Jump to content

Probleme Relanti Si Pornire


passat no1
 Share

Postare recomandată

verifica sa nu fie infundata gaura de la surubul de retur de la pompa de injectie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • somndevoie

    11

  • dumiflorin

    8

  • johnf

    5

  • Balta

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

a porniiiit:D:D:D:D..nu era aerisita pompa de injectie:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare !! Sunt detinatorul unui VW Passat B3 SEDAN 1.9 TDI AFN, an de fabricatie 1998. Pana anul acesta nu am avut probleme cu el. A mers super si am 310.000 km facuti cu el. Dimineata imi porneste la sfert de cheie. De la domiciliu si pana la serviciu sunt 500 m. Daca plec cu ea la serviciu, porneste, nimic de zis, insa cei 500 m ii fac in 5 min (cu toate ocolisurile). Nici nu apuca motorul sa se incalzeasca. Ei...acum vine partea interesanta: daca dupa cele 5 minute de mers o las in parcare si incerc sa o pornesc dupa 3-4 ore, porneste foarte greu. Apoi, daca porneste si merg cu ea 5-6 km nu mai am probleme. Stie cineva despre ce defectiune poate fi vorba ? Bujiile ? Senzorul de temperatura ? Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Pana la urma a problemele de pornire la Passatul din 89 ? am si eu o problema similara masina mergea foarte prost pana cand s-a oprit si nu a pornit sub nici o forma .Masina este acum la mecanic care imi spune ca nu are carburator normal are nu stiu ce injector care nu mai baga benzina si crede el ca este defect calculatorul

Este posibil sa fie acest calculator ? daca da unde se face diagnostica pentru asta in bucuresti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua .

Am si eu o problema si cred ca am ales locul potrivit pentru a o scrie.

Masina este un Vw passat B4 variant , 1,9 TDI .

Masina prezinta un simptom care la avut de cand a adus-o tata din germania. daca merg in coloana si mentin viteza constanta , incepe sa zgaltatie toata masina, un fel de tremurat asemanator cu subturarea , chestia asta o face in orice viteza de la 3 in sus , mentionez ca daca este accelerata, nu mai tremura . Chiar si la relantiu masina are un 'sunet specific , ca si cum ai apasa repetat pedala de acceleratie ff usor . Cineva mi-a spus ca poate fi dusa pompa de injectie , respectiv electronica pompei . Am zis sa va cer sfatul inainte de a cumpara o pompa care nu e deloc ieftina . Ar mai fi o posibilitate , este posibil sa fie umblat la chip ? sau sa fie vreun tuning la motor de vina ? , deoarece masina trage foarte bine, avand 250 000 km, cu carte service, cand a cumparat-o anul trecut, avea facut tuning partial , jante, tobe, folie pe capota, suspensie sport , cum as putea afla daca este umblat la motor ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un passat 1,9 TDI din 1995 cu probleme de pornire.Dau la cheie porneste ,iar dupa 3 secunde se opreste.In mers nu face asa ceva,doar la pornire .Sunt zile in care porneste fara probleme,dar sunt zile in care ma dispera ,dau la automat si de 5,6 ori si de abia dupa aceea porneste.Am fost la 4 testere pana acum si nu m-au rezolvat.Am pus baterie noua ,am schimbat un releu si tot asa face.Va rog sa-mi spuneti ce pot sa-i mai fac?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Subscriu. Aceeasi problema am si eu cu pasatul meu.

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil la postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

salut

am si eu o problema la passatul meu variant, 1.6 benzina tip motor alz.

recent am facut o segmentare la motor, am schimbat la el mai multe chestii printre care si tacheti si toate garniturile, si senzorul de pe axul cu came si inca vreo 2 senzori...pe care nu le stiu denumirile...

problema mea este cand e motorul rece, dimineata de exemplu, 10 grade afara si motorul in repaos de mai mult de 8 ore, la prima cheie face aprindere ajunge motorul in 500 rotatiii si se opreste.

am verificat si injectoarele si pompa de benzina si am pus bujii noi ngk pt modelul meu.

pe tester nu imi da absolut nici o eroare, si i-am facut de mai multe ori verificari...

pana porneste motorul este necesar sa dau la automat de mai mult de 15 ori pana o ia, dupa ce porneste si se incalzeste motorul merge perfect.

va rog sa ma ajutati careva ca imi vine sa o arunc la fier vechi.

multumesc anticipat pt cei ce vin cu idei macar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai probleme cu un senzor de temperatura. Nu stie ca e rece si nu suplimenteaza cantitatea de benzina injectata pentru a realiza socul automat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci, sa lamurim treaba! :D

senzorul, banuiesc ca e asta:

post-53150-1285065925_thumb.jpg

asta l-am schimbat anul trecut...acum, nu imi arata in bord temperatura la apa! Posibil sa fie si la mine asta defectul si sa nu imi stea bine la relanti?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am si eu o problema destul de suparatoare , masina este un passat din '95 motor vr6

Spre exemplu dimineata porneste si functioneaza normal , dar daca motorul functioneaza 15-20 min si il opresc si vreau sa-l repornesc nu mai vrea ...trebuie sa-l las 10-15 min ca sa porneasca din nou Am scos fisa de la o bujie si cand motorul e pornit imi da scanteie normala ,dar atunci cand nu vrea sa porneasca indiferent cat i-as da la automat imi da o scanteie foarte slaba ,...e posibil sa fie de la bobina de inductie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact problema mea! :)) am stat cu ea asa din noiembrie anul trecut, pana in iunie anul asta! Problema: releu pompa injectie!

