Jump to content

Probleme Relanti Si Pornire


passat no1
 Share

Postare recomandată

salutare , am o prob.la pornire , si ata cum se manifesta ea :

de o saptamana incoace , cand o pornesc se duce in 950-1000 de ture cum este normal , sta o secunda la turatia asta dupa care , vreo 2-3 sec scade pana la 100-150 , maxim 200 de ture si tot variaza in aceste ture , dupa care isi revine la normal si nu se mai misca de la 950 de ture

ce se poate intampla in cazul de fata , ca ma dispera rau

aaaa si am uitat sa spun , dupa vreo 30 min de mers turatia variaza de la 950 la 1200 si dupa ai se duce direct la 2000 , si daca nu fac cateva pedale la acceleratie sta numai in 2000, iar dupa ce fac pedale scade iar la 950 de ture

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 111
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • somndevoie

    11

  • dumiflorin

    8

  • johnf

    5

  • Balta

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

De cateva ori am lasat masina in parcare la soare si cand sa plec...surpriza nu mai vrea sa porneasca. Ideea e ca nici nu cupleaza. Invart cheia si...nimic, nici un zgomot. Ieri am asteptat sa se faca seara, am lasat usile deschise si apoi timid, a pornit.

Dimineata sunt cel mai fericit porneste(cupleaza) din prima. Ce ma fac insa la pranz? Daca nu gasesc un loc umbros adio pornire!

Batranul meu Passat are motor de 1,8i, monopunct si cred ca are nevoie de o mana de ajutor.

Daca are cineva vreo idee??? Orice sugestie este bine venita! Sau astept sa vina iarna??!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tare probabil sa faca probleme partea electrica de la contact ... .. e boala lor :P incearca sa tii cheia mai mult pe pornit si chiar sa zgaltai :P de ea ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la masina ta daca se poate adapta clapeta; daca nu se poate, atunci trebuie sa ai un regulator de ralanti care ar putea sa fie "buba".

Daca mai sunt alte pareri...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate senzor de temperatura defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta si fac daca o zgaltai face contact dar destul de scurt, nu invarte decat 2-3secunde...

Si totusi cand e rece afara(dimineata) porneste normal fara sa smucesc cheia in contact(apropos, mi-e frica sa nu o rup)

Deci solutia ar fi un contact nou? Sau as putea sa-mi pun un buton separat pt demarou???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceeasi problema, nu a mai pornit intr-o zi cand sa plec de la munca...( a naibii) si am chemat un electronist care a umblat la contact si a pus buton exact cum ai spus, acum o pornesc din ala. Problema e ca tot trebuie schimbata partea electrica ptr ca acum imi coboara geamurile cand i se nazare, si nu de alta dar vine iarna.. :), a trebuit chiar sa fixez buton pe pozitia inchis sa pot sa inchid masina....Deci, alta e;ectrica, chiar sunt curios daca stiti cat ar costa chestia. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu B3 - acelasi motor si are buton de pornire...deci se poate si am inteles ca e foarte simplu. Daca un electrician bun ti-l monteaza la fel o sa invarti cheia in contact si pt pornire apesi butonul si Voila! - Am inteles de la amicul asta al meu ca e simplu de montat.

*Da intrebare poate nu am inteles eu bine...cheia se invarte cu usurinta in contact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut aceasi problema plus un scartait suplimentar, dar identica; buba, a fost cureaua de la alternator care nu mai avea 2 dinti, si in mod miraculos senzorul de la turometrul are legatura cu ea. am schimbato so no problem. Da un semn pe urma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat no1:Du-o sa verifice relanti-ul sau sa nu fie ceva cu socul - stii ca e automat la masinile astea;personal mie mi se pare o chestie de la soc,am observat la a mea dimineata la rece dupa prima cheie dupa ce porneste are o cadere de turatie de maxim 100/150 rpm(aprx ca n-am turometru :cheers: ) dupa care isi creste singur turatia pana la o turatie optima - dar cred ca e ceva normal,nu are batai tremurici sau orice alt comportament anormal; pana la urma nu ai gasit mufa pt legat la tester la masinutza ta?

MariusM: Am avut aceeasi problema cu dinti rupti dar la mine cureaua de alternator facea un sunet ciudat, ca o bataie ritmica...am avut mare morcov pana s-a descoperit problema...dar nu a afectat innafara de sunetul dubios nici un parametru de functionare al masinii!

Modificat de ah_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusM: Am avut aceeasi problema cu dinti rupti dar la mine cureaua de alternator facea un sunet ciudat, ca o bataie ritmica...am avut mare morcov pana s-a descoperit problema...dar nu a afectat innafara de sunetul dubios nici un parametru de functionare al masinii!

