Jump to content

Reparatii caroserie fara vopsire


bobi11
 Share

Postare recomandată

am cateva indoituri f mici pe capota si o usa fara ca vopseaua sa fie sarita.totusi nu as vrea sa vopsesc intrega usa sau capota pt acele mici indoituri.am inteles ca un service in germania face aceasta operatie si anume aplica o ventuza pe locul unde e indoita tabla si prin presiune o readuce la normal fara a fi nevoie sa fie vopsita.ati auzit de asa ceva???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce oras te intereseaza?daca e in Timisoara pe blv. Liviu Rebreanu sunt niste baieti care fac asa ceva, si din cate am auzit chiar o fac foarte bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...da,asta e tehnologia insa prin suctiune aduc tabla la normal,nu presiune! :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in buc e? ca am si eu una mica de la craciunul din 2005. mosul a uitat-o in parcare pt mine... :D (si la cat e de mica, mai bine o las asa decat sa pierd 2 saptamani)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...da,asta e tehnologia insa prin suctiune aduc tabla la normal,nu presiune! :D

da, ai dreptate, m am exprimat gresit.unde se face chestia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tehnologia de baza consta in actionarea prin intermediul a niste parghii speciale din titan efectuand presari succesive prin interiorul infundaturii din exteriorul ei spre centru. pentru locuri inaccesibile din interior exista o presa speciala care se sprijina pe 2 picioruse pe tabla si cu partea centrala trage o mica ventuza care se lipeste in prealabil de vopsea chiar in mijlocul partii infundate, lipirea facandu-se printr-un adeziv puternic ce nu ataca vopseaua totusi. Destul de populara in Europa de Vest, la noi este doar la inceput ca business. Tariful este pana la 50% din valoarea interventiei clasice cu chit si revopsire iar timpul de executie e mult mai mic(cca 1 ora pentru o infundatura mica, se actioneaza de cca 300-400 ori prin actionari usoare pentru o mica infundatura, e o munca strict calificata).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Bucuresti exista cineva care face asa ceva?

Nu de alta, dar e bine de tinut minte.. mai ales la cate "blonde" circula pe strazi azi... nu se stie cum se poticneste in masina si ramane un mic semn.

Modificat de DRAPAR
Nu mai da QUOTE la postul anterior !
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ceea ce stiu eu nu exista, dar fiind o afacere in expansiune(sunt multe masini scumpe usor atinse prin parcari si proprietarii nu au chef sa vopseasca tot elementul) e posibil sa apara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

salutare!

tocmai ce-am vazut ca pe capota de la portbagaj, undeva in stanga, chiar pe marginea ei, am o lovitura/infundatura si vopseaua crapata! probabil cineva "binevoitor" sau vreun vecin invidios :D mi-a aranjat-o! si nu stiu ce sa fac...daca merg in service cu ea vor putea sa o indrepte si apoi s-o polisheze? ca nu prea as vopsi capota integral, ca ma gandesc ca nu mai iese aceeasi culoare!

ma poate ajuta cineva cu ceva sfaturi, va rog frumos!

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e vopseaua crapata nu cred ca iese cu polish, s-ar putea la polishare sa sara mai multa vopsea de pe capota si tot o sa trebuiasca vopsita sfatul meu e sa te duci intr-un loc specializat unde se prepara vopsele auto ca au ceva paletare speciale care pleaca de la culoarea de baza a masinii si in functie de cat de imbatranita e vopseaua ei compare cu paletarul si iti scoate aceeasi nuanta iar in final sa nu fie diferenta de luciu intre vopseaua veche si cea noua dai un polish la toata masina si e ok (parerea mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi gordon1!la asta ma gandeam si eu, dar problema mea cea mare e ca e si tabla indoita :offtopic: ma duc luni la service-ul skoda din pitesti si vad ce pot sa fac! si cred c-o rezolv pe casco!gordan1...sorry!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-ai pentru ce. Sa fii foarte atent la receptia masinii dupa vopsire deoarece s-ar putea sa foloseasca vopseaua originala codul masinii si sa nu tina cont de gradul de imbatranire al vopselei (spun asta ca am mai vazut masini vopsite la unele reprezentante la care se vedeau diferente simtitoare de nuanta asa ca eu recomand ca daca tot o faci pe casco sa o duci la cel mai bun vopsitor si sa te duci la un magazin specializat in vopsele auto sa-ti faca nuanta exacta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!