- numarul 19 parca, e gri, nu mai stiu de cati amperi, iti zic maine mai exact, am mers la un mecanic si m`a taxat 30RON

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , bine ar fi sa fie problema de la acel releu si nu de la bobina de inductie ca e cam scumpicica

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

daca era bobina, nu mai invartea deloc!

la motorul 2E aer cineva idee care e regulatorul de relanti?! Sa fie oare asta incercuit din poza?!

post-53150-1287743623_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.Am un Passat din 99 1.9 TDI 116 cai.Pornea foarte greu dimineata (a 6-a ,a 7-a cheie).Am facut o diagnoza .. intr-un final i-am schimbat chiulasa,garnitura,am reparat si injectoarele (era sarita o siguranta la unul singur).Urmatoarele 2 zile a pornit la sfert de cheie fiind cam 2 - 3 grade afara.A treia zi am incercat sa o pornesc pe la pranz (in jur de 6 grade) si a inceput sa faca la fel ca inainte.Ieri i-am schimbat bujiile,senzorul de temperatura bujii sau apa (un plastic verde cu 4 pini) si azi dimineata a vrut la prima cheie dar se balbaie destul de rau pana sa porneasca.Totul se intampla dimineata,ziua pot sa o las si 8 ore ca nu face figuri,dar daca o las de la 1:00 noaptea pana dimineata la 6:00.. apare problema.Totusi mi se pare ciudat faptul ca rezistenta din bord o tine 1,2 secunde,chiar si cand sunt -6 grade.Mi se pare mie sau e cam putin?Pe calculator nu imi mai da erori.. un sfat ar fi de mare folos.

O zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat 1,9 TDI din 1995 cu probleme de pornire.Dau la cheie porneste ,iar dupa 3 secunde se opreste.In mers nu face asa ceva,doar la pornire .Sunt zile in care porneste fara probleme,dar sunt zile in care ma dispera ,dau la automat si de 5,6 ori si de abia dupa aceea porneste.Am fost la 4 testere pana acum si nu m-au rezolvat.Am pus baterie noua ,am schimbat un releu si tot asa face.Va rog sa-mi spuneti ce pot sa-i mai fac?

salut, schimba filtru de motorina , problema asta am avut-o si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Un mic ajutor pentru un b4 combi din 95 motor ady.

Problema a aparut dupa o noapte geroasa am pornit dimineata am lasat-o sa se incalzeasca vro 15 min am plecat la munca ..dupa amiaza cand sa plac inapoi spre casa am ponit-o dar nu mai vroia sa stea pornita la relanti indiferent de situatie. Daca o las la punctu mort si o pornesc nu porneste fara sprit si daca nu o tin turata se duce turatia la vro 700 si se opreste si tot aceeasi figura o face si in mers.

Am verificat bujiile sunt ok. capac delcou ok. senzori de tempratura cel din cutia unde este filtru de aer parea ok. tempratura e ok ca imi indica temperatura in bord. In schim se aude un fasait in partea de sus in dreptul blocului de alimentarea sau cum so fi numind.

Ultima revizie am facut-o in noiembrie ( schimb ulei , antigel , filtre benzina, ulei, aer)

chiulasa schimbata acu 30.000 km la fel si distributia.

Rog un sfat de unde sa incep ca pana acu am chemat vro 4 mecanici si nici unu nu a dat un verdict clar.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semirezolvarea problemei.

Am curatat clapeta de aer iar acum sta pornita la relanti in jurul turatiei de 900. Avand in vedere ca afara sunt cateva grade cu minus cred ca e ok.

Problema a persistat la pornire se aude un fasait ca si cum ar aspira aer si porneste cumva incecat cu turatie mica care sta sa se inece dar isi revin in cateva sec si merge ok in rest.

Daca stiu cineva ce ar trebui sa mai verific rog sa posteze.

Multumesc anticipat

PS: motorul este benzinar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie fisurat furtunul care pleaca de la filtrul de aer, la clapeta de acceleratie, sa fie reglat amestecul: 30% benzina, 70% aer, sa nu fie ciupit un furtunas de vacuum, sa fie ok regulatorul de relanti, sa fie ok acumulatorul, sa fie ok pompa, filtrul de benzina... verifica si sonda lambda! cam astea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutam

apropos de pornire...am mai postat asta dar n-am primit raspuns

mi-a spus un camionagiu ca atunci cand pornesti dieselul, astepti sa se stinga martorul bujie, mai astepti 3-4 sec si apoi dai cheie si porneste. nu stiu daca e corect, daca voi faceti la fel, dar cert este ca atunci cand afara sunt -30 grade fac de doua ori operatia sus povestita, dar fara sa dau cheie, iar cand o fac a treia oara si dau cheie imi porneste din prima, imediat.

voi cum stiti?

cu respect

senq

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu astept sa se stinga si cheie direct! azi noapte a facut figurine, gemurile inghetzate, afara fiind -15 grade!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

regula este ca dupa ce ai bagat cheia in contact nu te pui ca animalu' si dai cheie... :nono:

la benzinar se asteapta 2-3 secunde iar la diesel pana se stinge martorul de la bujie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam cat va cosnuma passatul pe vremea asta? eu am un 1.8 benzinar 90cp monopunct si cred ca ia peste 10-12%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie sincer imi este si groaza sa fac un consum acuma...pt ca sunt sigur ca sare de 13% :(

asta acum in perioada asta cu -8...-10 grade cand temperatura apei in motor ajunge cu greu la 90...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunic stau bine, ii tot auzieam pe unii ca lor le consuma vara 7-8% in timp ce mie imi lua 9-10%. acum cand am vazut cum suge benzina m-am cam speriat, ma gandeam ca o fi ceva cu avansul. dar daca zici ca si tie iti ia mult, m-am mailinistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!