Jump to content

Volanta Bimasica (DMF)


viorelgsm
 Share

Postare recomandată

Nu vreau sa stiu cum s-a mers cu saraca masina pana s-a ajuns la o volant-a in acest hal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Culmea este ca cunosc masina de la primii km, la fel si pe proprietar. Masina a fost exploatata corect si servisata periodic. Parerea mea personala este ca ori ce masina cumparata de noua in Ro. este fabricata anume pt. Ro.Material mai slab si calitate mai proasta si cred ca multi proprietari din tara impart aceasta parere, din pacate. Chiar daca a-si face drifting cu masina nu ar fi voie sa se perforeze volant. Mentionez ca atat placa cat si discul de ambreiaj sant in stare perfecta, Am primit masina cu motorul blocat,adusa din Sibiu pe trailer ,dupa un drum de Constanta. Singura simptoma pt. care ma sunat proprietarul la intoarcere , a fost faptul ca la relantiu a aparut o bataie, care la mica acceleratie disparea, deci nici sanse de a preveni intamplarea nu au fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi dau seama ce s-a intamplat.... partea aia care a frecat este parte fixa care sta pe vilbrochen......

ai idee e stramba ... s-au rupt suruburile de prindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sa rupt nici un surub si nici o alta piesa, pur si simplu a cedat materialul :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e a-5-a care o vad si as putea paria ca masina e Golf V sau Passat B6! :rolleyes:

Din pacate sunt unele loturi care s-au dovedit a fi execrabile.Am vazut Golf V cu 75.000km cu volant care era spart ca si cel din poza...

PS:Pentru Golf V 2.0 TDI fabricat in 2004 a fost ''recall'' si la noi pentru inlocuirea lor...insa nu stiu cati au fost cu masina chemati la service :(

Modificat de 4abc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci asta a fost motivul pentru care la golful din semnatura (august 2004) la 90.000 km a trebuit sa ii schimb volant!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea personala este ca ori ce masina cumparata de noua in Ro. este fabricata anume pt. Ro.Material mai slab si calitate mai proasta.

Impartasesc aceeasi parere. Dar nu credeam sa se ajunga chiar asa... :biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Parerea mea personala este ca ori ce masina cumparata de noua in Ro. este fabricata anume pt. Ro.Material mai slab si calitate mai proasta si cred ca multi proprietari din tara impart aceasta parere, din pacate.

Iti respect parerea dar ma simt dator sa spun ca este total gresita!

La Wolfsburg (cel putin) NU exista linie de fabricatie cu demarcatie: "pentru est" si "pentru west"...

Ati vazut linia de fabricatie de la Wolfsburg?

Da?

Atunci vi s-a parut ca sta cineva sa spuna "masina asta e pentru RO, pune-i piesele din lotul X, masina asta e pentru DE, pune-i piesele din lotul Y"?

Ati vazut doua benzi de fabricatie diferite? Sau ati vazut doua benzi de alimentare cu piese?

Ufffffffff...

Asta e vrajeala tipic rromaneasca, ca tot ne place noua sa ne consideram victime si ca tot globul pamantesc inclusiv Congo comploteaza impotriva noastra.

Problemele de genul asta se manifesta peste tot: si in DE si in UK si in RO si... peste tot (luati exemplul injectoarelor de la BKP).

Ati intrat pe forumurile din DE sau UK sa vedeti ca si ei se plang de probleme identice (volant, injectoare, etc.)?

Trebuie sa intelegeti ca NU se mai fabrica NICAIERI in lume autoturisme "life warranty".

La ora aceasta NU exista niciun model auto nou, indiferent de marca, care sa ajunga precum... Mercedes Cobra, sa circule - fara sa schimbi jumatate de masina - si dupa 40 - 50 ani pe strazile oraselor.

Este economie de piata si TOATA lumea incearca sa castige bani in detrimentul cumparatorului (materiale mai ieftine, dar nu la toate modelele, manopera la confectionarea pieselor nu intotdeuna calificata, ca si ea costa, perioada de teste mai scurta, etc, etc).

Unii o fac mai pe fata, altii mai cu perdea...

Daca tot vorbim de Vw, luati istoria Golfurilor si veti vedea cum stau lucrurile.

Intre primul si al doilea au trecut 11 ani, intre al doilea si al treilea 7, apoi 6 ani si dupa aceea la fiecare 4-5 ani mai apare un nou model iar in ultimul timp au ajuns sa fabrice doua modele consecutive (noul si vechiul model) cativa ani buni.

Nu au timp nici sa le testeze ca lumea, ca ii preseaza concurenta sa scoata pe piata un nou model iar dupa ce-l scot chiar nu reusesc sa remedieze "bug-urile" copilariei, ca iarasi sunt presati sa scoata un nou model si tot asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiecare cu parerea lui.

Tu ramai la a ta, noi la ale noastre. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar mai e o chestie care nu sunt sigur ca are loc in cazul acesta...

toate piesele sunt facut in diferite tarii.... chiar aceasi piesa poate fi facuta in 2 tarii.... acum se stie ( si producatorii stiu) ca in tara respectiva piesa iese mai ieftina dar si o calitate mai slaba... si de aici pot sa le distribuie cum vor ei.

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e a-5-a care o vad si as putea paria ca masina e Golf V sau Passat B6! :scratch:

Este Skoda Oktavia II , 1,9 TDI Motor BJB FAB 2004.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Discutia pe tema preturilor/calitatii pieselor poate fi reluata pe acest topic, pentru ca aici este off topic.

