Jump to content

Nu Trage Perfect ?


wts
 Share

Postare recomandată

Am masina din semnatura. Am avut nice probleme cu debitmetru si filftru de aer.

Schimbat amandoua. Schimbarea lor vreo 10 mil lei vechi.

A inceput sa traga mai bine, chiar foarte bine decat inainte!

Dar...totus nu isi fac treaba cei 180 hp.

Intrebare: eu de vreo 8 mi de km merg cu axele cu came si cu tachetii asa mai pe duca, adica bat foarte tare. Sa fie din cauza asta , sa nu traga ca`n tinerete? Din cauza axelor si a tachetilor? Pentru ca altceva nu are din ce cauza.

Test cu vag facut, impecabil tot :lol: inclusiv turbina lucreaza la parametrii normali

Va multumesc,

In caz ca unii o sa zica "da schimba si tu axele si tachetii", nu vreau si nu am 3 mi de oiro sa ii arunc in vant..mai bine vand masina, care oricum e de vanzare :lol: :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axul cu came influenteaza functionarea supapelor ,

supapele influenteaza fun cionarea motorului

normal sa nu mearga motorul in parametri corecti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate astea sunt problemele motoarelor 2.5 TDI in jur de 200ooo km pica axele si tachetii.si odata cu ele apare functionarea defectuasa a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ma crezi ca stiam ? :-) si uite ca tot la motoru asta am ales! am mai avut inainte un 2.5 tdi 150 cp, fara quattro, la ala am avut probleme, ca daca le-as enumera pe toate, as umple forumul ;) oricum, masina asta, pana acum, o am deja de 1 an, nu mi-a facut foarte multe probleme! putine, cum ar fi o supapa la cutie, care am rezolvat-o destul de usor si rpd, si tachetii si axele acum, care nu o sa le schimb! pana pica DE TOT! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum 3rei mii d'oiro? Esti sigur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi dau seama daca sunt pe duca axele cu came?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum imi dau seama daca sunt pe duca axele cu came?

desfaci capacu cubutori si te uiti la ele :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Astea cu pe "duca" sunt distractive. Pentru ca nu e nicio diferenta intre "pe duca" si "sau dus"....

Desfaci capacul si sau incepi sa injuri, sau te mai tarai asa...

Parerea mea e ca nu de acolo ti se trage problema la lipsa de putere. De altundeva.

Mai investigheaza, ca sigur ai o alta mica problema pe care nu ai descoperit-o.

Mie un tachet spart mi-a cioplit axul cu came, si tragea de imi era mie mila de ea...O supapa de evacuare se deschidea doar pe jumate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ma crezi ca stiam ? :-) si uite ca tot la motoru asta am ales! am mai avut inainte un 2.5 tdi 150 cp, fara quattro, la ala am avut probleme, ca daca le-as enumera pe toate, as umple forumul :angry: oricum, masina asta, pana acum, o am deja de 1 an, nu mi-a facut foarte multe probleme! putine, cum ar fi o supapa la cutie, care am rezolvat-o destul de usor si rpd, si tachetii si axele acum, care nu o sa le schimb! pana pica DE TOT! :angry:

De eroarea asta ai uitat:

Address 01: Engine

Part No: 4B2 907 401 E

Component: 2.5l/4VTEDC G000AG D05

Coding: 01016

Shop #: WSC 02325

Part No: 00014059

Component: 130 106EC150_1.R75848456181

WAUZZZ4BZ1N117595 AUZ7Z0Y1734241

1 Fault Found:

00542 - Needle lift Sensor (G80)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Readiness: N/A

La tine e premanenta eroarea, ai schimbat injectorul 3 care are si senzorul incorporat ? Scanarea e din 21.03.2007.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am masina din semnatura. Am avut nice probleme cu debitmetru si filftru de aer.

Schimbat amandoua. Schimbarea lor vreo 10 mil lei vechi.

A inceput sa traga mai bine, chiar foarte bine decat inainte!

Dar...totus nu isi fac treaba cei 180 hp.

Intrebare: eu de vreo 8 mi de km merg cu axele cu came si cu tachetii asa mai pe duca, adica bat foarte tare. Sa fie din cauza asta , sa nu traga ca`n tinerete? Din cauza axelor si a tachetilor? Pentru ca altceva nu are din ce cauza.

Test cu vag facut, impecabil tot ;) inclusiv turbina lucreaza la parametrii normali

Va multumesc,

In caz ca unii o sa zica "da schimba si tu axele si tachetii", nu vreau si nu am 3 mi de oiro sa ii arunc in vant..mai bine vand masina, care oricum e de vanzare :Driver: :Driver:

Ce cod de motor ai ? Ake cumva ? Mai ai debitmetru de aer vechi ? Nu m-il dai mie ? Macar sa fac o proba cu el si apoi ne intelegem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

interesant defectul tau... sa inteleg ca motorul "tzacane" ? (ce insemana la tine "suna foarte tare" ? )

S-ar putea problema sa fie din alta parte...

