Jump to content

Motorina Romaneasca


alexabv
 Share

Postare recomandată

Dupa o saptamana de asteptare sa-mi repare masina in Budapesta surpriza neplacuta :

toate injectoarele nu functioneaza si nu se acorda garantie deoarece cauza este combustibilul neadecvat (adica motorina romaneasca nu e buna)

costul injectoarelor 4500 euro la Budapesta ( la noi ar fi numai 27mil buc)

Fabrica nu acorda garantia deoarece statistic injectoare defecte sunt unu la un milion ( sau cam asa ceva) Prin bunavointa VW se acorda garantie la un singur injector.

Am vorbit deja cu un avocat sa-i dau in judecata . Oricum masina avea motorina din Viena .Masina e pe firma si pastrez toate bonurile(nu am pus benzina )

Expertiza la motorina ar trebui sa o fac eu si costa 1000 euro in Budapesta ...

Daca era de la motorina nu trebuiau sa fie in Romania mai mult masini defecte ?

Nu e ciudat sa se strice 4 injectoare simultan ( din care unul abia era schimbat de max 2000 km)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • alexabv

    15

  • adrian001

    5

  • andREI

    4

  • R Z F

    4

cazul ala e chiar al aceluiasi om, R Z F.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A zis ca a bagat metabond... o fi de la ala...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu stiu ce treaba are elecronica injectoarelor cu motorina... poate sunt infundate undeva..sau gripate...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu pun la indoiala ideea ca injectoarele in sine sunt cele defecte..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

metabond am pus in ulei la 30 000 km si nu cred ca injectoarele au legatura cu uleiul ...

si daca Vw declara oficial ca metabond e de vina voi da in judecata "metabond" (metabond mi-a fost recomandat si turnat in ulei la un service VW)

daca va trebui sa platesc eu, ma costa 4500 euro + manopera si am cheltuit indirect deja 2000 euro

daca nu merg sa ridic masina ma costa 800 euro pe luna

si daca se va intampla din nou mor de inima ( 5 injectoare pe luna mi se pare suficient)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o legatura cu metabondul. Cauta la motorina sau ceva electronic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat de proasta ar trebui sa fie motorina sa strice 4 injectoare simultan ?

iar la Passat B6 un injector stricat opreste motorul imediat (nu merge in 3 injectoare decat daca se decupleaza injectorul stricat )

La Tess Brasov din sute de masini nu au fost nici macar cate 2 injectoare stricate simultan

au schimbat uneori 2, unul defect si unul "slabit" (dar nu stricat)

Deci rezervorul plin de la Shell Austria merg 100-200 km si de odata niste gunoaie din rezervor trec de filtru si strica 4 injectoare simultan ...

Cei de la Posche Bucuresti mi-au spus ca am avut ghinionul sa iau motorina cu "gunoie" ca era tancul gol

La Tess au spus ca era apa in motorina ( dar de ce nu a afectat motorul la pornire ci dupa mult timp si cu un efect devastator?)

Nu sunt specialist dar nu pare plauzibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 40 000 km motorul s-a oprit in mers pe strada principala din Mamaia . Un echipaj de politie a oprit traficul si m-a ajutat sa imping masina pe dreapta

VW Cardinali Constanta nu a oferit transport pana la service doar m-a pus in legatura cu un transportator privat (platit de mine evident)

Dupa multe ore la Cardinali au spus ca cel putin un injector este stricat eroarea fiind "injectoare scurtcircuitate" si ca am avut ghinion.

Termenul de reparatie posibil la Cardinali a fost de cel putin 2 saptamani drept urmare pe cheltuiala mea (800km) am transportat masina la Brasov unde s-a reparat in 4 zile

(4 zile dureaza pana vine piesa pe comanda ) Reparatia s-a efectuat in garantie.

Nu mi-a fost comunicat ca motorina din rezervor nu este corespunzatoare si ar trebui ceva de genul sa schimb filtrul si sa spal rezervorul . Cheltuielile au fost cu putin peste 800 euro.

Dupa 2 saptamani

La 42 000 km motorul s-a oprit in mers sambata pe autostrada dintre Viena si Budapesta .Situatia a fost periculoasa iar sotia si copilul au intrat in panica .

Am impins masina pe banda de siguranta a autostrazii unde situatia a fost tot tensionata pt noi avand proaspat in memorie accidentul de pe autostrada romaneasca

In urma zecilor de telefoane am fost transportati la un service VW ( M1 Aut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca sa cam dus pe apa simbetei, calitatea VW. Patru injectoare dintr-un foc, e prea de tot.Nu am mai auzit asta pina acum, hai cite un inj, doua, dar nu patru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum la Budapesta ,importatorul care ar trebui sa plateasca garantia a solicitat o verificare daca masina a avut cip tuning

se pare ca tot cauta o solutie sa nu ofere garantie

Modificat de alexabv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au schimbat pt test cu 4 injectoare si masina a pornit

acum testeaza calculatorul care poate nu merge corespunzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au schimbat pt test cu 4 injectoare si masina a pornit

acum testeaza calculatorul care poate nu merge corespunzator

Alex, povestea asta a ta pare incredibila, ceea ce constat eu este ca toti vor sa se "scoata" cumva si sa iti paseze tie problema (vezi motorina proasta, etc) dar cate masini sunt care merg bine in Romania cu motorina asta "proasta" (care cred si eu ca este ceva mai proasta, dar nu foarte tare) uita-te in jurul tau sunt zeci de mii de VW diesel care merg in Romania (nu?)

