Jump to content

Apa/condens in ulei


ygor
 Share

Postare recomandată

RZF, apa putea ajunge prin conducta de ulei care raceste turbo. Daca intra apa la turbo pe la admisie, nu are ce sa strice....

Din moment ce filtrul de aer era USCAT, nu avea cum sa intre apa pe admisie!

iamstealth,daca citeai cu atentie ce am sris ai fi observat ca am subliniat aceleasi lucruri :P,pui la indoiala capacitatea de intelegere a colegilor? :Driver: era de preferat sa vi cu ceva nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ygor

    21

  • I_am_Stealth

    12

  • Mircea Nuta

    7

  • C o s m i n

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

I_am_Stealth
curios,in turbo nu avea cum sa ajunga decat prin admisie,daca tragea apa in capul pistoanelor nu mai functiona iar apa nu ajungea in baie....

Preferabil sa vii tu cu ceva nou, dar nu in materie de gramatica. Eu am contestat logic afirmatia ta de mai sus. Nu pun la indoiala capacitatea de intelegere a colegilor, insa incep sa o pun pe a ta...

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intra apa la turbo pe la admisie, nu are ce sa strice...

domnule profesor ,cunostintele si logica ta cam lasa de gandit, si anume daca intra apa in turbo prin admisie inevitabil apa ajungea in capul pistoanelor si nu este bine deloc.revenind, ideea era aceeasi ca nu a intrat apa prin admisie (pt ca nu mai ajungea omul cu motorul mergand,ci trasa),ajungea din baie odata cu uleiul pt ca filtrul de aer era uscat .apa ajungea accidental sau intentionat :)) .in concluzie contestatia ta logica nu era decat repetarea aceleasi idei.

profit de aceasta ocazie sa-ti reamintesc sa ma ignori si sa-ti indrepti atentia spre problemele ridicate,ar fi mai constructiv pt acest forum,decat sa-mi cauti greselile de gramatica(daca-ti place asa mult analiza pe text iti sugerez sa-ti recitesti topicurile :offtopic: ).daca nu vom continua balacareala.

Modificat de R Z F
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca intra totusi pe la admisie s-ar fi oprit in intercooler nu?sa verifice intercoolerul nu este plin cu apa?bine o cantitae rezonabila de apa dar nu 3.5l.si chiar daca intra pe la admisie apa se duce in capul pistonului si nu are cum sa mai mearga masina.e si normal sa fi gasit apa in turbo daca ea este lubrefiata tot cu ulei din baie, normal.

Un zapacit inloc sa puna lichidul de barbriz unde trebuia l-a pus in motor numa asa se poate explica, altfel cum daca apa nu scade din vasul de racire.

chiar nu imi pot da seama cum a ajuns atata apa in motor si sa mai si mearga rotund. :)

Modificat de ygor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu as merge pe dusmani. daca avea combinatii prin zona Negresti-Oas suna clar .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alex_pescaru

Parerea mea apropo de filtru si faptul ca el era uscat:

La Passat, daca ati vazut, priza de aer este direct din grila fata, frontal. Deci, pe o ploaie torentiala si la viteze relativ mari - adica turatii mari - e foarte usor sa fie aspirata apa de ploaie - picaturi - pe acolo.

DAR, ajungand la filtru, aceasta apa, care oricum e sub forma de picaturi foarte mici, dupa trecerea prin filtru se atomizeaza asa de tare incat nu mai poate pune probleme motorului.

Deci oricum, dupa filtru si mai ales dupa turbina - care e foarte incalzita - apa de ploaie e in cel mai rau caz ca un "abur".

Acum, chiar daca filtrul devine umed de la picaturile de ploaie, dupa ce ploaia inceteaza, debitul constant si as putea spune apreciabil de aer (deoarece stim ca motorul diesel nu are clapeta de acceleratie) va usca relativ repede filtrul. Timp care eu zic ca e de ordinul minutelor, de aceea fiind filtrul uscat.

