Jump to content

Volanta Bimasica (DMF)


viorelgsm
 Share

Postare recomandată

Aveti idee,volant bate si in frana de motor?

Am vibratii la relanti si motorul e zgomotos in accelerare in punctul mort,accelerare in sarcina,si in frana de motor.

Cand deschid capota ,zgomotul vine deundeva din dreapta de unde ar fi cutia d viteze.

Un fel de test sa stiu daca volant e de vina, exista?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate spune cineva cum se manifesta o volant defecta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Batai la relanti pe liber,ce dispar odata cu apasarea pedalei de ambreiaj.Batai in pedala ambreiajului la un sfert de cursa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmatoarea problema pe care vreau sa o rezolv dar prima data trebuie sa ma documentez si sa imi spune-ti parerile voastre. Este vorba de un B6 cu motor 1.9 BKC si are probleme cu volant. O sa o schimb dar nu stiu ce firma estee cea de pe masina si nu stiu ce firma sa cumpar.Sachs sau Luk, as schimba totul daca tot ma apuc de desfacut... Kit ambreiaj volant placa de presiune si rulment. Ce ma sfatuiti sa fac? Ce firma sa fie piesele noi cu care sa NU mai am probleme.Ma intereseaza o firma buna, nu neaparat Sachs sau Luk

Modificat de Dan.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Oare se discuta si altceva in acest topic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Batai la relanti pe liber,ce dispar odata cu apasarea pedalei de ambreiaj.Batai in pedala ambreiajului la un sfert de cursa.

nu stiu daca am dreptate, dar pana sa fie ferma, pedala de ambreiaj are o toleranta de 1-2 cm dupa care se observa niste batai pe care le simti in talpa. in rest nu simt/observ nici o bataie ,nici la jumatete nici la apasarea totala a pedalei si nici la relantiu. e din ciclul "asa face la toate"

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se discuta, am citit dar nu sunt lamurit deoarece nu as vrea sa pun aceeasi piesa cu care a venit din fabrica. as pune ceva mai rezistent dar nu stiu ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

din ciclul "asa face toate"...eu am schimbat acum 2000km tot kit-ul ambreiaj + volant masa dubla marca LUK...si pot sa spun ca deja am acele mici vibratii in pedala

deci sa va speriati cand incep troncanelile si zgomotele metalice...trepidatii la plecare si etc...

pana atunci...drive safe ;-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citind pe aici nu am gasit 100% "semne" ca ale mele, dar totusi...

Singurele "simptome" sunt zgometele metalice care se aud(era un filumulet pe aici in care se aude identic). Nu trepideaza la relantiu, nu trepideaza "in pedala de ambreiaj"(o idee parca dar nu sunt convins), nu trepideaza la plecarea de pe loc, singurul lucru deranjant e zgomotul de metale care se lovesc mai ales atunci cand motorul e rece. Asta ar fi dealtfel si intrebarea/nelamurirea mea daca e vremea sa-mi fac calcule pt schimbarea ansamblului ambreiaj/volant ?

Problema ar fi ca inca nu-mi dau seama(din ce am citit aici, pareri si pro si contra) daca este benefica o trecere de la bimasa la simpla.

O sa mai citesc pe aici si sper sa ma hotarasc in timp util

Salutam

Modificat de blue_eyed
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
autoemocion57

are cineva idee pana la ce cifre rezista volant DMF Sachs 240 mm pt 2.0 TDI ?

e momentul pentru schimbat kitul si la mine, si as merge pe varianta mai silentioasa, DMF la fel ca in echiparea stock decat un SMF zgomotos si cu trepidatii. dar trebuie sa am in vedere si cei ~210 cai / 435 Nm.

sa merg pe DMF stock + ambreiaj ceva mai bun ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare, vreau sa schimb kitul de ambreiaj la passat b6 1.9 BKC si nu stiu ce firma sa iau. Luk sachs sau szats, ce parere aveti? As vrea sa schimb cat mai repede deoarece bate tare si ma asteapta un drum de peste 1000 km si nu ma risc... Va multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

luk e mai ieftin, sachs e putin mai bun..... luk are din fabrica joc de 2 ori mai mare fata de sachs (ma refer la platoul volantei), etc.. argumentele pot continua...

post-17228-0-91920300-1343478789_thumb.p

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Postez si eu aici intrucat am anumite intrebari la care as vrea sa gasesc raspuns.

