea costa aproximativ 265 Euro fara TVA. Cei de la Pipercross au promis un sistem aproximativ la juma de pret da care o sa aiba aluminiu in loc de fibra de carbon (evident cresterea o sa fie mai mica deoarece incalzirea aerului o sa fie mai mare).

O inventie a celor de la Pipercross este sistemul de filtrare care nu e din pasla ca la majoritatea ci este din mai multe straturi de buret care realizeaza o filtrare progresiva a aerului. Din acest motiv nu mai e obligatorie ungerea cu ulei si astfel nu mai se defecteaza debitmetrele care orice ce ar zice producatorii de filtre sport se defecteaza la filtrele care se ung.

Noi oferim intreaga gama de filtre Pipercross de la pretul de 45E (universale rubber neck), 85E(universale), 100-150E (kit-uri), 265E (kit-uri Viper).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost pe la C&C si pretzul oferit de ei pt K&N panel este de aproximativ 4 ori mai mare decat a unui filtru OEM pentru motorul meu. Kit-ul de intretzinere costa cat inca un filtru OEM. Am concluzionat ca la acest pretz nu merita pt motorul meu si pentru cat de mult intetzionez sa pastrez mashina. Pt un surplus de putere ar trebui intai de toate modificat airbox-ul. Parerea mea este ca airbox-ul este destul de restrictiv in varianta actuala iar un filtru sport chiar daca este mai permitiv ar trebui intai de toate sa aiba ce sa filtreze, eventual "frana" sa o constituie filtrul. Nu spun ca este un design gresit al cutiei stock, probabil este cel mai bun compromis intre zgomot si perfomantza la care s-a putut ajunge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de optimizarea admisiei de aer - o gaselnita ptr. "dupa-filtru":

"Bonrath developed, after many years, the optimal diameter for the Power-Rohr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact in aceeash idee am zis si eu ..."cheva" pt ca ma surprinde faptul ca sunt probleme cu mfa-ul. am destule reviste WOB, VWscene...etc si e plin de K&N p'acolo....ma itriga neplacerile care le intampina unii si incercam sa scot discutzia din "zona acuzatoare" K&N-ului. nu am incercat sa duc in derizoriu problemele reale pe care unii le au... ar trebui vazut si pe forumuri de dincolo daca au aceleash probleme.....

ps. pt cei cu probleme de cataracta le recomand sa "sara" peste postul meu see ya...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru probeleme de MAF

briskoda

skodacommunity

vwvortex

sunt pareri din plin pro si contra.

Am facut o completare care se pare ca nu este luata in seama. Problema nu este numai la K&N ci la filterele de aer sport care se uleiaza pentru o buna functzionare. S-au intamplat necazuri si cu K&N. Nu vrea nimeni sa le denigreze asta este realiatea si n-are rost sa ne ascundem dupa deget. Sunt probabil mult mai multzi fericitzi posesori de K&N si de filtre uleiate in general.

iar in WOB este normal sa apara cu filtru sport, aspectul si performantzele primeaza acolo. o mashina tunata cu airbox n-ar da prea bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre filtrele FK Automotive stiti ceva?

Am trecut azi pe la Augsburg si am vazut panel filter la 33euro, ceea ce nu ar fi mult. Poate voinea le scoate si mai ieftin ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!