Jump to content

Vreau Sa-mi Cumpar Un Golf3 Si Nu Stiu De Care


Wizard84
 Share

Postare recomandată

Salut,

azi am vazut 2 masini:

ambele din '94, una avea partea dinspre exterios "corectata"- semn ca ar fi avut rugina, se vedea o mica difernta de culoare la vopsea, iar cealalta mici urme de rugina cam cat buricul degetului jos, unde se imbina aripa cu usa din fata, intrebarile sunt:

Sa iau o masina care a fost vopsita/ inlaturata rugina, sau una care este "naturala"?

Sa iau masina care arata mai bine, sau una care este mai putin aratoasa si cu mai multe dorari?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 278
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTI_85

    30

  • Wizard84

    14

  • hangyouridols

    13

  • D@ny

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

da , vroiam sa zic ca G3 mai mergea inca 100k km fara probleme . (taicamiu a facut cam 60k km in 3 ani)

@ claudiu daniel

samsarii gandesc cam asa : mai bine aduc un golf3 de 1300 euro din germania si-l vand cu 2300euro , decat sa iau unul bun de 2300e si sa-l vand cu 3000e . ( investitie minima profit maxim :) ) in plus romanu cam stramba din nas cand vede golfuri pe la 3000euro . tu poate esti o exceptie :D

daca vrei o masina buna , du-te personal in germania ( de preferabil in nord . berlin , hamburg) si sigur vei gasi acolo ceva frumos cam pe la 2600 euro .

dem3ntor , daca are rugina pe la aripi inseamna ca e varza pe dedesubt pe la praguri . cred ca nici nu poti sa o urci pe cric . inainte sa cumperi masina , urco neaparat pe o groapa sa vezi ce are pe dedesubt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea este sa nu-ti ei masina vopsita,eu am fost saptamana trecuta in germania si am vazut cum fac bisnitarii:

cauta masini foarte ieftine lovite,cu rigina pe ele si vin in tara le duc in service si le repara cine stie cum apoi merg in targ sau unde pot ei si le vand pe un pret dublu sau si mai mare.pe ei nu ii intereseaza masina cat e de buna ci profitul

asa ca ai mare grija!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am sa urc masina pe rampa sa o vad pe dedesupt. daca ar fi numai la aripi, nu ar fi o problema mare, nu? nu cred ca a fost lovita pentru ca zona din aripa care a fost revopsita este doar o fasie :). E asa de greu sa ma hotarasc, sunt 5 masini acelasi an aceeasi motorizare dar cu dotari si colori diferite.. pffff.

Cand era numai o masina, era oferta prea scazuta cand sunt prea multe nu stii la care sa te hotarasti. Stiti voi vorba aia "nu se poate si cu....., si cu ..."

Apropo: una care mi-a atras atentia: g3 94, 1,6, deamuri electrice, oglinzi electrice, trapa electrica 2200Euro neg, doar ca are antena rupta, un stop pe spate aburit si a fost adusa pe platforma. ce ziceti?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e nici o problema ca a fost adusa pe platforma,multi se folosesc de platforma pt ca ajung costurile mai mici (combustibil,numere,asigurare,rovinete si ar mai trebui si un sofer)tre sa fii atent ca masina sa nu fi fost lovita si vopsita si motorul sa mearga bine.o antena si o tripla nu costa mult,eventual du-te cu ea intr-un service si urc-o pe un elevator sa poti sa te uiti si dedesupt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropos de cumparat masini, eu unu mi-am cumparat-o de vreo 2 luni, am mai bagat cam 200Euro in piese pt ea, acuma e brici, mai putin catalizatorul care a fost golit. Chestia care ma doare pe mine mai mult este cu inscrisul, la masina mea taxa imi va ajunge undeva la 870 Euro, n-ar fi o problema pt ca stiam asta dinainte de a o cumpara, problema mare este daca o sa le mai putem inscrie, ca vad ca se tot vb ca ar interzice inmatricularea masinilor mai vechi de 7 ani. Eu am incercat azi sa intru, prin interventii, la RAR si nu am reusit, merg pe 6 dec. la Resita, sper sa reusesc sa o inscriu anu asta.....asa ca.....v-as sfatui sa mai asteptati, asta in cazul in care stiti ca nu reusiti sa o inmatriculati anul asta.

bafta all, si deschideti okii la ce cumparati!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc!

