Jump to content

Climatronicul - Nu Mai Merge


BCB80
 Share

Postare recomandată

Am fost vineri plecat cu masina si nu am avut nici o problema cu clima.

Sambata mi s-a umblat la alarma. Aveam un cip suplimentar antidemarare pe care l-am dat jos. Persoana care mi-a dat cipul jos a trebuit sa umble sub bordul masinii.

Duminica am plecat iar cu masina si nu imi mai mergea clima. Imi porneste compresorul si ventilatorul din fata de la masina dar nu mai baga aer rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 71
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    16

  • Doghy27

    7

  • robert_nicolicea

    7

  • BCB80

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

o scanare cu vag com.. sau poate nu mai ai destula presiune in instalatie ... cand ai verificat ultima oara ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scanare cu vag com-ul am facut sambata ultima oara si nu am avut nici un fel de defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o diagnoza cu climatronicul si vezi daca ai eroarea 4A4 inseamna ca e un releu care trebuie schimbat( 264 sau 267 parca scrie pe el).Releul este sub volan :D Safe

Modificat de radu sarbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diagnoza trebuie sa o dau tot cu vag com-ul?

Sub volan am vazut ca sunt 2 sau 3 relee dar au numere diferite trecute pe ele.

O sa le incerc pe toate.

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tii apasat pe ECON+Recirculare timp de 2-3 secunde si ai intrat in modul de diagnoza. Cu butoanele rece-cald parcurgi canalele(erorile ) pana ajungi sa iti arate 000 00 .In acel moment tii apasat ECON timp de 2 secunde si ai sters toate erorile. Tot cu ECON dar apasat scurt iesi din meniu . Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfat dar cum am zis si la telefon nu imi da nici o eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta cineva si cu o schema a sigurantelor si a releelor din spatele sigurantelor deoarece mi s-a umblat si la relee si am undeva unul lipsa.

Poate nu-mi merge clima din cauza acestiu releu lipsa.

Vreau sa imi fie asa din nou: :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit s-o repar.

Avea un conector verde care era desfacut. Conectorul se afla langa rezervorul de lichid de servo.

Din cauza acelui conector pornea doar ventilatorul de la climatronic, nu si compresorul.

Acum merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare. Cred ca mi-a innebunit masina. In ultimul timp am mai multe nemultumiri, decat multumiri.

Ultima problema: de azi-dimineata, nu-mi mai baga caldura climatronicul, decat daca sant pe 28-29-HI. In rest, parca nici nu am ventilatie. Baga aceeasi temperatura cu cea din masina. In conditiile in care afara sant 14 grade(dimineata cand merg la serviciu). Am facut un test cu recirculare+ ECON, si nici o eroare. 444 00.

Ce dracu are oare? S-a tampit de tot masina asta.:tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rumplestilskin

OT: vin-o in Bucuresti si nu o sa mai ai nevoie niciodata de functia de incalzire a climatronicului...

serios acum: temperatura lichidului de racire ajunge la 90 gr? Ma gandesc ca nu poate fi decat de la faptul ca instalatia de climatizare "nu descopera" de unde sa bage aer cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cert e ca merge climatronicul, dar merge cand vrea el. Azi dimineata a mers o vreme. Am pus pe 20 de grade si baga caldura. Afara erau 18. Apoi de la o vreme am pus mana la fantele de aer si nu mai baga cald. Am pus pe 24 - tot rece. Am pus pe 26 - baga cald. Am lasat asa, si dupa o vreme am coborat la 22 si tot baga caldura, dar mai putin, normal.

Cred ca problema e undeva pe la clapeta ce deschide caldura. Banuiesc ca ramane blocata. Cred ca un test cu vagcom-ul ar scoate la iveala ceva erori.

