Jump to content

Motorina Romaneasca


alexabv
 Share

Postare recomandată

dupa parerea mea de la ECU era problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexabv

    15

  • adrian001

    5

  • andREI

    4

  • R Z F

    4

.. si eu cred la fel sau cel mult de la cablaje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac ceva verificari prin buget ( la firma) si incerc sa schimb cu un A6

pe de alta parte sa schimbi masina dupa un an si jumatate e cam nerentabil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fac ceva verificari prin buget ( la firma) si incerc sa schimb cu un A6

pe de alta parte sa schimbi masina dupa un an si jumatate e cam nerentabil

nasol, Alexa, imi pare rau pt intamplarea asta a ta, i-as pune pe cei ce asigura garantia sa iti plateasca toata cheltuielile, ai pierdut o gramada de bani, nervi si timp cu masina asta.... pt un defect al calculatorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Eu i-as da in judecata pe cine ti-a vindut masina.Chiar daca trebuie sa stau prin tribunale citiva ani tot as face fiindca au vindut un produs prost.Unde este vestita garantie de nu stiu citi ani....

Pe bune, alexabv, cred ca o discutie cu un avocat sau consilier juridic care sa-ti citeasca actele de cumparare a automobilului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand ai o problema descoperi realitatea legata de contracte asigurari si alte hartii :

sunt foarte bine facute dar nu in favoarea ta.

La Porsche Leasing le-am spus ca vreau sa intrerup contractul (cand masina era stricata)

si nu era o problema daca plateam cam 8 000 de euro .

Deci dupa 19 luni sa platesc 8000 euro ca sa raman fara masina ( 6 000 reparatia si 2000 citez : "sa fie rentabil pt ei ")

era sa uit + oricare alte cheltuieli neprevazute .

Pe de alta parte ar fi incorect sa nu mentionez ca baietii de la tehnic ( porsche importator)

m-au sprijinit cel putin moral .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe de alta parte ar fi incorect sa nu mentionez ca baietii de la tehnic ( porsche importator)

m-au sprijinit cel putin moral .

e buna chestia asta cu sprijinitul moral.... :-)))

parca ii aud "facem si noi ce putem... " :-))))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

O prietena a cumparat un golf 5 in decembrie de la porche. Intre timp s-a razgindit si intentiona sa ia alta masina.Pierdea la masina dupa jumatate de an minim 1000 de euro. :evil:

Cit priveste contractele cu clauze abuzive e ceva normal. Am senzatia ca sistemul de service care era pina in 89 (cine il stie-in care de fiecare data te complimentau mecanici ca ce masina buna ai si ce ulei bun ti-a pus, evident ca era o dacie si uleiu era rominesc ) nu s-a schimbat deloc.Toti te fura cum poate.

Eu oriciti bani as avea sincer imi voi cumpara masina de afara.Nu zic ca nu e furaciune si acolo dar domnule e altceva.

Marita masina daca poti....eu cred ca psihic nu m-as simti bine de cite ori as merge cu masina cu problema.:-?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ti-au dat garantie la lucrare eu zic ca trebuie s-o mai tii macar pana cand se termina garantia.In orice caz e din ce in ce mai clar ca nu mai ai incredere sa te duci cu masina nicaieri la reparat.Toti incearca sa te faca , si, ceaa ce este cel mai grav,ca nu mai ai incredere in nici o piesa de schimb.E jaf la drumul mare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garantia nu se prelungeste . S-ar fi prelungit garantia daca plateam eu injectoarele. (si numai la injectoare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CONCLUZII

Daca la un Service se da vina pe calitatea motorinei pt defectiune ceretile sa dea in scris acest fapt (nu o vor face)...

