Jump to content

porky pig
 Share

Postare recomandată

salut! sunt nou pe forum, imi place VW si vreau sa achizitionez un golf 4 cabrio. am tot cautat informatii si posturi despre masina si nu prea am gasit, poate nu am cautat de ajuns.... m-ar interesa mai multe detalii despre consum, costuri, fiabilitate la un cabrio din 2001 motor de 2.0L euro 3. multumesc anticipaT si sper sa primesc din partea voastra ceva lamuriri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf4 cabrio propriu zis nu prea exista...Golful cabrio de care spui tu e de fapt un Golf3 cabrio cu facelift de Golf4.

Deci vei avea tehnica de Golf3 cu un look de Golf4.Nu multi stiu aspectele astea.

Motorul 2.0 115 CP e un motor destul de fiabil dar vechi ca si conceptie cu performante moderate vis-a-vis de consumul care e maricel.

Golf cabrio au fost si cu motoare TDI...o varianta mult mai indicata din toate punctele de vedere (mai putin a manevrei de marsarier avand soft-topul pliat)... :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta chiar mi se pare culmea saraciei. sa iti iei cabrio diesel :|

totusi, un cabrio nu il iei pt placerea de a conduce? nu zic ca dieselul nu e placut la condus, dar ganditi-va cat zgomot trebuie sa suporte soferul unui diesel cabrio.

e doar parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si a mea! Mai ales la semafor sau in mersul bara la bara :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta chiar mi se pare culmea saraciei. sa iti iei cabrio diesel :|

totusi, un cabrio nu il iei pt placerea de a conduce? nu zic ca dieselul nu e placut la condus, dar ganditi-va cat zgomot trebuie sa suporte soferul unui diesel cabrio.

e doar parerea mea

M-am uitat sa vad ce motorizare folosesti... :rolleyes:

Nu e deloc culmea saraciei...poate doar pentru un neavizat sa fie asa. Dimpotriva se dovedeste a fi cea mai buna investitie intr-un cabrio.

Fara sa fiu curios de acest lucru, am citit un reportaj in care se spunea foarte clar ca, cabrio-urile TDI de la VAG (AUDI, VW) au cea mai mica depreciere dintre toate cabrio-urile de aceeasi clasa.

De exemplu un VW EOS cu o vechime de un an are o valoare de revanzare de 94% fata de valoarea de nou.

Motorizarile diesel pe cabrio au fost puse si de alti producatori, vezi Renault, Peugeot (probabil si altii caci de astia imi amintesc- cabrio nu intra in targetul meu), tocmai pt ca exista o cerere deloc de neglijat pt acest segment.

Legat de zgomot...un fan diesel nu e deranjat de zgomot...s-a mai discutat acest lucru. In plus, daca ai fost vreodata cu un cabrio, ar trebui sa stii ca zgomotul dat de turbulentele de aer sunt mult mai mari in miscare decat zgomotul motorului. Dezavantajul dieselului pe cabrio l-am spus deja...cine stie, ar trebui sa cunoasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e doar o parere, nu trebuie neaparat sa fie si cea mai buna.

in opinia mea un cabrio inseamna multe lucruri: putere financiara, stil, placerea condusului si alte atribute care o deosebesc de o masina comuna. in momentul in care alaturi un motor diesel ti-ai dat cu firma in cap. ai bani de cabrio, dar nu ai bani de benzina. as risca sa zic ca e un fel de parvenire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai e parerea ta...insa eu spuneam ca nu e nici o culme a saraciei.

E exact aceeasi chestie cu montarea motoarelor CDI pe S Class, CLS, sau motoarelor diesel pe seria 7 etc. Exista cerere pentru asa ceva.

Din punctul meu de vedere nu e nici o parvenire, fiecare astfel de masina costa o avere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu sunt mai incantat de un motor diesel si nu neaparat din cauza consumului, cat de modul sau de comportare in utilizarea zilnica (cuplu sensibil mai mare fata de un benzinar). Daca as fi pus in situatia de a alege motorizarea unui cabrio intre un diesel si un benzinar, nu as ezita sa aleg prima varianta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorin Golf 3 cabrio

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=27523

Te astept (si va astept) la un test-drive cu un cabrio diesel...

P.S. Cei anti cabrio-diesel s-ar putea sa ramana putin impresionati iar parerea lor exista sanse sa se schimbe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca are tehnica de golf 3 si este restilizat, vad ca discutia s a transformat iar intr o disputa dintre benzina & diesel, as vrea sa stiu daca detine cineva o masina cu un astfel de motor( nu neaparat un cabrio) si daca sare de 14% la consum. as vrea sa mai stiu cum se face proba la un cabrio, mici "manevre", si as vrea sa va dati cu parerea despre pret. costa 7500e, jante Oz RACING pe 16, , acoperis nou-nout, GEAMURI ELECTRICE; OGLINZI ELECTRICE INCALZITE HELIOMATE; SERVO-DIRECTIE; 4 AIRBAGURI; COMPUTER BORD; TAPISERIE PIELE; INCHIDERE CENTRALIZATA; ALARMA; . tin sa mentionez ca masina este neagra si arata extrem de bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din intamplare eu am avut ocazia sa ma plimb cu un G4 cabrio exact cu dotarile astea .Este de vanzare la un leasing in Zalau .

