Jump to content

Volanta Bimasica (DMF)


viorelgsm
 Share

Postare recomandată

dupa un pont de la un amic am dat un search pe google : kit ambreiaj intarit si l-am gasit pe forumul 4T pe userul Hexer ... take a look !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

unde ai auzit de volant cu masa simpla la ambreiaj 6 trepte 240 mm ? ca eu nu stiam ca exista asa ceva... aceeasi problema o am si eu

Salut ,am citit intrebarea ta...Eu am o skoda octavia 1, 4x4 cu 6 trepte..

si am facut conversia de la volant dubla la volant simpla....si nu iti recomand...

masina e mult la rigida si toata rezolanta cutiei o da in masina.

Mentionez ca kitul de ambreiaj rezista la 600Nm, motorul masini a avut 101cp stock si la ora actuala detin 140cp.

si dupa ce am schimbat ambreiajul ,motorul numai trage asa bine cum tragea inainte.

In cateva zile voi schimba turbina si o duc la 150cp cu injectoare stock.

Motorul de 101, poate ajunge la 150 cp cu injectoare stock....dar turbina schimbata...

Oricand te pot da o tura cu masina sa vezi diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat la masina mea VW Golf 4 din 2004,motor 1.9 TDi,101 CP,volant cu masa dubla si am pus cu masa simpla.Mi-a trimis-o cineva din Anglia.Pot sa va spun ca nu e nici o diferanta.Sunt f.multumit de conversie.

Modificat de Golfizz2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Urmeaza sa schimb kit-ul de ambreiaj + volant pe golf v bxe, si, desi am citit tot topicul, nu m-am lamurit ce e mai bine sa pun, volant simpla sau dubla, tinand cont de faptul ca am cip la 130 cp/300 nm si vreau sa ajung peste 200 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cititi si topcul asta Repet si aici, asa cum am scris si acolo. Cel mai important aspect de care trebuie sa tineti cont la o trecere de la DMF la SMF este numarul de trepte al cutiei.

Exista destule kit-uri cu SMF care merg pe ambreiajul de 240mm 6 trepte, dar zgomotul produs de cutie este foarte pronuntat. Si acel zgomot nu este doar o problema de confort pentru voi... nu este un zgomot "al volantei, care insa e foarte fiabila" (tampenie pe care o vad scrisa destul de des) sau doar un sunet din cutie care ne zgarie la ureche si nimic mai mult... este zgomotul produs de piese ale cutiei care se lovesc intre ele si vibreaza, si asta ii poate afecta serios fiabilitatea. Cutia in 6 trepte are alta constructie fata de cea in 5 trepte (din cate stiu, are 3 arbori fata de 2 si tolerante ceva mai mari intre piese) si este afectata mai mult de vibratiile suplimentare transmise prin vilbrochen direct in ax (fara a mai fi atenuate prin DMF). Asadar, SMF pe 6 trepte nu recomand nimanui (cu exceptia masinilor facute exclusiv pentru drag/circuit).

Cutia de 5 trepte este construita altfel, si chiar VW livreaza din fabrica din cate stiu kit-uri SMF Valeo pe masini utilitare 1.9 TDI 5 trepte gen Touran etc. Majoritatea celor care au pus SMF pe 5 trepte sunt multumiti.

Asadar, discutiile despre necesitatea SMF, cuplu suportat etc etc trebuie sa vina numai daca vorbim de cutie in 5 trepte (recomandarea mea).

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Multumesc de raspuns, eu am cutie in 5 trepte, o sa caut un kit cu SMF care sa tina undeva pe la 450nm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu gasesti sa te tina mai mult de 50k.La asa cuplu barbieresti discul imediat,ai sa ai o mare dezamagire.Mai bun este un DMF de la Sachs este mai scump dar tine peste 1ook si este mult mai silentios, mentine cuplul avand masa dubla fata de cel simplu.Mai studiaza aspectul,fara graba.Lasa motorul la 130CP este destul pentru componentele din motor ca la 200cp nu rezista bielele,vezi cazuri de BXE cu aceasta problema si dai de alte belele,sunt si ele calculate pana la un cuplu.Asa ar pune toti soft-uri fara numar.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
alexandru0101

salut!Am un passat 1.9 tdi 130cp.cod motor AVF,cutie manual 5 trepte.As vrea sa pun un kit de ambreiaj cu volant cu masa simpla.

Astept parerile celor care s-au confruntat cu aceasta problema.Multumesc anticipat!

Modificat de alexandru0101
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite aici o gramada de pareri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Am schimbat si eu kitul de ambreiaj si volant la AXR-ul meu. Am ales tot masa dubla - dupa sfatul a 3 mecanici. Am pus Sachs aftermarket iar celelalte repere (furca, siguranta, bolt, vaselina, rulment) le-am luat OEM. Kitul nou era preansamblat. Pe original, pe masina, era tot Sachs. volant era blocata. Acum pedala e moale, parca calc in gol. 

