Jump to content

Volanta Bimasica (DMF)


viorelgsm
 Share

Postare recomandată

Nu are nimic. E ASR-ul care intra in functiune.

Cred ca te speriasi degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie imi scoate un sunet foarte puternic (tot ca un duduit) atunci cand patinez la o turatie mare. De exemplu cand sunt cu ambreiajul calcat in a 2-a, am viteza mica si vreau sa accelerez rapid. In acele 2 sec. in care patineaza, cu cat turatia de la care cuplez e mai mare, cu atat sunetul e mai infricosator. Infricosator doar prin volum, pentru ca imi pare totusi acelasi sunet pe care il aud la plecari mai in forta la toate DMF-urile (am auzit sunetul mai ales cand eram afara). Vibratii nu se simt deloc.

Panica? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze..cu esp decuplat. Si cred ca ar fi tcs-ul care impiedica invartirea in gol a rotilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei volant monomasa este o bucata de fier si atat...

Bogdane, sunt sigur ca Andrei stie cum e treaba cu volant monomasica. :D Ce vroia el sa spuna in postul ala era faptul ca arcurile care sunt in discul de ambreiaj la SMF sunt in volant la DMF si nu in disc. Dar TOT ARCURI sunt cele care se uzeaza. Ambele sisteme implica arcuri..

Acidutzul, cred ca la tine e pe duca. Ar trebui studiata problema vizual, poate e un arc care se balangane, inca :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei volant monomasa este o bucata de fier si atat, cea bimasica este tot o bucata de fier PLUS o bucata de cauciuc PLUS arcuri, toate pentru scaderea vibratiilor

De insertia de cauciuc nu stiam insa. Restul, toate informatiile, le cunosteam. Mersi ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde se afla cauciucul? Intre arcurile de la volant DMF? Sub forma de tampoane, in caz de acceleratie brusca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci confuzie, discul de ambreiaj este acelasi indiferent de volant adica are arcuri ca orice disc de ambreiaj. La volant bimasica (de aici vine si denumirea) exista 2 componente, volantul propriuzis care este o bucata de fier + o bucata de cauciuc+arcuri +alta bucata de fier. Toate au ca rol de reducere a vibratiilor. Pun mai bine o poza pb explicatii.

post-2461-1195772058_thumb.jpg

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuuuuuuuuuuu.

Aici gresesti major. Se intampla ca eu chiar am schimbat volant si kitul de ambreiaj la masina mea (DMF), si discul de ambr. este fara arcuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai jos, puteti vedea diferentele intre ele (cele 2 tipuri, SMF si DMF), cel putin in cazul Octaviei2.

Sper sa va ajute cu ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiorosule depinde de ce motor vorbesti, sunt peste 10 tipuri de TDI, toate de dupa anul 99 au DMF, la ALH poate fii si cu arcuri si fara arcuri discul de ambreiaj. De altfel toate discurile de ambreiaj sport pt TDI sunt cu arcuri . La ASZ,ATD,ARL discul de ambreiaj este fara arcuri. La 2.0 TDI discul de ambreiaj OEM este cu arcuri iar volant este bimasica, in E.T.O.S. se poate vedea foarte clar despre ce vorbesc.

Oricum solutia este sa renuntam la volant DMF si sa trecem la SMF+ disk ambreiaj sport care sa reziste la 400Nm .

Modificat de Bogdan_G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am si eu o intrebare se poate pune la cele cu DMF un Smf? Cat ar fi costurile si ce dezavanjate - avantaje sunt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faci confuzie, discul de ambreiaj este acelasi indiferent de volant adica are arcuri ca orice disc de ambreiaj....

Nu fac nicio confuzie, reciteste putin acest topic o pagina-doua in urma...

Ideea este ca fix eu in aces topic mai devreme spuneam :

...

Chiar nu are nimeni volant DMF si ambreiaj cu arcuri?

Si s-a concluzionat cateva posturi mai incolo:

Pai nu ar avea ansamblul un coeficient de elasticitate aiurea? Adica si volant ar avea arculete si discul din ce zici tu, nu?

Kitul de ambreiaj cu volant DMF are arcuri doar pe volant iar pe discul de ambreiaj nu .

Si eu stiam ca sunt ambreiaje cu arcuri la volante DMF, insa presupun ca nu modifica amortizarea foarte tare, adica nu se compara posibilitatile de amortizare ale arcurilor din disc cu cele din volant. Din motive de economie poate au renuntat la ele la unele modele...

Nu stiu ce sa zic...