1. daca s-au dus prima data injectoarele si s-au dus si acuma ai sanse la fel de mari sa se mai intample -> asta inseamna ca prima data ti-au schimbat injectorul (injectoarele, nuy am inteles foarte bine) adica au "reparat" efectul (DEfectul) fara sa elimine cauza -> in acest caz ei sunt de vina pt tot ceea ce a urmat -> incompetenta, dar trebuie sa o demonstrezi.

2. vad ca si la unguri treaba sta bine (ba sunt injectoarele de vina, ba ECU, ba cablaju, ba ca nu stiu ce are, ba ca din nou injectoarele si repede au dat vina pe motorina romaneasca... :-) si pe urma te mai si costa o gramada de bani toata aventura, plus nervi si timp pierdut.... hmmmm...

3. orice vanzator/dealer va face tpt posibilul sa nu plateasca ei garantia/defectele si iti vor cauta nod in papura, clar, nu esti nici primul si nici ultimul.

4. calitatea VW s-a dus... s-a ajuns la acel nivel de precizie si finisaj, muuult prea fin pentru "mediul" in care traim, si orice deviatie are ca rezultat -> esec. Aiurea, si eu sunt foarte dezamagit de sistemul PD (pe care de altfel, germanii au cam incetat sa il mai folosesca - oare de ce ?... )\

Sper sa iti rezolvi cu bine toate problemele si sa ne tii la curent cu toate cele intamplate, iti tin pumnii.

Modificat de puiufly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... stai linistit ca acel CommonRail nu e mai fiabil ca PD-ul.

Buba nu ar fi ca fiabilitatea a scazut ci tehnica motoarelor a crescut prea repede in raport cu priceprea mecanicilor. Aici vad eu problema. Nu cred ca s-au bulit efectiv patru injectoare deodata. Eu as vrea sa le vad scoase, testate pe un banc si sa vad concluzia apoi nu dinainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un prieten ziarist a avut probleme cu un audi la care a picat pompa de injectie

dupa ceva investigatii a descoperit ca filtrul de motorina (distribuit de porsche ) era chinezesc si a fost dezintegrat de pompa de injectie .

nu le ajunge ca adaosul la piese este enorm mai cauta si inlocuitori .

lotul de filtre a fost retras masina a fost reparata de porsche si cred ca povestea a fost musamalizata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi nu am primit nimic oficial se pare ca de vina era calculatorul care functiona incorect si ardea injectoarele (5 in total)

Se va schimba calculatorul si injectoarele in garantie

sper sa nu se intoarca iar ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in locul tau as marita-o in secunda a doua.

Intr-adevar s-a cam dus calitatea germana.O sa ne luam cu totii masini din Tara Soarelui ca cica aia ar fi mai breji.

Oricum, era clar ca odata ce ai schimbat 5 injectoare , defectul trebuia cautat in alta parte.

Ziceai ca cei de la Cardinal Motors nu ti-au ridicat masina desi era in garantie.Si cand imi amintesc ca am plecat cu masina de la ei nestiind daca o sa ma lase in drum iar raspunsul acestora la intreabrea mea "Ce fac daca ma lasa pe autostrada undeva?" a fost "Venim sa va remorcam".

E bine ca macar au "gasit" problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi ceda leasing cu 500 euro ca sotia mea e superstitioasa si zice ca masina are ghinion ,

dar voi lua tot passat ( o sa trec astfel la DSG )

altfel cel care o ia poate are noroc cu injectoare si calculator noi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristianionut

Un lucru e clar, la probleme adevarate nu avem servicuri, ci doar ateliere de reparatii unde daca un mecanic capata ceva experienta pleaca in alta parte si tot asa.

Desi nu cred in mitul mecanicului autostiutor dar asta e situatia din Romania....

Fa ce vrei cu masina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In Focsani exista un dealer VW, Scorpion isi zice, si are preturi de innebunesti. Mie mi-a cerut 8 mil sa-mi vopseasca numai o aripa :))

Asa, si cum zicea, astazi eram la un magazin de piese destul de renumit pe aici, care lucreaza cu Augsburg, deci piese ok la preturi ok. Si asteptand sa-mi caute o piesa, am vazut intrand pe usa pe cel de la vanzari de la Scorpion, cerand o lista de piese de la baieti (avea in mana notat pe o hartiuta). Imi venea sa il filmez, sa-l injur, nu stiu exact. Sunt niste scarbe, pun pe masini piese de cikat, vandute la pret de originale. Sa nu mai zic ca mie n-au vrut sa-mi schimbe o pompa de apa Originala de la mama ei din Germania, si sa-mi dea la schimb una refurbished, cu 180 ron diferenta mea. a trebuit sa-mi cumpar din alta parte pompa Hepu, Made in Germany NOUA. Deci... eu cu Scorpionu m-am lamurit, astazi, DE TOT!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am adus masina din Budapesta reparata in garantie .

Cred ca ar trebui sa mentionez ca atunci cand trebuia sa platesc eu cele 4 injectoare costau 4500 euro

iar asa inlocuite in garantie (am factura copie) costa numai 2000 euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa parerea mea reprezentantele din garantii traiesc si mai putin din vanzare de masini.ECU nu l-au schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au schimbat si ECU si sper ca problema era de la ECU ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!