Jump to content

Radiator Spart La Un Colt (golf2 1.6d)


misu tdi
 Share

Postare recomandată

Am descoperit ca tot scade apa, si e ud dimineata, sub masina.La un studiu mai amanuntit am gasit .E o gaura in el de 2cm, lipita cu poxilina, si a inceput sa curga la presiune.Gaura e in bazinele laterale din plastic. Cu ce credeti ca s-ar lipi mai bine? astept idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o bucata de plastic, un letcon si cu rabdare. Mai rapid cu poxipol dar trebuie smirgheluite suprafetele bine inainte si lasat sa se intareasca perfect. In ambele variante tine f mult timp. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu in radiator se creaza o presiune mare, cel putin mult mai mare ca la o teava din casa de apa rece. Ei bine eu am lipit teava (in prealabil curatata) si dupa vreo 6 luni a cedat. Nu cred ca la radiator o sa tina mai mult. Cu plasticul e foarte greu sa il lipesti :P si sa tina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

I_am_Stealth

Poate daca teava aia e de fapt un jgheab :)

Presiunea e chiar mica in sistemul de racire. E cu ceva peste atmosferica.

Daca-l dai jos, poti sa il lipesti cu orice lipici care rezista la apa calda..... Insa SUNT FOARTE PUTINE alea care intradevar rezista. Vor rezista o perioada, dar nu foarte lunga. Trebuie sa cureti cat mai bine zona ca sa ai o sansa. Mai poti sa il incalzesti si sa topesti un plastic asemanator pe el... :)

Cateodata asa merge cel mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema a fost lipit , raslipit si e doar o frectie la un picior de lemn .

Din cate stiu radiatoarele la Golf 2 sunt undeva pana in 3 mil maxim de noi asa ca mai bine iti iei unul nou nout.

Eu personal avand in vedere ca radiatorul ma cost minim vreo 8 milioane am optat pentru varianta curatat si lipit bazine de aluminiu care este mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou max 300ron karma second 100

deci mai bine il schimbi

de lipit e mai greu.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De lipit e foarte greu si nesigur. Nu merita sa risti o alta nebunie cu temperatura motorului. Mai bine la 1.5-1.8 mil pe un radiator nou (eu l-am schimbat acum o luna) Beru decat sa risti cu sh-uri sau lipituri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit ca tot scade apa, si e ud dimineata, sub masina.La un studiu mai amanuntit am gasit .E o gaura in el de 2cm, lipita cu poxilina, si a inceput sa curga la presiune.Gaura e in bazinele laterale din plastic. Cu ce credeti ca s-ar lipi mai bine? astept idei.

schimbal cel mai bine nu are rost sa te complici si cu orice lai lipi nu o sa tin a foarte mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, nu exista o solutie de incredere cu care pot sa il lipesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, nu exista o solutie de incredere cu care pot sa il lipesc?

confectionezi bucata lipsa din acelasi fel de plastic dar mai mare si o lipesti cu o solutie pt lipit tevi de plastic.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MERSI, miine vine omu`,sa-i repar radiatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!