Jump to content

Cheder capota


Executron
 Share

Postare recomandată

Asa tata in primul an, nu a mai luat cauciucuri de iarna, ca o zis ca el se descurca si asa. Bre, la 18,7k euro pe tractor (jetta 2)- te mai pui la cateva bulioane pe cauciucuri de sezon? A ajuns rapid la concluzia logica si acum are doua seturi de roti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dpc

    22

  • Lucian M

    13

  • DragosR

    7

  • ot26

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ca sa schimbam un pic subiectul adica ...protectia...Acum caut o varianta de protectie o plasa pe care sa o bag pe sub capota si intre radiator si bara pentru a opri insectele vara....

M-am saturat sa culeg dintre faguri resturi de albine , bondari etc....

Plasa pe care o caut vreau sa fie neagra,  un pic mai tare si sa o pot modela dupa forma de la masina. Si da, pe asta nu mai vreau sa o montez pe afara , ca la maxi taxi. Iarna mai merge, protejeaza si de pietricele, sare etc. dar vara sub nici o forma...sunt de acord cu voi.

Astept un link, model sugestie pentru aceasta plasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu racirea motorului cum faci? Plasa terbuie sa fie destul de deasa cat sa nu treaca insectele prin ea, rezultand infundarea ei destul de repede si de aici "canci" racire...atat pentru clima, cat si pentru motor.

in alta ordine de idei: Chiar asa greu se incalzesc motoarele voastre? Incat sa aveti nevoie de cartoane, plastice sau altceva puse in fata radiatoarelor pe perioada iernii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s-a mai scris, 1,2 tsi greu, adica comparativ cu ce am avut inainte aspirate pe benzina si logan diesel(ala avea rezistenta suplimentara, dadea caldura mai repede ca un benzinar, nu s-au zgarcit francezii la el).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exemplu:iarna aprox -10grade ,mers circa 10km oras fara protectie, acul de la apa nici macar nu se clinteste.Caldura da, dar nu asa multa, adica cam tremuri un pic.Plus cinsum pana la destinatie, pe bord aprox 14%

Cu protectiile puse, aceleasi conditii de drum deja la destinatie acul e undeva aproape de 90grade, undeva la 75, caldura baga destul de bine, plus consum la final de 9-10%. pe distante mai lungi deja merg cu apa la 90 iar consumul undeva la 8.

Daca nu era nici o diferenta, credeti-ma toti, nu mai puneam chestiile alea, pentru ca recunosc, nu arata  prea bine.

Dar a primat utilitatea.

Revin, cu plasa, da exista posibilitatea sa nu se raceasca asa bine, dar nu e vreo metoda sau solutie a de a scoate insectele alea din fagurii de la radiator? E ca la reclama cu Aveo...direct in plex...

Nu cu apa de la pompa, ca pe radiator in poze se vede ce a facut una de la spalatorie ... :grrrrrr: :grrrrrr:, nu prea se mai vede ca l-am vopsit cu un spray...

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus pe grila de sub parbriz la golf plasa de tintari luata de la cineva care face geamuri termopan

Cel putin la frunze e ok, plasa fiind destul de rezistenta si flexibila cred ca poate fi lipita cu succes pe interior.

La grila respectiva am putut lucra in casa, si am utilizat pistol cu baton plastic, la asta poate merge ceva semisolid sa nu mai fie nevoie de dezmembrare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in oras, la temperaturi de ~40 grade, mai face fata climatizarea, racirea motorului?

Va intreb deoarece ca sa fac proba unui compresor de AC, am obturat 3/4 din radiator si in 5 minute compresorul lucra in sarcina la maxim, vazut cu VCDS-ul. Si afara erau maxim 20-25 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragosR baga niste poze...sa vedm si noi...cum ar arata. La grila merge si cu silicon sanitar transparent. Am facut la o Dacie, ziceam ca are filtru de polen... :10[1]: , nu mai intrau frunze crengi si insecte pe gurile alea de aerisire.La skoda am vazut ca la grila e prins si lipit un cheder, asa e la mine...

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La magazinele cu materiale si scule pentru constructii se mai gaseste si plasa de ciur, o plasa cu ochiuri destul de mici sa retina pietricelele, facuta din sirma zincata destul de subtire, ceva spre 0,2 - 0,4 mm . Faceti un cadru din sirma de 2,5 sau 4 mm, pe care il imbracati cu plasa asta care se ,,coase" pe margini tot cu sirma subtire ( ceva in genul panourilor de gard din plasa impletita ). Si panoul astfel construit, il puneti in spatele grilelor ( forma si prinderea le aleg fiecare dupa inspiratie ). Sau sint placi perforate din plastic, site din plastic, care se decupeaza si se pun direct in spatele grilelor .

post-58507-0-26927000-1362749383_thumb.j

post-58507-0-72180600-1362749436_thumb.j

post-58507-0-07037800-1362749453_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nervosule, una e cartonul lipit de radiator si alta e la departarea data de montaj cum se zice mai sus. 

si nu cred ca e greu sa fie pus si luat functie de sezon.

daca te refereai la plasa aia de tintari...ma umfla risul.

