Jump to content

Vreau Mk1!


john k
 Share

Postare recomandată

am vazut zilele trecute un mk1...si vreau sa il iau..are motor de 1.5-1.6 niki baiatu` ala nu stia...ideea e ca are cutie automata.el mi`a zis ca ar consuma 5-6% benzina...dar altii mi`au spus ca ia 12-13...astept un raspuns...scuze am pus anuntu asta si in alta parte..sunt incepator...:):P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand fara mirc ca ne doare capu. 5,6% nici gand, poate in afara dar si acolo greu. In oras poate lua lejer peste 10. Toate astea din cauza cutiei automate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Golf 1 cu cutie automata, 1.6 diesel. Nu am reusit sa-i fac un consum exact, am impresia ca si acul care indica motorina din rezervor e un pic decalibrat. In oras chiar nu pot sa spun, am impresia ca ia cam mult, intradevar, dar oricum nu ca altele. Si in niciun caz nu sare de 10 la suta!

In afara ia de la 5 la suta in sus. Eu merg cam cu 110 viteza maxima (daca merg mai tare am impresia ca se tureaza motorul prea tare, nu am nici turometru...) si in 300 de kilometri bag motorina de vreo 600 de mii sau mai putin, depinde cum este drumul - daca e aglomerat si o tot ard cu frana-acceleratie, atunci ajung pe la 600 de mii bagati in zeama. Dupa calculele mele, in functie de conditii, consuma intre 5 si 6,5-7 afara.

Daca mergi mai incet, atunci ai sanse sa-ti consume si mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam mult nene....probabil o fi de vina cutia aia automata.... aveam pe golf2, care e mai greu 7,5-8 in oras si 4,5-5 afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mult, dar inca nu sunt sigur de consum, nu l-am facut niciodata foarte serios. Sper sa gresesc si sa ia mai putin. Cel de la care am luat masina zicea ca ia 4 afara...

De vina cu siguranta este cutia automata. Cel putin asa am auzit, ca automatele consuma ceva mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri