Jump to content

Intrebare Viteza Maxima


alexdias
 Share

Postare recomandată

In drum spre bucuresti pe A1 am vrut sa vad cat duce. :)

I-am dat 180, pedala blana...dar aveam numai 3700 de rotatii :)

Se simtea din cand in cand ca pierd din putere dar isi revenea repede...si asa m-a tinut tot drumu' :)

La viteza maxima nu trebuia sa ma ridic in 4000...4500 de rotatii? E din cauza cip-ului?

Daca ii scot piedica aia de sub pedala de acceleratie mai castig ceva ? :D

Modificat de CristiN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faptul ca (zici tu) parea sa piarda din putere, iar apoi isi revenea poate sa aiba drept cauze: debitmetru, turbina, motorina. Trebuie facuta o scanare in mers si vezi cum lucreaza primele doua.

Curios ca la 180 (pe bord presupun) aveai 3700rpm. Eu la 180-180 si ceva pe bord am 4000 rpm. Dar banui ca tu ai motorul ALH resoftat si difera raportul din cutia de viteze.

Da, trebuie sa treaca de 4000rpm si sa ajunga spre rosu la viteza maxima! Plus ca tu ai ECU remapat si asta are trebui sa creasca viteza maxima.

Cum accelera masina pana la 180km/h? liniar? sau tot cu intreruperi?

Ce fel de motorina aveai la momentul testului in ea? si in ce cantitate? (pe indicatorul de la bord)

Referitor la piedica de sub pedala de acceleratie: aceea e pusa akolo cu un rol. Si anume acela de a proteja senzorul de la throttle. Cand pedala ajunge la acea piedica tu ai throttle 100%. Daca o scoti si apesi pedala maxim, tot throttle 100% o sa ai, dar risti sa strici senzorul!

Modificat de Predator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum accelera masina pana la 180km/h? liniar? sau tot cu intreruperi?

Ce fel de motorina aveai la momentul testului in ea? si in ce cantitate? (pe indicatorul de la bord)

Liniar...dar daca o tineam in 180..se simtea usor la pedala o usoara pierdere din putere..c a si cum as fi luat picioarul de pe pedala...apoi isi revenea...si tot asa...

Motorina de la mol... jumate de rezorvor !

Dar nu pricep..de ce nu a trecut de 3700 rpm...

Modificat de alexdias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e geometria de la turbo imbacsita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa ma duc sapt viitoare la cipos sau la voinea....depinde ce timp au.

Plec maine pe A2 spre Galati...o sa mai incerc o data.

R Z F @: turbina a fost curatata....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lucrul e oarecum normal. Ti s-a modificat limitarea vitezei maxime atunci cand ai facut resoftarea? Oricum resoftarea nu iti garanteaza o crestere a vitezei maxime (sau doar o crestere foarte mica a acesteia) in schimb iti modifica graficul de pana acolo (modul in care accelereaza masina pana la viteza aia).

Eu cu ALH-ul meu la drum drept tot asa am viteza maxima (nu stiu daca la aceleasi RPM-uri) si nici eu nu am reusit sa o duc pe rosu intr-a 5a. La viteza aia pe bord climatronicul imi arata 169 si nu sare de ea.

Partea cu pierderea de putere e ciudata. Mie in aceleasi conditii nu imi aparea decat daca aveam de urcat un deal (pierdeam din putere la urcarea pantei, iar la coborare urcam peste viteza asta... normal, nu? :lol: )

Pe langa motivele date mai sus de colegi eu as pute la calcul si calitatea resoftarii (o mica scapare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima treapta de viteza nu o sa ajungeti niciodata in zona rosie, e normal.

Odata cu resoftarea nu se modifica viteza maxima, ci doar timpul in care se ajunge la viteza maxima, care se scurteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil sa ai o problema cu ceva la motor sau modificarea sa nu fie foarte bine facuta (se mai intampla)

Normal, dupa modificare, viteza maxima trebuie sa fie mai mare, cel putin asta s-a intamplat la toate masinile modificate de mine insa unele cu areodinamica mai slaba (masini mai mari, SUV, dube, etc.) nu le-a crescut decat cu foarte putin, insa atingeau viteza maxima mai repede

Referitor la turatie vs. vmax. tuningul nu modifica cu numic aceste rapoarte, adica unde aveai 130km/h la 2.500 inainte, dupa tuning tot 130km/h la 2.500rpm vei avea, si tot asa mai departe, aceste valori nu se pot schimba decat daca umbli la rapoartele cutiei altfel nu au voie sa se schimbe (cine zice altceva nu stie ce zice)

Masina scoate fum, trage pe trepte mici la fel ca inainte? Poate ai vreo mizerie si trebuie sa o scoti, cu un KICK DOWN serios in primele 2-3 trepe. De schimbat cum schimbi, subturat, supraturat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina scoate fum, trage pe trepte mici la fel ca inainte? Poate ai vreo mizerie si trebuie sa o scoti, cu un KICK DOWN serios in primele 2-3 trepe. De schimbat cum schimbi, subturat, supraturat?

Nu scoate fum deloc si trage bine pe treptele 2 si 3. Incerc sa nu o fortez..mai schimb treapta si subturat.

Nu trece de 179 neam....3700 rpm si 179 km/h.

