Jump to content

Cheder capota


Executron
 Share

Postare recomandată

Sper ca nu s-a mai discutat pe multele topic-uri despre probleme Octy2, dar e o problema care m-a surprins destul de mult si mi se pare destul de importante astfel incat sa merite un topic propriu.

Am aflat despre aceasta problema de la userul Al Bundy care in gluma la intalnire mi-a zis de astea problema manifestata la Octavia 2 din 2005. Capota nu are cheder, garnitura orice acolo cat sa nu intre apa in lateral, unde se uneste cu aripa. Pur si simplu intra apa acolo.

In mica vacanta la munte am spalat octy si pur si simplu apa baltea dupa ce am dat cu furtunul si este exact langa baterie acolo. Am observat ca un surub este destul de ruginit lucru care nu l-am vazut nici la dacia (surub in comparimentul motor pana la urma). Noroc ca din cei 2,5 ani ai masinii, 2 au fost petrecuti in garaj.

Din ce-am inteles acest defect a fost corectat la modelele ce au urmat. Stie cineva ceva un cod ceva al chederului? Orice informatie este binevenita.

P.S. Incep sa ma indoiesc de calitatea octaviei. Toata tablaraia, vopseaua este de calitate f. proasta. In 17 mii km mama a strans in usa stanga fata o indoitura de la o piatra si 2 lcouri in care a sarit vopseaua. Si alte locuri unde la cea mai mica lovitura, zgarietura vopseaua imediat a sarit. Asta e. In schimb motorul+suspensia f. ok :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • dpc

    22

  • Lucian M

    13

  • DragosR

    7

  • ot26

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spune-ne si ca la Dacia nu a sarit vopseaua de la pietre si ne-ai lamurit de tot :D Treaba cu suruburile ruginite e deplasata dar esti prea suparat acum sa iti dai seama. Iti arat Flugrost (rugina de suprafata) la orice masina veche de 1-2 ani, nu e mare lucru sa o gasesti, se depune de exemplu pe pe discurile de frana dupa cateva zile de neutilizare a masinii... De asemenea, am observat ca vopselele sunt mai slabe la toate masinile moderne, din ratiuni ecologice. Am remarcat si eu treaba cu scursul apei dar nu mi se pare atat de grava, in fond in compartimentul motor ajunge apa si pe dedesubt si prin fata... sau la Dacia e izolat etans? :rolleyes:Si ca sa stie lumea despre ce vorbim iata niste poze cu zonele alea...Cutia cu "maimute" e singura zona unde vad eu posibile probleme, in rest parca nu e nici un risc.....

post-74-1184438301_thumb.jpg

post-74-1184438332_thumb.jpg

post-74-1184438381_thumb.jpg

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o sa razi... Dar am abuzat de ea ca dracu in ultimii ani si caroseria e impecabila in afara de zgarieturile aferente, (stiu ca unele nove sunt carcase ruginite dar eu am avut noroc la a mea... mai putin o aripa care a fost reparata si a ruginit logic, nu stiu de ce e asa greu sa faca piesele de schimb de aceeasi calitate ca cele originale).

Si nu.. la dacia nu intra apa decat in masina ;) (serios.. motorul este un maldar de noroi si praf ca n-a fost spalat niciodata). Eu nu vorbesc de intratul pe dedesubt caci nu era cazul, fiind f. uscat. Normal ca la dacia care nu are scut, nimic intra ca dracu de dedesubt, de aceea stricandu-se si claxonul.

Totusi eu am auzit ca la modelele 2006-2007 s-a pus acolo o garnitura si l-as pune pur si simplu ca ma enerveaza f. rau ideea (acum c-am aflat) ca intra apa acolo...

P.S. Acum am vazut pozele.... eu nu cred c-am capac deasupra bateriei :D ;) Maine dim ma uit dar..

Modificat de Executron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa aflam daca s-a pus acolo garnitura sau s-a izolat mai bine cutia cu "maimute" !! Masina mea e 11.2005, deci model 2006 si NU are garnituri acolo :D

Pun pariu ca nici masinile colegilor cu MY2007 nu au.

Dupa cum am dedus din ce a zis Blitz, s-a izolat mai bine cutia aceea cu bunatati, pentru restul zonelor nu e nevoie de cheder se pare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca chiar vrei cheder in acea zona, poti sa pui tu.Sint in comert toate dimensiunile si culorile, din acelea care se lipesc, numai tre sa studiezi bine zona unde inchide capota pe aripi.Succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si care-i problema daca nu are? nu s-a "udat" nimeni pana acum!! :) cautati nodul in alta parte!!! papura e lunga! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ misu tdi : nu as pune ceva "custom" ca sa-i zicem asa din frica ca fac o tampenie si sta apa pe acolo pe unde as pune chederul si fac o prostie mai mare. Credeam ca exista la octy mai noi un cheder special care sa-l cumpar si eu. Cum am aflat ca nu... Voi renunta cred la idee :)

@garfield : :icon_thumright: Eu nu cred ca-i asa lunga :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat azi mai atent in zona aceea... am gasit si eu cele 2 suruburi ruginite (unul fixeaza suportul bateriei), dar mie treaba pare ok, nimic deosebit. Ce am remarcat cu placere este ca scutul de plastic de sub masina e destul de "plin" si motorul se tine mai curat ca alte marci (nu prea vine mizerie de dedesubt).