Masina e ok , dar sincer nu fac nici o diferenta intre G3 si G4 cabrio in ceea ce priveste estetica (lasand deoparte acoperisul)

In afara de faruri modele sunt identice ceea ce pentru mine zice mult

Masina trage frumos si e sprintena .Consumul 10-12 oras si sunt 100% sigur ca se poate scoate mai putin .

Totusi problema ramane ca tu vrei sa iti achizitionezi o masina cu un design deja invechit !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

salut,

Eu am un golf IV cabrio pe benzina,motor 1.8 si sunt foarte multumit de el...Da adevarul este ca e golf III cu facelift de golf IV(bordul e de golf III cat si mare parte din interior,iar in exterior stopurile) dar totusi e un facelift din fabrica si pot spune ca multi incearca sa isi faca facelift la golful lor dar nu cred ca ar iesi la fel de reusit iar in privinta banilor acestui gen de facelift,e scump...e o masina foarte buna,pana acum nu am avut probleme cu ea de cand o ampost-81584-0-18339900-1296388745_thumb.j...adica de un an...i-am schimbat doar consumabilele. Cat despre consum e destul de maricel dar eu fac frecvent drumul slobozia-sibiu si masina se comporta foarte bine la drum lung,iar un consum mediu e cam de 8,5 la suta.

Alta poza cu ea din fata

post-81584-0-69890800-1296388946_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salutare la toata lumea,

Sunt in cautarea unui cabrio 3 ( sau 4 cum mai spun unii, stiu ca platforma e mk3 ) de ceva timp, am gasit printre altele si masina din pozele atasate cu urmatoarele caracteristici:

- motor 1,9 tdi, cod ALE

- prima inmatriculare: 2001

- km: ~ 160000

- curea distributie schimbata la 134000

- are TÜV- ul expirat din septembrie 2013

- dotari cam tot ce se poate

- anvelope iarna / vara

- masina de nefumatori, tinuta in garaj ( afirmatia vânzatorului )

Pretul initial ( inainte sa expire TÜV- ul ) : 4798€, dupa expirare : 4444 €, i-am facut o oferta la 3200€ si raspunsul a fost minim 3900€.

Masina o vinde un privat din Nurnberg, bineinteles ideea este sa merg sa o vad ( am treaba cam o luna in Munchen in noiembrie, deci timp suficient sa caut)

Masina a fost postata pe e-bay.de , tipul are cont din ianuarie 2011, vinde incaltaminte si, pina acum are 100% pozitiv (circa 140 vanzari).

Am dat detaliile aste pentru a va face o idee ( atât cât se poate ) despre vânzator.

Masina mi se pare bine intretinuta , motiv pentru care la prima vedere am zis ca poate sa fie o teapa ( având in vedere si ce am mai citit pe forum despre zona Nurnberg ).

Am corespondat prin e-mai cu tipul, am cerut codul motorului si seria VIN ( pentru a verifica norma de poluare, e E3 ), asa ca la prima vedere e ok.

Stiu ca km par putini la prima vedere pentru un tdi, dar având in vedere ca e un cabrio care in general ( dar nu obligatoriu) e folosit in perioada calda, poate sa fie reali.

Ce parere aveti apropo de datele furnizate si de pretul cerut?

Ca si idee , este modelul pe care vreau sa-l cumpar ( nu sunt interesat de alte variante).

Practic ca si dotari sunt interesat doar de geamuri electrice ( având in vedere ca e cabrio ), dar faptul ca le are pe toate e cu atât mai bine.

Astept parerile voastre si multumesc anticipat !

post-94405-0-83133600-1382062942_thumb.j

post-94405-0-23144600-1382062960_thumb.j

post-94405-0-26385000-1382062980_thumb.j

post-94405-0-58256900-1382062998_thumb.j

post-94405-0-26632000-1382063026_thumb.j

post-94405-0-61354500-1382063039_thumb.j

post-94405-0-67923200-1382063074_thumb.j

post-94405-0-73210400-1382063149_thumb.j

post-94405-0-08724300-1382063172_thumb.j

post-94405-0-16380000-1382063206_thumb.j

post-94405-0-24217600-1382063227_thumb.j

post-94405-0-43277800-1382063245_thumb.j

post-94405-0-18762500-1382063272_thumb.j

post-94405-0-32130000-1382063307_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare care ma framânta:

- seria caroseriei este/ WVWZZZ1EZ2K000849 , ceea ce inseamna ca anul fabricatiei ( cifra nr. 10 este 2) ar fi 2002.

E posibil ca prima inmatriculare sa fie 14.06.2001 ?

Pare ceva dubios ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce este dupa luna a 6-a se trece urmatorul an, ca an de fabricatie deci este corect ce a scris omul!

