Jump to content

Probleme 1.8t


ArtShadow
 Share

Postare recomandată

De ceva timp am probleme cu motorul de la passat 1.8T. La inceput avea parca o ezitare la accelerare pe la 2000 si ceva rpm, parca intra in limp mode dupa care isi revenea. L-am scanat pe atunci cu VAG-COM si mi-a dat eroarea 17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded. Dupa aia am mai mers de cateva ori cu ea, dar s-a agravat, motorul trage, dar merge sacadat, si la rpm mai mare parca se aude in pacait neregulat. Acum VAG-COM-ul nu mai zice nici o eroare, dar am facut un log, il atasez aici, va rog cine se pricepe sa arunce un ochi peste el, poate ma ajuta cu un sfat. Banuiesc ca e ceva de la turbo, o sa-l duc la un prieten mecanic sa se uite la el, dar as vrea sa stiu ce ma asteapta.

Va multumesc!

18T.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se incumeta nimeni sa arunce un ochi peste log-uri si sa dea o parere?

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi detalii despre problema aici

http://babelfish.altavista.com/babelfish/t..._dtc-17963.html

solutii

http://babelfish.altavista.com/babelfish/t...-turbodruk.html

http://babelfish.altavista.com/babelfish/t...ag-com_n75.html

Could be a faulty N75 valve or blocked or leaking hoses. I'd check your hoses first but an N75 is not too expensive. I can't see how your faulty accelerator sensor would have anything to do with this.

si o discutie pe tema asta aici http://www.tt-forum.co.uk/ttforumbbs/viewt...66f3e2300853dd5

http://www.passatworld.com/forums/archive/...p/t-182439.html

Modificat de d@n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

care a fost pina la urma problema? ai aflat? intreb pt ca si eu am aceeasi problema, pina acum am verificat furtunele si sint ok

are cineva un VAG com original + stiinta necesara pt ceva teste ?

Modificat de bbm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu stiu exact unde este problema.

Am dat jos turbosuflanta, o sa-l duc la un service unde repara turbo-uri sa-l curete si sa vada ce pot sa-i faca. Am mai observat ca aveam si un furtun fisurat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu stiu exact unde este problema.

Am dat jos turbosuflanta, o sa-l duc la un service unde repara turbo-uri sa-l curete si sa vada ce pot sa-i faca. Am mai observat ca aveam si un furtun fisurat.

ai soft pe masina sau esti stock 150 de cai? daca esti stock, cel mai simplu era sa verifici mai intii valva solenoid N75 , ea este cel responsabila cu "corectiile" asupra "virfurilor" de presiune; cind nu mai corecteaza, vei observa pe blocul 115 diferente intre presiunea ceruta de ECU si presiunea data de turbo si masurata de MAP sensor; cind diferenta este mai mare de +/- x, ECU iti "baga masina" in limp mode; pe site ul ross-tech este data aceasta operatiune cu verificat turbina pe ultimul loc; a, si inca ceva, daca pierdeai presiune pe undeva (cum spui tu, un furtun cu probleme), tot pe site la ross tech spune ca este primul lucru care trebuie eliminat in cazul acestei erori si apoi trecut mai departe

si eu sint interesat de aceasta problema, din cind in cind si eu am aceeasi eroare ca si tine si in plus, mereu am eroarea care mi spune ca pierd presiune intre turbo si clapeta de acceleratie

bafta la remediat problema, daca ai turbina dusa si nu stii cit de bine o sa iasa la reparat, vezi ca sigur gasesti pe cineva sa ti vinda una SH la un pret bun , poate chiar iti cumperi un K03s si asa mai si cistigi ceva caluti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina e stock la 150 de cai, inca nu am apucat s-o chipuiesc...

spune-mi te rog daca ai cumva codul valvei N75, am gasit asta: 058 906 283 V, i-am cerut un pret lui Volksman, dar a zis ca s-a schimbat codul si tre sa mai caute si de atunci tot cauta...

turbina are un joc mic, am fost cu ea la un service, mi-au zis ca pot sa-mi schimbe toata partea centrala la ea si ma costa pe la 1500 ron. ma mai gandesc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!