Jump to content

Apa/condens in ulei


ygor
 Share

Postare recomandată

Oare incap 7.5 litri de lichid in baie? Ma mir.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ygor

    21

  • I_am_Stealth

    12

  • Mircea Nuta

    7

  • C o s m i n

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sa va impartasesc si eu din proaspata mea experienta, neplacuta de altfel, si pe care am avut-o Sambata 14 Iulie.

Am verificat uleiu... surpriza totala... o pasta gri, fara bule, cu 5 cm mai sus decat nivelu maxim de ulei....., surpriza mare a fost ca nu aveam multa apa lipsa din vasul de expansiune, nu ca as fi stiut exact cata era inainte.... plus ca aveam antigel nu apa.... pe bord nimic, motorul mergea si tragea perfect....

Am fost convins ca mi s-a ars garnitura de chiulasa... si intra apa... din cate stiu eu, si cred ca stiu bine, prin termoflot nu poate sa intre decat ulei in apa, nu si invers.... am sunat si am intrebat niste mecanici de la reprezentanta....

Nefiind in localitate am asteptat sa se faca Duminica si sa schimb uleiul sa pot merge linistit pana acasa, Pitesti->Craiova, fara sa imi distrug motorul, am cautat doua ore magazin sa gasesc ulei si filtru, pentru ca era duminica.... evident...

Am gasit si un service disponibil...am scos uleiu... care evident nu se mai termina de scurs.... cred ca erau in jur de 5 l jumate poate mai mult, in conditiile in care la passat 1.9 intra 3.6l... am schimbat si filtru... care era imbacsit....de acea pasta.... si am plecat spre Craiova.

Am oprit de mai multe ori sa verific... nimic... uleiul ok, fara bule, fara apa.... ajung in cv... uleiul Ok.... dupa ce am mai mers prin oras, acceleratii pana in 4000 rpm, inca nimic...:|... acum incep sa gasesc raspunsul.. si cand am citit despre ploaie la voi mi-am amintit... cu 3 zile inainte am trecut prin niste balti care depasau pragurile usilor... asta datorita canalizarii bune din pitesti.... si am si mers pe ploaie torentiala....poate totusi a intrat pe undeva apa, nu din racire, astept inca ceva si sa vad rezultatul.... inca nu am gasit raspunsul....

Din ce mai stiu eu... daca intra apa in ulei se fac si bule... iar uleiul spumeaza si se umfla daca este amestecat cu alt ulei....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incredibil. Eu sunt socat. Pe unde sa intre asa de multa apa? Daca tu spui clar ca nu ai avut probleme de genul asta pana acuma si in mod evident nu ai facut nimic intentionat, eu nu mai inteleg nimic. Cat timp ai trecut prin balti? Trebuie undeva sa fi fost aspirata acea apa. NU avea cum sa se infiltreze ca e prea multa.

Mi se pare o gresala de design undeva.. crasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers in jur de 2 ore... nu prin balti in continuu, am trecut prin vreo 3 balti de genul ala... si in rest, ploaie torentiala.... nu stiu ce sa zic, am verificat si azi uleiul... totul pare sa fie in regula inca.... nici nu stiu ce sa mai fac... nu vreau sa am probleme in concediu :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din intamplare, ai observat sa ai urme de apa "adanca" :D in compartimentul bateriei? Tind sa cred ca doar asa ar putea intra o cantitate asa de mare.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui luata in considerarae varianta ca lichidul care era in plus in baie sa fie motorina, cu toate ca nu e plauzibil daca s-a gasit si apa pe la turbo si intercooler, dar stiu f multe cazuri in care au bubuit garniturile de la pompa tandem aflata pe chiulasa si ajungea motorina in bie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sustin varianta lui Ciprian, motorina in baie pe la pompa de vacuum-carburant, am patit si eu la o masina,

spalarea turbinei cu motorina inseamna ungere ineficienta, posibila cauza a defectarii turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am observat apa acolo, decat in partea dreapta a bateriei, in celalalt compartiment, si se auzea cand calcam frana, se auzea cum trece aer prin apa de acolo...nu stiu care este explicatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant, acolo ar putea fi problema...Daca ai o poza pune sa inteleg mai clar, ca nu stiu cum e la tine exact.

Parerea mea e ca motorina in ulei ar mirosi de numa' in asa cantitate....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma indoiesc ca ar fi motorina....nu mirosea a motorina... acum, cine mai stie....http://www.familycar.com/RoadTests/volkswa.../Engine-med.jpgaici e o poza, asta am gasit asa repede, motoru nu e la fel, asemanator, dar acolo in dreapta sus, in dreapta capacului galben de la lichidul de frana, unde sunt gaurile acelea in plasticul negru,acolo imi statea apa si bolborosea cand apasam frana....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va mai zic eu una.stiu ca o sa zice-ti ca sunt nebun dar........

ar mai putea fi condens mult pe capacul de la culbutori care se aduna pe el ca o spuma si apoi cade de acolo, unde ajunge in baie si face varza uleiul si-l umfla sus de tot.