Daca ti-a dat seria de sasiu de ce nu-i verifici istoricul? Conteaza mult sa aiba istoric! Cati proprietari a mai avut?

Spune-i sa iti trimita si o poza cu motorul si posteaza aici!

Omul se pricepe la poze, deci poate sa ascunda defecte...Capota nu e aranjata bine, la prima vedere...Restul il poti vedea la fata locului, Ideea este ca lucrurile bune intotdeauna costa cu mici excepti cand sunt si persoane care se grabesc sa vanda un lucru pe pret mai mic chiar daca este bun sau o persoana sa vanda o rabla la pret mare! De regula preturile mari reflecta calitatea(cu mici exceptii).

Mie unul imi place mult cum arata! Daca esti hotarat sa iti iei un mk4 cabrio nu te uita la bani! Ce este ingrijit si bun costa! Eu niciodata nu m-am uitat la bani cand am luat o masina!Nu trebuie sa iei o rabla si sa te multumesti ca o mai aranjezi/bagi in ea cat sa mearga!Nu se compara niciodata cu una ingrijita!

Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina asta este Mk4, de fapt un Mk3.5.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogmotorsport:

 

Cand te referi la nealiniera capotei, daca inteleg eu bine, este vorba de linia capotei in dreptul farului din stg. care nu este pe aceeasi linie cu aripa. Am sa pun o poza si din cealalta parte. Eu am remarcat ca in interior, in zona torpedou-lui, in stg. are un luft cam mare. Posibil sa fi fost actvat airbag-ul ?

Un alt motiv de nealiniere faptul ca tampoanele pe care se sprijina capota sa fie o idee mai jos ( la Alhambra mea ei sunt reglabili pe inaltime ).

 

Am sa-i cer o poza cu motorul si o sa-l intreb de propietari si daca a fost lovita, sa vedem ce raspunde.

 

Legat de pret, posibil in aceasta perioada sa fie ceva mai mici, mai ales pentru cabrio care in aceasta perioada intra in hibernare ( ca si motoarele ). 

 

Probabil un pret corect pentru o masina la anii, dotarile si km acestia (daca sunt reali) ar fi undeva intre 4500 si 5000), cam cat a cerut el intial cind TUV-ul era inca valabil (4800 euro)

 

Dupa opinia voastra care ar fi un pret corect pentru aceasta masina ?

 

 

post-94405-0-07931200-1382085695_thumb.j

post-94405-0-92301000-1382085728_thumb.j

post-94405-0-45584600-1382085750_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capota nu sta bine, si nu e de la tampoane...Oricum este irelevant atata timp cat nu a avut un incident major...Poti sa iesi de pe poarta fabricii si sa-ti sara un caine in fata...Totusi este o masina de 12 ani, nu este noua! Oricum la interior se prezinta foarte bine, iar ce spui legat de airbag-ul dreapta, asa este la golf 3, 4(cabrio)...Nu este niciun defect sau sa fi fost sarit...

Nu te lua dupa ce spun altii cu pretul pentru ca o sa vina cu idei de gen pai la banii aia iei golf 5...Iti place modelul il iei, nu stai si asculti ce zic altii legat de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare care ma framânta:

- seria caroseriei este/ WVWZZZ1EZ2K000849 , ceea ce inseamna ca anul fabricatiei ( cifra nr. 10 este 2) ar fi 2002.

E posibil ca prima inmatriculare sa fie 14.06.2001 ?

Pare ceva dubios ...

Data fabricatie 30.05.2001,iese 2002 in acte si este euro 3 ALE.

Modificat de GABIVVX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri, eram curios de preturi crezand ca am subevaluat-o eu (i-am oferit 3200 asteptind sa pluseze el: sincer, in jur de 4000 este un pret ok din punctul meu de vedere). Ma mai costa 100 tuv-ul, 150 asigurare pentru 15 zile si numere rosii Germania, cam 140 euro drumul la intoarcere si in jur de 800 timbrul si inmatricularea. Referitor la alte variante, nu sunt interesat, de aceea am specificat si in primul post. I-am scris un e-mail legat de poza si celelalte informatii, astept sa vad ce raspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta daca tot ai seria de sasiu de ce nu vorbesti cu cineva sa-i verifici istoricul!

Roaga-l frumos pe colegul GABIVVX care ti-a scris si mai sus, poate te serveste el!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie neaparat facut TUV la masina care pleaca la export?Intreb si eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GABIVVX: 

 

Nu stiu foarte sigur, dar TUV-ul este echivalentul ITP-ului de la noi, deci teoretic ai nevoie de el pentru a putea circula pe drumurile lor. Am sa vorbesc cu un prieten in Germania, sa se intereseze.

 

Apropo de verificarea istoricului, in conditiile in care poti verifica acest lucru, as fi interesat, bineinteles contra cost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti mai pot furniza istoricul,Doar datele masinii si echiparea din fabrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru intentie, echiparea sincer ma intereseaza mai putin. Ideea era sa aflu daca km sunt reali si daca a avut vreun eveniment neplacut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!