Sa fi intrat apa pe admisie, masiv, poate aruncata continuu de masina din fata, mai ales daca a mers in fundul ei intr-o pozitie favorabila, apoi a ajuns la turbina, unde poate i-a provocat ceva stricaciuni, si apoi in baie, via axul turbinei si circuitul de retur al ungereii turbinei??... Slabe sanse cred, dar mai stii...

Modificat de alex_pescaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mare dreptate ai. Daca sa tras apa prin admisie implicit prin filtru, acesta se usuca destul de repede datorita aerului care circula prin el.

Ciudat e ca dupa ce ai "supt" apa in motor ar fi trebui sa se aprinda ceva senzori prin bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

1. In viata reala, NU aveau cum sa intre 3.5 litri prin admisie in mod "natural" :lol:

2. Prin absurd, daca intrau, erau pulverizati de filtru, intrati in turbina, poate incalziti cat de cat si iar pulverizati, iar daca sa zicem prin absurd nu ar fi "baltit" undeva in intercooler ( desi in faza aia ar fi bolborosit pur si simplu) intrau in motor. Si ce era?? Absolut nimic. Tot nu intrau in baia de ulei. Se Descompunea apa in Hidrogen si Oxigen si atata tot! Sunt motoare care functioneaza asa!

Nu inteleg sub nicio forma de ce e lumea asa de speriata de cateva picaturi de apa care ar putea trece de filtru de aer si intra in admisie. Nu blocheaza pistoanele si nu fac nimic. Plus ca intradevar pentru a intra "apa " si nu vapori doar, trebuie sa intre o cantitate enorma de apa pe admisie. Cred ca pur si simplu cativa litri.

Cand umiditatea aerului din atmosfera e mare, poti sa scoti filtrul de aer si sa intre aer umed direct si nu are absolut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea cu apa prin circuitul de aspiratie pare paluzibila din moment ce la mai multe motoare VW la reprezentante au aparut astfel de probleme, numai ca atunci s-au si indoit cateva pistoane. O alta varianta, cum ne uitam la masina, ar fi: exista un spatiu intre motor si parbriz, zona acumulatorului, unde se mai afla si servofrana, unde am gasit ap pana la nivelul conductei servo care este atasata la pompa servo, ei, pompa servo are un debit destul de mare de aspiratie, si fiind ploaie torentiala orificiile de evacuare a apei nu faceau fata debitului de apa si pe langa garnitura de cauciuc ( desi destul de fixa ) s-ar fi putut absorbi apa in decurs de numai cateva minute. Motorul inca n-a fost pornit, astept sa vina tubo-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amestecul de ulei si apa din baie cum arata? s-a facut asa ca o pasta crem? Daca da inseamna ca s-a mers mult cu masina.

Ce vorbiti voi, de apa trasa prin admisie, in turbo si mai departe in camera de ardere este neverosimila. Se strambau biele, se spargeau pistoane dar NU ajungeau 3,5litri de apa in baia de ulei. :) Nu va suparati dar nu e verosimil deloc. Ori s-a turnat apa in motor pe la buson, ori apa a ajuns din termoflotul spart. Rudolf, citeste postul meu de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu s-a citit atent subiectul: Nu lipseste lichid de racire din motor !!! In schimb azi am adus un turbo nou, am demontat intercolerul si era apa in el, cam 100 ml. Lucrez mai departe. Motorul inca nu a fost pornit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, am si recunoscut ca am citit pe fuga.

Daca lucrurile stau asa cum zici, inseamna ca e spinoasa problema. Da-ne si noua un feedback daca descoperi ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....apa trasa prin admisie, ...

cum ajunge apa trasa prin admisie in baia de ulei ? nu prea vad cum.. ma astept sa merga prin filtrul de aer, turbina, Intercooler, camera de ardere, evacuare... (asta daca nu se vaporizeaza sau nu distruge nimic pe parcurs... )

".... nu lipseste apa din circuitul de racire...."

