Jump to content

Apa/condens in ulei


ygor
 Share

Postare recomandată

Salut! am un passat variant 2003 1.9 TDI PD 96 kw.Azi dimineata cand m-am uitat la joja sa cad jos uleiul era mult peste limita normala si era albicios si cu spume.Nu stiu din ce cauza sa fi(banuiesc).Dar ce a putu sa intre in el odata ce nivelul apei este acelasi in vazul de expansiune.Si totusi el este albicios.Daca ar fidin cauza motorinei ce culoare ar trebui sa aiba?

aaa si inca ceva am mers cu el si nu prea mai trage.Am mers cca 10 km.si acuma este in garaj si ma duc la service luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • ygor

    21

  • I_am_Stealth

    12

  • Mircea Nuta

    7

  • C o s m i n

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asta inseamna antigel intrat in baia de ulei,adica garnitura de chiulasa arsa(ciupita),si NU trebuie sa mai pornesti motorul (nu mai are ungere).

Pt.confirmare,verifica nivelul antigelului.

Modificat de Viorel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratele meu dar bine am apa in ulei garnitura dusa bun stiu . dar apa de ce nu a scazut din vas in tot acest timp?

de ce?

si stii pna unde aveam nivelul uleiului cu un deget mai jos de floarea aia de la joja rosie asa de sus il aveam

si inca ceva fii atent ca eu nu-mi explic treaba asta.Am facut schimbul de ulei acum 2 saptamani.stiu perfect unde era nivelul apei si in tot acest timp nu am mai completat cu apa.si nivelul este si acum acelasi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a scazut nivelul antigelului,atunci e motorina in ulei,oricum,ideea e aceeasi,sa NU mai pornesti motorul.Du-o la service tractata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun motorina dar de ce este albicios ca de la apa ( ulei+apa=albicios si spumos) si daca este motorina in ulei tot aceasta culoare trebuie sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu,ma pune pe ginduri,in mod normal atunci cind este uleiul albicios si spumos e antigel in ulei, dar nu pricep de ce nu ti-a scazut nivelul la antigel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si daca este de la garnitura de chiulasa se poate pierde pe acolo motorina pe la garnitura si sa intre in ulei.Eu stiu ca parca nu are treaba garnitura de chiulasa cu morotina nu?Nu stiu exact !!!

APA NU ESTE SCAZUTA SI NICI NU A SCAZUT SI TOTUSI AM CEVA IN ULEI (EL ESTE ALBICIOS) CE SA FIE ?mOTORINA PE UNDE?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nea Vizanu'

E apa sigur, stai linistit. Adica nu ar trebui sa stai linistit. Du-o la un service si dupa constatare sa ne spui si noua ce e, ca poate nu stim si te-am indrumat gresit. Sau mai asteapta pareri mai avizate, dar nu mai :D ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai clar lucru e ca uleiul este contaminat cu ceva (antigel sau/si motorina) si ca nu mai trebuie pornit in nici un caz motorul pentru ca ungerea e grav compromisa.

Deci directia service si, cum au spus si altii inainte, numai tractata, sau pe platforma.

Modificat de razdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal nu mai porni motorul 100% antigel in ulei conform spuselor talale dusa la service si verificat acolo care este problema risti sa strici mai multe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun dar eu asta nu inteleg daca am apa in ulei de ce nu a scazut nivelul antigeluli?Asta ma pune pe ganduri pe mine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur garnitura de chiulasa e ciupita !

Slabeste sau deschide busonul de la vasul de expansiune sau daca poti sa scoti putin ulei si dai foc .

Scuze , corect se pare " chiulasa"

Sigur garnitura de chiulasa e ciupita !

Slabeste sau deschide busonul de la vasul de expansiune sau daca poti sa scoti putin ulei si dai foc .

