Jump to content

Volanta Bimasica (DMF)


viorelgsm
 Share

Postare recomandată

am si eu probleme cu volant...si am o intrebare simpla..

exista modalitati de a proteja volant?...

ma gandesc plecari usoare de pe loc...pornirea-oprirea motorului cu ambreiajul apasat....chestii dastea..exista?

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident!Tocmai le-ai enumerat pe cele mai importante!Plecari usoare si echilibrate de pe loc,oprirea-pornirea motorului cu ambreiajul calcat,schimbari la turatie de cuplu maxim si evitarea smucirii masinii in general prin accelerari bruste, mai ales de la turatii joase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos...deci adio condus sportiv si liniutze la semafor:))

nu am inteles ceva...cum adica schimbat la turatie de cuplu maxim?in conditiile in care in specificatiile ei spune asa

Torque/Rpm- 310 at 1900Rpm

chiar nu pot sa schimb sub 2500..parca nu ii prieste...zmuceste asa.. :(

Modificat de Lawrentzyu_86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De vreo doi ani cand stateam la semafor la relantii am avut mici trepidatii, fara scaderea turometrului si disparea daca acceleram la 1000 rpm, din ce m-am interesat ar fi fost volant, dar cu timpul trepidatiile au disparut, cateodata mai sunt dar aproape insesizabile, acum cu frigul tot la relantii a aparut un zgomot care dispare daca apas ambreiajul, sa fie de la volant?

Am citit tot topicul si parca as ramane tot la DMF, daca cel vechi a tinut 220000km sa tina cel nou 120000-150000km si tot multumit as fi, numai sa fie silentiosa, sa nu scuture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
sergiu_1.9tdi_asv

Salutare tuturor, asi avea si eu o intrebare mai specifica.

Deci am un chit de ambreiaj+ volant cu masa simpla de la Valeo, la moment am inceput sa modific putin motorul ca sa obtin mai multa putere, la moment are 150 cp si 350 N/m si cam incepe sa patineze uneori ambreajul ce chit de ambreiaj cu disc cu arcuri asi putea sa pun ca sa tina mai mult de 150 cp si 400 N/m ? Astept sugestiile voastre . . .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@powerhorse-ai acelasi motor ca al meu si din pacate aceleasi probleme...eu zic ca este mai mult ca sigur volantul...exact asa face si la mine...dimineata cand e frig face urat nu?niste pocnituri metalice...si cand se mai incalzeste motorul se mai calmeaza...mai ales daca mergi si linistit..adica accelerari usoare...parca nu mai face deloc nu?

@segiu...incearca un Kit de ambreiaj sport...ia legatura cu userul anornanix..el se ocupa cu asa ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Usor-usor, cu timpul, insa nu un timp foarte indepartat, o sa va faca volantele si la cald.La inceput fac doar cand e rece motorul, apoi cand se uzeaza mai tare zgomotele persista si dupa ce se incalzeste bine motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt constient de asta...pe mine ma uimeste ca a tinut si atat...e prima pe lista dar din pacate mai am putin pana fac rost de cei 2400ron:(

problema este ca imi ste cam frica sa fac drumuri lungi cu ea...dar toata lumea imi zice ca nu pica asa brusc...trebuie sa plec la munte...drumul lung ii dauneaza sau doar aglomeratia?daca vin in coloana de la munte...cred ca ii va cam dauna nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

inca nu am schimbat nimic..dar ma pregatesc...

intrebarea este...sa o schimb acum sau mai pe la primavara?cand se mai potoleste gerul...

stiu ca are o perioada de rodaj...ii dauneaza cu ceva frigu asta?cand pornesc parca se rupe masina in 2...bate volantu ala de il ia dracii si ma gandesc sa nu fie de la altceva si sa mil strice si pe asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul tine de noroc. Eu am umblat vreo 60.000 de km cu volant busita. Si n-a cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ma gandesc ca pot aparea pb de la batai la alte componente din lantul mecanic insa stiu un audi care de 2 ani ii bate la pornire si...inca merge, adica vreo 45k.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baieti, stiti cumva ce fel de volant are masina mea? Vw Passat 1.9 tdi, 115 cai, cod motor ATJ

precizez ca tocmai mi s-a dus ambreiajul, noroc ca nu eram departe de casa si am ajuns cumva asa cu masina.

sa descriu cum s-a intamplat: am mers in coloana de masini vreo 10 min, iar cand au inceput masinile din coloana sa mearga mai tare, in timp ce acceleram in treapta a 3-a cam pe la 2800 rpm s-a auzit un zgomot si cand sa schimb in a 4-a ambreiajul nu mai debraia, a trebuit sa schimb vit. fara ambreiaj, am mers asa vreo 20 de km. precizez ca am simtit acu vreo luna ca a patinat la un moment dat ambreiajul cand am accelerat mai tare in a 4-a, turandu-se putin in gol, ca si cum nu as fi debraiat complet ambreiajul...