Eu credeam ca ajung si io la 200 km/h :P

Revin cu detalii

:icon_thumleft: atentie pe A2, mi-am luat 3 puncte si 170 RON amenda....la iesirea spre Drajna. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hei. moderatori .... nu cumva topicele despre viteza maxima si orice referinta la obtinerea acesteia sunt INTERZISE???? dormim?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reed, ce ai? :rolleyes: Baietii vorbeau de jocuri pe calculator :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot abtine de :rolleyes: , cer scuze anticipat, dar . . . :( :D =))))))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Odata cu resoftarea masina mea atinge in treapta a -5-a turatia apropiata de rosu. Altfel nu trecea de 4000-4200rpm. Viteza nu se zice se deduce.

Daca ai ALH si ai soft ar trebui intr-a 5-a sa ajungi linistit la 4500rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scoate fum deloc si trage bine pe treptele 2 si 3. Incerc sa nu o fortez..mai schimb treapta si subturat.

Nu trece de 179 neam....3700 rpm si 179 km/h.

Eu credeam ca ajung si io la 200 km/h :))

Revin cu detalii

:Driver: atentie pe A2, mi-am luat 3 puncte si 170 RON amenda....la iesirea spre Drajna. :lol:

Cred ca are o probleme. Du-te la cineva sa-ti faca o diagnoza completa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbat debimetru ! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut, Alex.

Am o parere despre spusele tale cu privire la viteza maxima pe care ai atins-o:

1. referitor la plafonarea masinii la o anume turatie poat efi vorba despre un debitmetru(300 ron) cu inpuritati. Poti considera aceasta piesa ca fiind consumabila. In acest sens pentru protectia lui schimba filtrul de aer(30 ron) o data cu schimbul uleiului sau la 10.000

2. pierderea putereii e cauzata de turbina, mai exact supapa de supraalimentare a turbinei. Adica motorul functioneaza dar nu mai trage, isi "da in nas".

Am si un sfat si anume merita cei 36 ron pe test.

Bafta multa si stai linistit ca se rezolva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetru si e ok acum.

Am facut testele si turbina e ok.

Nu am alte erori si masina merge impecabil.

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut tuturor,

as vrea sa redeschid acest topic legat de viteza maxima! Ieri, pe A1 spre Pitesti, am incercat-o si eu. Am ajuns la 190 km/h pe bord, insa mai aveam pedala si n-a mai urcat deloc! Am tinut-o, nu stiu, vreo 10 km, insa peste 190 nu s-a dus in ruptu' capului! Intrebarea este: e normal? A, si inca ceva: am aflat de pe forum chestia cu climatronicul, faptul ca arata viteza, dar am remarcat o diferenta considerabila, zic eu, intre ce arata bordul si ce arata climatronicul. De pilda la 150 fix pe bord, clima arata 163! Asa o mare diferenta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe bord ai 150 si pe clima 163? Sigur nu e invers? :)

O diferenta de 8-10% e normala la viteze mari (peste 100km/h incepe sa creasca mult)

E normal sa prinzi 190km/h pe bord si (probabil) ~170km/h "real" cu 100cp..

Evident asta in germania. Nu in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Absolut sigur nu este invers! Clima arata mai mult. Submeniul 17 din ce am citit, presupun ca nu-mi arata altceva! Am facut proba spre Pitesti! Cand am venit cu ea din Germania, am atins pe ici pe colo 180, nu mai mult. Doua dintre cauciucuri nu erau tocmai potrivite pentru probe de viteza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu zic ca e normal ce spune NetFlow (incercat de mine pe mai multe masini) acele din bord au o eroare in jur de 10% (depinde de viteza), oricum, ce indica bordul nu este real.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Pe mine ma macina o alta intrebare, oarecum legata tangential de viteza maxima... Nu am gasit alt topic mai potrivit si nu vreau sa deschid unul nou.

Leon-ul meu e pe benzina, 1,6 16v 105 cai. Inca nu am avut unde sa ii fac teste de viteza, dar pe unde am mers si era drum mai liber si mai bun, am incercat si eu putin pedala.

Ce ma nedumireste pe mine este ca pe la 150km/h era foarte turata (dupa parerea mea), adica vreo 4500 rot/min. E drept ca eu pot fi neavizat in ceea ce priveste tipul asta de motor, despre care am auzit ca "ii place" turat. Plus ca zona rosie pe turometru incepe pe la 6000 rot/min. Eu ce am condus pana acuma nu prea trecea de 4000 pe la viteze din astea.

Cu toate astea se poate sa fie asta comportamentul normal al motorului la astfel de viteze.

Voi ce viteze pe la ce turatii obtineti? Si cam pe unde schimbati treptele de viteza? La mine imediat ajung la 3000 - cam pe acolo schimb, uneori si la 3500.

Va intreb pentru ca vreau sa imi dau seama cam ce turatie (ar trebui sa am) o sa am pe autostrada pe la 130 - 140 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece topicele despre vit. sunt INTERZISE pot doar sa iti spun ca, la tipul tau de motor, vit. max. e limitata electronic si se obtine (in cond. standard) pe la 4700-4900rpm/ vit. V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, Reed. Stii cumva unde pot gasi o diagrama cuplu/putere pentru motorul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ai prins tu este viteza maxima de catalog. Intradevar daca ai remapare viteza ar trebui sa creasca cu aprox. 10 km/h si altceva eu am toledo sport ASV de 110 cp si la 180 am 3800 ture,la 200 am 4300 ture ( adica 2 liniute peste 4000 ). Indiferent ce fel de remapare ai raportul viteza afisata si turatie Nu Se Modifica ( numai daca umblii la rapoartele cutiei - mecanic vorbind ),poate totusi ai ceva probleme cu debitmetrul sau filtre imbacsite de se plafoneaza la 180 km/h. Fa si tu un test cu VAG com.Multa Bafta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!