Jump to content

Aerisire


hibigibi
 Share

Postare recomandată

am cautat peste tot, n-am gasit nimic folositor! am un passat motor 1.6 1982 care tot fierbe, termocontactul e ok, ma tem sa nu fie chiulasa.....cum se face aerisirea?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am cautat peste tot, n-am gasit nimic folositor! am un passat motor 1.6 1982 care tot fierbe, termocontactul e ok, ma tem sa nu fie chiulasa.....cum se face aerisirea?

mersi

Nu se face,.i-si face ea singura are pe dop o supapa si scoate pe acolo aerul( daca ai)

POATE SA FIE:

1 TERMOSTATU

2 TERMOCUPLA

3 TRASEUL DE APA INFUNDAT

4 chiulasa

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face,.i-si face ea singura are pe dop o supapa si scoate pe acolo aerul( daca ai)

POATE SA FIE:

1 TERMOSTATU

2 TERMOCUPLA

3 TRASEUL DE APA INFUNDAT

4 chiulasa

Ai uitat tocmai busonul cu supapa :)

Si uneori pina la chiulasa se rezolva numai din garnitura.

Joja de ulei arata normal sau apar chestii pe ea? spuma galbuie, gri sau orice care nu-i de-acolo?

Modificat de rzone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa oprire nivelul apei din vasul de exp creste, apa bolboroseste.Am schimbat termocontactul si termostatul. Uleiul arata normal, nu e emulsie, apa din circuitul de racire nu are urme de ulei si nici nu miroase a gaze de esapament.Suspectez circuitul de racire infundat in zona chiuluasei ca urmare a depunerii de piatra.

cum pot spala si dizolva aceste depuneri fara demontare?

Mersi pt ajutor

Modificat de hibigibi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit cu atentie ce spui tu acolo.

Din ce stiu eu, presupun ca ai aluminiu in circuitul de racire, care e singurul care produce sarurile alea de doi lei si oxizi. Oxizii nu sunt o problema, iar sarurile devin o problema daca se depun!

Daca viteza de curgere nu e mai mare de vreo 3m/s(ceea ce e mult) nu prea ai de ce sa te ingrijorezi ca undeva s-a infundat sau s-a corodat prea tare in blocul motor. Verifica pompa de apa. Acolo e cel mai probabil sa fie problema de coroziune, depunere de saruri, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum as putea verifica pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu ce design are la tine, insa poti incerca sa vezi un joc la ax, rulment sau ce are acolo si sa vezi pur si simplu cat e de murdara zona respectiva, corodata, plina cu depuneri. Daca chiar nu merge sa vezi asta cu ea montata, o poti da jos si gata o verifici.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Avand in vedere ca apa bolborosest ein vas m-as gandi la garnitur ade chelasa primul lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depunerile calcaroase se realizeaza la circa 57 de grade celsius ai toate sansele sa le intalnesti daca folosesti ca fluid de racire apa, ar trebui verificata instalatia de racire asa cu a spus si I_AM_STEALTH..ramanand usor usor sa elimini din cauze.insa sunt mari sanse sa fie si garnitura de chiulasa..oricum nu e normal ce se intampla..si daca iti fierbe de prea multe ori s-ar putea sa gripezi motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!