Jump to content

Probleme Relanti Si Pornire


passat no1
 Share

Postare recomandată

din pacate nu era de la rotitza aia,dar partea buna e ca am gasit unde sa imi fac diagnosticarea :evil: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • somndevoie

    11

  • dumiflorin

    8

  • johnf

    5

  • Balta

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Desfa furtunul care vine de la filtrul de aer linga clapetele de acceleratie ... deschizi clapetele la maxim si bagi o carpa acolo cu care stergi foarte bine in jurul clapetelor ... o sa iasa multa negreala ... pui apoi furtunul la loc si pornesti ... nu o sa mai existe variatii ale turatiei

Ce tip de motor ai 9A cumva ? scrie in talon ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina ta seamana cu a mea ... neagra ... adusa din Canada ... numar patratos pe spate ... da cutie manuala ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuza ca nu am mai dat nici o veste!am sa fac cum mai sfatuit rallyman merci de sfat!!!!!sper sa :) mearga

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Eu am un passat 32b cu motor de audi de 85kw/116cp pe benzina, 5 cilindrii, injectie, si am si eu cam aceeasi problema. O parte din problema am descoperit-o. E vorba de un furtun la care un capat intra in galeria de admisie si unul in "nu stiu cum se cheama". Era spart acel furtun. Beleaua este ca nu gasesc de cumparat furtunul. O sa pun si o schema cu piesa si pozitionarea ai. Ma gandesc ca poate principiul de functionare si implicit problema sunt asemanatoare.

post-10697-1190792138_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms dar am gasit problema e de la un vacum care nu il am probabil ca fostul propriatar a considerat ca merge la fel cu sau fara vacum

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

nu bre ca nu se potriveste ca la dacie e prea avansata tehnologia :10[1]:si cum nici o problema nu vine singura , :tuktuk: de mare ajutor in crearea acestei probleme a fost si alternatorul.nu imi pot da seama cum a afectat atat de tare relantiul si pornirea dar uite ca cu putina perseverenta se poate. CONSIDER ACEST TOPIC INCHEIAT,DAR INAINTE DE TOATE AS VREA SA MULTUMESC TUTUROR CARE M-AU SFATUIT! :D :)) :D :)) :8:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
ms dar am gasit problema e de la un vacum care nu il am probabil ca fostul propriatar a considerat ca merge la fel cu sau fara vacum

:(

acu cateva zile asteptand 20 de minute sa ma misc in trafic, simt o scadere a turatiei, incep sa ma misc, opresc, astept la relanti, iar scade turatia ceva de genul "scade la 0 urca la 1500" se repeta figura de cateva ori si in final moare motorul. cu chin parchez incui plec. peste 5 ore merg la masina cu mecanicul porneste si merge ca si cand nu s-a intamplat nimic.

unde este (furtunasul acela de) vacuumul ???????

te intreb pentru ca am si eu unul pe acolo care atarna cu un dop in cap

multam fain anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut

Am un passat 1,8I 66Kw din 1989 si de cateva saptamani am probleme la pornire; porneste, dar timp de un minut sau doua ba se tureaza motorul ba tinde sa moara(de cateva ori sa si oprit) dupa care intra in normal si nu mai am probleme pana la urmatoarea pornire, cand figura se repeta.Am facut si test motor si totul este OK. Ma poate ajuta cineva cu un sfat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut alby ... cred ca am si eu aceeasi problema ... spune-mi te rog unde ai facut testul daca te referi la Vag-com si eventual un numar de telefon sau o adresa de messenger unde te pot contacta.

toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut. Nu imi sta relantiul cum trebuie. Adica are o trepidatie puternica si stau turatiile cam la 700 rpm. Daca apasa catusi de putin acceleratia, isi revine si numai tremura.

Mi-am adus acum aminte ca pe vag-com imi da ceva eroare de senzor de ax cu came. Se poate sa fie de la ala? Sau cum pot sa reglez relantiul? Maisna este un passat b4 din 94, motor 1.8 90CP

Multumesc

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o precizare desi nu cred ca te ajuta mult, si la mine apare eroarea de senzor Hall de pe axul cu came. Problema respectiva apare doar cu motorul oprit. Daca incerci o scanare cu motorul pornit, problema nu ar mai trebui sa apara. Cel putin asa este la masina mea. Ca explicatie, ma gandesc ca atunci cand apar pulsuri de pe senzorul inductiv (efect Hall) atunci calculatorul masinii elimina eroarea. Asta se intampla doar cu motorul pornit.

Daca tremura relanti-ul, trebuie verificata admisia de aer (filtrul de aer), curatat EGR-ul sau schimbat, eventual curatat carburatorul, etc. Sfaturile mele nu sunt bazate pe experiente asemanatoare, doar am spus ce as verifica eu in prima instanta.

ALEKS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de raspuns. Maisna e pe injectie.NU stiu , nu are fluctuatii relantiul.Pe romaneste: sta prea jos ! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Passat B4 / 35i nu este sistem de "carburectie" adica injectie monopunct (un singur injector) si carburator ? Asa am avut impresia ultima oara cand am deschis capota (nu o deschid prea des ca nu e nevoie). Daca gresesc, corectati-ma.