Daca schimba cineva descrierea cu "era mai bine la dacia" si o inlocuieste cu "solutii etansare compartiment motor" am putea discuta si despre un cheder care se monteaza in partea din fata si impiedica noroiul si apa aruncata de masinile din fata sa intre in compartiment motor, pastrand motorul mai curat :icon_thumright: Dar asa, am fi offtopic :icon_thumright:

Modificat de rvacaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da... Am dat report asupra micii mele exagerari :icon_thumright: :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK. Atunci uite, ideea asta se discuta pe un forum german... incerc sa citesc tot ce au discutat ei sa vedem daca merita si ce avantaje/dezavantaje are. Deocamdata o poza, sa stim despre ce vorbim ;)Si inca o poza cu ceva cheder lipit acolo..

post-74-1184531122_thumb.jpg

post-74-1184531611_thumb.jpg

post-74-1184532107_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am vazut eu la o o2 era cheder (lipit sau prins, nu stiu) de aripa inspre interiorul motorului cheder care la inchiderea capotei etansa spatiul dintre capota si aripi a.i. apa de pe capota sa nu se scurga in compartimentul motor peste toate cablurile si alte chestii de acolo. Despre acest lucru vroia si Executron sa afle mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ce vroia Executron. Dar l-am rugat sa modifice titlul ca sa putem folosi topicul si pentru alte "izolatii" ale compartimentului motor (a se lectura postul numarul 8).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy, ne poti atasa si noua o poza cu acel cheder?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu vam spus eu ca se poate lipi pe aripi un cheder ca sa etanseze capota cind e inchisa, ce e asa greu, sau asteptati pina sa vedeti ca si nemti de pe acel forum au ajuns la concluzia asta.Vreti sa v-o ia inainte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am fost pe la dealer si chiar m-am uitat la cateva masini care tocmai erau coborate dupa rampa.Un fericit ii facea receptia la o octavie si chiar nu avea acea garnitura pe aripa.M-am uitat si la cele expuse in showroom si la fel.Deci probabil ca din fabrica nu vin cu asa ceva.Masinile erau MY 2008.dar pentru cine e pasionat in mod sigur se gasesc tot felul de cauciucuri pe baza de silicon si autoadeziv care se pot pune.Dar sincer daca cehi/nemti nu a pus pana acum de ce sa cautam noi nod in papura.Si cand mergi cu 150 km/ora si mai si ploua credeti ca nu ajunge apa si pe acolo daca ai garnituri pe aripa? eu cred ca da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

:icon_thumright:Eu am rezolvat problema cu un cheder pe care l-am taiat si lipit pe marginea capotei :scratch: am sa revin cu foto pentru detalii!!! :huh:

Modificat de xxnelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Inca te asteptam cu foto pentru detalii! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

pentru cine este interesat de problema asta, eu am rezolvat in 30 min. cu cheder cumparat de la un mag. pt. piese auto.(cred ca este cheder de dacia - pt usa). am sa pun niste poze. cert este ca dupa lucrare am spalat masina si nu a mai intrat apa deloc in comp. motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, dar nu inteleg. La ce ar folosi chederul ala din fata motorului - adica va ganditi sa astupati un luft de 3 mm cand e ditai gaura in grila pt racirea radiatoarelor, a intercoolerului, etc, doar cativa cm mai jos. Care ar fi utilitatea? E normal sa intre apa cand speli masina sau mergi pe ploaie. Dar nu ii face rau...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte am avut un renault megane 2 si crede-ma ca nu exista picatura de apa in compartimentul motor (acolo unde gasesti la o2) nici la spalat nici la ploaie. eu am prins o ploaie sanatoasa si a patruns apa pina la rez. cu lichid de frina. preventiv cred ca e mai bine sa pui un cheder acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mers 9h prin ploaie torentiala.

Un strop de apa la motor n-am avut (s-o fi evaporat de la caldura?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pina la urma depinde de fiecare. eu ma simt mai linistit sa stiu ca nu mai intra apa in comp. mot. prin toate partile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia zi domne, cind pui poza aia cu chederul sau poate chiar ne intilnim sa o vad in realitate treaba nu iti vad nr de inmatriculare sa stiu sa iti dau un blit cind te vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

for cosmin cnl: da o adresa de mail si stabilim cum ne intilnim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrem si noi poze :( sau treci si prin constanta sa vad si eu chederul?:D)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!