Am un 1.9 TDI ARL resoftat ~190 de cai, a carui ambreiaj nu da urme de oboseala.

Am in plan montarea unei turbine mai mari + injectoare race + altele si as vrea sa obtin > 250 de cai si undeva pe la 500 NM.

Sunt sigur ca ambreiajul stoc nu rezista la aceste cifre prin urmare va trebui sa-l schimb, nu as vrea sa trec la volant SMF din ratiuni de comfort(masina va fi folosita zi de zi), nici nu vreau zgomote de la motor/transmisie.

Inafara de kitul Sachs Performance mai sunt si alte variante? Trebuie schimbata si volant la schimbarea ambreiajului sau o pot folosi in continuare pe cea veche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie ambreiaj complet. Si volant-ul cedeaza la cuplu marit, nu doar discul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut kitul de ambreiaj Sachs SRE ca se vinde pe unele site-uri impreuna cu volant bimasica standard ca si kit.

Prin urmare ma gandeam daca este o problema cu pastrarea volantei care o am deja pe masina, sfat care l-am vazut dat pe unele forumuri.

Ma gandesc ca nu degeaba se vinde ca si kit ambreiajul Sachs SRE care rezista la 510NM impreuna cu volant standard.

Modificat de puputavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu peste tot vazusem cotrariul: sa se schimbe si volant-ul.

Desi probabil as fi facut ca si tine: as fi cautat doar kit.

Daca ai gasit pe cineva care a si facut treaba asta, merita incercat. Daca e doar la nivel de sfat... nu stiu ce sa zic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru modificari ca set de ambreiaj pe Sachs ai 2 produse:883089 000052 si 883089 000053.Din pacate nu iti pot sparge in bucati produsele in parte sa vedem ce volant iti intra in set.Iti las cateva detalii:

1 -Performance 883089 000052

Ř: 240 mm, Profil butuc roata: 21,8 x 24,2 - 23, cuplu motor max. transmisibil: 530 Nm, dinti: 23, Ambreiaj: pentru vehicule cu disc simplu, Specificatii de asamblare: ne premontat

- ONLY FOR MOTORSPORT!

- includes bolt for pressure plate mounting

- Contains rigid flywheel, clutch cover assembly and

clutch disc

- torsion damper plate with organic facings

- Fârâ dispozitiv de debreiere

2-Performance 883089 000053

Ř: 240 mm, Profil butuc roata: 21,8 x 24,2 - 23, cuplu motor max. transmisibil: 600 Nm, dinti: 23, Ambreiaj: pentru vehicule cu disc simplu, Specificatii de asamblare: ne premontat

- ONLY FOR MOTORSPORT!

- includes bolt for pressure plate mounting

- Contains rigid flywheel, clutch cover assembly and

clutch disc

- torsion damper sintered plate

- Fâ râ dispozitiv de debreiere

Ca piese de schimb separat Sachs iti mai da alte alternative:2 modele de disc de ambreiaj si un model de placa.

Nush in ce masura o sa iti tina volant cu masa dubla in conditia incare maresti parametri motorului cu inca 100 cp si mai mult ca sigur plecarile de pe loc o sa fie mai brutale.

Cosmin are dreptate,vorbeste cu cineva care a facut modificarile pe care vrei sa le faci tu si apoi tragi o concluzie.

Poate reusesc si eu sa aflu ceva pt ca am o ''cunostinta''cu un G4 (parca ARL)care ia facut modificari majore..

post-64586-0-24570500-1344319320_thumb.j

post-64586-0-51256900-1344319327_thumb.j

post-64586-0-48149000-1344319331_thumb.j

post-64586-0-35751300-1344319431_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de reply.

Daca totusi e sa merg pe varianta ambreiaj uprated + volant single, atunci probabil o sa merg pe o varianta mai ieftina. Exista o gramada de alternative, inafara de sachs la preturi sub 800E.