Am si eu probleme cu "tzacanitul" asta tare, desi masina trage de rupe.... testele Vag COM sunt bune si ele... si inca nu stiu care e problema :Driver:

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=29720

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, masina tzacane. am schimbat debitmetru, dar surpriza! am fost plecat acum vreo 1 sapt prin vacanta, drumetii. 1500 de km. masina iar nu mai trage. la inceput dupa ce am schimbat debitmetru a tras beton, acum iar nu mai trage. la 80km/h daca ma chinui sa depasesc un tir, bag picioru in podea, se tureaza aiurea la 4-5 mi de rotatii si nu mai trage, trebuie sa apas incet pedala de acceleratie ca sa creasca viteza!

da, cod motor AKE

Modificat de wts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema cu trasul la Toledo-ul din semnatura.Am pus-o pe 1001 testere,am curatat turbina,am schimbat debitmetru,filtre si nimic.Intr-un final am intalnim un mecanic mai inspirat care a gasit problema,una minora de altfel dpdv al reparatiei,dar la care nu s-a gandit nimeni inainte si care nu a aparut pe niciun tester,FIR INJECTORUL 3 RUPT.cu alte cuvinte @wts,de multe ori o problema aparuta la masina poate avea o cauza atat de minora incat e trecuta cu vederea.Uita-te bine la toate firele,firicelele si mufele care sunt pe acolo si asigura-te ca e fiecare la locul lui!

BAFTA!

Modificat de Mihai11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de sfat. pai iti dai seama ca mecanicii mai bine iti zic cumpara debitmetru nou, schimba aia, nu prea se uita ei la fire, firicele cum zici tu. multumesc

LE: dar de ce face faza asta doar cateodata? adica 1 data la 3 depasiri da rateul

Modificat de wts
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta ar fi simptoma clara de un contact prost electric, undeva...sau conditiile nu sunt chiar identice si conteaza mult viteza de la care pornesti, sarcina, etc...M-as mira sa nu se vada chiar nimic la un log.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca o chestie... sa zicem ca am pus pilotu automat la 130km/h. daca am 80 si apas pilot automat, trebuie sa ma duca la 130. el ma duce, doar ca ... in 5 minute ajunge la 130. cand am luat masina, in 2 secunde avea 130. si aici e problema, de aia inclin sa cred ca nu e contact, ci e ceva mai nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

e posibil sa fiu putin OT, dar "ma risc" cu scuzele de rigoare: am auzit niste legende ca daca vrei sa schimbi tachetii, trebuie sa schimbi si axul cu came, care la randul sau trebuie schimbat cu tot cu curea de distributie, care, la randul ei, trebuie schimbata cu tot kit-ul - role, pompa de apa. este adevarat? Seat-ul meu mi se pare cam "tractoras" de la o vreme si as schimba tachetii si eventual axul, daca sunt duse, dar nu si kit-ul de distributie, avand in vedere ca abia l-am schimbat acum 10.000 km si totusi e o cheltuiala.

multumesc mult!

Later Edit: aceste legende nu l-am auzit in vreun service, deci nu am motive sa suspectez ca cineva vroia sa cheltuiesc aiurea niste bani.

Modificat de scoalaveche
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt legende. Depinde de uzura si gata. SINGURUL MOTIV, REPET SINGURUL motiv e comoditatatea. Daca desfaci, sa zicem ca ai un tachet uzat... te gandesti ca si restul sunt pe duca...Cureaua de distributie o schimbi iarasi ca daca tot ai dat-o jos...Pompa cu apa ... la fel! Si intre noi fie vorba, axul cu came se cam uzeaza ca o consecinta a uzurii tachetilor. Deci daca te "misti repede " Poti scapa cu o simpla schimbare de tacheti si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi s-a spus in service-ul in care am avut-o, ca daca schimb tachetii, schimb CLAR si axele cu came! - cam atat :-) de distributie nu mi-a zis nimeni nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, deci ca sa fiu 100% ca am priceput, daca toata distributia am schimbat-o acum 10.000 km, acum e ok daca schimb numai tacheti si eventual ax cu came? intreb pt ca nu stiu exact ce si cat trebuie demontat pt a le schimba si am inteles ca acea curea de distributie face cam multe "fite" daca e demontata.

Multumesc mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot legende,schimba doar ce trebuie si lasa distributia in pace(are doar 10ooo km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut,

@wts, daca masina se tureaza si nu are demaraj e posibil ca ambreiajul sa fie problema ta, a fost schimbat vreodata?

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!