Poze nu am facut nici cind am prestat temeinic sa pun pe topicul dedicat, iar acu' nu am la ce, ca nu e madam prin zona.

Asa ca revin cu detalii de genul asta :)

 

Si cind ma gindesc ca la masina de acum 30+ ani am un fel de jaluzea la radiator....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la magazinele de piese auto sigur trebuie sa aiba plasa de "tuning" de aluminiu. eu am luat , am vopsit-o negru, si am pus-o pe interiorul grilei din bara (am dat bara jos pentru operatiunea asta).  a costat cam 40 lei plasa respectiva.

dupa 3 ani, radiatoarele arata ca noi.

 

asta este modelul

http://www.4tuning.ro/magazin/plasa-aluminiu-211/plasa-aluminiu-extra-wide-grey-id-15457.html

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi m-am uitat si eu si radiatorul e plin de insecte doar la partea de jos, deci grosul intra prin grilele din bara

posibilitatea de montaj a unei site sau a panoului din policarbonat exista, o sa revin cu detalii cind ma apuc de lucrare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Octavia FL mi se pare ca se poate demonta numai grila inferioara, cea de jos.Daca da, exista posibilitatea de a o demonta fara a da bara jos?Am vazut pe site-uri de dezmembrari, numai acea parte.

 

Exact DragosR, la partea de jos e...stup la radiator.Poti sa faci insectar.

La fel ca in reclama Cu Chevrolet Aveo...direct in plex :D

 

andrei_221 incearca sa pui o poza cu lucrarea ta....sa vedem cam ce a iesit si cum arata.

Vara, nu ai probleme cu racirea?

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nicio treaba racirea.. nu e sita de malai .

 

lucrarea este atat de discreta, ca daca nu stii de ea, nu o observi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La intrebarea de ce nu am montat aparatoarea de la capota pe interior acum va pot raspunde: in principiu se poate, dar trebuie decupata mai atent deoarece este sistemul de inchidere/deschidere al capotei.

Trebuie realizat un decupaj mai deosebit.Uitati-va sub capota si o sa intelegeti.

Si da, atunci ar fi estetic, dar sa fim atenti cum o prindem pentru ca la viteze mai mari sa nu zboare de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DragosR baga niste poze...sa vedm si noi...cum ar arata. 

post-1792-0-34753200-1363211282_thumb.jp

post-1792-0-32596700-1363211294_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru poze. Vad ca masina ta e 2007 si grila diferita de a mea. Daca nu gresesc, cred ca la mine e lipita de geam sau ceva in genul asta...oricum trebuie sa studiez problema.Si in plus, chederul ala din fata de la grila este lipit, pentru ca la revizie , la service , au incercat sa schimbe filtrul de polen,  au tras un pic de cheder...si s-a vazut ca e lipit.

Oricum masina fiind in garantie nu prea pot sa umblu la ea...dar stiu ca acea plasa este foarte folositoare, am folosit-o la o Dacie... :D

Modificat de dpc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e bine de pus o plasa acolo, ca intra mult jeg in aeroterma. Am pe acasa niste plasa de tantari, albastra, vad eu cum o potrivesc.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dpc, asa este, e diferita masina fiind din 2002, ca e vorba de golf :lol:

Lucian, stai tranquillo cu prostiile ca nu e plasa din piata ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sub grila de la stergatoare am pus filtru de hota, astfel ca in afara de frunze mai opreste si din praf.

Modificat de loghy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca e din ce in ce mai ...interesant...Vad ca ai tot Octavia FL.La tine nu era lipit chederul de care spuneam mai devreme?

Da niste detalii la modul de operare si cum ai reusit sa-l aranjezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu era lipit chederul, si nici la tine nu cred ca este.

Cred ca e doar un pic intepenit. Incerca sa tragi catre fata masinii.

Eu am pus filtru doar in partea dreapta, sub grila, exact pe unde intra aerul.

Din lipsa de imaginatie si timp, l-am fixat cu "soricei".

O sa fac maine si o poza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet, la revizie meseriasul un baiat tanar, a vrut sa schimbe filtrul de polen pe la grila....in momentul in care a tras un pic de cheder, intuind ca nu pe acolo se schimba, s-a uitat mai atent....

Tragand de cheder, circa 5 cm, am vazut impreuna cu el, am stat pe durata reviziei langa masina, ca in momentul desprinderii de grila se intindea o substanta ca un prenadez. Ati vazut cand dezlipesti ceva lipit cu prenadez se fac si fire elastice....Asa si la mine...

Oricum ma mai uit inca o data mai atent.Sper ca nu am fost amandoi chiori...eu+mecanic.

Ma gandesc, fiind model 2011 sa-i fi facut ceva schimbari Skoda,la masina?Ca imbunatatire nu stiu daca e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OT: meseriasul era de la reprezentanta?

La mine nu se vede nici o urma de adeziv.

Revin cu poza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Ivas, Galati, reprezentanta SKODA.Cand o sa am ...curaj....mai trag o data de el...dar sa se mai incalzeasca si sa nu ploua.

Masina e in garantie(4 ani garantie extinsa), deci reviziile le fac la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!