In perioada de garantie e de evitat cip tuningul pt ca e primul lucru verificat si nu se mai acorda garantia

Pt plimbari in stainatate merita o asigurare si pt asistenta tehnica (ca altfel poate costa serios)

taximetristii din Budapesta sunt mai excroci ca cei din Bucuresti (incredibil nu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

nai cum sa scapi de motorina proasta in romania,am prieteni care mai vin de pe afara in concediu in romania si se simte calitatea motorinei de la noi,TRAGE MAI PROST MASINA,ei cand ajung inapoi de unde au venit si alimenteaza cu motorina din afara granitelor ROMANIEI,e alta viata,parca intinereste masina

CAZ PERSONAL,am alimentat cu motorina de la o statie de pe centura GALATIULUI,eram in zona ma grabeam si nu mam mai dus unde alimentam de obicei,am alimentat toate bune si frumoase cand dupa vreo 2 km,pedala de acceleratie avea goluri,FOARTE FRUMOS

Modificat de cristi_gie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo problema colegului care a initiat topicul nu a avut nici o treaba cu motorina din Romania. A fost o problema care acum este destul de conoscuta, si anume celebra problema cu injectoarele de pe motoarele 2.0 TDI BKP. Zicea initiatorul pe la inceput i-au spus aia de la service ca sansele ca un injector sa aiba defect de fabricatie sunt 1:1000000 (sau chiar mai mult), e pe BKP e exact invers adiaca sansele sa nu ai un injector cu probleme din fabrica sunt de 1:1000000. Oricum ECU cred ca a fost schimbat degeaba desi 4 injectoare dintr-o data e ceva ... Legat de motorina din Romania e un mit ca e mai proasta, e adevarat ca e o diferenta intre cea din Romania si cea din afara dar e prea mica sa fie luata in calcul. Eu cand am fost in Germania,Austria... acum vreo 2 ani nu am simtit nici o diferent intre motorina de la noi si cea de la ei. Am masina de noua si am schimbat filtrul de motorina din 30 000 in 30 000 de km si acum la ceva peste 130 000 de km motorul merge la fel de bine ca si cand a fost nou si nu am schimbat nimic la el ... Apropo tot cu motorina din Romania am scos si timpul 0-100 km/h specificat in cartea tehnica a masinii, asa ca ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum vreo 2zile pe nepusa masa in scandalul cu pretul carburantilor,in peste 400 de statii peco s-au descoperit nereguli la calitatea combustibilului respectiv apa in combustibil :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca faza cu apa in carburant e de....o vesnicie la noi si tot nu li se intampla nimic astora care fac lucrul asta :somnmare:

Ca la noi de altfel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CEI CU CONTROALELE,AM IMPRESIA CA AU SI EI PRAJITURA LOR SAU UN FULL DOUA DE CARBURANT,ASTA ZIC EU ,MAI STII

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anul trecut dupa ce am ajuns cu masina in tara, am mai avut jumate de rezervor de motorina. Dupa ce am alimentat cu motorina romaneasca, ghici ce, masina nu mai dadea acelasi randament. Se simte diferenta dintre motorina autohtona si cea de afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu am plecat in octombrie din tara. Am alimentat ca intotdeauna de la OMV, ultima data din Oradea. Urmatoare alimentare am facut-o de la o benzinarie Shell din Austria. Diferenta a fost incredibila: sunetul motorului s-a schimbat total, a devenit mult mai silentios si acceleratia mai buna. Pentru mine a fost o diferenta uriasa intre motorina romaneasca si ce din Austria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am alimentat si cu Biodiesel in Austria si a mers impecabil.. cam ca si cu motorina romaneasca . La Diesel se schimba situatia trage mai bine.. Oricum ambele sunt mai ieftine!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Andrei juma

motorina e buna la noi...daca stii de unde sa o pui...nu cred ca pot sa zic..as face reclama

si gunoaie..?? este degeaba filtrul ala ....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 2 ani si ceva mi-am adus masina din germania.Per total a scos consum mediu de 4,6