Cred ca se poate regla cu VAG-COM-ul (ai mufa OBD II intre volan-partea din dreapta si casetofon) dar mai bine e recomandat sa verifici subsistemele care ar putea cauza aceasta problema. Mai mult nu te pot ajuta fiindca nu am informatiile necesare. Oricum masina este excelenta si-si face treaba cu brio odata ce o pui la punct.

ALEKS

Modificat de ALEKS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca merge cu vag-comul. Zilele astea o sa desfac impreuna cu un prieten si o sa curatam injectoul. oricum maisna merge ft bine dar ma deranjeaza da sa moara motorul, la relanti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Nu pot sa deschid un topic nou asa ca o sa postez aici. Am un Passat 2 1.6 benzina carburatie simpla si am o mare problema cu el. Am rupt furtunul de vacum-ul tampon si am anulat bila acea verde (vacum tampon). A inceput sa mearga prost, scotea fum negru si cand se incalzea motorul avea relantiul foarte jos ca "RedFighter" si in plus a bagat benzina in ulei. Am cumparat vacum-ul tampon am schimbat uleiul l-am pus sus dar ma confrunt cu acelasi probleme si in plus merge si in trei pistoane la rece :vwrullz:. Astept un raspuns. Multumesc anticipat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati. Am schimbat bujiile le-am pus pe cele vechi Ngk si acu merge bine (inainte am avut Beru Ultra-x). Relantiul foarte mic la mine este din cauza gazelor de carter (sau epurator) care intra in filtrul de aer si vin din motor, daca le scot afara merge normal. Am vorbit cu mecanicul meu si a spus ca o regleaza din nou. Sa fie dus motorul de scoate gaze de carter? :rolleyes: Motorul nu consuma ulei si trage bine :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa verifici furtunurile de vacuum care pleaca de la filtrul de aer la injectie. Daca sunt crapate, largi si vacuum'ul nu lucreaza bine ai probleme cu relantiul si creste si consumul. exista in comert furtun cu diametrul de 3 mm si costa cam 6 lei. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ pisyk: furtunele au fost schimabate anu trecut. multumesc de sfat :ninja:

Am reusit sa o fac sa mearga :soothe[1]:. Am pus ulei nou doar de proba sa vad daca mai baga benzina in el dar dupa 120 km este tot la semn fara benzina sau consumat :vaidecapulmeu: . Problema a fost supapa de sens de la vacuum care nu deschidea destul, noroc ca am luat alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut cu respect si va felicit pentru acest forum pe care il citesc cu placere pentru a mai afla si eu cate ceva...pana acum n-am avut probleme cu masina...o am de doi ani...doar frane mai slabe pe spate dar in rest nimic...insa... de cateva luni cand merg sa o spal nu mai porneste! la contact nimic, deci nu invarte deloc! in special daca pun karcherul pe ea...datorita presiunii ceva se uda in compartimentul motor sau chiar intra apa...! am ajuns sa aleg programele cele mai scurte de la bezinarii iar la splatoriile manuale nu mai merg datorita jetului de apa!

dupa spalarea cu jet..asta daca fac imprudenta...trebuie sa astept circa 2 ore sa se usuce -zvante piesa care s-a udat si porneste fara probleme! va rog daca are cineva idee ce anume se uda sau intra apa pentru a remedia! merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am probleme cu relantiul si mai si tinde sa se innece cand accelerez.Ma poate ajuta cineva.Am inteles ca se poate curata clapeta de acceleratie, senzorul EGR, si altele. Aveti ceva poze sa vad pe unde sunt. Multumesc mult! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema urgenta rau de tot.aseara deodata ...in viteza a3a...pe la 2000 de ture dadea in nas...i s`a taiat alimentarea (cred) si s`a oprit.ok.dimineata a pornit fara probleme si a mers bine pe zi.am zis sa schimb filtrul de motorina(am bagat de la lukoil si s`a mai plans cineva care a bagat in aceeasi zi).in fine l`am schimbat in seara asta(am umplut filtrul cu motorina)...a pornit.mai greu dar a pornit.nu statea la relanti.oscila turatia.a stat pornita vreo 2 minute dupa care s`a oprit.am verificat daca ii vine motorina la injectoare...totul e ok sau ma rog..pare ok.dupa mai multe incercari a pornit iar...a stat turatia normal...si cand sa plec de pe loc..s`a oprit si nu am mai reusit sa o pornesc.a venit cineva cu un laptop..si i`a dat o eroare nu mai stiu exact dar a cautat cineva pe net si a zis(nu era sigur) ca ori a intrat apa la ECU ori ceva de la vacuum.m`am gandit ca poate a iesit vreun furtun pe la vacuum pe acolo ca fiind in spatele motorului nu prea se vad si mai e si noapte.are careva vreo idee ce sa ii fac daca nu e de la astea?ce sa mai verific?asteot un raspuns urgent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica clapeta de la admisie, egr, sa nu ramana pe inchis. ar mai putea sa fie de vina electrovalva de pe pompa de injectie, sa nu ii dea motorina la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

unde este acea clapeta?ca nu am idee?am incercat azi sa ii pun conductele fara filtru si tot nu am reusit.a pornit la un moment dat..apoi dupa vreo 2 minute s`a oprit brusc.si nu a mai vrut.mi`a zis cineva sa ii aerisesc pompa..sa desfac surubu ala de la capu hidraulic.nu am reusit sa il desfac.o sa vina el mai tarziu pe aici...poate reusesc..sper:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!