Jump to content

Martor Avarie Apa Stresant


BOGDAN205
 Share

Postare recomandată

pe scurt...garnitura de chiulasa se arde cand temperatura in motor creste foarte mult si cand lipseste apa din vasul de expansiune :D

apa poate sa o piarda prin mai multe locuri...

radiatorul poate sa fie fisurat sau pe langa garnitura de admisie...

iar faptul ca porneste electroventilatorul nu e nici un bai...ala este si scopil lui ;)

Modificat de bogdan.tuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Stiu ca electroventilatorul porneste din cind in cind dar la mine daca se incalzeste motorul porneste din 10 in 10 minute, si imi arunca apa din vasul de expansiune. Pe de alta parte nu am nimic spart,iar garnitura de chiulasa am pus-o noua . returul l-am scos si bagat intr-o sticla si se vedea cum bolboroseste. Chestia este ca dupa ce am schimbat garnitura de chiulasa tot la fel face iar garnitura veche sau chiulasa nu aveau nici un defect. A si ca alta chestie imi si maninca ulei foarte mult. Cred ca pina la urma o sa ai schimb motorul. Va mai spun ce mai fac. Daca a mai patit cineva asa ceva il astept cu mesaje pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cred ca tot din categoria "Avarie apa" mi se intampla urmatorul lucru: Citeodata (in special cu motorul rece) apare pe bord un text care-mi zice sa verific lichidul de racire si sa ma duc la service, insotit de un STOP mare. De verificat am verificat antigelul si tot timpul este la nivelul de maxim in vasul de expansiune. Culmea e ca daca dupa vreun minut de functionare opresc motorul si-l pornesc iar .. nu mai apare mesajul in cauza.

Aveti idee ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul (din vasul de expansiune ) sau cupla electrica a acestuia pot fi posibile defectiuni .

Era mai bine sa intrebi in aria golf 4

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ooops! Scuze, dar am fost tentat de subiectul topicului care-mi reflecta problema si n-am mai vazut ca-i aria cu Passat. Dar ma gandesc ca-s asemanatoare, atat mesajele de eroare, cat si posibilele cauze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveti cumva idee termocupla pentru auto cu AC functioneaza in 2 trepte chiar si cind AC nu este cuplat? La mine porneste numai treapta a doua la 97 de grade. Am cautat termocupla si am vazut ca scrie pe ea 90/79-97/85. Asta nu cumva inseamna ca ar trebui sa plece in doua trepte una la 90 si alta la 97? Ca la mine cea de la 90 nu pleaca. Daca a urmarit cineva chestia asta astept un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din cate stiu la cele cu AC prima treapta porneste in clipa cand ai cuplat clima iar treapta a doua cand temperatura lichidului din radiator depaseste 97 de grade, iar la cele care nu au clima au doar treapta a doua. (daca te uiti la bulbu ce ii in radoator la cele cu clima ii cu 3 pini iar la cele cu dou are 2 pini)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca am doua pozitii la termocupla. Problema mea este daca treapta intaia se cupleaza numai cind e AC cuplat sau se cupleaza si fara AC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functionarea e in felul urmator :

1 Fara AC cuplat - temp ajunge la 95 cupleaza tr 1

- temp ajunge la 102 cupleaza tr 2

daca nu se intampla asa sonda de la radiator e defecta

2 Cu AC cuplat -initial cupleaza tr 1 iar dupa cateva secunde cupleaza tr 2 si ramane asa pana decuplezi AC

daca nu se intampla asa e de vina FCM -ul

Tr 1 e comandata direct prin sonda iar tr2 e comandata prin FCM

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functionarea e in felul urmator :

1 Fara AC cuplat - temp ajunge la 95 cupleaza tr 1

- temp ajunge la 102 cupleaza tr 2

daca nu se intampla asa sonda de la radiator e defecta

Salut. Esti sigur ca trebuie sa plece si treapta 1 fara AC cuplat? Te intreb pt ca la mine nu pleaca, intra direct treapta 2.Si imi scoate antigelul din motor. si nu stiu ce sa ai mai fac.Am schimbat inclusiv garnitura de chiulasa. Cred ca o sa schimb si termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca ai radiatorul infundat. L-ai reconditionat prin lipire cumva? Ideea e ca termostatul da drumul antigelului sa circule si prin radiator la temperatura de 75 de grade. Iar faptul ca porneste un ventilator ca sa raceasca acel antigel, nu vad ce legatura are cu faptul ca tie iti iese lichidul de racire din vas. Daca nu precizai ca ai schimbat garnitura de chiulasa, asta era prima mea opinie. Daca ai posibilitatea si nu e un cost foarte mare, coleste radiatorul, desfa toate furtunele aferente instalatiei de racire a apei ca sa vezi ca sunt in regula, si apoi baga apa in radiator pe-o parte si vezi daca iese pe cealalta parte. Daca nu iese...e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Esti sigur ca trebuie sa plece si treapta 1 fara AC cuplat? Te intreb pt ca la mine nu pleaca, intra direct treapta 2.Si imi scoate antigelul din motor. si nu stiu ce sa ai mai fac.Am schimbat inclusiv garnitura de chiulasa. Cred ca o sa schimb si termocupla.

Toate masinile au 2 trepte la ventilator ( sau mai multe ) ca au sau nu AC .AC-ul foloseste de regula tr 2 . La noi foloseste AC-ul tr1 doar la pornire sa nu plece ventilatorul direct in tr2 pt ca ar forta si firele electrice si sistemul mecanic .Explicatia ce am dat-o mai sus e destul de precisa , drept dovada e ca nu m-a contrazis nimeni .

Tu ai defect motorul ventilatorului sau termocupla

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt raspuns. Cred ca termocupla e ca parca cu AC pornit a plecat treapta 1. Oricum o sa verific maine. Radiatorul nu are nimic.Am pus mina pe el si se incalzeste tot. Daca ar fi infundat nu s-ar incalzi in zona respectiva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!