Jump to content

Epilog tropait la pornire!


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

No...dragii mosului si ma dusei io la service Avia sa-mi diagnosticheze masina ca sa-i repare trepidatia de la pornirea de pe loc.

Duc masina la ora 8.30 la service pantelimon.

Trebuia facuta revizia de 30k, lipit plafon si verificat ce troncane fata dreapta.

Dar mai ales tropaiala de la pornire.

Tineti minte ca se "hotarise" ca e de schimbat ambreiajul sau volant sau ambele.

Se urca primii 2 mecanici, se da unu jos cu mutra de doctor docent: "e de la filtre domnule, e de la filtrul de motorina, ca nu trebuie sa tii filtrul 30k"

Il anunt ca am schimbat filtrul la 15k pe banii mei...ii dispare doctoreala!

Incepe brainstormingul! In sensul ca le cam batea stormul printre urechi ca nu aveau habar de unde ce si cum!

Undeva, timid, un mecanic mai "nout" cum zicea el spunea ca "e de la tampoane". Astialalti se uitau cu scarba la el!

Se apuca pe la 10 30 de schimbat ambreiajul.

Eu plec la treaba.

Ma intorc la 15 30 la fix sa-i gasesc cu masina pe rampa, ambreiajul nou montat si un grup de 6 mecanici sub ea, ascultand un zgomot NOU! De trepidat tot trepida dar aparuse si un zgomot nou!

Pana la urma se prind: se comandase alt ambreiaj! Care nu se "pupa" si caraia rulmentul.

Se hotaraste sa se remonteze ambreiajul nou!

Eu spumegam: pana acum ce ati facut, ambreiajul se da jos in 1 ora, plafonul nu l-ati facut, filtrele nu le-ati schimbat! Ce ati facut 6 ore, ati ascultat ambreiajul cu stetoscopul?

Se hotarasc sa verifice tampoanele: nu exista tampoane in magazie, nici la Porsche! Solutia? "Are" un mecanic acasa 2 tampoane sigur bune, de pe o masina busita! Le punem pe alea si daca e de la ele se comanda unele noi.

Ok!

Se apuca la pus ambreiaj la loc! STOOOP! Baiatasii vroiau sa-mi puna suruburile vechi de la volant! Mai fratilor, astea se inlocuiesc la fiecare demontare! Scandal, se comanda piesele pt ziua urmatoare.

Dimineata un mecanic imi zisese ca bucsele de bascula sunt rupte si am cerut sa se inlocuiasca in garantie! MI se spune ca nuuu, ca nu fac obiectul garantiei! Iar scandal, apar bucsele, se inlocuiesc.

Las masina peste noapte.

Dimineata apar pe nepregatite pe la 11. Venisera suruburile de 30 minute!

De prisos spus ca de la 8.30 la 10.30 nimeni nu se uitase la plafon!

Pe la 15 00 imi iau masina. Cer sa se comande tampoanele (de la cutie si central)

Initial voiau sa-mi schimbe doar ala de la cutie, dar, dupa ce le-am adus aminte ca pe masina mea sunt 2 tampoane SH, unul chiar un pic ciobit, s-a scris si celalalt.

Cam asta ar fi pe scurt!

Nu va pot povesti nervii, dracii si dezamagirea!

Si socul de "comanda" Directorul serviceului venea si spunea sa se schimbe ce trebuie schimbat! Pe mecanici ii durea in basca!

Sau..mie imi spuneau ceva, ii spuneam sefului de service acel lucru, cand asta ii intreba si el...se faceau ca ploua!

Plus atmosfera de...dans tematic! cate 6 mecanici cu 60000 de pareri!

Nu stiu ce sa cred, probabil ca service-ul e in ca nou, ca nu sunt "rodati" dar senzatia ca habar nu au diagnosticarea unei masini nu-mi iese din cap. Poate ca gresesc.

Daca la sfarsit ar fi spus ceva de genul "ne pare rau ca ati stat cu masina 2 zile in service in loc de 3 ore cat dura schimbarea tampoanelor daca ne prindeam la timp ce are masina" m-ar fi inmuiat!

Dar tot ei batosi!

Ar trebui sa inteleaga ca tarife europene inseamna si atitudine si mentalitate si PREGATIRE europeana.

