Jump to content

Probleme Relanti Si Pornire


passat no1
 Share

Postare recomandată

Salut,

am patit-o zilele astea, stateam la semafor si mi-a murit motorul, a murit intr-un fel inecat (2-3 secunde) deci nu brusc, m-am chinuit sa o pornesc dar nu am reusit, a pornit pe gaz in schimb si merge pe gaz, dar pe benzina nu merge. Am crezut ca s-a defectat indicatorul de benzina de pe bord si am ramas fara ca mai aveam vreo 10 litri dupa indicatia lui, asa ca am mers pe gaz pana la benzinarie si am bagat benzina.Am mai incercat peste vreo zi sa o pornesc, a pornit odata si a murit dupa 10 secunde si apoi nu a mai pornit

Ce sa fie, daca motorul merge bine pe gaz, dar pe benzina nu porneste

Inainte sa ma duc la mecanic cu ea as vrea cateva idei daca puteti sa va dati seama ce are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • somndevoie

    11

  • dumiflorin

    8

  • johnf

    5

  • Balta

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pai precis e infundata o conducta undeva, un filtru infundat. Daca zici ca e ok pe gaz, vezi cum ai facuta instalatia de trecere de pe benzina pe gaz, ca sunt o gramada de variatiuni :vaidecapulmeu: Sau poate baga PREA multa si ti-o ineaca. Sunt doar doua variante. Uita-te in spate la exapament daca scoti benzina multa nearsa atunci o fi inecata doar. Mai poti verifica daca poti trece in mers pe benzina sa vezi daca mai moare si atunci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca te-a lasat pompa de benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

cum as putea verifica pompa? sau ce altceva as putea sa verific singur ca sa imi dau seama ce s-a intamplat.

Mersi de sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pui contactul la spatele masinii(in dreptul rezervorului)trebuie sa se auda un bazait.(pompa de benzina).scoate furtunul de alimentare(desfa colierul),care are sageata inspre corpul injector (sau rampa de alimentare),pui contactul si trebuie sa tasneasca benzina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pui contactul la spatele masinii(in dreptul rezervorului)trebuie sa se auda un bazait.(pompa de benzina).scoate furtunul de alimentare(desfa colierul),care are sageata inspre corpul injector (sau rampa de alimentare),pui contactul si trebuie sa tasneasca benzina.

ok, mersi mult, o sa incerc asta.

Pompa de benzina nu are si un etaj electric de verificat, un releu, o siguranta, ceva de genul pe care sa o verific inainte de a schimba toata pompa (care oricum cred ca o schimb ca nu e asa de scumpa)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca ai schema sigurantelor ar fi bine cu aia sa incepi clar. Ar fi prea frumos sa fie asa :( . M-ar mira sa fie singura pe siguranta, asa ca in mod sigur ai mai constata ca ceva nu merge...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca e din cauza instalatiei GPL. Si la mine a picat la fel si dupa ce am incercat toate posibilitatile...era de la un releu care imi anula plusul de la injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur ca e din cauza instalatiei GPL. Si la mine a picat la fel si dupa ce am incercat toate posibilitatile...era de la un releu care imi anula plusul de la injector.

si ce ai facut? ai schimbat releul? instalatia gpl are doar un singur releu pe injectie deci e usor de identificat, o sa ma uit sa vad, mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
passatu'mosule

asta e boala lor......contactul nasol....si eu am avut probleme cu el, si.......am tras pe direct 2 fire de la electromotor, si un buton>>>>>>merge mai bine decat a proiectat-o neamtzu' :blink: bafta tuturor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu detalii noi, am desfacut tot ce puteam desface (mai ramanea sa scot pistoanele afara :lol: ) si tot nu porneste pe bezina.

pompa de benzina se aude cand pun contactul dar de curs nu curge benzina pe tur, sa fie pompa de benzina cu toate ca o aud cum merge, as vrea sa stiu inainte sa dau cateva milione pe una noua