spun din propria experienta treaba asta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=14260&hl=

daca ti-ai facut schimbul de ulei recent si nu a fost uleiul corespunzator tot ce este posibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este posibil, cand am desfacut capacul pe unde se pune ulei, era plin de spuma... ar fi si asta o varianta... si uleiul sa sa umfle... chestia e ca eu schimbasem uleiul cu 2-3 mii de km inainte, Mobile1, cumparat din germania.... cu mana mea, special pt PD

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate aduna atata apa de la condens! Imposibil. Apa aia a fost "supta" acolo cumva... Prea multa a intrat.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat azi cu cineva si a spus ca uleiul e posibil sa faca condens, si sa faca spuma pe capac, mai ales daca este si cald afara, dar nu pe atat de mult incat sa strice uleiul.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde a-ti vazut voi atatia litri de condens in uleiul din baie? Pai din ce scria mai sus erau cam jumi-juma.Spuma aia se facea la uleiurile de 2 bani pe care le bagam la Dacie si cu care mergeam 2000km. Sigur apa este trasa pe undeva,daca treci cu motorasul prin apa mai mare.Cel mai bine cred ca ar fi sa evitam cu totii sa trecem prin zonele inundate.Mai bine asteptam putin sa se duca apa...Cand au fost ploile torentiale acu max o luna , am vazut o gramada care inotau cu motorul prin apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde a-ti vazut voi atatia litri de condens in uleiul din baie? Pai din ce scria mai sus erau cam jumi-juma.Spuma aia se facea la uleiurile de 2 bani pe care le bagam la Dacie si cu care mergeam 2000km. Sigur apa este trasa pe undeva,daca treci cu motorasul prin apa mai mare.Cel mai bine cred ca ar fi sa evitam cu totii sa trecem prin zonele inundate.Mai bine asteptam putin sa se duca apa...Cand au fost ploile torentiale acu max o luna , am vazut o gramada care inotau cu motorul prin apa.

la mine la masina s-a intamplat "fenomenul"acesta si nimeni nici pana acuma nu mi-a putut explica de ce facea tot cam 5-6 l de spuma, un fel de ulei griu in baie.e poveste lunga............ e destul juma de litru de condens si-ti ridica ulieul din baie de zici ca sunt 10l in motor, nu tre sa fie juma-juma cum spunea cineva.

tot nu ne-ai zis cum era uleiul in baie?ce culoare avea?de unde stii ca nu este motorina?poti pune cam juma de litru intr-o sticla la decantat si vei vedea ce si cum.

eu am spus ce am patit eu, si eram satul la vreamea aceea de explicatii si sugestii de la tot felul de doctori, de m-au facut sa schimb si garnitura de chiulasa si cate si mai cate.

bafta!

Modificat de ygor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

S-a deslu

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am auzit sau vazut, la motor diesel sa faca condens uleiul. La Dacia se intimpla iarna faza asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am observat apa acolo, decat in partea dreapta a bateriei, in celalalt compartiment, si se auzea cand calcam frana, se auzea cum trece aer prin apa de acolo...nu stiu care este explicatia...

Ai canalele de scurgere a apei de la baza parbruzului infundate. Din cate mi-a spus mecanicul meu ieri, la passat pompa de servo este situata acolo si daca nu se scurge apa atunci este bagata in motor. El a avut 2 cazuri asemanatoare si la amandoua cauza era aceeasi. Nu stiu fenomenul prin care pompa de servo baga apa in motor dar presupun ca e posibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma ploilor de saptamana asta a ajuns iar apa in ulei.... acelasi lucru... am fost cu ea la service... si apa e bagata pe la pompa de vid, din locul acela al bateriei.... canalele erau intradevar infundate... si urmele de apa ajunge cam la jumatatea bateriei.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apa patrunde prin spatele servofranei(pe la blocul de supape actionate de tija de comanda)in interiorul acesteia si de acolo in motor prin intermediul pompei de vacuum.Aerul aspirat de pompa(din servofrana si alte comenzi) este introdus in motor contribuind la ventilarea carterului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi zice si mie careva la masina din semnatura unde se gasesc gaurile de scurgere a apei ... mi se aduna apa sub baterie si e destul de multisoara.

mersi anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sub baterie e una si inspre servo. Scoti bateria si le gasesti pe amandoua. Pe fundul compartimentului de la servo-baterie. E un topic cu poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu inteleg.... daca intra pe la servo.... cum ajunge in ulei...pompa de vid e separata de motor....si daca ar fi fost vid din admisie...ar fi intrat in pistoane.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A trecut mult timp de cand am remediat defectul, motorul functioneaza bine mersi, nu are nicio problema. Ramane deci supozitia ca apa a intrat pe la conducta de vacuum de la servofrana.

Cum ?? Pompa de vacuum creaza un vacuum de aprox. 650-750 mbari in capsula servofranei. Mai exista varianta ca apa sa fie absorbita si prin conducta de vacuum de la filtru de aer care in final tot la pompa de vacuum duce ( desi filtrul de aer era uscat- poate uscat datorita vitezei aerului ?- desi in carcasa am gasit apa suficienta) iar acel aer aspirat ( sau aici apa cu aer ) este eliminat in carterul motor. Ce se absoarbe se elimina undeva , Nu-i asa ? iar pompa de vacuum este fixata de chiulasa cu cavitatile sale pentru eliminarea aerului aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!