Jump to content

Vreau Sa-mi Cumpar Un Golf3 Si Nu Stiu De Care


Wizard84
 Share

Postare recomandată

Acum 2 saptamani am fost si eu plecat in Germania ca sa iau un golf(5) pentru prietena mea. Am gasit vreo 4-5 masini apropiate ca zona(undeva pe langa Polonia) si i-am sunat pe handlleri cand am plecat din Bucuresti(undeva pe la ora 14) sa le rezervam pana a doua zi in jur de ora 10 dimineata. Norocul a fost ca am luat prima masina la care am ajuns(si cea pe care ne-am dorit-o de la bun inceput). Asa ca e relativa treaba ca gasitul masinii..mai bine cauti la autohausuri de incredere,si cand gasesti ceva ce iti place faci rezervare si pleci dupa ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    30

  • Wizard84

    14

  • hangyouridols

    13

  • D@ny

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

pai eu am luat un g3 de la nemti,de fapt e al prietenei mele,ne-am uitat pe mobile si pe auto scaunt dupa golf pana in 1000 euro,nu prea am gasit,ea vroia sa fie negru si neaparat cu geamuri electrice,Pentru asta am schimbat datele de cautare si am pus la pret pana in 2000 euro.Am gasit unul negru cu 4 geamuri electrice,trapa si oglinzi electrice si un airbag la sofer,pret 1450 euro.Am sunat la o firma ce aduce masini la comanda,am spus ce masina vrem,el a sunat in germania,s-a interesat cat de cat in legatura cu masina,ne-a dat ceva detalii cum ca ar fi de la o femeie,e putin cam murdara inauntru dar se curata si ca in mare masina e buna,ne-a intrebat daca sa-i faca rezervare,am fost deacord,eu mi-am gasit atunci si un astra f caravan,aceiasi procedura,am dat un mic avans si au plecat soferii dupa masini,la fata locului,golful era ok,dar opelul nu era chiar asa cum fusese descris telefonic de neamt asa ca am cautat repede alt opel pe mobile,l-au gasit,arata bine si mergea bine,l-au luat si apoi s-au reintors in tara.Totul a durat o saptamana de la telefon in germania si pana la tel de la firma sa ne anunte ca au venit masinile.Prima impresie la prima vedere a fost ca erau impecabile.comision firma:cate 1000 de euro de masina.Mult,putin,fiecare judeca cum vrea.Acum de cateva zile am o problema la golf cu aprinderea,nu are scanteie si ma gandeam ,daca plecam eu dupa masina in germania si mi se oprea pe drum ,ce faceam sau mai bine zis cat ma costa in plus toata defectiunea pe care inca nu am rezolvato.Asa cel putin,daca nu-mi placea masina cand era adusa in tara,o puteam refuza si-mi aduceau alta tot aleasa de mine dar verificata si de ei.aaaa,inca ceva,acum am observat,masina a fost luata de la un autohaus de nemti(seriosi,asa se zice)in anunt pe mobile masina avea 150 mii km,acum am vazut pe portiera un abtipild de la un schimb de ulei din 1995 in care era schimbat uleiul la 192miikm,9 ala de la 192 mii km nu e prea clar,seamana si cu un 4 dar tind sa cred ca totusi e un 9.IDEIA ESTE CA SI NEMTII DAU KM INAPOI.oricum motorul si masina sunt ok dar am ramas dezamagit de teapa cu km.

post-26926-1220470587_thumb.jpg

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am facut un drum de bucuresti.. :Driver: sunt de acord cu ce zice flosscu toate ca am motorul de 75 de cai,il am de 1,8-masina nu se chinuie.

consum mediu-6,9 l mixt!!adica:valea prahovei -doar intrantiia-asta vreo 2 ore la intors si o ora la dus :angry:

plus ca m-am ratacit in bucuresti ..si a trebuit sa staaaaaaaaaaaaaaaaaaaau... :flower: la cooooozi...

dar cam 6 la suta manca afara..poate 5,8..nu stiu sa zic exact

succes

motor de 1,8 cu 75 CP?????????????? cel de 1,6 are 75 CP SAU 100CP dar aici nu e cazul