La G3 sunt probleme cu trapele? adica, ati intalnit cazuri sa ramana blocata, sau sa curga apa pe la chederele trapei?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trapa mea merge perfect,nu ploua si nici nu s-a blocat pana acum...bine ca am masina de 3 luni deocamdata...Mentionez ca e din 20-12-93

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La GT imi intra apa (doar cand o spal) si e blocata...are rupt ceva la partea mecanica. O s`o repar la primavara.

La CL merge perfect, nu scapa apa.

Un amic are probleme cu derularea continua.....adica trebuie sa butoneze de zeci de ori ca sa se deschida sau sa se inchida.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se mai merita sa cumparati masini? ca din cate am auzit e problema tot mai mare, la RAR, se aude ca au fost respinse 40-50% din masinile second aduse de dincolo, si e din ce in ce mai rau, eu am masina de 2 luni si inka nu am reusit sa o inscriu, nu pot nici cum sa intru mai in fata la RAR, si acum ma gandesc deja k poate nici nu-l trec, cu toate k masina merge si arata impecabil.

cer scuze daca sunt offtopic, dar nu stiu unde sa postez in alta parte. daca e cineva din resita, sau stiti pe cineva de acolo care ma poate ajuta cand ajung la RAR, va rog sa ma ajutati.

Mersi si scuze ca sunt offtopic.

Modificat de f@ne_tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

f@ne_tm,daca ai catalizatorul golit,nu treci RARul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles si eu ca se pun pe verificari la sange la masinile vechi , tocmai in ideea de a respinge cat mai multe , daca masina nu este perfecta posibil sa nu treaca si o sa o faci cotet de gaini in fata blocului , acum inca se mai poate , dar in cateva saptamani devine grava treaba

Bafta la cumparaturi si nu mai cumparati cazane doar pentru ca economisiti cateva milioane

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe sambata plec cu cineva sa-si cumpere un golf 3 1.6.As vrea sa stiu ce ar trebui sa verific prima data la masina.In mare cam stiu ce ar trebui dar astept si alte pareri.Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce masina ai,ce pile ai , cat te tine buzunaru si ce inginer prinzi...Eu am facut rarul saptamana trecuta,si pot sa iti zic ca nu sunt chiar asa de exigenti cum se zice...Ei se uita cel mai mult la noxe , frane si directie .Sa ai rotile trecute in certificat ,toba bine etansata etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Bafta la cumparaturi si nu mai cumparati cazane doar pentru ca economisiti cateva milioane ", imi pare rau ca te dezamagesc akileon, masina mea nu e "cazan", si kiar nu m-am zgarcit, am dat 2900 pe ea, cu toate ca stiam ca taxa imi va fi intre 600 si 800 Euro, si probabil arata de 10 ori mai bine k a ta, si 100% are mai multe dotari ca a ta, nu vreau sa te jignesc(cum ai facut tu), dar inaine sa spui ceva gandeste de mai multe ori ce vrei sa spui.....pentru mai multe detalii, despre masina mea, vezi semnatura.

SPER K NU TE-AM JIGNIT, SI SA NU NE PURTAM RANKIUNA, CA DOAR SUNTEM "COLEGI".

Pentru ByZ, buzunaru inca ma tine, problema e k nu gasesc pe cineva sa "ma rezolve" mai repede si bine.

Bafta all!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci treaba cu RAR-UL e relativ simpla momentan.Pe 5 noiembrie l-am efectuat si eu.La mine a venit ala si mi-a spus cat ma costa sa trec cu brio.De verificat sunt catalizatorul sa nu fie gol si sonda lambda.Insa am un prieten care a facut RAR-UL in Bucuresti si a fost trimis acasa cu o lista neagra.Depinde de la caz la caz.Bafta si scz de offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ABD nu aveam catalizator deloc ... a fost dat jos, candva, cu sonda cu tot...si avea sudata o teava pentru continuitate. Am luat un catalizator de la dezmembrari cu 80 euro ...si rar-ul a iesit bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fane imi pare rau ca ai reactionat "violent" si ai inteles gresit , eu nu m-am referit la tine ( citeste postul si vei vedea ca nu iti pronunt numele ) , eu ma refeream la cei care isi cumpara masini cu 1000-1500 euro si se bucura ca au dat putin pe masina , eu vorbeam de rar in acel post , doar pentru ca am postat dupa tine nu inseamna ca erai vizat de afirmatii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, greseala mea, dar suna ca si cum mi-ar fi fost destinat mie.

bafta all si scuze de :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

pentru cei care vor sa'si cumpere Golf 3, eu recomand 1.9 TDI 90-110CP. Pentru ca aveti intre 90-110 CP la un consum mediu(sa zicem de 6-7l/100km), ceea ce pe benzina se obtine din motoarele de 1.8 si 2.0, care consuma foarte, foarte mult pe langa dieseluri(uneori si peste 10l/100km).