Scuze , corect se pare " chiulasa"

Am gresit ! " chiulasa "

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa scada mult nivelul "apei" ca sa faca spume in uei. Trebuie putin, cat sa nu remarci ca a sczut nivelul. Anunta-ne daca a fost de vina garnitura de chiulasa..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun dar eu asta nu inteleg daca am apa in ulei de ce nu a scazut nivelul antigeluli?Asta ma pune pe ganduri pe mine!

Ar trebui verificat si circuitul de racire; arderea garniturii poate fi Efectul unei probleme la circuitul de racire; daca acesta este obturat pe undeva nu trebuie sa te mire ca nu a scazut nivelul in vas. :)

Oricum, cei din service or sa faca, probabil, si aceasta verificare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca problema a aparut dupa schimbul de ulei(cu doua saptamini in urma)de ce acum?nu cumva uleiul a fost dubios si deci nu are nimic garnitura,deci nu a intrat nici antigel si nici motorina,daca mergi in service si aia vad uleiul cu spume,poate desfac motorul degeaba, daca a avut ceva uleiul schimbat? si face el spume,eu as risca si as baga ulei nou si filtru ulei si apoi ceva ture,daca problema apare din nou-fuga la service.

Modificat de cristi.v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omul a zis clar "uleiul era mult peste limita normala" , daca stia care era limita superioara pe joja cu cateva zile inainte si acum a vazut ca a crescut destul de mult e clar ca a intrat "ceva" in ulei , daca a crescut destul de mult asta inseamna 200-500 ml , ceea ce s-ar fi observat ca si lipsa in vasul de expansiune...asa ca in concluzie ar trebui sa fie altceva , ce ar putea fi... motorina probabil.

este interesant si aspectul uleiului ca si ungere "intre degete" , mirosul este un factor important de asemenea , cel mai bine este sa vada masina cineva care cunoaste , e greu sa dam noi sfaturi pe forum , in cazul de fata ne putem limita doar sa te sfatuim sa o duci la doctor... e cel mai bine.

in ultima instanta ai putea sa schimbi uleiul si filtrul si sa vezi daca se repeta traznaia , costa ce-i drept experimentul asta dar poti incerca cu un ulei mai ieftin....

Sa ne dai date mai multe cum ar fi: tipul si marca uleiului si daca ai spalat masina la motor dupa acel schimb de ulei...ar fi interesant de aflat... :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la revizie s-a pus prea mult ulei, se poate ca arborele cotit sa "loveasca" uleiul si sa formeze spuma multa. Este destul de improbabil dar nu imposibil (in jur de 1l peste maxim)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% este motorina in ulei.

Spuma poate fi presenta si daca se amesteca doua tipuri de ulei diferite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la revizie s-a pus prea mult ulei, se poate ca arborele cotit sa "loveasca" uleiul

Fenomenul se numeste barbotare. Barbotarea are ca efect doar pierderea presiunii in pompa de ulei, deoarece sorbul pompei preia ulei in amestec cu aer din baie. Numai apa duce la formarea unei paste albicioase. Daca se "cipea" garnitura de chiulasa, apareau bule de aer in borcan, intrucat garnitura se rupe de regula doar in jurul camasilor pistoanelor, datorita presiunii mari. O cauza ar putea fi aparitia unei fisuri a blocului la una din gaurile filetate in care intra un surub care strange chiulasa, iar apa sa intre intr-o cantitate foarte mica, si sa se amestece cu uleiul. In timp vor putea apare si semne de rugina pe joja, sau pe partea metalica a capacului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fratilor am fost azi la service si mi-au dat chiulasa JOS.Si garnitura nu stiu parca sunt prosti si aia ( SERVICE SEAT-IASI) nu isi daus seama dac este de la ea ca nu este rupta in nici o parte.Si inca ceva pe chiulasa intre valva de evacuare si injector este ca un fel de linie (astia de la service au pareri impartite si iei altii zic ca este fisura altii sic ca nu este si ca ar fi garnitura sau altceva).Dar fiti atenti la fiecare 4 valve de evacura este cate o linie intre injector si supapa.Deci sunt supape sunt 4 linii

CHIAR SA SE FISUREZE chiulasa IN 4 LOCURI.NU INTELEG.

