Jump to content

Masina Demareaza Greu


dann778
 Share

Postare recomandată

de ceva timp am observat o prb. foarte deranjanta la masina mea si anume in tr.1 si 2 si cateodata chair si 3....apas pedala de acc. si pur si simplu nu vrea sa demareze....este o senzatie ca si cum nu ar lucra turbina,iar ptr. a putea sa imi continui mersu trebuie sa fac urmatoarea schema,,,slabesc pedala de acc si o calc din nou inca odata sau chiar de 2 ori.In momentul acela se simte cum inra turbina si merge normal( filtrele schimbare toatre in urma cu 3 mii de km).era sa uit....aceasta prb, mia aparut dupa ce am dat turbina jos si egr-ul si leam curatat (operatiunea a vut loc intrun servis de specialitate)...eu peste cateva zile sunt prg, la un test cu vag comu dar daca pana atunci ma puteti ajuta cu cateva sugestii as fi foarte bucuros...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca poate e mafu de vina...faci un log in grupurile 3,8,11 si sigur o sa iti dai seama de la ce provine problema ta...poate e numai o conducta de vacuum scoasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tind sa cred ca ramane geometria blocata si nu deschide la timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ia zi cipos, ca tu esti taticul forumului....ce trebuie sa ii fac la geometria aia .....si mai zimi daca prb. asta poate sa se afecteze si consumul....

Modificat de MIGUEL
nu mai da quote la mesajul anterior !!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la Cipos, scaneaza, detecteaza problema si repara, satisfactie garantata. In principiu este defectiune de la TURBO. Eu am rezolvat problema la Cipos si sunt multumit la MAX.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am :)) rezoilvat cam aceeasi problema conducand mai sportiv de la Pitesti la Sibiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cipos e omu .e tatic pe lucrurile gen turbine si alte alea.Iti rezolva treaba 100%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca poate e mafu de vina...faci un log in grupurile 3,8,11 si sigur o sa iti dai seama de la ce provine problema ta...poate e numai o conducta de vacuum scoasa

poti sa-mi spui si mie ce este maful? si eu ma confrunt cu o problema la demaraj! masina scutura in sarcina ! ce sa fie? am aceelasi motor de 1.9 avb 101 hp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

de curand am schimbat axa cu came,tachetii si cuzinetii ca urmare a zgomotului produs in carcasa filtrului de aer. inainte de a ma lovi de aceasta problema ma confruntam cu lipsa de putere. dupa ce am schimbat piesele plus schimbul filtrelor si uleiului am crezut ca am scapat de problema demarajului. dar am constat ca aceasta lipsa de putere persista. am facut "n" log-uri la care la toti o interpreateaza bine si defapt asa e. pe logurri iese ok, presiune turbina, debitmetru, egr . . .dar ca timp de demaraj este lenta . . adica nu trage cat ptr cei 131 cai. adica se tine dupa mine si un afn de 110cp chiar ma impinge un pic. nu am erori stocate! avans ax came 0.0 ,(mot injectata in relanti - 10.5,consum intantaneu 1.3l/h, cu clima pronita pe auto 22gr 1.6l/h) valori injectoare -2.14cyl1, 0.80cyl2, 1.91cyl3 si -059cyl4 senzor temperatura pe engine si instruments e la fel(nou pe feby) senzor temperatura motorina 82gr. valorile sunt masurate cu apa la cald (90gr) in campul 4 casuta a 2a parca apare ceva cu "4btdc-2atdc" la mine apare 0.0 . La toate aceste se adaug un consum marit extern 8.8 si un oras 12 pe bc si in realitate mai mic cu 0.8l. singuru' lucru pe care mai il am de facut este reglajul injectoarelor si verificarea presiunii pompei tandem precum curatarea sitei din tandem. sorbul este curatat. passat2005 avf 6tr- 4motion. ce as mai putea verifica? ce ma sfatuiti sa fac?

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai valori mari pe injectoare, din cate am citit din postul tau nu ai facut reglajul. Schimba oringuri si regleaza corespunzator injectoarele. Am avut ocazia sa conduc cateva masini 4 Motion, fata de cele cu tractiune numai pe fata is un pic mai lente la demaraj  dar dupa aia cam rup asfaltul la drum intins. Logurile pe care le-ai facut cu masina au fost postate undeva sa-si dea cu parerea si unii colegi?

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e clar ca de vina sunt injectoarele..... experienta proprie...dupa aia rupe asfltul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca motorul este avf care este reglajul corespunzator acestui tip de motor? 180gr? Sau 225gr? In curand voi atasa si doua log-uri.

Oare chiar injectoarele sa fie problema? Producatoru' specifica functionarea lor intre -2.88mg/h si +2.88mg/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La valoarea maxima injectoarele se blocheaza. Ca o comparatie, masina merge si cu toate rotile pe pana dar nu cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca motorul este avf care este reglajul corespunzator acestui tip de motor? 180gr? Sau 225gr?

Reglaj injectoare PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

rog si eu o interpretare la aceste doua log-uri. . . sau rog un moderator sa le mute in topicul dedicat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!