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Daca nu-ti vine benzina pe tur, atunci cand pui contactul, este clar ca e o problema de la pompa (la mine venea benzina). Incearca un tester si vezi ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

in spatele contactului se afla o piesa mica de plastic in care se afla contactul electric.recomand inlocuirea acelei piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

am un passat b3 anul 1991 motor 2000 benzinar DOHC multipunct 16 valve, 100 w,are mfa si cutie automata cu 2 module:sport si economic, produsa pentru canada, care desi ma face mandru ca sunt detzinatorul ei imi face ceva nazuri:nu sta ponita daca nu e incalzit motorul<prima pornire e un calvar,tre' sa dau shpritzuri ca la o dacie din 1980>iar relantiul imi joaca, nu sta sub nici o forma la o anumita turatzie chiar daca e incalzit motorul.cand o bag din P in D <echivalentul la introducerea in a I a>imi scade turatzia foarte tare si motorul tremura tare, uneori da sa moara .<de obicei asta se intampla si in P sau neutru,dar nu la aceeasi intensitate>.alteori imi sta relantiul peste 1000 si joaca putzin de tot, dar in momentul cand dau cutia pe neutru sau P turatzia creste pana la 2000.am schimbat relantiul dar degeaba cineva zicea ca e posibil sa imi lipseasca un vacum care sta pe undeva deasupra locului unde este prins cablul de acceleratzie de motor<nu stiu cum se numeste exact piesa asta de lagatura>.va rog mult sa ma ajutatzi fiindca nu gasesc sub nici o forma o rezolvare!

Modificat de somndevoie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt rare masinile / motorul acesta, nu este vreo rautate la mijloc.. crede-ma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici macar nu am banuit ca ar fi vorba de rautate---dar totusi inca mai sper ca poate se gaseste unul care ma poate ajuta cu un sfat :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara nici o urma de ironie...dar te sfatuiesc sa cauti si pe unul din forumurile din state. Ai incercat acolo? Ei sunt foarte informati cu privire la motorizarile pe benzina si ai mari sanse sa primesti un raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multzumesc pentru sfat,am sa incerc sa imi adun toate cunostintzele de lb engleza si sa cer ajutor si celor de pe -theb3.com :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate o sa va para stupid ce intreb eu acumdar nu prea ma pricep;aaa.. cineva mi-a zis sa verific motorasul de la relanti,dar am o dilema este asa ceva pe masina mea?daca da unde naiba se afla ca eu unu ma gandeam daca nu cumva se refera la regulatorul de relanti? :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu o problema asemanatoare la un passat din 92 de 1.8 benzina dar la mine statea tuart prea tare cand era la 3000 cand era la 2000 si nu tragea deloc bine motoru ma luau toate daciile la semafor .

Vazand problema am fost la o diagnoza si era dus un starter nuj ce dreak nu mai tin mine sigur cat am dat pe el dar sigur diagnoza a fost mai scumpa ca starterul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta ash vrea si io sa fac o diagnoza cu vag-com dar nu gasesc pe nimeni din iasi care sa faca asa ceva :cheers:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa le multzumesc atat lui terente cat si lui xxnelu :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai fost la diagnoza , ai rezolvat problema ?

Vezi ca in dreapta bateriei (intre baterie si aripa ) este un furtun cu ceva in capat care nuj ce dreacu e ala vezi ca are o rotita acolo misca de rotita aia si vezi daca se intampla ceva cu relantiul

Eu am avut probleme de 2 ori cu motorul atunci cand imi juca relantiul si am schimbat acel starter si odata miam facuto cu mana mea am pus prea multa apa in baterie si a inceput sa curga acid din ea atunci am scos bateria si am spalat in jurul ei si cred ca am atins rotita aia dintre baterie si aripa si relantiul era pe le 2500 de ture oricum dupa ce am reglat relantiul am mai fost la o diagnoza si mio reglat bine motorul

Motorul merge bine si acum desi am vandut masina atunci cand noul proprietar a facut actele ma intrabat dac nu a fost busita sau altceva si a spus ca este foarte multumit de masina si mai ales de consumul ei toti spun ca motorul 1.8 este un motor mare care consuma dar daca motorul este reglat bine consumul mediu este de 7-8 litri la 100 km oricum intentionez sa imi iau un golf 3 sau un b4 cu motor VR6 sa vedem ala cat consuma

Bafta in rezolvarea problemei pe care o ai

Cu stima gafincu adrian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am reusit sa o duc la diagnosticare pentru ca nu am avut timp(niste probleme imi ocupa cam tot timpul),dar multzumesc mult pentru sfat! chiar acum am sa ma duc sa verific daca e de la rotitza aia. ;) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!