Jump to content

Martor Avarie Apa Stresant


BOGDAN205
 Share

Postare recomandată

Am si eu o problema stresanta cu ledul de avarie pentru apa ( vw passat 1992 1,8 benzina) temperatura apei se mentine foarte bine avand in vedere caldurile de afara .

Precizez ca acel martor de avarie porneste la 10 sec dupa ce pun contactul chiar si cu motorul rece !!!

Daca aveti idee de la ce poate fii sunt recunoscator pt orice informatie!!!

Multumesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu bag mana in foc,dar vezi sa nu faca firul :D vreo masa aiurea....parerea mea.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nu mai stiu la ce fire sa ma uit ,sincer le am luat pe toate la mana si nimik:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema stresanta cu ledul de avarie pentru apa ( vw passat 1992 1,8 benzina) temperatura apei se mentine foarte bine avand in vedere caldurile de afara .

Precizez ca acel martor de avarie porneste la 10 sec dupa ce pun contactul chiar si cu motorul rece !!!

Daca aveti idee de la ce poate fii sunt recunoscator pt orice informatie!!!

Multumesc !!!

verifica senzorul de temperatura pentru indicatorul din bord si schimba-l daca este cazul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult !!!

am sa verific :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Asa face si la mine ... am inteles ca e boala lor ... e ceva din partea electronica a ledului din bord ... mai greu de rezolvat ... obisnuieste-te cu el asa ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu face contact aiurea plutitorul de la vasul de expansiune. E foarte probabil sa fie blocat. A doua chestie pe care poti sa o faci e sa stergi eroarea stocata cu VAG comul. Parerea mea e ca daca le-ai facut pe astea doua nu o sa mai faca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu problema cam asemanatoare la mine se incalzeste rau de tot masina cel putin asa imi arata pe bord si nu stiu ce sa fac chiar si akum iarna ajunge temp pana la 110 grade pls o sugestie pls am un passat variant 95 2.0 benzina cu A/C pe ea dk are vreo importanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand verifica atunci cand arata 110 grade pe bord,deschide capota si pune putin mana pe furtune sa te convingi daca intradevar este si motorul foarte fierbinte si daca furtunele de la radiator sunt foarte tari[in sensul ca ar avea presiune in ele.......daca are presiune nu desface in nici un caz busonul de la vasul de expansiune] si vezi daca furtunul de la termostat la radiator este la fel de cald ca celalalt, asta in cazul cand nu mergi la cineva care se pricepe sa vada daca este dus termostatul sau garnitura de chiulasa sau infundat returul circuitului mic sau infundat radiatorul :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms pentru sfat...o sa fac si asta dar ma scoate din sarite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defectul care face sa clipeascabecul de la apa e un tranzistor care se deslipeste din spatele ceasurilor de bord.Trecuie sa desfaci ceasurole de bord si pe placa electronica ai sa vezi un tranzistor patratos(e si singurul parca) care are rolul de a stabiliza tensiunea. Refa cu un ciocan de lipit contactele si ai sa vezi ca se rezolva treaba. Asta e defectul la bordurile de passat b3 si b4. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms pt sfat....dar am depistat problema mi-sa stricat motorasul de la venitilatoare si numai racea...defapt mergea doar o viteza si am cumparat unu nou iar marti il pun...dar o sa ma uit si la ceasuri sa vad dk e si akolo problema...ms pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Ms pentru sfat...o sa fac si asta dar ma scoate din sarite

vezi ca becul de la temp apa clipareste din cauza sondei de citirea temperaturii de la motor. Trebuie sa o schimbi si parerea mea e ca ar trebui sa o cumperi originala cu antetul VW pe ea. Eu am schimbat vreo 3 de la Febi noi noute si toate citeau prost. Si pana la urma am luat SH original si imi citea perfect. Dupa aceea nu a mai cliparit becul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine apare alta problema...cand clipeste becul de la temperatura(chiar daca acul de temperatura nu mi-a trecut niciodata de 80 grade) cade si acul de temperatura si acul de benzina...am dat din curiozitate bordul jos si am observat ca are un lichid pe el care chiar nu stiu de unde provine...ceva ca un fel de lubrifiant...cred k are vreo defectiune pentru ca nici nu imi indica bine acul de benzina:-? hmm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Nu imi creste deloc temperatura pe timpul deplasarii. Ajunge la maxim 70 de grade.Ce ar putea fi defect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi creste deloc temperatura pe timpul deplasarii. Ajunge la maxim 70 de grade.Ce ar putea fi defect?

pai este ori termostatul ori mergi tu cu viteza prea mare incat apa in radiator se raceste foarte repede :D

dar ce-l mai indicat ar fi sa schimbi termostatul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai este ori termostatul ori mergi tu cu viteza prea mare incat apa in radiator se raceste foarte repede :D

dar ce-l mai indicat ar fi sa schimbi termostatul...

Am schimbat termostatul. De acolo era. Acum sta pe 90 de grade. Sa vad maine o sa merg mai mult prin oras daca mai fluctueaza temperatura.Si cu problema cu ledul de la apa, prima si prima data trebuie verificat nivelul din vasul de expansiune. Dar banuiesc ca ati facut asta. Sper ca dupa ce sta temperatura la 90 sa mai scada nitel si consumul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci am schimbat termostatul acum sta in afara pe 90 dar cind intru in oras apa creste la 95 si din 2 in 2 minute porneste ventilatorul de racire. Asta de la ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in oras e normal sa faca asa...ca doar mergi treapta 1...2...3...

verifica antigelul ca poate si-a mai pierdut din proprietati si a scazut punctul de fierbere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai in oras e normal sa faca asa...ca doar mergi treapta 1...2...3...

verifica antigelul ca poate si-a mai pierdut din proprietati si a scazut punctul de fierbere...

De ce e normal ca la celelalte masini care le-am avut nu facea asa.Statea apa fix pe 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai...nu stiu ce masini ai avut tu in trecut dar la Passat se mai intampla sa sara apa de 90 grade atunci cand esti prins in trafic..

plus ca la toate masinile din cand in cand mai porneste si termocupla atunci cand fierbe apa dar poate nu ai auzit tu...

un aspect ti l-am precizat referitor la antigel iar alte motive ar mai fi senzori de temperatura care probabil sunt destul de vechi si in ciuda faptului ca ei arata bine nu inseamna ca si functioneaza cum ar trebui.

un alt aspect ar putea fi returul de la racire care duce la vasul de expansiune sa fie infundat...

termocupla poate nu face contact cum trebuiie si eventual incearca sa o pui pe direct si urmareste daca temperatura mai creste de 90...

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pentru sfaturi. Am avut chiar si 2 dacii care nu aveau termocuple si alte dracovenii din astea dar nu dadeau sa fiarba din 5 in 5 minute prin oras.o sa incerc sa vad care e treaba cu senzorii, returul si termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca gasesti pe cineva care sa iti faca o diagnoza cu VAG-COM ar fi si mai bine pt ca acolo poate sa iti depisteze problemele electrice ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers mai mult cu masina si am constatat ca dupa ce se incalzeste motorul daca merg mai mult prin oras porneste ventilatorul foarte des. De asemenea trebuie sa completez mereu apa in vasul de expansiune ca altfel scade nivelul si incepe becul sa licare.Cred ca este garnitura de chiulasa arsa dar nu stiu care ar putea fi motivul care sa o fi ars. oricum o sa o schimb si daca se repeta treaba o sa vad de unde este cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!