Este cineva din Brasov care are vagcom? Din 3 pana in 14 voi fi in Brasov, si mi-ar prinde bine un test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu pe cineva care are, o sa-i zic sa intre pe topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salut baieti, azi am constatat ca nu mai merge climatronicul, afisajul este stins pe orice buton as apasa, m-am uitat sa vad daca este vreo siguranta arsa dar nu era cazul, am demontat climatronicul din consola crezand ca este vreun fir desprin dar nu am gasit nimic anormal, ce ma sfatuti sa fac ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna ''nu era cazul'', la vreo siguranta arsa? Daca nu ai pregatire va trebui sa mergi la un meserias.

O diagnoza pe clima sa vezi daca se alimenteaza. Daca se... e complicat. Poti ajunge la schimbul blocului de comanda. Daca nu se alimenteaza, cauti schema cu alimentarea blocurilor si mergi pe fir... S-a intervenit pe partea electrica de curand? N-am auzit sa pice din senin.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"nu era cazul" -adica am verificat sigurantele si nu era nici una arsa, daca zici ca nu ai mai auzit sa pice clima asa din senic este clar, este mai grav decat pare, alti bani alta distractie .

Mentionez ca nu  s-a umblat la partea electrica de curand .

Daca a mai patit cineva asa ceva si poate sa ma ajute cu un sfat i-as multumi .

Modificat de Doghy27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No... sigurante verificate bine, verificat daca primeste toate plusurile si masa - in conectorii unitatii de control. Daca totul este ok, testat cu alta unitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi ptr raspuns , o sa merg la un electrician sa verific ce ai mentionat tu mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am fost la servis sa vad ce era in neregula cu climatronicul ( display mort) , si am descoperit ca era o siguranta arsa :) . Partea misto acum incepe : cand a schimbat siguranta electriceanul a inceput sa iasa un fum gros de la motor. Am deschis capota sa vedem de unde venea fumul si am facut teste , cum introducea siguranta iesea fum cand  scoatea siguranta nu mai iesea fum . Am descoperit ca fumul vedea de la mufa carea intra in sonda de la senzorul de nivel de ulei ( cel din baia de ulei ) . Ideea era in felul urmator : a curs ulei pe cele trei fire care duceau la senzor ( cred ca nu erau izolate ) si au facut scurt , astfel s-a ars siguranta de la climatronic , cum puneam siguranta cea nou cum iesea iar fum . In fine a rupt firele care faceau scurt , le-a rupt si le-a izolat si acum trebuie sa caut alt cablu cu mufa care intra in senzor + senzorul de nivel ulei .

A mai patit cineva asa ceva pana acum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

PE schema electrica asa este, sig de la clima e aceeasi cu cea de la senzorul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca sunt doua ventilatoare care racesc radiatorul , ce functie are mai exact cel de-al doilea ventilator , cel mic ?pentru ca am vazut ca nu mai functioneaza de cand am rupt firele de la sonda de nivel ulei ( si le-am izolat ) . Banuiesc ca este legat tot de climatronic cumva , cu toate ca daca dau drumul la clima functioneaza perfect , fara sa mearga ventilatorul acela mic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de presiunea din sistemul de clima, porneste electroventilatorul - cel de care vb tu. El porneste dupa ce dai drumul la clima - AC, in functie de cat de cald e afara si presiunea din sistem. Deci, daca ai clima pornita si totul functioneaza normal, trebuie sa porneasca si el, pe temperaturile astea. Altfel, compresorul se decupleaza.

 

altfel, acel electoventilator mai este comandat si de termocupla, avand rol de a sustine vascocuplajul cu elicea mare, in racirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Florin ptr raspuns, dar mie m-i s-a parut ca atunci cand electriceanul a rupt cele 3 fire care intrau in sonda de nivel de ulei, acel electroventilatorul nu mai mergea .

Intrebarea mea este urmatoarea - daca este cumva electroventilatorul legat pe schema electrica de cele trei fire care duc in sonda de nivel de ulei ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

climatronicul - unitatea de comanda din masina, da comanda catre electroventilator - atata timp cat nu ai alimentare la el, nu iti comanda electoventilatorul - decat termocupla, cand se incinge tare motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am inteles , mersi Florin ptr explicatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!