Jump to content

Vreau Sa-mi Cumpar Un Golf3 Si Nu Stiu De Care


Wizard84
 Share

Postare recomandată

m-am lamurit acuma care era smecheria.credeam ca e o aluzie ieftina la tipul meu de motor... :)

motorul meu e de 1781 cm cubi,AAM. asa scrie in acte -asa e.55 kw la 5500 de ture. dupa cum am vazut mai sus e o chestie interesanta aceasta comparatie. parerea mea in legatura cu capacitatea motorului-putere,avantaje si dezavantaje,ar fi cam urmatoarea:din tabelele de mai sus,respectiv ala cu cupluri la rotatii pe minut,din cate pricep io,dintre cele doua tipuri de 75 de cai,cel de 1,8 are dezavantaj doar la asigurare-cred ca e mai mare un pic.dar referitor la consum si la felul cum trage-spre diferenta de cel de 1,6 litri(din nou repet-parerea mea!) cel de 1,8 nu se chinuie,nici cand e gol nici cand e plin,nici la deal ,nici la vale,nici in depasire.mai simplu,la 120 intr-a 4 tra-nu aud motorul inauntru...nu stiu daca faci asta cu un motor de 1,6 :)

si eu mai cred ca daca motorul se chinuie mai mult,consuma mai mult .parerea mea!..

cam atata! :)

respect

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    30

  • Wizard84

    14

  • hangyouridols

    13

  • D@ny

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu stiu care sunt avantajele si dezavantajele cu motoare mai mici sau mai mari, dar eu am 1,6 cu 101cp si pot sa spun ca trage poate mai bine decat 1,8 75cp.

si sigur merge 140 in treapta a patra.

salutare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!

Sunt nou pe forumsi proaspat posesor al unui VW GOLF3.

Masina a fost adusa din Germania si am niste nelamuriri in legatura cu tipul de motor pe care il am pe masina si caracteristicile acestuia.

Iata ce scrie pe (Fahrezeugbrief):

Typ 1HXO

KOMBI OD.VARIANT

VOLKSWAGEN-VW

01781 0066/05500

Benzin

F804*

ZU 18-20:L.4433, H.BIS 1825

GTG/ABE*

Ma ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

Numai ca unul din parametri pe care mi se cere sa-l selectez manual este tipul motorului si sunt (la 1781cc/66Kw) trei variante : ABS, ACC si ADZ.

Cum deduc care varianta o am pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Constantin* cauta in portbagaj un stiker ca asta.

La pozitia 5 gasesti cod-ul motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scrie in talon

Tocmai afisasem mai sus ce scrie in talon.

Constantin* cauta in portbagaj un stiker ca asta.

La pozitia 5 gasesti cod-ul motorului.

Multumesc last !

Am sa verific in portbagaj.Stiu ca am vazut un stiker pe undeva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantin,scrie si anul de fabricatie si eventual modelul cu care a venit echipata poate gasim ceva dateGTG nu cred ca exista daca se refera la tip!

Cat despre care cum trage,acum poate sunteti subiectivi,depinde si de starea masini,pt ca e putin probabil ca 2 masini cu vechime intre 12-15 ani sa traga mai bine pe 1,6 sau pe 1,8...poate prinde si 180 cu a 4-a daca ai nose si e pe role...conteaza ca ceea ce ai sa mearga si sa nu ramai pe drum...zic si eu!...

Modificat de adriandobrin25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantin,scrie si anul de fabricatie si eventual modelul cu care a venit echipata poate gasim ceva dateGTG nu cred ca exista daca se refera la tip!

Data fabicatiei este 04.09.1996

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu, sau poate ca au acelasi motor ca al tau de pe MK2 :lol:

imi pare ca mono-motronic inseamna monopunct (injectia). Asa au cele de 1.8 de pe G3. La mk2 1.8 nu este decat multipunct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi scrie acolo in talon ca motorul este ABE

exact asa e si al meu numa ca din 94 si e ABS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cosntantin

scuze ca nu am citit cu atentie ce ai scris,dar mie doar un singur cod imi scrie in talon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cosntantin

scuze ca nu am citit cu atentie ce ai scris,dar mie doar un singur cod imi scrie in talon

nu e cazul de scuze!

Dupa cum vezi, la mine nu scrie decat acel GTG/ABE* care nu stiu ce inseamna.

Constantin* cauta in portbagaj un stiker ca asta.

La pozitia 5 gasesti cod-ul motorului.

Intradevar am gasit!

este ADZ.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cu placere!