...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte eronat ce spui. Tu cumpari consumul mediu de la diesel cu consumul de oras la un moment dat al unui benzinar. Bine ca nu compari consumul unui 2.0/150 cp turat la 6000 cu un diesel de 90 de cai la 1800 rpm.

Un motor pe benzina de 90 de cai are consum mediu de ~7.6. Daca tu zici ca un diesel de 90-110 cai consuma 6% mediu, nu vad unde e asa de "foarte mare" diferenta.

Pe langa consum sunt si alti factori de luat in calcul : un benzinar de 90 de cai te scoate mai repede la o depasire decat un 90 de cai diesel, avand raspuns mai rapid la acceleratie.... Depinde de fiecare viitor cumparator ce vrea de la masina lui. Datele trebuie puse corect in balanta. Eu , de exemplu, am preferat o masina mai sprintena, decat cu un consum cu ceva mai mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o [cenzurat] cu un diessel de 90 cp sa vezi cat de sprintena e masina ta....are cuplu motor dublu aproape...si in oras consuma cu 2 l mai putin...doar la intretinere iesi in avantaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un passat b5 de 131 de cai are cuplu aproape dublu. 30% in plus nu inseamna "aproape dublu" ! (dieselu` de 90 de cai are 202 Nm fata de 145 la benzina) Si cuplul ala nu e destul ca sa faca un benzinar. De ce ar da producatorul timpi mai mari pentru diesel de la 0-100kmph, de exemplu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot se vorbeste de cupluri...cuplu de 202 de la dieselu de 90 de cp se obtine la 1900-2000rpm...., dar cuplu acela de 145 de la benzinar....????la cat???(oricum, la multe ture, vreo 4000)...deci eu pot sa merg catusi de cat sportiv de la 2000 de ture...cu un consum mic...dar la benzinar te costa cand vrei sa mergi mai tare, cand intri in cuplu max...care oricum ii mai mic fata de diesel....deci???!!!

Fiecare are avantajele si dezavantajele ei, ca orice lucru din viata :salut:

Si fiecare are dreptul sa'si spuna parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.E primul meu post pe acest superb forum.Tocmai mi-am achizitionat un VW Golf 3,74Kw/101CP,motor AFT din 1997 Bon Jovi (data fabricatiei,dar data primei inmatriculari e 6.12.1996.Cum e posibil?O fi greseala?).Culoarea e albastru metalizat.Ca dotari are:inchidere centralizata (doar la cheie),oglinzi electrice,trapa electrica,scaune recaro incalzite,abs,proiectoare ceata,dublu airbag,suspensie sport (mare greseala in Romania,garda la sol scazuta...sper sa gasesc pe cineva care vrea arcurile astea la schimb cu unele clasice.Plusez la aspect cu arcurile astea,dar...).Nu are in dotari din pacate AC,geamuri electrice si frane pe discuri spate.

Recunosc ca sunt depasit de domeniul auto,dar masinuta asta imi place mult si as vrea toate informatiile legate de intretinerea corecta a sa.Schimburi ulei,consumabile,etc...Ce intrebari mai am:

1.Cand nivelul de combustibil scade la minim,nu se aprinde lampa in bord,trebuie sa ma ghidez doar dupa ac,nu stiu daca am inteles bine,dar cica nu are indicator luminos la combustibil.E adevarat?

2.In certificat sunt specificate doua dimensiuni de cauciucuri : 185/60R14 82H (le am acum pe masina) si 195/50R15 82H.Cu astea din urma as mai ridica un pic garda la sol?Bine...oricum nu am jante pe 15...

3.La relanti,turometrul imi arata 950rot/min,e normal?Nu e un pic supra-turata?

4.Uleiul folosit la schimb e Liqui Moly 10w40.E o alegere buna?Intervalul de schimb e 10000km?

5.Totusi parca nu imi place cum porneste pe demaror dimineata.Nu o ia ''la sfert'',bine,nu greu...dar ce reglaje se recomanda?

6.Unde gasesc un buton de la torpedou?Nu il are deloc...Ar merge cu aceiasi cheie deschis,cea de contact?

Ma gandisem la mai multe intrebari,dar le-am uitat :-).Uitati masinuta.

Multumesc mult pentru raspunsuri si sper ca am facut o alegere buna.

post-44288-1237923967_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!