Cam asta ar fi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si mi-au schimbat tampoaneleee!

Si face la fel!

Asa ca baietii sunt "blocati"

Pur si simplu nu mai stiu ce sa-i mai faca.

Unu' cu ceva scoala mi-a tinut un speech cum ca sunt eu de vina ca nu stiu sa conduc un diesel, ca daca pleci in nuscefel nu mai face.

Da, posibil, dar daca pleci altfel decat inceeet inceeet, adica daca incerci sa o patinezi...tropaiala de pe lume.

Am fost la Avia din Militari.

Aici oamenii au mai avut o idee: furca de la ambreiaj stramba!

O sa duc masina luni sa o las in service.

ASta ar fi a 8-a zi de lasat masina in service in ultima luna.

Dar...dar...ce ma fac daca dupa inca o zi vor zice: "Dom'ne...phiii, furca era buna si nu stim ce are!"

Aici e aici.

ROOOG! Da-ti-va si voi cu parerea ce ar putea sa aiba, ca am mai multa incredere in parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce intelegi prin "ambreiaj" si ce ai schimbat, nici nu vreau sa spun vreo prostie, dar simptomul descris este de ferodou crapat (fisuri) de pe discul de ambreiaj. Schimba discul sau ferodeaza-l daca se poate.

Am trecut prin asta cu o dacie - principiul e acelasi, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

principiul e acelasi dar... nu recomand improvizatii...

Cand dai jos discul de ambreiaj, atunci se schimba tot kitul de ambreiaj adica disc , placa de presiune altfel e degeaba...

Adica Skoda nu e Dacia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au verificat switch-ul de la pedala de ambreiaj, cu VAG-ul dureaza 32.15 secunde ?

As incerca si un log la o pornire tremurata sa vedem ce parametru o genereaza (daca este problema de motor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu au facut nici o verificare cu VAG-ul sau VAS-ul in mers.

Doar pe loc, mai accelerau, mai butonau...mai accelerau...d'astea!

Dar sa porneasca de pe loc si sa urmareasca "ceva" ntz! Daca nu stiu eu sa conduc ma....deh....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Happy end??? Mai stau cateva zile sa ma conving.

S-a terminat, mi-am luat masina dupa 6 zile de stat la service.

Naspa ca masina a stat pentru ca nu erau piesele, ca altfel mecanicii se prinsesera de buba din prima. Care or fi alea nspa mii de piese pe stoc nu stiu, probabil 20 000 de suruburi si 20 000 de piulite.

S-a schimbat volant, disc, placa, rulment, cilindu receptor de la ambreiaj.

Prima impresie: masina pleaca ca un vis, cum nu a plecat ea niciodata.

A doua, ambreiajul tine muuult mai jos, asa ca e o placere sa pleci aproape fara acceleratie.

Momentan sunt super-multumit, sper sa nu fie doar momentan.

Acuma...am nevoie de un sfat: ma mananca sa ma duc la nenea mecanicii, ala care mi-a zis ca e de la bucsele de bascula, dar mai ales la nenea care mi-a spus ca e de la "nu stiu eu sa conduc", sa-l privesc in ochi si sa-l rog sa-mi mai spuna odata ca nu stiu eu sa conduc si masina nu are nimic!

Sa ma duuuucc...sa nu ma duuuc.....!

Voi ce ziceti?

Asa...ca un corolar al 1,5 luni pierdute cu drumuri saptamanale si zilnice la service....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ca ai rezolvat problema! si f. rau ca ea a aparut :salut: - se pare ca o noua problema apare pe frontul TDI , volant si ambreiaj- zic asta deoarece si io am schimbat volant si am mai vazut si auzit de inca cartziva.

In legatura cu sfatul pe care il cere asarban, io mas' duce si as face putzina agitatzie ca daca ii lasam asa o sa aiba impresia ca daca nu stiu nu prea conteaza si tot noi avem de pierdut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu recomand macar sa le zici civilizat ca nu au habar de meseria lor. Sau .. in ce mod vrei tu! :ok:

Curiozitatea mea este de ce au schimbat cilindrul receptor... probabil ca sa acopere orice posibilitate... sau au avut ei alta logica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!