Jump to content

Reparatii Capitale Motor


Vizitator
 Share

Postare recomandată

Cu mare uimire am constata ca eu merg de ceva vreme in 3 pistoane (de fapt cam 2.5 :D ).In fine, vina e in mare parte a mea pt ca am cumparat masina de la un amic foarte bun , iar ea mergea super (obisnuit fiind cu daciile ) .

De cateva zile mi-am propus sa schimb si eu pe la ea niste fise si bujii (ca mi s-a parut mie ca imi fura cam mult curent), dar cum am gasit fise fooooarte scumpe si bujii care lasau de dorit, am facut niste incercari sa le verific cu gandul ca poate sunt bune, si asa a fost .

Am observat ca primul cilindru de langa cutie nu functiona (am scos fisa si nici-o diferenta)(am schimbata fisa cu alta care mergea sigur bine, la fel)(am schimbat bujia cu alta , nici-o diferenta)-----deci>?.....s-ar putea sa am nevoie de o reparatie totala . Masina merge relativ bine si asa dar "sa-mi fie rusine ;) " ca nu mi-am dat seama (am mers pe incredere)

Aceeasi pb dar mult mai putin grava e si la al 2-lea cilindru.(3 s i4 daca am scos fisa e grav...se vede o diferenta grava)

Motorul este un 1.8 carb Pierburg 2E2 de golf2, si nu stiu cam cat m-ar costa toata treaba (in bani si timp---care e cam scump).Poate e vreunul dintre voi care ati mai facut asa ceva si cunoasteti preturi si daca se gasesc piese.

Ma gandeam sa cumpar cu totul un alt motor ca l-am gasit "EFTIN" (100e) poate daca ma risc asa ajung mai ieftin iar daca pierd, pierd mult mai putin. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu mare uimire am constata ca eu merg de ceva vreme in 3 pistoane (de fapt cam 2.5 :P ).In fine, vina e in mare parte a mea pt ca am cumparat masina de la un amic foarte bun , iar ea mergea super (obisnuit fiind cu daciile ) .

De cateva zile mi-am propus sa schimb si eu pe la ea niste fise si bujii (ca mi s-a parut mie ca imi fura cam mult curent), dar cum am gasit fise fooooarte scumpe si bujii care lasau de dorit, am facut niste incercari sa le verific cu gandul ca poate sunt bune, si asa a fost .

Am observat ca primul cilindru de langa cutie nu functiona (am scos fisa si nici-o diferenta)(am schimbata fisa cu alta care mergea sigur bine, la fel)(am schimbat bujia cu alta , nici-o diferenta)-----deci>?.....s-ar putea sa am nevoie de o reparatie totala . Masina merge relativ bine si asa dar "sa-mi fie rusine :icon_thumright: " ca nu mi-am dat seama (am mers pe incredere)

Aceeasi pb dar mult mai putin grava e si la al 2-lea cilindru.(3 s i4 daca am scos fisa e grav...se vede o diferenta grava)

Motorul este un 1.8 carb Pierburg 2E2 de golf2, si nu stiu cam cat m-ar costa toata treaba (in bani si timp---care e cam scump).Poate e vreunul dintre voi care ati mai facut asa ceva si cunoasteti preturi si daca se gasesc piese.

Ma gandeam sa cumpar cu totul un alt motor ca l-am gasit "EFTIN" (100e) poate daca ma risc asa ajung mai ieftin iar daca pierd, pierd mult mai putin. :huh:

de unde esti.daca esti din bucuresti te pot ajuta cu reparatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde esti.daca esti din bucuresti te pot ajuta cu reparatia.

Man inainte sa-i faci motoru ia-i compresia sa sti sigur ca nu e mort pistonu ala.

Modificat de eugen_zim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu sunt din bucuresti :)

Am sa incerc in seara asta sa fac compresia sa vad ce sa intampla....

Pana una alta am gasit un motor (sa zicem eftinica) de 1.8 injectie pe care as vrea sa-l folosesc pt ca imi tre cutia de pe el si ambreiajul. In cazul in care l-as cumpara pot folosi de pe el chiulasa ....etc in cazul in care sa zicem ca la mine ar fi pb mari?

Sa pastrez injectia de pe el sau sa raman cu carburatia mea?

Spuneti voi ca eu nu mai stiu :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata...am cumparat motor....asta e...Imi spune careva:

-cum aflu codul motorului...(nu ar trebui sa scrie pe partea aia plata?)(e injectie multipunct electronica...nenea de la care l-am luat este "Croitor de meserie" deci habar nu are ce e acolo...cred ca injectia e k-jetronic ; am sa incerc sa pun poze

-timoneria de la mk1 se potriveste la cutie de mk2

-cutia de pe motorul asta se potriveste pe un motor GU?

-ambreiajul se potriveste..........?

Ca sa nu ma apuc degeaba de munca....(ca tre sa rezolv pb astea ca altfel nu mai ajung la "Intalnire")

Bafta la toti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OK!....

S-a schimbat cutia la masina.A mers struna , probleme mari nu am intalnit decat putin cu timoneria care am modificat-o noi dar e prea scurta acum(pe liber am cursa de max 5cm stanga dreapta).

Au ranas problemele cu motorul...Apropo motorul cumparat are cod RP...poate sunt amatori care-l doresc...

Am verificat compresia si totul e OK, insa la cald tot merge ca draq....ventilatorul porneste...insa acul de la temperatura imi sta cu putin deviat de la pozitia de mijloc...si abia atunci porneste.

Am vb cu cineva care cica se pricepe si a zis ca se poate sa fie o pb la garnitura de chiulasa care cica ar putea sa bage apa(vapor) in cilindru si din acest motiv sa nu dea santeie sau sa o dea degeaba....ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da chiulasa jos si vezi care piston e curat(spalat)....acolo inseamna ca e ciupita garnitura;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Tot nu am avut timp sa dau chiulasa jos si chiar nu vreau sa ma apuc de asa ceva ....Spuneti-mi sigur daca chiar e nevoie pt ca duc mare lipsa de timp .

Deci mototrul la rece merge bine..in toate pistoanele ....la cald incape sa mearga trepidat , ultinul piston (cel de langa cutie) nu merge iar acul de la temperatura sta cam cu 10-15 grade deviat de la verticala...Din aprindere nu mai are ce sa fie decat poate bobina de inductie sau mai stiu eu ce....

Pls ajutor spuneti-mi ce e ca mi-e frica sa plec cu ea la drum lung ca imi e sa nu calez motorul.(macar sa stiu daca e imperios necesar sa dau chiulasa jos sa tiu draq o treaba)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

u fa cum vrei eu tiam spus ce are.....bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!