Jump to content

Apa/condens in ulei


ygor
 Share

Postare recomandată

sa ne spui si noua ce a avut ca asa ceva nu am auzit...uleiul ca gelatina... trebuia totusi sa incerci cu un alt ulei , poate a fost ceva in neregula cu el sau cel care ti-a schimbat uleiul a facut o gluma proasta... vorbesc si eu aiurea ca in fata unei astfel de probleme nu mai e nimic de spus...

succes la reparat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ygor

    21

  • I_am_Stealth

    12

  • Mircea Nuta

    7

  • C o s m i n

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

SINCER NU MAI AM CUVINTE SUNT DISPERAT AIA LA SERVICE IMI CER MII DE EURO SI MASINA ESTE DESFACUTA IN 2.NU STIU CE SA FAC PE BUNE.SA BUN GARNITURA NOUA SA PUN IAR ULEI SI SA VAD IAR DACA SE FACE LA FEL

Eu asta vreau sa intreb pe cineva care poate s-a mai lovit de treaba asta(sper sa nu va loviti niciodat va spun sincer) sa-mi spuna ce sunt cu dungile alea pe chiulasa intre fiecare supapa de evacuare si injector?

Alea pot fi crapaturi si pot duce la scurgeri de apa(antigel) cand este sub presiune si la temperaturi ridicate?

Mentionez ca au lungimi de max 4-5 mm.exact ca o zarietura intre supapele de evacuare si injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cu vineva imi face maine test la ulei ( sa vada ce are in el -are apa sau apa cu motorina)-depoul CFR iasi.

Si stabilesc acuma sa vad poate ajung sa fac control cu ultra sunete la chiulasa.Sa vad poate reusesc sa vb cu cine trebuie la IPA( intreprinderea de piese auto).

Nu mai stiu ce sa fac sa ma lamuresc sa vad ce are.

Am vorbit cu vineva imi face maine test la ulei ( sa vada ce are in el -are apa sau apa cu motorina)-depoul CFR iasi.

Si stabilesc acuma sa vad poate ajung sa fac control cu ultra sunete la chiulasa.Sa vad poate reusesc sa vb cu cine trebuie la IPA( intreprinderea de piese auto).

Nu mai stiu ce sa fac sa ma lamuresc sa vad ce are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica planeitatea la chiulasa. Apoi scoate injectoarele si vezi cat de mult se continua fisurile alea, dar banuiesc ca trebuie sa fie fisurata masiv chiulasa ca sa ajunga antigel in ulei si sa se vada si atatea crapaturi mai ales ca motorul mergea bine.

Uleiul era gelatina sau arata ca maioneza?

Cand ajunge antigel in ulei se face o spuma galbena ca maioneza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma este apa sau motorina in ulei ? (vrem sa stim si noi) Fa o poza la chiulasa aia, poate mai sunt forumisti care au demontat si au idee de crapaturile alea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci uleiul era griu si ca maioneza marog, deci era ingrosat.

La intebarea pe care mi-a pus-o baitaul cu golful 2 GTI nu prea ai cum sa-ti dai seama la supapa daca o scoti daca fisura continua in jos.Stii de ce?

Pt. ca supapa are si ea o camasa nu bate direct pe aluminiu (materialul chiulasei).Deci fisura poate continua in jos pe langa camsa aia asta este posibil.Dar cu ochiul liber nu ai cum sa vezi.

Am fost de dimineata la service si mi-au zis ca o duc la control cu ultra-sunete.Numai asa se poate observa daca este fisura si cat de adanca este.

Mecanicul era acolo si el tot mi-a zis ca este de la garnitura.Acuma eu nu stiu cum trebuie sa arate o garnitura care pirde apa.Posibil sa piarda apa si printre straturi (este de aia cu 3 gauri) cu 5 straturi.

Acuma astept telefonul lor sa-mi spuna ce au vazut la ultra-sunete.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

M-AU SUNAT CHIAR ACUMA SI MI-AU ZIS CA A FOST CU EA LA INSTITUTUL POLITEHNIC DE LA IASI (UNIV.G.ASACHI BANUIESC) SI AU FACUT AIA CONTROL CU ULTRA-SUNETE ACOLO SI AU ZIS CA NU ESTE FISURATA IN NICI UN LOC CHIULASA.CE BINE!!!SUNT SUPER BUCUROS PE BUNE.

Si ca sa vezi mu*tii aia de la service deacuma se legau de blocul motor ca poate acolo este fisura.Numai sa nu-mi dea garantie la lucrare.Ba ce oameni.deacuma maine pune la loc o garnitura noua si vedem.dar macar am garantie la lucrare.daca apare iar apa in ulei macar o fac pe banii lor deacuma.