Incercam sa ma feresc de volant single mass ca am auzit ca e destul de zgmotoasa pe cutia mea de viteze in 6 trepte...

Si ca sa dau si exemplu(sper sa nu se considere reclama): http://www.darksidedevelopments.co.uk/products/sachs-1-9-tdi-6-speed-02m-dual-mass-flywheel-with-sachs-sre-performance-clutch-kit.html

Acolo sunt si part numberele, se vede in kit volant standard cu masa dubla imperecheata cu o placa de presiune si disc Sach SRE(in doua versiuni).

Acest setup s-a montat aici: http://uk-mkivs.net/forums/t/193610.aspx?PageIndex=1 . omul zice ca ambreiajul ia rezistat pana pe la 300hp/530NM, cand a inceput sa-i alunece dar numai pe autostrada, si in load intens. Oricum eu nu planuiesc sa ajung la valorile alea, asa ca ma gandesc ca ar tine. Acum vad ca el a schimbat si volant cand a facut upgrade-ul, de asta intrebam daca se paote sa schimb numa kitul de ambreiaj.

Modificat de puputavi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde ai auzit de volant cu masa simpla la ambreiaj 6 trepte 240 mm ? ca eu nu stiam ca exista asa ceva... aceeasi problema o am si eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista kit de ambreiaj de conversie de la volant masa dubla la volant masa simpla.Unul din producatorii care fac astfel de kit-uri de ambreiaj este valeo.Si volantele pt sport prezentate de mine mai sus sunt volante masa simpla.

D07F682BBA03E09DF402D0EC42B37D0A.toc24194.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... nu stiu ce firma sa iau. Luk sachs sau szats, ce parere aveti?

luk e mai ieftin, sachs e putin mai bun..... luk are din fabrica joc de 2 ori mai mare fata de sachs (ma refer la platoul volantei), etc.. argumentele pot continua...

post-17228-0-91920300-1343478789_thumb.p

Eu am această dilemă de un an jumătate și tot nu m-am hotărât.

Din experiența pe care a avut-o George (Kirkus), eu am renunțat la varianta Luk. Lui i-a picat primul kit (de fapt doar volantul) după foarte puțini km (nu mai rețin exact numărul) iar următoarele 2 kit-uri care ar fi trebuit să se monteze aveau un joc foaarte mare de la început.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... nu stiu ce firma sa iau. Luk sachs sau szats, ce parere aveti?

luk e mai ieftin, sachs e putin mai bun..... luk are din fabrica joc de 2 ori mai mare fata de sachs (ma refer la platoul volantei), etc.. argumentele pot continua...

post-17228-0-91920300-1343478789_thumb.p

Eu am această dilemă de un an jumătate și tot nu m-am hotărât.

Din experiența pe care a avut-o George (Kirkus), eu am renunțat la varianta Luk. Lui i-a picat primul kit (de fapt doar volantul) după foarte puțini km (nu mai rețin exact numărul) iar următoarele 2 kit-uri care ar fi trebuit să se monteze aveau un joc foaarte mare de la început.

am schimbat tot kitul de 4 5 zile.. am pus Luk,garantie doi ani.. Doamne da sa tina..altceva ce sa zic.. deocamdata merge.. urmeaza un drum la Constanta de 1200 1300 km pentru mine dus intors. O sa vad dupaaia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GABIVVX un link sau info unde sau la cine se pot gasi kit-urile alea cu volant single mass in Romania ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

eu...daca ar fi sa mai aleg o o data...nu as mai merge pe LUK...

nu stiu cum este Sachs dar Luk...pe langa faptul ca de nou transmite vibratiile motorului in pedala de ambreiaj dupa drumuri lungi...gen 350km fara opriri incepe sa zornaie:(...

acum nu stiu daca sunt eu prea pretentios...dar asa se comporta LUK:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-am adus masina in 2007, la aproximativ vreo 2000 de km s-a dus kitul de ambreiaj si volant (aveam 98k km atunci in momentul schimbului). Am pus Sachs, acum am 190k km, din septembrie 2010 am facut si o resoftare si nu am avut inca niciun fel de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!