.. si daca cineva (proprietarul ?) a observat ca lipsea apa din circuitul de racire si a completat fara sa-si puna intrebarea unde s-a dus acel lichid .. ? multi completeaza lichidul de racire, pierderile acestuia sunt la ordinea zilei... nu ?

Modificat de puiufly
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf 4 exista pe "fundul" carcasei filtrului de aer o mica scurgere pt apa ajunsa in carcasa in mod accidental sau aspirata prin conducta de intrare in carcasa.

cat despre apa pe admisie am patit la un LT care avea conducta de admisie aer in carcasa de filtru prelungita cu un flexibil pana pe lonjeronul masinii...a aspirat apa destul de multa la trecerea prin o balta mai semnificativa si rezultatul a fost crunt...3 biele rupte si bloc motor crapat de una din biele...deci 3.5 litri prin admisie si motor mergand lin sunt 2 lucruri incompatibile !!! numai daca au intrat picatura cu picatura...lucru la fel de impaluzibil pt ca ar fi fost evacuata pe esapament...admisia de aer de la turbo nu lasa sa intre apa in ulei pe acolo...e presiune de ulei...mai repede ajunge ulei pe admisie decat apa in ulei...

cel mai probabil este pe la racitorul de ulei de sub filtru (cum s-a spus mai sus) sau 90% o mana criminala/nestiutoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la golf 4 exista pe "fundul" carcasei filtrului de aer o mica scurgere pt apa ajunsa in carcasa in mod accidental sau aspirata prin conducta de intrare in carcasa......

Cred ca toate au chiar mai multe gauri acolo in caz ca una se infunda :icon_thumright:

cel mai probabil este pe la racitorul de ulei de sub filtru (cum s-a spus mai sus)

Eu zic ca sunt sanse aproape zero sa aspire 3.5 l de apa pe acolo!!

O idee interesanta mi se pare treaba cu vacuumul de la servo...Ar fi o posibilitate, insa si in cazul asta trebuie sa se fi descoperit o neetanseitate, ceva spartura in furtun ... etc

Sa ne spui mai departe daca ai descoperit cauza. Eu sunt foarte curios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi motorul a fost pornit, a pornit la sfert de cheie, fara aburi, fara fum. Totul ca si cum ar fi perfect. L-am rulat aprox 4 ore, si nimic. Proprietarul jura ca n-a facut decat sa conduca masina, problema e ca nici acum nu stiu de unde provine apa. Ramane sa verific saptamanal motorul, dar, dar iese ceva la iveala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Majoritatea va legati de intrarea apei pe la admisie (direct sau pe la servofrina) dar chiar si admitind ca ar putea intra o asemenea cantitate FARA sa opreasca motorul, aceasta NU are cum sa ajunga in baia de ulei iar daca ar intra pe la garnitura de chiulasa fenomenul s-ar observa si in prezent. Deci mai ramine "umplerea" pe la busonul de ulei........ oooo ar mai fi totusi un loc: tubulatura jojei de ulei, daca aceasta e crapata pe vreundeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai exista posibilitatea ca surplusul de lichid sa contina si combustibil ?????,... eu cred ca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa pun si eu o intrebare. Poate unii o sa o considere timpita. Intrebarea.

Cum ai ajuns tu la concluzia ca a intrat apa in uleiul motor? Sau, de unde stii ca au intrat 3,5 litri de apa in uleiul motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corecta intrebare! Ce culoare avea uleiul ? Era mai vascos ca de obicei? Cat timp sa mers cu presupusa apa in ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta intrebare, unde e turbina la motorul ala? sus sau jos?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care avea in baia de ulei in loc de aprox. 4 lt de ulei o cantitate de aprox 7.5 lt de emulsie.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai sa pun si eu o intrebare. Poate unii o sa o considere timpita. Intrebarea.

Cum ai ajuns tu la concluzia ca a intrat apa in uleiul motor? Sau, de unde stii ca au intrat 3,5 litri de apa in uleiul motor?

da da cum era uleiul in baie.spuma,griu cum??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!