Oricum ma stept la un pret destul (vreo 300-400 euro)

andREI: Iti inteleg supararea dar ai grija la limbaj totusi ca nu ei citesc ci noi

Modificat de andREI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da asai imi cer scuze.Sunt bucuros ca nu are nimik chiulasa.Sper ca buba este garnitura.acuma ma gandesc (vb la cineva de aici) sa nu fie ceva la bloc, vreo fisura.Se pot vedea fisurile din bloc sau se pot detecta cumva?

doamne sper sa fie numai garnitura!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate am citit aici nu pot trage decat o singura concluzie: la schimbarea uleiului din greseala s-a pus ceva antigel.

altfel ceea ce spuneti voi nu s-ar verifica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... acuma ma gandesc (vb la cineva de aici) sa nu fie ceva la bloc, vreo fisura.Se pot vedea fisurile din bloc sau se pot detecta cumva?

... pai tot defectoscopie cu ultrasunete ... dar nu cred ca e cazul.

Ma gandesc si eu ca poate a fost ceva in neregula la efectuarea schimbului de ulei.

Mare atentie la ce ulei se pune dupa remontare, din cate stiu e preferabil sa scrie made in Germany sau alta tara vestica, nu made in EU. Si verifica personal operatiunea ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebare?

cand ai schimbat uleiul inainte, schimbul l-ai facut prin golire de ulei "la buson", sau prin "aspirare" prin orificiul de la joja? aici ar putea sa apara eventuale neconcordante, intre tipurile de ulei si necompatibilitatea dintre ele (aspect alb/galbui, spumos, consistenta gelatinoasa). daca a fost aspirat, exista riscul ca o oarecare cantitate din uleiul vechi sa fi ramas in motor.

de obicei, chiuloasele fiind din aluminiu, suporta mult mai bine "socurile termice", deci fisurile apar in mare majoritate, la blocurile motor, mai ales la cele din fonta.

pe vechea garnitura, un mecanic bun, ti-ar fi spus imediat, daca e ciupita dupa: partea care s-a dezlipit prima (acolo unde-i ciupita, etanseitatea dispare), urmele clare ramase pe bloc sau chiulasa acolo unde exista pierderi (diferentele de temperatura sunt foarte mari si raman urme imdediat), depunerile de pe supape (acel cilindru care a primit apa, se vedea imediat)... dar banuiesc ca la acel service, nimeni nu stie mecanica, toti stiu sa schimbe piese...

in cazul in care aveai motorina in ulei, consistenta nu era gelatinoasa, iar uleiul mirosea puternic a motorina. daca apa din vas nu a scazut deloc, nu cred ca ai reusit sa tragi apa prin aspiratie, doar daca nu iti aduci aminte de vreun eveniment cu multa apa...

concluzie: ori apa in aspiratie, ori ulei vechi ramas la schimbul facut... ma deruteaza totusi ca ai spus "masina nu mai tragea"... poate doar aveai aceasta impresie...

Modificat de demon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiul l-am schimbat pe la buson.

Garnitura na nu stiu nici eu vb ta aia numai stiu sa schimbe si atat.Nu avea nici o fisura sau ciupita.

Dupa ce au facut testul cu ultarsunete aia de la service zic ca tot chiulasa ar fi problema.Ala care a facut controlul a zis ca poate este vreo fisura ascunsa si apare pe la vreo 100-150 grade.la control nu a aparut ca ar avea fisuri.

Nu stiu daca avea vreo fisura unde trebuia sa fie fisura si trebuia sa fie vizibila?Chiulasa prezenta cum am spus mai sus niste dungi de vreo 4-5 mm intre fiecare supapa de evacuare si injector.Daca ar fi acolo fisurata ar putea pierde pe acolo apa?

Na si daca ar fi blocul cum se poate verifica daca este vreo fisura in el?

si inca ceva cum adica apa in aspiratie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.

Am pus garnitura noua de chiulasa+uilei+filtru+manopera =250 euro la service seat in iasi.

Na si acuma astept sa vad daca mai apare din nou ceva (eu sper sa nu-doamne fereste ca nu stiu unde sa ma mai duc cu ea ca sa-mi spuna cineva exact ce are daca nu este garnitura aia)

Un lucru nu-mi explic cum am mers eu 1300 km fara sa apara nimic in ulei si apa fara sa scada.

Motorul merge rotund nu are nimc doar atat treaba cu uleiul, bine acuma ar fi cazul si de un capat de planetara dar ala da-l dracului ca se schimba.

SPER DIN TOT SUFLETUL CA S-A REZOLVAT TREABA.multumesc mult la toti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai multumesti dar tot nu am priceput care a fost defectiunea...... de ce ai dat chiulasa jos?, de ce ai platit 250 de euro?.....in fine , noi am incercat sa te ajutam , daca ti-a fost cu ceva de folos parerea noastra e bine , eu raman la ideea care am mai enuntat-o: "te-ai grabit" , parca tot nu ai zis cati km are masina si restul ce te intrebasem eu , de obicei rezolvarea situatiilor aparent complexe sta in solutii simple , raman la ideea ca era bine daca schimbai uleiul si filtrul si vedeai care este situatia... in clipa asta tot in stadiul asta esti dar cu masina demontata-montata... sa ne zici cum se comporta poate aflam pana la urma ce a fost de fapt...

Te salut si iti doresc sa iti mearga perfect "agregatul" ... :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

na ca de ce imi era frica nu am scapat.

