Jump to content

Nedumerire creata de o garnitura


fizzosu_2005
 Share

Postare recomandată

fizzosu_2005

Am o Skoda fabia 1,2 64cp .bon.. imi facea figuri de genul.. la plecarea de pe loc imi scade turatzia pana la 400rpm.. apoi o ia din loc.. asta daca nu o turez ca nebunu pana in 2 000 - 2500 Rpm.. m-am gandit ca o fi filtrul de benzina.. avea cam 14 mii de cand nu era schimbat.. Acu.. Cumparat.. schimbat filtru benzina.. suflat filtru aer.. verificat bujii (care nu au fost schimbate .. mashina are 44 mii si ceva de km) in fine le-a reglat meseriasu cu liera sau cum se cheama aia.. verificat injectoare.. funct bine cica..

Il rog pe mecanicul respectiv sa-mi verifice toba de esapament pe dedesubt daca nu e sparta ca face cam mult zgomot.. si vine raspunsul lui..

Cica toba nu e sparta niciunde.. insa a observat ca am garnitura care face etansharea dintre toba si locul unde intra in motor.. (scuze ca nu stiu sa explic.. nu is cunoscator) .. afumata.. si cica se poate ca prin acel loc sa-mi traga aer fals.. si acesta sa fie motivul functionarii defectuoase..

Tzin sa precizez ca "imi da in nas" si cand dau treapta a 2-a.. a-3a.. etc.. In concluzie merge de-a-mbatzu..

Credetzi ca poate trage aer fals pe=acolo.. prin tzeava de eshapament nu doar evacueaza gazele? intreb si eu ..

Ce sa-i mai schimb sa mearga si fabiutza mea ca inainte?? :lol:(( nici putere la motor nu mai are cum avea .. nu mai trage .. :) heeelp..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci in primul rand:Bine ai venit in comunitatea noastra :lol: ,vad ca esti din Iasi deci poate te-ar putea ajuta un coleg cu o scanare Vag-com.Se organizeaza intalniri in fiecare Sambata de la ora 17 si jumatate in parcarea faclutatii de Chimie.Te asteptam cu drag si cineva te va ajuta sigur cu o scanare Vag-com.

LE:Renunta la exprimari de genul sh.tz.k pentru ca aici se vorbeste romaneste:vezi regulamentul! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Sau nu ai inteles tu prea bine unde e problema cand ti-a explicat mecanicul ala, sau sunt povesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are cum sa traga aer fals pe la esapament , pe acolo se elimina gazele

daca acea garnitura este afumata atunci trebuie incercat sa stangi suruburile sau schimbata ( de preferabil ) , motorul este mai galagios deoarece ai scapari de gazepe direct direct , ele nu mai trec prin tobe unde " zgomotul " este amortizat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum bine au spus si colegii, asa cum te-ai gandit si tu, daca e afumata inseamna ca pe acolo "ies" gazele. In mod normal, e foarte dificil sa gasesti locul prin care "intra" aerul fals, nu exista urme. Iar instrumentul acela se numeste lera. Rezolva garnitura aceea si apoi asculta motorul, poate sesizezi un fasait pe traseul de aer. Cauta si pe forum, eu am gasit aceeasi problema la un Polo si proprietarul a fost sfatuit sa tina mai mult timp apasat ambreiajul (motorul este mic si de aceea da in nas). Tu ai 55CP sau 64?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut si fabia si seat ibiza 1,2 64 cp si la seat in urma unui accident se crapase galeria de admisie si tragea aer fals,am gasit locul cu ajutorul unui spary de pornire,dai din aproape in aproape pe langa galerie si daca e sa traga aer pe undeva in momentul in care dai cu spray motorul trage pe acolo gazele din el si merge rotund,se poate repara aici in bucuresti am pe cineva care sudeaza in plastic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Spankiro, nu am inteles absolut nimic din ce ai vrut sa spui. Ce legatura are sprayul cu gazele care intra in motor..

Ce legatura are galeria de evacuare cu aia de admisie...

In al doilea rand, daca nu are turbo (presupun ca 1.2 la 64 cai nu are :) ) acolo e doar vacuum foarte foarte slab pe care il poate crea luand si din atmosfera direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fizzosu_2005
Asa cum bine au spus si colegii, asa cum te-ai gandit si tu, daca e afumata inseamna ca pe acolo "ies" gazele. In mod normal, e foarte dificil sa gasesti locul prin care "intra" aerul fals, nu exista urme. Iar instrumentul acela se numeste lera. Rezolva garnitura aceea si apoi asculta motorul, poate sesizezi un fasait pe traseul de aer. Cauta si pe forum, eu am gasit aceeasi problema la un Polo si proprietarul a fost sfatuit sa tina mai mult timp apasat ambreiajul (motorul este mic si de aceea da in nas). Tu ai 55CP sau 64?
64cp.. am completat gresit cand mi-am facut contul.. scuze pt "sh..tz.." Mess-ul e de vina :POricum.. dupa parerea mea cred ca am cam eliminat toate variantele in ceea ce priveste alimentarea defectuoasa .. de imi da asa in nas.. Bine a mai ramas pompa de benzina .. dar nu vreau sa ma gandesc ca ar putea fi ea de vina.. Acum cred ca singura buba ar fi cea cu.. imi trage aer fals pe undeva.. La o scanare cu Vag-com-ul imi arata eroare pt asta?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Uite am si eu o problema !

Cand am schimbat filtrul de benzina , mi s-au rupt clemele de tine-au conductele strans !

Si nu stiu de unde sa i-au altele

Ma scuzati am gresit Topicul !

Modificat de jhonskoda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!