Nu ai avut cum sa observi pt ca ai mentionat mai sus ca nu ai turometru, probabil ai varianta cu ceas in loc de turometrul. Eu am tot un b3 dar 1.9 d si socul este manual :251:

Oricum asteptam raspunsul omului daca a rezolvat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in dimineata asta am fost la un mecanic si mia aratat care era buba , la filtrul de aer eu am doua iesiri pt 2 furtunase micutze si eu dupa ce am schimbat tachetii hidraulici , am inversat furtunasele alea doua

mecanicul mia explicat si rolul lor care eu nu prea lam inteles :251: si de aia imi dadea batai de cap

multumesc oricum si mia spus tot el ca digifant-ul nu are mufa de tester

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cheia se invarte normal, luminile in bord se aprind normal totul pare ok....mai putin in final cand rasucesc si astept sa aud cum cupleaza electomotorul. Apoi zgaltai cheia si se rezolva...

Totusi de ce face asta numai cand e la soare? Atunci cand o las la umbra, sau cand e mai racoare afara porneste fara a zgaltai cheia. Mi-a is cineva sa desfac contactul ca ar trebui curatat. Mi-e frica insa sa fac acest lucru sa nu stric mai tare jucaria. Varianta cu un buton separat pare mai simpla.

Alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai avut cum sa observi pt ca ai mentionat mai sus ca nu ai turometru...

Nu am turometru dar la pornire se aude dupa prima cheie cum turatia scade si imeediat cu ajutorul socului creste fara sa fac nimic... :soothe[1]:

bine ca ai gasit problema passat no1!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e partea cu electromotorul.Nu e vb de soare e vb ca dimineata cand e rece motorul si toate piesele sunt dilatate porneste normal si electromotorul invarte.Dupa ce parcurgi oarece distanta si opresti si vrei sa pornesti iar nu o sa mai mearga.Eu zic sa verifici carbunii plus bucsele electromotorului.Asa am patit si eu si nu avea nici o legatura cu contactul.Ca sa te verifici incearca sa pornesti direct din electromotor decat punand contactul.Chiar daca nu sunt carbunii sau bucsele incearca sa cureti contactele care ajung la electromotor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Momentan vad ca inca mai merge deci voi porni tot la zgaltaiala de cheie.

Nu cred sa fie de la electromotor din moment ce porneste atunci cand misc cheia in contact(nu vad ce legatura ar avea) Multumesc oricum si va tin la curent...

Modificat de dumiflorin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema la passat B4 (1996) , cind zgiltii cheia sau tin m-ai mult pe contact o ia ,

astazi a aparut problema .

Cine rezolva primul sa dea o veste !

Au inebunit toate !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ati incercat cu putin WD-40 in contact? se prea poate sa ramana ceva blocat prin el...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se rezolva mai simplu punand un releu intre plusul +30 si plusul accesorii +15 facand sa activeze releul in momentul rotirii cheei pe pozitia demaror pentru a aplica tensiunea demarorului nefiind nevoie sa pui butoane in plus pe masina si estetic nu difera cu nimic bordul masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat de emilpopescu55 cu un releu .

Super meserias , Recomand .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am reusit sa-l gasesc si eu pe emilpopescu55 si mi-a montat un releu. Acum merge super iar estetic nu se vede nimic in plus.

M-a rezolvat si cu pornirea pe benzina chiar cand imi pierdusem speranta(ca porneam doar pe GPL)... mai umblasera 2meseriasi care propuneau tot felul de interventii costisitoare(schimbarea pompei de benzina, inlocuirea calculatorului...)

Super meserias! Pacat ca pleaca in curand din tara!

:blink:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

ideea este urmatoarea.in caz de accident alarma taie alimentarea la pompa de benzina. in caz de furt taie alimentarea la electromotor. e buna ideea cu releul. eu am folosit un sunt cu care am alimentat direct releul de la pompa de benzina. numai ca ma enerva sa stiu ca umblu cu fire legate aiurea prin bord. solita aplicata la mine a fost urmatoarea: se scoate alarma masinii (aia originala, din fabrica) care se afla in partea stanga a bordului, undeva sub difuzor. se refac lipiturile de pe placa finut (recomandabil cu suflu de aer cald, au astia care repara telefoane). si gata, se rezolva problema cu fire si alte relee prin bord. asta e primul lucru care se verifica in cazul acesta. aceasta problema si soluti am intalnit'o la 3 masini : un b3 de 1.8, un b4 de 2.0 (a mea) si un vento 1.9 tdi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam toate au alarma din fabrica. cauta in stanga in bord deasupra la panoul cu relee. sub difuzor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!