SI FITI ATENTI STITI CUM SUNT AIA DE LA SERVICE.INGINERUL A SPUS CA ESTE FISURATA SI MECANICUL M-A LUAT DEOPARTE SI MI-A ZIS CA NU ESTE.ACUMA NU MAI STIU CE SA MAI CRED.nORMAL CA ING.SEF VREA SA-I CUMPAR CHULOASA NOU(3500 EURO CU TOT CU INJECTOARE CU TOT) si mecanicul poate stie el ceva ?sunt debusolat fratilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e chiulasa fisurata ia un sh ca 3500 de euro eu nu as da nici sa ma impusti, vezi ca era cineva pe la ploiesti care aduce motoare pt grupul vag si din cate am auzit si umbla la ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisuri minore intre supape, bujii, injectoare sunt permise atata timp cat nu sunt prea adanci. Si eu am intre o supapa si o bujie o dunga mica care la uneste, dar am citit in documentatia de la modelul meu de motor ca nu e problema. Banuiesc ca se aplica si la tine, dar ca sa fii sigur cauta in manualul de service sau intreaba si pe cineva avizat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci eu am niste dungi asa cum zici tu intre fiecare supapa de evacuare si injector deci 4 dungi.Mai da-o ma in plm de viata chiar sa fie chiulasa fisurata in 4 puncte?

ing. zice ca este fisura mecanicul zice ca a mai vazut de astea si ca nu ar fi fisura.Bun dar pe unde plm intra apa daca asa?garnitura nu prezenta rupturi.Cel putin la prima vedere.

imi este frica sa schimb :garnitura+ulei+filtre+manopera si sa-mi apara iar

pe cine sa intreb daca nici aia nu stiu(seat-iasi)?

Astia de la service una 2 gata piesa noua.Hopa frate gata 3500 de euro.pe iei ii doare-n p.

Stii ca si cum ai avea o balama la usa stricata dar trebuie sa schimbi usa cu totul ceva de genul asta vor iei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de-a dreptul peste stangul cum ai procedat , nu trebuia sa dai chiulasa jos una doua , cati km are masina si ai scapat-o vreodata cu motorul cald fara apa?... si intreb inca odata... ce ulei ai folosit?... motorul functiona corect inainte sa dai chiulasa jos?... uleiul inca avea proprietati de ungere? ...trebuia sa schimbi uleiul si sa scurgi filtrul bine daca nu vroiai sa cumperi altul si sa mai incerci odata inainte de a demonta saracul motor...asa daca ai demontat totul si esti in acelasi stadiu....

sincer imi pare rau de ce ti s-a intamplat dar trebuia sa fii mai rabdator si sa mai intrebi inainte sa demontezi...

faza cu barbotarea pica , poate sa fie ea cat o fi de puternica nu reuseste sa faca spuma albicioasa nici in o mie de ani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul functiona absolut perfect inainte de a da jos chiulasa.Parca era slabit dar de functinare nu avea treaba pornire tot.stti cum era uleiul dupa ce a dat capacul (primul de deasupra) la xul cu came uleiul parca era gelatina fratilor.

Pai cum dracu sa nu-i dau jos chiulasa ca eram si eu curios ce dracu are nu?

Ulei am folosit ulei normal de care teebuie OMV 5W40 505.1 ceva de genul asta.

frate mie nu-mi este frica de o simpla garnitura mie imi este frica sa nu fie fututa aia de chiulasa.asta imi este mie frica.Si nu stiu ce sunt cu liniele ale intre supape si injectoare.

ORICM EU CRED CA ACEASTA PROBLMEA DEPSESTE PE ORICINE DE AICI SINCER, NU CA NU ATI AVEA EXPERIENTA DAR ESTE CEVA PARCA PREA INEXPLICABIL : PE UNDE PLM INTRA APA SI DE CE NU SCADE APA DIN REZERVOR?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!