Va multumesc! :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sant de acord cu parerile voastre referitoare la linile de productie si a furnizorilor de piese. :scratch: dar mie mi se pare totusi ciudat ca se intimpla multe ciudatenii in garantie si imediat dupa.Merg des pe afara, colaborez cu ei si aud des de la ei: ma da la noi nu se schimba asa ceva:ce puteti faceti voi acolo cu masinile in tara aia? Adevarul este ca drumurile ,praful si combustibilul in primul rand, au efecte f. negative asupra exploatarii unei masini in Ro, dar nu putem vorbi de o volant sparta la respectivii km. si chiar mai putini,ca noi s-au tara in care circulam este de vina.Poate se intampla si la ei des asa ceva si o tin bine in secret, s-au motivul pt. care masinile de 2 ani se vand in directia est si se cumpara alta noua in vest. Noi nu ne putem permite asta din pacate inca, fapt pt. care platim gros. Si inca ceva, noi ne facem datoria la toate reviziile obligatorii in garantie, ei nici nu se grabesc sa-si schimbe uleiul la timpsi totusi problemele majore apar la noi. Scuze de off topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine face probleme de la 5 mii d ekm si are 40 si tot merge , numai cand e frig zdupane pana cupleaza la a doua plecare d epe loc nu mai face nimica.

Inca odata nu mai comaparati vw cu skoda la masina pt sau ceva de genul asta...Skoda are doar o fabrica vw mai multe.

Nu toate masinile se fac la wolfsburg nu toate maisnile sunt comenzi speciale unele sunt facute pt stoc acolo de ce nu au pus piesa buna?

Foarte multe masini de fapt 80% din cele vandute de vw sunt luate de pe stocul de europa, de ce vorbiti ca exista masini pt aceasta tara mai proaste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu fiu Off-Topic(sa nu se mai fi discutat ca mi-a fost lene sa citesc toate paginile) dar din ce am discutat cu un mecanic in legatura cu volant bimasica la golf 4, se poate inlocui cu una normala cu putine modificari(un pret de 1000 ron disc+volant+rulment) si durata de viata e mult mai mare.

:P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu esti oof-topic, dar s-a dezbatut foarte mult problema asta pe forum, daca nu ma insel chiar in topicul asta. Si daca citeai si te documentai, nu mergeai doar pe vorbele mecanicului ci aflai ca, cu volant-a simpla motorul nu mai este la fel de echilibrat si poate avea alte urmari in timp. Deci in concluzie singura care are viata mult mai lunga, din toata afacerea asta e DOAR volant-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles, volant bimasica este o problema la toate VAG-urile dupa 2003 incoace! Am inteles ca la motarele TDI de 1.9, inlocuirea ei cu o volant cu masa simpla este ok, mai ales la cele care nu au cuplu mare. Am tot cautat variante de inlocuire a volantei pentru masina mea, Golf V 2.0TDI BKD, dar voalnta cu masa simpla nu mi-a fost recomandata deoarece am cuplul mare 320Nm si exista riscul sa apara noi vibratii care sa distruga cutia de viteze si in plus apara noi sunete la relanti! La fel si pentru motoarele de 1.9 de 131CP si 150CP. Oare exista o alta solutie? Stiu Skoda Octavia 2 1.9TDI 105CP in 60000km e la a 2-a volant care si asta bate! :) Nu stiu dc s-au zgarcit nemtii la o piesa destul de importanta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzia mea este cea relatata si de un coleg mai anterior cu cateva posturi,faptul ca se fabrica piese in diferite tari unde costurile de fabricatie sant mai mici, mana de lucru este mai ieftina ,poata nici materialul nu este exact cel care trebuie, la urma se vede in calitatea piesei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sa va arat si eu o volant-a de pe un Passat 2002 AVB cu 300.000 de km la bord. Masina a fost adusa din Germania, deci "facuta pentru DE" :icon_thumright: .

Motorul batea de dadea sa sara din sasiu si toncanea tare, ca un piston spart. La orice ne-am fi gandit, numai la volant nu...

picture619.th.jpg picture620.th.jpg

Concluzia ar fi cam aceeasi. Depinde in ce tara si in ce lot au fost facute anumite piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand vad asemenea poze stau si ma intreb ce ar trebui sa faci sa ajunga in asa hal piesa asta. masina mea are 296000Km si nu am probleme cu ambreal/ volant. masina e adusa de mine din germania acum 2 ani (avea 213000 km) nu cred ca s-a schimbat vreun kit de ambreiaj sau nu reiese din cartea service ce am primit-o la masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma intreb ce ar trebui sa faci sa ajunga in asa hal piesa asta.

Sa ai "noroc" sa fie dintr-un lot cu probleme. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mine a reusit sa ma tina 87000km. e drept destul de "forjata" masina,adica destul de multe plecarile in forta de pe loc;nu liniute ci pur si simplu prin intersectii. incepuse si la mine sa frece ceva in carcasa de la cutie, insa nu stiu exact ce pentru ca arcuri nu iesisera inca. urmele de frecare pe care le-am gasit erau proaspete si au fost prevestite de zgomotele care cu 2-3 zile inainte de a o inlocui se intensificasera considerabil. sfat: cei care aveti probleme cu dmf-urile si sesizati la un moment dat o crestere a intensitatii zgomotelor si a vibratiilor nu mai asteptati si inlocuiti-o, pentru ca dupa aia s-ar putea sa regretati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SI a mea are 400 000 km si abia am schimbat prima data kitul de ambreiaj la 400 k :icon_thumright: Si mai e si facuta pentru RO .

iar volant a inca este cea din "werke" .

Modificat de dukku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!