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun exemplu negresa!...ideea e ca daca te-ai fi dus tu si aveai timp sa pierzi o saptamana pe drum si in plus ai fi stiut si un pic limba din cei 1000 de euro (comisionu firmei) mai puteai scoate vreo 3-400...daca o cumpari din autohaus e obligatoriu sa fie verificata,iar neamtul te intreaba daca e la export si unde o vei duce...e naspa pt el sa-ti dea o masina care pica pe drum,pe cand particularul poate sa faca asta!(exact ce spunea florin1309ro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina avea 150 mii km,acum am vazut pe portiera un abtipild de la un schimb de ulei din 1995 in care era schimbat uleiul la 192miikm,9 ala de la 192 mii km nu e prea clar,seamana si cu un 4 dar tind sa cred ca totusi e un 9.

Adica masina a facut 200k de km in doi ani, 93-95'?

Inseamna ca pana in 2008 avea 1 mil si ceva :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor de 1,8 cu 75 CP?????????????? cel de 1,6 are 75 CP SAU 100CP dar aici nu e cazul

da....e cam ciudat cum i`au dat 100 de cai la cel de 1.6 si doar 90 celui de 1.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea cu km este urmatoare.....trebuie sa fii constient ca neamtul nu se duce nici dupa paine fara masina iar in 14 - 15 ani este imposibil sa faca doar 100 mii km.ROMANULUI II PLACE IDEEA CA MASINA SA AIBA PE LA 150 MII KM.de aceea tot p acolo sunt dati km inapoi.nemtii sunt un popor comod care depind de masina iar cum g3 este o masina de "anduranta" neamtul a folosito pe deplin.si eu pe langa g3-ul diesel mi-am mai luat un g3 1.8 gt 66kw.mi l-a adus cineva de afara si am dat pe el aici 1800.masina este impecabila.are un singur punct de rugina micut in rest clean.a mea are 225 mii km iar cand am cumparato asm pus-o pe tester.FUNCTIONEAZA IN TOTI PARAMETRII DATI DE FABRICA.acesta este raspunsul primit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aviz pentru cei care mai pleaca sa aduca masini , cereti sa vi se treaca in acte faptul ca km sunt reali pentru ca orice dealer serios care stie ca km sunt "manariti" vor refuza sa vii treaca , fapta fiind considerata penala la ei .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun exemplu negresa!...ideea e ca daca te-ai fi dus tu si aveai timp sa pierzi o saptamana pe drum si in plus ai fi stiut si un pic limba din cei 1000 de euro (comisionu firmei) mai puteai scoate vreo 3-400...daca o cumpari din autohaus e obligatoriu sa fie verificata,iar neamtul te intreaba daca e la export si unde o vei duce...e naspa pt el sa-ti dea o masina care pica pe drum,pe cand particularul poate sa faca asta!(exact ce spunea florin1309ro)

-golful a fost luat din autohause si proprietarul fusese o baba nascuta prin 1936,deci nu direct de la proprietar .

-am gresit in legatura cu anul schimbului de ulei,era 2005 nu 1995 cum defapt multi au si banuit cred.

-da,economiseam niste bani daca mergeam eu,dar dupa cum spunea cineva,daca stiam limba,daca stiam unde sa merg,daca mai mergeam cu cineva,daca-mi asumam riscul de a se strica pe drum,etc

-oricum,asa am procedat eu.

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce se vede pe siteurile lor ca pret un golf 3 variaza intre 1000-6000 de euro,acum evident cea la 1000 fie are peste 300000km si an sub 95(vezi aici http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ldzl4dyzu2rt ),iar cea la 5-6000 este un model tinut tipla si cu maxim 150-200000km( http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=louniroef1bk )...la noi nu prea poti da atatia bani pe o masina peste 10 ani,desi ar mai duce inca 10...e mentalitatea ca putem gasi ceva ieftin si mai nou!...dar asa cum spunea cineva "ieftin si bun" nu exista...sunt bune exemplele,desi nu se prea mai respecta topicul,insa vorbim din plin de "diferentele intre modelele de golf 3"...pretz,dotari,mod de achizitie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am luat un golf 3 din germania am dat pe el 900 de euro cu drum numere si benzina m-a dus 1300 ,am ceva dotari pe el oglinzi electrice ,geamuri electrice,inchidere,trapa,jante bbs,casetofon,l-am nimerit bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapid4u km?...si cum ai venit din germania?...autohaus sau privat?....zona...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