Iar de atunci alimentez in tara si nu reusesc sa scot sub 5,5

E clar ca motorina noastra nu sa ridica la caliatea de afara

La prima alimentare de la noi sa simtit clar o diferenta: putere, sunet motor..ect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut la Elvetieni un test/control facut de TCS (asa zisul ACR la noi)la cei mai raspanditi furnizoride carburanti din tara si Europa, rezultatele au fost destul de interesante. Am citit ceva pe aici si am obs. ca sunt multi care se plang de faptul ca in motorina se adauga apa, sigur este un lucru rau ptr motor dar un filtru bun si golirea filtrului periodic da apa ne protejeaza de o eventuala distrugere a injectoarelor. Dupa mine problema cea mai mare este faptul ca benzina si motorina se transporta cu aceleasi cisterne, si de acest lucru nu te poti proteja in nici un fel, acest lucru duce la contaminarea motorinei cu benzina, si invers a benzinei cu motorina. Dar bineinteles furnizorii de carburanti sunt pe strazi sa vanda carburant nu sa protejeze motorul consumatorului, http://www.tcs-schwyz.ch/cms/images/stories/PDF-Dokumente/Resultate_Dieselanalyse_2011_DE.pdf in pacate in germana o zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar de atunci alimentez in tara si nu reusesc sa scot sub 5,5 ...

Pai poti sa iti pui si motorina facuta in laborator, tot nu o sa scoti cat ai scos in Germania pentru ca traficul de la noi nu permite asta, acolo mergi linistit constant aproape de turatia de randament maxim a motorului, in Romania franezi - acclerezi si iar franezi si ... de aia nici producatorii nu permit in Romania interval flexibil de service (30 000 km). Si in Romania daca adopti un stil de condus bun (folosesti la maxim frana de motor) vei scoate consumuri mici, la masina din semantura cu motorina normala de la Petrom in afara nu sar de 4,8 l/100km (asta cand merg tare) iar in medie scot 4,5-4,6 l/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am recitit topicul si am inteles ca intrebarea principala aici ar fi "Este motorina romaneasca capabila sa strice 4 sau 5 injectoare simultan"?. Na ce sa spun, daca cineva m-ar intreba asa informativ voi raspunde sigur DA este posibil si nu numai motorina romaneasca ci oricare alta motorina care contine apa. Aici unde locuiesc am intrebat la VW si ei spun asa Filtru se schimba la 60000 km si se scurge apa din filtru la fiecare 30000 Km. Oare in romania reuseste cineva aceasta performanta ??. Din cate am citit eu filtru de motorina are 2 functii 1. filtrarea impuritatilor si 2.oprirea apei (Kraftstoff-Filter/Wasserabscheider). Si cum ajunge apa in mototrina? (Das Vorhandensein von Benzin und Wasser in den

Dieseltanks der Tankstellen ist u.a. auf menschlichen Irrtum

des Treibstoffs beim Transport) adica apa ajunge in motorina din cauza greslilor umane, adica calitatea proasta a motorine se datoreaza unor greseli sau smecherii . Raspunsul la intrebarea "Voi ce credeti?" cred ca este " Nu este vina firmei VW, cred ca ai avut ghinion.

Morala " Prefer sa schimb filtrul la 15000 e mult mai ieftin "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca nu esti informat cu privire la Passat B6 si mai bine te-ai abtine de la comentarii subiective. Problema este stric una de contructie a injectorului si nu are nici cea mai mica legatura cu motorina. Recent VW si-a luat inima in dinti si a recunoscut defectul de fabricatie iar incepand cu luna mai injectoarele picate se schimba gratis, pentru ca inca pica cu gramada. Eu schimb filtru din 30 000 km in 30 000 km cu motorina normala din Romania (nu cea mai scumpa) si masina merge perfect de 6 ani jumate si 137 000 km, eu zic ca voi exagerati, o exista o diferenta dar nu asa mare cum spun unii pe aici ...

PS: Pentru cultura ta injectoarele de pe B6 (marca Siemens) se strica pe partea de comanda (electrica), din cauza uleiului care patrude in interiorul cristalului piezoelectric de actionare ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!