Cand desfac capacul ( pe unde se pune ulei) are iar depunerid de ulei de ala albicios si gros.

In baie vad ca este normal uleiul.Ma gandesc sa fie un condens ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal sa apara condens. Nu mult, dar apare. Nu e ceva anormal, mai ales daca dimineata e mai racoare. Important e sa nu apara spuma albicioasa pe joja de ulei.

Nu am vazut daca ai facut sau nu, dar parerea mea era ca trebuia sa fi facut o "spalatura" la motor cu un aditiv special, pentru a scapa de resturile de mizerie si vechiul marmelado-ulei si apoi un simplu test de presiune la instalatia de racire (cei de la service ar fi trebui sa faca asta mai intai, nu sa dea jos chiulasa asa repejor). Acest test era f simplu .. se desfacea busonul de la vasul de expansiune, se introducea alt buson cu o valva si un manometru si se crea presiune, pana la valoarea maxima la care fct instalatia de racire. In cateva ore, daca nu aveai nici o fisura, presiunea ramanea aceeasi. Dar stii si tu, fiecare service face cum il taie capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-au facut test cum zici tu cu o pompa si un manopetru inainte de a dat jos chiulasa.Si au bagat aer pana la 3 atm si au lasat asa vreo 10-15 minute si au vazut ca nu scade(asta inainte de a da jos chiulasa).

Acuma nu a mai facut acel test.Tu zici ca trebuia sa stea mai mult sa vada daca scade?Cateva ore?

deci eu cand m-am uitat dimineat canbd am desfacut capacul (busonul) am vazut ca era ulei albicios si grosut parca tot asa ca inainte (cei drept a fost cam frig asta noapte).Am bagat degetul si am scos pe deget o pasta asa albicioasa.Nu stiu este ceva normal sa se formeze acolo asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Problema este urmatoarea: s-a prezentat la mine un Passat din 2002 cu motor PD 130 cp, care avea in baia de ulei in loc de aprox. 4 lt de ulei o cantitate de aprox 7.5 lt de emulsie.

De mentionat : - din lichidul de racire nu lipsea nici un ml. de apa,

- masina a venit dupa o ploaie torentiala,

-a venit cu motorul functionand lin,

- in carcasa filtrului de aer erau 100 ml. de apa

- dar filtrul de aer era uscat,

- s-a distrus un turbo nou de 2 saptamani, care avea urme de apa.

- proprietarul afirma ca nu a intrat in vreo balta cu masina,

Proprietarul masinii pretinde un turbo nou, pentru ca celalalt era in garantie.

A patit cineva ceva asemanator. eu am un scenariu, dar nu vreau deocamdata sa influentez pe nimeni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai apa aia pe unde a intrat in motor ???

daca nu lipseste din instalatia de racire atunci de unde este apa ?

ca doar nu a completat nivelul uleiului din motor cu apa !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe la joje sau furtunu de recilculare vapori ulei..... nu are cum sa intre altfel....sau sabotaj ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turnat apa direct prin busonul de ulei ( nu au cum sa intre 3,5l fara sa scufunzi vehicolul in apa sau sa torni direct).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu lipseste apa din vasul de expansiune( lipsa din vas si prezenta in ulei se face pe la garnitura de chiulasa), in motor nu are cum sa intre apa, prin admisie, fara ca filtrul de aer sa fie ud. Dar daca s-ar fi turnat apa in admisie, ar fi facut soc hidraulic si ar fi indoit o biela doua trei si in nici un caz, nu ar mai fi mers lin. De accelerat se accelereaza normal sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

curios,in turbo nu avea cum sa ajunga decat prin admisie,daca tragea apa in capul pistoanelor nu mai functiona iar apa nu ajungea in baie.urmele de apa mai exact unde erau?ma gandesc ca tot din baie.dupa parerea mea masina a stat cu botul sub apa ori a turnat cineva apa in motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

RZF, apa putea ajunge prin conducta de ulei care raceste turbo. Daca intra apa la turbo pe la admisie, nu are ce sa strice....

Din moment ce filtrul de aer era USCAT, nu avea cum sa intre apa pe admisie!

Un BOU sau unul din copiii respectivului a vrut sa umple cu apa rezervorul de spalat geamul sau radiatorul si a turnat pe la busonul de ulei :Driver: ...E singura varianta.

Oricum o iei, nu avea cum sa intre atata apa in cazul in care toate colierele erau stranse normal. Nici pe la CCV, nici pe nicaieri.

Sau e sabotaj, iar atunci nu are rost sa ne mai gandim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

vezi poate totusi apa intra din sistemul de racire (apa, antigel, posibil garnitura de chiulasa defecta) , dar poate omul a vazut ca ii dispare apa din vasul de expansiune sau poate avea ceva eroare la bord (beculet, etc) si a tot completat lichidul de racire, nestiind ca el merge direct in motor, am patit si eu chestia asta pe un motor mai vechi (passat '92), scadea apa din vas, eu completam, habar nu am avut la inceput ca apa merge in ulei, de abea cand am scos joja de ulei am avut un soc vazand ca e emulsie multa acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!