220.000 ,am venit pe roti,luat de la un dealer rus din baden-baden,singura problema ce am avut la el e ca nu-mi mergea un geam de pe spate si un cauciuc cam tocit tot pe spate. in schimb are eleron antena de golf 4 pe spate,niste dotari care m-au incantat,masina a avut 2 proprietari,si aia mosnegi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am dat pe g3`ul meu 1.8 gt din `96 , 1100 pe el in lunenburg , vroia pe el 1200 da am rupt din pret , masina e impacabila 160 de mii de km avea ,aer conditionat funcionabil , geamuri si oglinzi electrice , mfa , doar ca a avut capota data peste cap la viteza mare nu era inchisa bine ....in rest totul merge la ea , consum putin , ce sa zic ...o alegere buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Data fiind discutia despre numarul de kilometri, tin sa va reamintesc ca kilometrajul se reseteaza dupa 300.000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motor de 1,8 cu 75 CP?????????????? cel de 1,6 are 75 CP SAU 100CP dar aici nu e cazul

nu inteleg...ma lamureste si pe mine cineva?nu credeti ca al meu e de 75 de cai?? :lol:

hm ..chiar ca sunt confuz...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg...ma lamureste si pe mine cineva?nu credeti ca al meu e de 75 de cai?? :lol:

hm ..chiar ca sunt confuz...

Uitate in actele de germania sau de romania dupa locul in care scrie kw,daca scrie 55kw,inseamna ca e de 1,6 si are 75CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine in brief scrie leistung kw bei min K55/5000 motor 1.8 AAM deci are 75 de cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curios,si atunci care mai este avantajul motorului de 1,8 fata de 1,6 la aceiasi cai?

impozite,asigurari si consum mai mari

cred totusi ca e o greseala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putere mai mare si consum mai mic,nu are cum sa fie greseala asa scrie in brief

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

putere mai mare fata de .... ?

1.6 :

75 cai - la 4800 rpm / cuplu maxim 135 Nm la 2800 rpm

75 cai - la 5200 rpm / cuplu maxim 126/128 Nm la 2600/2800 rpm

100 cai - la 5800 rpm / cuplu maxim la 135/140 Nm la 4400/3500 rpm

1.8 :

75 cai - la 5000 rpm / cuplu maxim 140 Nm la 2500 rpm

90 cai - la 5500 rpm / cuplu maxim la 145 Nm la 2500 rpm

Deci, care motor e in avantaj fata de care ? (argumentati)

PS: ideal ar fi sa avem niste grafice cu putea si cuplul in functie de turatie....

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg...ma lamureste si pe mine cineva?nu credeti ca al meu e de 75 de cai?? :P

hm ..chiar ca sunt confuz...

Omu spune ca are 1.8 si altcineva ii spune ca are 1.6 :(

Banuiesc sa s-a mai dat site-ul asta in legatura cu toate modelele de VW Golf

Acum OT- am vazut in multe anunturi de la noi motor de 1.8 si 112-116 cai :P Acest motor nu apare pe acel site. Stie cineva daca exista sau doar fabuleaza comerciantii nostri?

Bafta

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fabuleaza. Acelea sunt motoare de 2.0.....iar daca motoarele sunt de 1.8, caii nu pot fi mai mult de 90 decat daca au chip tuning sau alte minuni. De variantele de serie nu poate fi vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu, sau poate ca au acelasi motor ca al tau de pe MK2 :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru modelul de la care s-a tot presupus ce motor si cati CP are exista aceste date...:

Information on the model "Europe"

Europe

Modelljahr: 1993 - 1996 Model Year: 1993 - 1996

Land: Deutschland Country: Germany

Dieses Modell wurde von Volkswagen zur Er

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!