Acum foloseste primul link si vezi tot ce se poate, inclusiv intervalele de service etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi mai cere acolo, tipul cutiei de viteze.Cum il aflu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Vezi ca e scris, imediat dupa codul motorului, tot la pozitia 5 de pe stiker.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomand consultarea tabelului de a i c i pentru a vedea cum stau diverse motoare cu consumul, acceleratia si puterea....

Si totusi ...lipseste 1.6 / 100cp :scratch:

Stie cineva care sunt caracteristicile esentiale ale injectiilor tip mono-motronic, motronic, digifant ,simos si marelli..... mai ales din punct de vedere al performantei si a fiabilitatii ?

De asta depinde daca aleg un motor 1.6, 1.8 sau 2.0.

Are cineva motor tip 2E Digifant ? :icon_idea:

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul de 1,8 75 cp cu cutie in 5 trepte,adica manuala,nu e pus consumul.il am in schimb in manualele de fabrica care s-au dat odata cu vanzarea autovehiculelor..vezi foto..din cate vad eu,germanii nu au pus diferentiat consumul pe cilindree..ci doar pe cati kw are motorul.nu am alte tabele in carte care sa diferentieze consumul...logic,un motor de 55 kw-in cazul meu-ar consuma la fel,indiferent ca e de 1,6 sau 1,8.

parerea mea

:Driver: respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De-acolo rezulta ca in afara orasului, golful meu de 1.4 (60cp) consuma cat cele de 1.8-2.0 (90-116). Numai in oras e avantajat fata de ele .... Parca nu`mi vine sa cred ca un 1.8 de 75 de cai consuma mai putin... Probabil asa o fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa cum vezi,cam asa e.eu cred ca doar pe la noi e o chestie impamantenita referitor la raportul motor-consum.adica toate motoarele mici consuma putin,si toate cele mari consuma mult.e vorba de tehnologie.si performante,si multe altele..

si nu stiu daca se poate spune care motor e mare si care mic... :rolleyes:

:icon_thumright:

respect

referitor la faptul ca un motor de 1,8 consuma mai putin decat unul de 1,4 inafara,eu cred ca se explica prin faptul ca cel de 1,8 are rotatii mai putine la aceeasi viteza.

Modificat de cosmin_golf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu oscilez intre motoarele 1.6 - 1.8 - 2.0 . Vreau consum decent (nu neaparat cel mai mic) , fiabilitate si un pic de putere ....~100cp

Deocamdata nu sunt lamurit cum e cu tipurile de injectie .... De exemplu digifant e cea mai buna pe mk2 si apare si la mk3. Simos e la ultimele modele de mk3 si apare si la mk4 intr-o varianta imbunatatita. ... Asa ca ....am nevoie de sfaturile unui avizat ca sa aleg cea mai fiabila varianta....si bineinteles care se repara cel mai usor (dificultate, costuri).

Am un pic de experienta cu mk2 si am mai invatat de la un pasionat din state care mi-a spus ca cele cu digifant sunt cele mai fiabile si se repara cel mai usor.....apoi k-jetronic (8valve) si apoi ke-jetronic (16v) ....care da cele mai dese "break down" si "headake". Aceasta ierarhie e data de gradul de optimizare, de tehnologie.....tare vreau sa stiu care-i situatia la mk3.

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca e scris, imediat dupa codul motorului, tot la pozitia 5 de pe stiker.

Multumesc last!

Cutia este DFN.

Am folosit linck-ul si chiar am listat rezultatele.Foarte util!

Inca odata, multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat Golf GT 1.8/90cp. Am dat o tura de 500 km ....si pe computerul de bord imi arata viteza medie 55km/h , consum 5.2%. Consumul este foarte apropiat de cel real (in functie de cati bani am bagat in benzina). O sa fac si cu metoda plinului, pentru o acuratete mai buna.

Fiind editie speciala, are scaune sport, computer de bord, stopuri fumurii , faruri ca la modelele mai noi si frane pe disc pe spate. Ce m-a impresionat cel mai mult este felul cum accelereaza la turatii relativ mici (1800-2800). La aceste turatii este net superior unui mk2 GTI de 112cp care are cuplul mai mare cu 11Nm (atins la 3100 fata de 2500 la GT) si e mai usor cu 70kg (asa era al meu). Nu ma asteptam sa fie chiar asa sprinten.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sambata o sa vina o cunostinta cu un golf3 din 92 de vanzare(1500 acolo,zice el).Spunetimi si mie cam la ce pret ar trebui sa mi-l vanda aici,fara profitul lui.Si la ce sa ma uit?Ca sunt doar la a doua masina cumparata si nu am experienta.Ce sa verific?Directia,frane,suspensii,tabla,motor?Va rog frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!