Inainte de schimb ambreiajul nu patina dar batea volant. 

Am poze dar sunt peste 5 MB fiecare si nu pot sa le incarc. Ma limiteaza la 4 MB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ţi-am mutat aici postarea pentru că nu ai trecut de la masă dublă la masă simplă cum era intitulat topicul unde ai postat.

Ca să postezi poze trebuie să le redimensionezi folosind un program dedicat, dacă ai instalat Microsoft office pe calc (word, excell, power point) vezi că din suită face parte şi Microsoft Office Picture Manager cu care poţi redimensiona foarte uşor pozele la cât vrei tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti! Am o problema si nu ii prea dau de cap..poate are cineva mai multa experienta si ma poate ajuta.

Am un golf 6 din 2010 cod motor CBDC, 2.0 TDi 110 cp.
De cateva luni imi batea volant, acel sunet metalic care inceta la apasarea ambreiajului..m-am hotarat sa schimb volant+ setul de ambreiaj+rulment presiune.

Am comandat de pe autokarma un set de la SACHS cu volant masa dubla!! si am mers la un service autorizat sa mi-l monteze.
La service au vazut ca aveam pe masina masa simpla(nu stiu ce marca era).
De cand am plecat de la service am gasit o groaza de probleme.
-Tremura masina la relantii
-volant continua sa bata in momentul in care e pe liber.
-Si cea mai mare problema este urmatoarea: Cand merg in viteza a5a, pe la aprox 1800 de ture si apasa pedala de acceleratie cam la jumatate, masina imi trepideaza rau de tot, de parca motorul ar vrea sa fuga de acolo(in masina se simte ca atunci cand treci cu masina peste acele linii albe de pe carosabil din apropierea intersectiilor.)

Inainte de schimb masina mea nu avea absolut niciun simptom, inafara de sunetul metalic produs de volant.

Oare motorul asta vine de fabrica cu volant cu masa simpla? Sau asa am cumparat eu masina?:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CBDC are doar volant cu masa dubla.

Din cate stiu, sunt facute si conversii la mono masa, nu de fabrica.

Dar echiparea este dmf.

 Mergi la service sa l verifice, poate este o eroare de montaj, nu este centrat, etc

Tu pana la urma ce ai pus, dmf sau cel mono masa?

Nu mai merge cu masina asa, poti pati lucruri mai grave.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum pe masina am pus volant cu masa dubla..si volant asta imi face probleme!
M-as intoarce oricand la volant cu masa simpla in momentul asta..

Ce se poate intampla daca merg asa cu ea?

 

Modificat de csr_corny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca aveai volant cu masa simpla ce batea ??? Sa cautat cauza zgomotului???

2.Volant se cumpara numai dupa seria de caroserie de la service-ul care il monteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1- nu s-a cautat cauza zgomotului, probabil nu era chiar volant, nu stiu ce sa zic( Am aflat tarziu ca volant simpla nu bate..)
2-A fost cumparata dupa seria de caroserie de la autokarma pentru ca aveau pret bun.

Totusi, acum raul e deja facut, vreau daca poate cineva sa ma ajute cu adevart si sa imi explice care ar putea fi problema cat mai exact.
Si daca se poate sa ma lamureasca cineva cu volant simpla, e posibil sa bata sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ti-a spus colegul mai sus ca volant simla nu are ce sa bata ,este o bucata bruta de fier  nu este ca cealata din doua piese "cuplate elastic  cu niste arcuri". Sunt multe semne de intrebare daca a pus sau nu noua volant cu adevarat pe masina, daca inainte ai avut cu adevarat volant simla ,daca trepidatiile  erau si inainte de lucrare si dupa din acelasi motiv .....daca daca 

Modificat de manolovw
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca cei care au facut montajul nu stiu cauza ....noi din fata ecranelor cum sa ghicim ?

Pune o poza cu volant veche ,codul,codul volantei noi,codul cutiei

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost volant cu masa simpla altceva batea ,nu trebuia montat nimic pana la gasirea defectiunii.

Din pacate trebuie sa dai tot jos si sa verifici compatibilitatea pieselor  si cauza zgomotului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Altceva, era posibil placa de ambreiaj?
Din cauza arcurilor de pe ea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa vad cand ajung la servis, din pacate timp si bani pierduti din nou :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demonteaza tot si NU monta nimic pana nu gasesti si remediezi problema.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles, si de exemplu daca nu gasesc nimic ciudat, si poate e volant de vina...cum se vede?
vreau sa fiu pregatit cand o sa merg la servis.
La ce sa fiu atent?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!