Al3x_G4, evident ca se poate, depinde ce vrei sa faci, toate kiturile sport sunt cu SMF.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IS CURIOS TARE UNDE ATI VAZUT VOI volant cu masa dubla cu disc de ambreiaj cu arcuri???

daca are careeava vreo poza as vre soi vad si eu ca de vreo 3 ani tot desfac la masinute si sa mor eo daca am vazut la vreun auto cu volant cu msa dubla disc cu arcuri!!sau la vreuo unu cu volat normal disc fara arcuri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va rog sa-mi spuneti si mie daca volant poate da un nivel de zgomot ridicat la rularea masinii daca aceasta este stricata. In afara de o duduiala la plecarea de pe loc, nu foarte accentuata, si spusele mecanicului de la revizia ca ar fi posibile probleme cu volant..aceasta nu prezinta alte simptome. Dar masina mea este mult prea zgomotoasa in ultima vreme si parca vibreaza mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu am observat nici o schimbare legat de vibratii dupa ce am inlocuit volant.Problema se manifesta doar la plecarea de pe loc.Problema e ca si asta pe care am schimabat-o e pe duca pt ca deja dupa nici 20,000 Km a inceput sa trepideze iar.Clar ca e facuta cam prost volant asta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o Octavia 2,2.0tdi,din octombrie 2005,42000km.Dupa ce am plecat dintr-o panta destula de mare(era uscat si nu am turat f tare) s-a auzit un zgomot destul de ciudat si niste trepidatii in ambreiaj. Dupa vreo 20 secunde nu s-a mai auzit nimic;se simt niste f mici trepidatii in pedala de ambreiaj(pot trece neobservate) dar nu exista alte zgomote la plecarea de pe loc. Banuiesc ca ar putea fi volant caci am mai auzit astfel de probleme la grupul VAG. Mentionez ca stiu cum sa merg si nu tin piciorul inutil pe ambreiaj si nici nu fac porniri cu scartaituri. A existat vreo rechemare in service pt aceasta problema la Skoda?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Recunosc ca nu am gasit topicul asta decat abia aseara ...

In aria Golf V am avut mai multe discutii pe subiectul asta, acum am vazut si eu filmuletul si pozele si niste esxplicatii tehnice exacte, nu doar presupuneri.

Ce mi se pare mie ciudat este ca nicio volant noua nu prezinta garantii, sa inteleg ca risc cu orice plecare in tromba risc sa-mi crape volant, asta nu imi place deloc si aveam mari pretentii de la masina asta.

Alt risc este ca desi o sa schimb intreg kit-ul nu am garantia ca o scap de trepidatie si de fapt asta ma doare cel mai tare. Si ... TREPIDATIA, este singurul simptom al unei volante busite. Acum ce sa aleg, spuneti si voi? Daca nu o schimb risc sa traga componente in cutie si sa o fac de 10000 de lei ...

Sunt foarte mahnit din cauza asta! Am prieten care a ajuns in situatia asta, macar el avea masina in garantie ... noi cei fara garantie ce sa facem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca s-a mai discutat pe aici pe undeva dar nu stiu unde. Intrebarea mea e simpla: ce solutie ar fi pt un 2.0 tdi de a schimba acest kit de ambreiaj cu volant bimasica cu altul mai bun si mai rezistent care sa nu faca probleme in viitor. Am inteles ca solutia unui kit ambreiaj-volant monomasic nu exista! Exista kit-uri cu aceasi sol constructiva dar mult mai rezistente? :offtopic:

Acum masina mea are 26000 km. Are trepidatii destul de puternice pe loc dar am vazut ca depind si de carburantul pe care-l folosesc. Niciodata cand e rece!!! Are acea duduiala la plecarea de pe loc si simt trepidatii in pedala de ambreiaj cand o apas usor. Mai mult in a 6-a si numai in a 6-a simt ceva vibratii usoare in schimbator daca pun mana pe el fara sa apas in vreun fel!

E pe duca volant mea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interb si eu aici ca nu prea stiu unde...

la mine la rece , pina se incalzeste motorul (pina ajunge temp apei la 90) am o trepidare in momentul in care apropiindu-ma de semafosr las masina pe liber sa ruleze si apas pedala de frina. La turometru vad ca imi scade cu o [cenzurat] sub normal.

In momentul incare temperatura apei ajunge la 90 de grade (motor cald) probleam dispare sau cel putin nu face mereu cind frinez!

Aveti idee de unde ar problema? Credeti ca ar putea fi volant?

Modificat de DanTra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate din cate stiu eu acest simptom inseamna volant pe duca... :)

Sa ma corecteze cineva daca gresesc! :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate inlocui chitul cu volant bimasica cu unul cu v. mono la o octavia2 din 2008. daca are cineva mai multe detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

care e diferenta de pret intre un kit ambreiaj DMF si unul SMF, pt motor ALH?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pt. cod motor ALH nu stiu care e diferenta ... nu stiu cu ce tip este echipat!

DMF - dual mass flywheel (adica bimasica) - asta e pacatoasa!

SMF - simple mass flywheel (simpla)

Modificat de lucianwwl
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

standarad e cu DMF dar mai nou am vazut ca valeo a incput sa faca SMF pentru unele masini si trec iar la sistemul de disc cu arcuri !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine vrea volant cu masa simpla ii sugerez sa schimbe cu aceasta ocazie si ambreiajul cu totul. se gasesc pt vag la spec, sachs...

eu am comandat un kit complet de la spec, e pe drum...volant 320 euro+ambreiaj stage 3 - 609 usd.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!