Vreau sa schimb acum kitul de ambreiaj si ma gandesc cu un efort suplimentar sa schimb si volant pt a nu plati de 2 ori manopera si pretul ar fi mai ok daca i-au kit cu tot cu volant, decat kit ambreiaj fara volant + volant separat. Eventual imi puteti recomanda o firma serioasa care sa imi vanda exact ce am eu nevoie, pt ca nu locuiesc in Romania si nu as vrea sa am probleme cu compatibilitatea pieselor...

Multumesc anticipat si scuze pt eventualele greseli de ortografie/exprimare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai volant cu masa dubla (double mass flywheel).

Ambreiajul la ATJ e de 240mm.

Uite asta kitul asta l-am pus eu pe ATJ, daca te ajuta cu ceva. Volant-ul are codul 038 105 266 K.

dsc01465z.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult, schimb cam intr-o/doua tot, inclusiv volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

*1/2 saptamani am vrut sa scriu.. :)

scuze de greseala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare: Am motor AXR, cu ambreiaj de 228mm. Credeti ca s-ar potrivi un kit(volant, placa, disc) de 240mm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar daca schimbi carcasa ambreiajului (partea dinspre motor a cutiei) cu una de ASZ. Asta daca se potriveste pe cutia actuala.

Ambreiajul mai mare necesita carcasa mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca volant are aceeasi dimensiune exterioara, si cred ca doar la discul de ambreiaj difera diametrul. diferenta e de 6mm pe raza. Acum nu stiu cum e la placa de presiune, si la prinderi.

LE: Vad ca discul de 228 mm are 28 de dinti, iar cel de 240 are doar 23.

Modificat de hremus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa credeam si eu.

Difera si volant. Am incercat eu volant de 240mm pe cutie in 5 trepte (ce avea ambreiaj de 228mm) si nici vorba de potriveala. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa din curiozitate cand e cuplat ESP cand arde pe bord sau cand e stins Dle Andrei_VVB ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Gata...maine duc masina in service...in sfarsit am reusit sa fac rost de fonduri...

deja au inceput sa mai apara si alte batai decat cele care le stiam si am zis sa nu mai aman...

ideea este ca mecanicul a zis ca o data cu schimbul acesteia o sa dispara toate bataile..inclusiv cele care au aparut in ultima vreme in podea:(

la mine diferea la fiecare oprire modul in care se oprea...cateodata se oprea lin...cateodata zici k mi-a murit motoru...zmucea de zici ca sarea de sub capota...iar baiatul a spus ca difera in functie de in ce pozitie prinde volantul...true?

revin maine cu poze cum aratau piesele dupa masina,cele uzate:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

am revenit cu poze:D

post-14266-0-29026700-1330702285_thumb.j post-14266-0-56274000-1330702307_thumb.j

post-14266-0-01022100-1330702340_thumb.j

era grav...volant era blocata...a trebuit sa o ia la ciocane sa duca gaurile la suruburi:(

recomand tuturor care au posibilitatea...sa nu mai stea pe ganduri...dai un ban...dar diferenta e de la cer la pamant...

am ales un kit de la LUK si sper sa tina cat mai mult:)

acum ca l-am schimbat..ce trebuie sa fac:))cum e faza cu rodajul...ce presupune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rodajul e mai mult din cauza discului, pana se formeaza suprafata de contact dupa placa si volant.

Trebuie menjata o perioada: fara liniute, fara tractari de remorci sau alte autoturisme, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adresez si eu o intrebare, as dori un raspuns de la cei care cu adevarat stiu. volant de la motor TDI 131 cp, cutie 6 rapoarte, merge la motor TDI 101 cp ma refer aici in mod special la VW Passat generatia 2001 -2005? Exista oare vreo diferenta> Priza de putere pe discul de ambreiaj, este identica? Sau exista diferente doar de producator, in ideea in care acestea nu se pot combina intre ele..... (Luk, sacs)....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai spus chiar eu pe undeva... NU MERGE.

Si nu motorul e cel care conteaza ci cutia. Carcasa ambreiajului e mai mare la volant de AVF/ ATJ (cutiile in 6 trepte). Nu conteaza producatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!